עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by udicol,

    הידיעה הקשה והכואבת שהחיילים השבויים מתים לא פותרת אותנו מרגשי השנאה והגועל שמעוררים בנו אנשי החיזבאללה - תתי אדם- חיות. עד שעסקה לא מבוצעת אין ידעה מ- תתי האדם הללו על מצבם של השבויים שלנו. דבר זה נוגד כל חוק כתוב ולא כתוב מוסרי ולא מוסרי בעולם שבו אנחנו חיים. הטיפול שנתנו לשי'חים העלובים הללו מלבנון בין אם נאנסו ואם לא, עדיין הותיר לבני משפחתם תקווה (מה שלא קיבלנו אנחנו) והראנו לעולם כולו מוסר ואנושיות מן הגבוהים בעולם. (מקסימום יכאב לו בתחת הבן- ז*****). ארורים אתם חיזבאללה ארורים אתם אירן. (זה כמובן בעקבות עסקת חילופי השבויים והרגשות המעורבים שלנו עם משפחתם של החיילים החטופים).

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by ORrrr,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4047769,00.html זה רק הולך ומחמיר מסביב לעולם אנשים בורחים נרצחים מתים מרעב נשלטים ע"י רודנים, הפגנות בלי סוף, אבל מה הכי חשוב? שישראל פושעת והורגת מחבלים שיורים טילים ומבצעים פיגועים בה.. אני מפנה אצבע מאשימה לאטימות השמאל בעולם שדואגים יפה שהמשאבים ותשומת הלב תופנה אלינו בזמן שמליוני אנשים בעולם סובלים סבל אמיתי ולא מוצדק.. זהו כרגע הוצאתי קצת קיטור.

  3. Started by bla7,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3251962,00.html (אני לא יודע אם יש כאן כאלה, אבל לכל מקרה )

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. http://designer.co.il/782/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%9A-%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. השאלה אם הם באמת טיפלו בבעיית הרעב העולמי או שפשוט חצי מהם מתו מרעב? :-\ walla

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Judas Iscariot,

    שאלה נורא נורא פשוטה, בזמן האחרון אנחנו שומעים על משברי ענק בכלכלה האמריקאית, ותמיד המשבר כולל "מחיקה" של כמות מסויימת של כסף. כאו למשל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3597085,00.html כ-500 מיליארד דולר נמחקו ביום עכשיו השאלה שלי פשוטה - What is "נמחקו"? תודה מראש לעונים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Guy King,

    שמעתי את החדשות בגלי צה"ל בתוכנית של רינו צרור לפני חצי דקה. בן 77 במותו. יהי זכרו ברוך :'( http://sports.walla.co.il/?w=/7/1325884 http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.274.44037.html

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2597093,00.html מקווה שיגמר טוב

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by lo_toda,

    בגוף השאלה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3741126,00.html עוד שבת של מופע מדהים בו שלטון החוק בישראל נרמס ע"י קבוצה של בריונים פאנטים במגזר החרדי, שזורקים אבנים על שוטרים וחיילים ובשיא חוצפתם מעיזים לקלל אותם נאצים אחרי שתרומתם למדינה מונעת מערבים לדחוף מגף לתחת החיוור שלהם בזמן שהם צועקים "שעבס!"

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by alex_2007,

    לפני כמה ימים חזרתי מי הרצות הברית לא הייתי פה בצפון חוץ מהימים הראשונים של המלחמה יש לי שאלה יש מצב שהמלחמה תפרוץ עוד פעם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. נואם ביום ההולדת 90 של פרס למשך 45 דק'. הפרט הזה הוזכר בכתבה ב-ynet כבדרך אגב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4389382,00.html ושום מילה נוספת. בניגוד לרעש התקשורתי שהיה כשביבי דרש התקנת מיטה במטוס בעלות של פחות מחצי מליון ש'ח. עריכה: עכשיו שמתי לב שקלינטון החליט לתרום את הכסף http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4393631,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. http://news.bbc.co.uk/today/hi/today/newsid_9487000/9487047.stm מתוך שידור של רדיו 4 של ה-BBC.

  14. Started by shark12,

    האים הערקים יפעילו נשק כימי נגד האמריקאים??? ???

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gizmodo%2Ffull+%28Gizmodo%29'> http://gizmodo.com/5485797/israeli-raid-cancelled-after-very-stupid-facebook-post?utm_source=feedburner& utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gizmodo%2Ffull+%28Gizmodo%29

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by LazyBoy,

    אין מילים, פשוט חבורה של נבלות. http://news.walla.co.il/?w=//727975

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by IG,

    הסדרה מדברת על קונספירצייה של גוף לא ידוע, לעשות משהו לא ידוע, כשמה שכן ידוע זה שברחבי העולם, אותו גוף מבצע "ניסויי כלים" תוך שימוש בטכנולוגיות שגובלות במדע בדיוני. הסיפור מתמקד בחבורה שעובדת בשביל ממשלת ארה"ב ומנסה לברר ולהלחם באותם ניסויים. הסדרה היא מעין דרמה-מותחן-SI-FI עם הרבה קטעים מצחיקים. לי זה הזכיר את הפרקים הראשונים של הירוס (מהעונה הראשונה...)

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. עכשיו ראיתי את הפרק האחרון, סדרה מעולה ! http://www.imdb.com/title/tt1196946/ סדרת חקירות שמספרת על יחידה מסויימת שהיתווסף עליה "יועץ" עם יכולת אבחנה גבוהה, הוא כאילו שם לב לדברים קטנים ומבין מזה דברים.. מזכיר קצת את "בניחוש חוקר", רק שזאת סדרה הרבה יותר רצינית, אבל גם פה מצחיק לפעמים. הסדרה לא משודרת בארץ לא בהוט ולא ביס (ממה שידוע לי). לא מזמן סיימו עם העונה הראשונה ועדיין אין פרטים על השנייה אבל זה ניראה כאילו שתיהיה עוד עונה... מישהו רואה ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by rikus,

    http://video.tinypic.com/player.php?v=48hs9yd

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by bobby323,

    אם כן תרשמו פה,

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. סוף סוף חדשות טובות - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2947989,00.html ""נעשה שימוש לרעה בבית הדין כדי לסייע לפלסטינים ולפגוע בישראל", " אני אולי שונא אמריקאים, אבל אני אוהב את הפוליטיקה שלהם ;D !

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by SpiritKnight,

    WTF? http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=6034 אתם חושבים שזה אמיתי?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by J0n1,

    בעקבות השיר של Sonata Arctica - The Power Of One הגעתי לסרט שיצא ב92 שמבוסס על הספר. מישהו ראה את הסרט? איך הוא? מצד אחד הוא נשמע כסרט טוב מאוד, מצד שני הוא קיבל רק 6.6 בIMDB וכמעט כולם שם שחקנים אנונימיים (לאף אחד אין תמונה בIMDB) הנה תקציר שמצאתי עליו: אשמח לחוות דעת...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2795176,00.html לקרוא ולא להאמין. איזה רוע

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3449186,00.html מסתבר שאפילו תרומה סמלית למדינה מסתכמת כ"שירות צבא הכיבוש" ואם זה לא מספיק, לעמותה שעומדת מאחורי כל הסיפור קוראים בלדנא (ארצנו)

דיונים חדשים בפורומים