אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
איזו מדינה מטומטמת... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3801595,00.html למה לא, שיגרמו לעוד שנאה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אותי אישית זה מרתיח :pissed: אופכים אותה למיסכנה שבפועל היא עברה עברות שמרה על זכות השתיקה והורשעה בדין למה צריך בית משפט לחברי כנסת עכשיו שפרס בשלטון ? זה רק מוכיח ש: 1-פרס לא מתאים להיות נשיא שהולך לפי רוח הצדק ויושר השלטון ו2-מוסד הנשיא בארץ זה דבר מיותר\בזבזני\ןמטומטם עכשיו בטח יתנו חנינה לעומרי שרון :pissed:
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401179,00.html
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עוד לא יצא לנו להנות מ-"הודנה" של הפלסטינאים, פתאום מגיעים "פיגועים" ממקור לא צפוי (או שכן). בלוני גז מתפוצצים, זה כבר נהיה "קול" באופנה. או שלא. אם מדובר ברשלנות, הרי זה דיי שכיח שישראלים עושים פאשלות ופאדיחות בכל הקשור בבטיחות. או שפשוט הכל לגופו של עניין ולא להכליל כמובן. בסופו של דבר - חבל.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר התרגלתי שקשה להשיג ביצים סטנדרטיות במחיר רגיל. כשאני מוצא אותם המחיר הוא 9.99 ש"ח. כאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577619,00.html רואים שהמחיר למספר 2 הוא 7.6 ש"ח לתבנית של 12 בצים. האם עובדים עלינו?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתמול קראתי בעיתון שהיועץ המשפטי לממשלה החליט לא להסיר את חסינותו של ח"כ ערבי שתמך בחטיפת חיילים ואף הצדיק מעשה נפשע זה.ואני שואל כיצד יכול להיות מצב כזה שח"כ שמקבל את משכורתו מהמדינה ונהנה מזכויות רבות בה יכול באמירותיו לתקוע סכין בגבה.מדוע נגד מתנגדי הגירוש התבצעו מעצרים נרחבים ללא פשרות וללא רגישות מינימלית גם נגד בני נוער וקטינים .ואילו נגד ח"כ המצדיק בריש גלי בפעולות טרור נגד ארצו היועץ אינו מוצא לנכון לנקוט יד קשה נגדו.היכן כאן השיוויון בפני החוק ?היכן הצדק? היכן ההיגיון?לכן אני אומר ליועץ התבייש לך אינך ראוי לכהן בתפקיד זה,התפטר מיד ופנה את מקומך ליועץ אחר אשר בתקווה גם ימלא את תפקידו נאמנה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4171789,00.html ומאגר ביומטרי! זה מה שיש לי לומר לכם, כל אלה שצחקו, אמרו קונספירציות בביטול, הינה לכם, אני מקווה שתהנו ממה שנשאר מהחופש שלכם... ולאלה שהולכים לאכוף את החוקים האלה עלינו
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רואה עוד 5 דקות יש "פיני הגדול" בערוץ 2... ואמרו שזה רק בביפ -אז זה כל ערב בערוץ 22 או איך בדיוק?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//735292 ממש מצא חן בעיניי הבחור הזה.. כן ירבו נ.ב. לכל מי שמתכוון להביע דעה המנוגדת לרעיון השביתה, אני מציעה שתקראו קודם את מה שהוא כתב ורק אז תתייחסו, אחרת התגובות שלכם לא יהיו רלוונטיות פשוט כי היא דיבר בצורה מאוד מרשימה על המניעים שלו, המטרות, והאמצעים.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיילי מילואים שהגיעו לפעילות מבצעית התלונננו על אספקת מזון דלילה: "הגענו למוצב והיו בעיקר שקיות קטשופ. זה היה מביך". מ"פ המפקדה, שהעלה את הטענות בפני קציני החטיבה, הושעה מתפקידו ושוקל כעת שלא להמשיך בשירות המילואים. חבריו: "הוא נלחם עבורנו, ביצע את התפקיד שלו ועל זה מעיפים אותו?". דובר צה"ל: לא היה חסר מזון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3386614,00.html מה זה צריך להיות?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערוץ 2: בלילה אחד השתלטנו על אזורים נרחבים מדרום לליטני עד כדי כך שאפשר כבר לצפות על הליטני. המחבלים תקועים בתוך הבתים ללא אפשרות להתארגן ולברוח, בתוך 4 ימים תיהיה השתלטות מלאה על הליטני. בכירים בצה"ל מוסרים שעקב העוצמה ההשתלטות על האזורים הייתה קלה משציפינו.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיפשתי דה הרבה את השיר הזה ברשת, אחרי ששמעתי אותו ב 102FM והוא פשוט גדול אז קבלו אותו - עמית דרוקר בשיר - אין ממה לחשוש ... .... נו איך?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חלק גדול מהמניות איבדו כמחצית מערכם בחודשים האחרונים וההערכה שלי שהגענו לרצפה או קרוב מאוד אליה. יתכן שאני טועה אבל מצד שני גם טובי המומחים בשוק ההון טעו. אני רק יודע מניסיון העבר רק דבר אחד בוודאות: הכי מסוכן להשקיע בגאות מפני שיש לאן לפול .....ודווקא עכשיו שחלק גדול מהמניות נסחרות פחות משוויים "האמיתי" זה הזמן להיכנס. ההיגיון הפנימי שלי אומר שיש אפשרות להמשך הירידות אולם בשיעור מתון בהרבה ושהמגמה תתהפך בקרוב מאוד. כמובן שאף יועץ השקעות בשום בנק לא ימליץ על כך משום שזה לא אופנתי וגם מהפחד שמי שיפסיד בעקבות ההמלצה יתנקם ביועץ ולכן הייתי רוצה לשמוע את דעתכם הסובייקטיבית והמנומקת. אני סבור שהחשש מפני התרחיש האפשרי של משבר 1929 לא סביר ,ולהערכתי חלק גדול מהמשבר הנוכחי הינו …
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3473860,00.html וכול זה למרות התנגדות מערכת הביטחון והשב"כ.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז שלום, אני אבישי, ובתקופה האחרונה אני עובד על וידאו בלוג הנקרא "הגיגיימינג". הוידאו בלוג נוגע בעיקר בסצנת ה-PC של הגיימינג, אבל גם לא מעט פוזל לצדדים לעניינים שגם פחות קשורים. בזמנו עוד הייתי מעלה את הוידאו בלוג באופן קבוע לאתר "גיימר" של נענע, אבל משבר כלכלי, קיצוצים וסדר עדיפויות כושל ששם את "הישרדות" בראשו, גרם לעצירה של הפרוייקט. כעת אני ממשיך אותו באתר משלי, ואתם מוזמנים להצטרף לחגיגה בפוסט ההעדכני אפשר לראות אותי וכמה חברים חופרים על האייפון לקראת בואו לארץ. אני מודה, ארוך מדי, אבל בהחלט נחוץ! http://www.avishee.com/post/157231125/iphone-gaming בהערת שוליים - רק אני שם לב פתאום לקפיצה משמעותית בתוכן הגיימינג האינדי המקומי שמיוצר? כן ירבו.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו ראה עכשיו את הכתבה בערוץ 2 על המשטרה? פשוט חוצפה ! תגובות, הארות, סיפורים אישיים.... נ.ב. נחמד לפחות לדעת שאני לא חייב לחגור חגורת בטיחות ברכבי 4X4...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאמר משובח שכתב ינוקא, אחד מהכותבים המוערכים בקהילת הדו-גלגלי על המהלך הבא של מטה המאבק בלחימה שלו מול תעריפי הביטוח הלא הגיוניים בעליל. בו כותב למה שווה בכלל להתפקד לליכוד... http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=47241 אני כבר מזהיר, מי ששונא דו-גלגלי יכול ללחוץ על Back בדפדפן. : אני כבר התפקדתי, הסיכוי עם התפקדות לליכוד יהיה יותר גבוה מהסיכויים בהפגנות, למה? אם לא קראתם את הכתבה לא תוכלו לדעת.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.arabinsider.com/h/313/176.htm נו בטח, מה היא ציפתה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפי ynet, איראן תממן לסוריה נשקים חדשים, וביניהם יהיו המטוסים מיג 31, וסוחוי 24. איך לדעתכם ישראל תוכל להתמודד עם האיומים האלה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3808901,00.html אותו הדין ל"סככת חנייה". תגידו, לא נמאס למדינה הזו להתעלל באזרחים? אני מבין את הצורך במתן אישורי בטיחות למבנים או תוספות בנייה, אבל דק? סככה? ועוד בהליך שלוקח כמה חודשים טובים במקרה הטוב? מה הצעד הבא, בשביל להחליף וילון בבית אני אצטרך להזמין 17 פקידי עירייה לביקור בשביל שיוודאו שהוא תקני? את מי התקנות הללו משרתות, חוץ ממנגנון מסואב של פקידי ערייה שלא עושים כלום?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה ישנם הרבה מאוד דיונים בתקשורת לגבי העלאת אחוז החסימה או שינוי השיטה באופן כללי - נשמעות הצעות שונות ומשונות כגון קביעה אוטומאטית של העומד בראש המפלגה הגדולה ביותר כראש הממשלה (צעד המיועד להפעיל לחץ על מפלגות קרובות בדעותיהן להתאחד, אך עשוי להביא למצב בו ראש הממשלה הנבחר זוכה לתמיכה של מיעוט בעם), העלאת אחוז החסימה (צעד המיועד לדחוף את המפלגות הקטנות להתאחד או להתמזג לתוך המפלגות הגדולות יותר, אך עשוי לפגוע אנושות בסיכוי להקים מפלגה חדשה יש מאין, לפחות כשאין לכם גב תקשורתי כמו ללפיד), מעבר מלא או חלקי לשיטת בחירות אזורית (בה כל אזור בוחר את נציגיו באופן בלתי תלוי ועל כן יכול לגרום להחלפתם באופן בלתי תלוי מה שתאורטית אמור לעודד כל חבר כנסת לפעול למען בוחריו, גם אלו …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/9/1867363
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
??? מישהו יכול לעזור? תודה עריכה: טעות.. מנהלים תעבירו לכללי בבקשה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא יודע איך התגלגלתי לזה אבל מצאתי קטע מכוכב נולד השבדי שממש הימם אותי. יכול להיות שזה תוצאה מאוחרת של הנשורת הרדיואקטיבית מצ'רנוביל? ילדה בת 10 שנראית כמו מלאך, עם ביטחון עצמי על במה שאין לי לבד במקלחת...אם וויטני יוסטון תשמע אותה, היא עוד תחזור לסמים... ומשם הגעתי לכישרון שסוחף את אמריקה ועושה צחוק מכל הזמרות הגדולות, בלי הבדל: ופה הנערה הזאת גורמת לסלין דיון לשקול הסבת מקצוע:
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


