אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//665506 הגיע הזמן באמת... עכשיו רק נותר לקוות שזה באמת ייושם בשטח, ולא ישארו המצבים של שוטרים שמסתתרים ונותנים דוחות שטותיים, במקום לנסות לתפוס את העבריינים האמיתיים והמסוכנים.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3436732,00.html על כזה טמטום לא שמעתי כבר הרבה זמן
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בדיוק צפיתי בחדשות והייתה כתבה על גאווה למדינת ישראל מכיוון שבכתגורית הסטודנטים זכתה במקום השלישי סטודנטית ישראלית ושזאת הייתה דוגמאה וצאת דופן בשיתף פעולה ישראלי/פלסטינאי אני מנחש שעצם איזכור של פסטיבל קאן או שיתוף הפעולה הישראלי/פלסטיני זה מובן שזה היה סרט שמאלני הרי מובן ששיתוף פעולה בינינו תמיד מתמקד בהנצחה של ישראל הכובשת הרעה הכוחנית הדורסנית שפגעת בפלסטינאים המסכנים וכמובן כצפוי הסרט שצולם בחברון מתמקד באח ואחות פלסטינאית שמנסים להגיעה למסיבת הסיום שלהם כאשר הם צריכים להתמודד עם עוצר וחילים ישראלים שפוגעים בשגרת החיים שלהם בגלל המתנחלים הרעים ששעושים חגיגה. אני לא יודע מה הגאווה הישראלית שהכתבת דיברה עליה בי זה האלה בחילה. כרגיל הרוב המכריע של הסרטים שמגיעים לאן…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3588137,00.html נסע תחת השפעת סמים למרות שהוזהר על ידי רופא לא לעשות כך! ואחרי כל זה הוא מואשם בהריגה : איך לעזאזל זה קורה?!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיימת אפשרות שמפלגת העבודה תאבד מנדט ותסיים עם 19 מנדטים בלבד במידה וזה יקרה, מפלגת רע"ם-תע"ל תעלה ל4 מנדטים. מסתבר שספרו קולות שלהם בקלפי מסויימת בתור קולות של נץ (אירוני)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משאית שככל הנראה התנגשה חזיתית בשלושה מערכי IC-3 (מערכים 31, 21 ו 22) שהיו בדרכם לבאר-שבע, מימדי האסון עצומים. נכון לעכשיו, מדובר בחמישה הרוגים ועשרות פצועים. לבינתיים, לא נשללת האפשרות שמדובר בפיגוע מכוון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102079,00.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש סיכוי שאולמרט יאלץ להתפטר ויוחלף ע"י מישהו בקדימה (לבני?) יהיה מעניין http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376108,00.html
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לוב ממשיכה להפתיע: הציעה למנהיגי ערב ללכת בעקבותיה ולוותר על תוכניות הנשק להשמדה המונית. האם זוהי כוונה אמיתית או סתם גימיק זול? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2894950,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.theinquirer.net/?article=11682 אפשר לקרוא "פרשנויות" בנושה ב www.overclockers.com
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ה- ubergeek מודה בפה מלא, כי הפיראטיות היא הסיבה לשיעורי החדירה הגבוהים של מוצרי מיקרוסופט בסין על חשבון לינוקס. http://money.cnn.com/magazines/fortune/fortune_archive/2007/07/23/100134488/index.htm?postversion=2007070910 http://www.haaretz.co.il/captain/spages/883932.html קונספירצית הסוס הטרויאני מבצבצת, "שלם או שננעל אותך מחוץ למערכת?". אפילו לא צריך להשקיע בהפצה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עפ"י מקורות באלגזירה שר האוצר הפלסטיני סאלח פיאד קיבל התקף לב ויש חשש לחייו , דבר שיכול להביא לאנרכיה בראשות ! , פרטים בהמשך ,,, סלאח פיאד , עו"ד ואיש וחבר בקבינט של האו"ם .
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול בחדשות בערוץ 10 נחשפה החקירה נגד אלי מויאל ומקורביו בחשד להונאה שבוצעה בכספים שהועברו לטובת העיר שדרות. בין היתר הראו שם איך מויאל שילם לקבלן שמקורב אליו 450 ש"ח בעבור צביעת מכסה ביוב בודד בבריכה העירונית (לפי הדיווח הקבלן צבע בסביבות 100 מכסים) כאשר בפועל עבודה כזו אמורה לעלות כמה עשרות שקלים למכסה. בנוסף לכך נחשף איך מויאל הורה על צביעה מחדש של עמודי תאורה בעלות גבוהה בהרבה מהממוצע רק כדי להחליף אותם בעמודים חדשים לאחר זמן קצר... הנה התחקיר בשלושה חלקים: http://news.walla.co.il/?w=//1134498 http://news.walla.co.il/?w=/3850/1134449 http://news.walla.co.il/?w=/3850/1135139
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2737357,00.html סיום עידן האנוש ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פרידמן על אסירי חמאס: אנחנו לא פראיירים שר המשפטים, דניאל פרידמן, ונציגי שירות בתי הסוהר, הציגו לממשלה את ההמלצות להחמרת תנאי הכליאה של האסירים הביטחוניים. בין היתר, המליצו למנוע מהאסירים ללמוד לתארים ולבגרויות, לקרוא עיתונים ולצפות בטלוויזיה ... "אמנם אנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אך אנחנו לא צריכים להיות הפראיירים היחידים", אמר פרידמן. ... שר המשפטים אמר: "אנחנו לא צריכים להקרין חולשה". שר התשתיות, בנימין בן אליעזר, הגיב: "כמה נעים לשמוע פרשנויות שלך". אולמרט עקץ בתגובה את פואד ואת מפלגתו: "אם הייתם אוהבים לשמוע את פרידמן, אולי היו לכם היום 18 מנדטים". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3693774,00.html :yelclap:
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259425,00.html וחוץ מיזה יש תחוק של החרמת מכוניות על עברות מסוימות רידינג יעבוד על גז תוך 21 יום הגדלת תקציב לסל התרופות ועוד מה קורה פה? אני עוד יתחיל לשבח חכים :errrr: אפילו ביבי אמר שצריך להוריד מיסים :nutty:
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מנויי HOT, ישנה בשורה, והיא ביפ. אחרי שכבר יותר מדי זמן לא היה בערוץ מה לראות חוץ מעוד ועוד שידורים חוזרים של שידורים חוזרים של סיינפלד וביפ ותוכניות ישראליות רעות מאוד(כמו "כחולים" הפשוט... לא מצחיק), באה לערוץ בשורה. פעם הם חשבו, "נשקיע שקל וחצי ונפיק תוכנית ישראלית רעה" - זה לא עבד, פשוט לא היה מה לראות. זהירות פורנו זה נחמד, אבל אפשר לראות את זה אולי פעמיים שלוש, אין לזה המשכיות. ועכשיו הם שינו הלך רוח, "נשקיע שקל וחצי ונביא תוכניות ישנות אחושרמוטה" - אנשים, זה עובד, בגדול. החבר'ה הביאו לנו סדרות אלמותיות ונהדרות אחת אחת, שסירחון הנוסטלגיה שלהם עולה השמימה, אבל למי אכפת?! זה פשוט אדיר! ראשית, Yes Prime Minister האגדית - הפעם עם תרגום גם(בניגוד לשידור שפעם היה בהולמרק …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=B31_LI5mpoM&feature=related
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל מתנחל או רב שאומר לסרב פקודה זה הסתה נגד המדינה והדמוקרטיה בדיוק כמו כל איש בהפגנה שאומר "שרון רוצח" או ססמאות כאילה... רק שאם משהוא אומר את זה בהפגנה אז פתאום כולם קמים ואמרים זה לא בסדר יש פה הסתה המצב כמו לפני ה 4.11 אבל שמתנחלים ורבינים פונים אל החיילים ואומרים להם לסרב בגולי(בעיתונות ובשאר כלי התקשורת) זה בסדר...כאילו הם לא עשו כלום...לדעתי הם פושעים כמו כל מסית או סרבן אחר...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום ב9 בבוקר היה פיגוע בקנין בראש העין. הרוג אחד וכנראה 7 פצועים. 3 מהם במצב קריטי. כנראה שעה מאוחר יותר אירע פיגוע גם באריאל בתחנת אוטובוס. הרוג אחד (כנראה נער בן 16) ו12 פצועים. מתוכם 2 במצב קריטי. תגובות
-
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=84925&sid=16 תקראו עד הסוף.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/1/1527126 אוטוטו, כל חבר כנסת יקים מפלגה וגם יעביר חוקים בעצמו כי לא יצטרכו רוב בשביל כלום. עם ישראל, שמת על עצמך שלטון רקוב ונרדמת בשמירה ?! תאכל קדחת.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי, אז אמנם אני כבר לא מתעניין בספורט בכלל ובכדורסל בפרט, אבל אגדת הכדורסל שאקיל אוניל, "Shaq attack", "The Diesel" ועוד, פרש ממשחק. השחקן היה באופן חד משמעי הסנטר הטוב ביותר אי פעם ו"mismatch" במשך קרוב לשני עשורים שלמים. קבוצות שלמות שיחקו בטקטיקה מסויימת (Hack the shaq) רק בשביל לעצור את השחקן הזה. מעבר לכל זה, השחקן היה מצחיקול מובהק. להלן מבחר ציטוטים שלו שפורסמו ב NRG: http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/247/218.html?hp=3&cat=620
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


