עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. ולא בגלל יסורי מצפון פשוט מחפש מוסיקה לא ממוסחרת ומקורית של אמנים מתחילים-לא משנה איזה סוג, כל לינק יתקבל בברכה תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by JohnnyBravo,

    בחירות בארץ,למי תבחרו?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אסון אוטובוס בדרום: 25 הרוגים, 33 פצועים אוטובוס שהסיע תיירים מרוסיה התהפך לתהום כשלושה קילומטרים צפונית לאילת. בית החולים יוספטל, שאליו פונו 33 פצועים, בהם 23 במצב קשה: "איננו יכולים להתמודד עם כמות כזו של נפגעים". עד ראייה: "נהג האוטובוס השני שעצר שם - אמר שהאוטובוס שנפגע עקף אותו ומיד עף לתהום" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3639494,00.html

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3246463,00.html

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by m1ke,

    עושה רושם שהקונה המאושרת היא......גוגל כמובן שכמו תמיד זה לא סגור עד שזה סגור אבל נראה לי הפעם זה סופי. http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000850934&fid=1725 http://thenextweb.com/google/2013/06/09/google-is-close-to-ending-the-drama-and-buying-waze-for-1-3-billion-according-to-israeli-media/

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by lmlm,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3430963,00.html אחריי שלושה חטופים, עדיין לא למדו את הלקח

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by klayton,

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3253350,00.html אני בשווווונג אני באמת לא יודע מה שר ביטחון אחר הייה עושה, אבל להתחיל למגן בתי ספר בגלל טיל שנפל עליהם זה מיקרה קלאסי של אקמול לסרטן... במקום לגרום לפלסטינים להפסיק לירות קאסמים (תיזכורת, היורים שייכים לזרוע הצבאית של הממשלה- AKA צבא, של הפלסטינים- AKA אוייב), או למגן את כל העיר (כאילו, מה, קסאם שיפול על בית שלי ילד לא יפגע בו?), יבזבזו מיליונים כדי למגן נקודתית את בתי הספר? :s07:

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3827221,00.html איזו זכות יש למדינה להטיל מס על מים מהאזרח הקטן, כל זמן שמבזבזים מים בכמויות עצומות בחסות המדינה - צה"ל. מי שלא יודע על מה אני מדבר, כנראה שאף פעם לא היה באיזו סדנת חימוש, או באחד מחילות השדה (תותחנים/שריון) אין למדינה שום זכות, להגביל את האזרח ולהתקלח רק ל-5 דקות בזמן ששוטפים טנק/תומ"ת אם איזה גרניק, ומבזבזים עליו מאות אם לא אלפי ליטרים של מים. נאה דורש, נאה מקיים...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. http://beforeitsnews.com/war-on-terror/2013/07/worldwide-arrest-warrants-out-for-obama-bush-youtube-2444046.html

  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3485373,00.html ושוב, הנבואות שלי הוכיחו את עצמן... כמו שכתבתי כבר לפני שנים, הדרך היחידה להפסיק את האש ביניינו לערבים היא להביא אותם לידי כניעה- להכות בהם בלי הפסקה (מצור כלכלי ומדיני, וחיסולים בלתי פוסקים בפעם הזו) עד שהם יצעקו "די". אני באמת לא חושב שמהשיקול הזה יצא משהו שיחזיק מים, אבל גם זה צעד (ביחד עם הצהרות אחרות מהתקופה האחרונה) בכיוון הנכון- שהתממש לאחר ביצוע מהלכים שהימין דרש שיבוצעו כבר לפני שנים. אז למה חיכינו עד שיצאו מליארדים על מיגון ויפגעו עשרות אנשים? דעתכם...?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אני רואה בחדשות ידיעה על ישראלי בן 72, שנרצח לאחר שביקר ביישובי צפון הביקעה. אותו אדם היה מוכר בגדים ישנים לבדואים באזור. אני אומר, ריבונו של עולם, למה אתם מסכנים את חייכם והולכים למקומות שלא ידוע אם תחזרו משם בחיים או לא. הבעיה היא שלא לומדים לקח והישראלים שנרצחו בשטחים לא הדליקו נורה אדומה אצל כולם והם עדיין ממשיכים לפקוד מקומות מסוכנים כאלו. זה ממש לא ברור לי. ynet

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by alexbmw,

    אז ראיתי אותו ,ופשוט נהנתי ,סרט חביב ביותר ,נכון שיש הרבה מה לשפר ,אבל מי אני שאני ישפוט . אגב ,יש לי שאלה ,מישהו יודעה מי זה הבן אדם הזה ש"הגאון" (זה ששיחק ב300 ) לוקח ממנו ציטוטים (איזה מומחה מלחמה כזה עתיק ).

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אסירים ותיקים תמורת גלעד שליט העיתון "אל-חייאת": ראש השב"כ, יובל דיסקין, הבטיח לאבו מאזן שחרור אסירים פלסטינים "ללא דם על הידיים" תמורת שחרור החייל החטוף, רב"ט גלעד שליט http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=384586&sid=126 איזה טמטום הם רואים שזה שווה ועכשיו רק יחטפו יותר! שצה"ל יפעיל את המודעין המפורסם שלו ויעשה להם משהו כבר נמאס!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Cha0stAlker,

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. היום - יום שני ג' אייר תשס"ג 5.5.03 אנו מציינים את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. זהו היום בו אנו זוכרים את אלו שנפלו במערכות ישראל השונות, במאבק על המדינה שבדרך ובשמירתה של המדינה הקיימת. כמו כן אנו זוכרים את כל אלו שנהרגו בפעולות האיבה של אוייבנו. בימים טרופים אלו, כאשר פיגוע רודף פיגוע ועוד שם מתווסף לרשימת הנופלים, אפשר לקחת רגע ולהוקיר את אלו אשר שילמו בחייהם למען המדינה. רק במדינה כמו ישראל ישנו המעבר החד הזה בין העצבות של יום הזיכרון לבין השמחה של יום העצמאות ה-55 למדינת ישראל. אפשר למצוא מספר קישורים בנוגע ליום הזיכרון ולמלחמות ישראל. אם יש למישהו קישור עינייני היכול לתרום לטובת כלל המשתמשים אשמח לקבלו בפרטי. הנה מספר קישורים שמצאתי: http://www.idf.…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. עוד אני מכין את הבית לשבת, שוטף את הרצפה, מסדר את הוילון, מכסה את סיר הבישול, נכנס אבא שלי לבית עם עיתון השבת. ברשותי מעריב, מדפדף במגוון "יפות התואר " בכותרת , ואז בום! מגלה את אותה בלונדינית השיער (בלונד אמיתי) פני הילדה , הגברת המדוברת היא לא אשר אלה מיס גרמניה. עוד אני מחטט בכותרת , ובתקצירים המובחרים אני מגלה, כי בנו של השליט הכל יכול במזרח התיכון , סאדם חוסיין , הוא לא אשר גבר רומנטי מושך ויפה תואר. טוב, מילה מדובר בטיפשונת קטנה שאין לה מה לעשות בחיים, או אוליי שגרירה של כבוד של האיחוד האירופאי, או סתם אחת שעושה כותרות. מיס גרמניה אמרנו? הבחרה לייצג את הגרמנים? אולי אני מגזים. אבל נניח וכאשר אותה מיס גרמניה נכנסת לאותה "מאורת הגברים הרומנטיים והמושכים " ויוצאת ברשמ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by klayton,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Damien_Waltershttp://www.youtube.com/user/damienwalters *Yogi ft Ayah Marar - 'Follow U' (Xilent Remix)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. למי שלא מכיר חמינאי הוא המנהיג הראשי של אירן והיום הוא נואם נאום חשוב אבל לא משדרים את זה משדרים את זה בערוצים זרים אבל לא בערוץ 1 \2 ו10

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by maverick,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2671713,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. טוב מסתבר.. הסרט נאסר בארצות הברית -כמעט בכל בתי הקולנוע- בדומה למשחק.. חוץ מ4 "Due to the film's controversial subject nature regarding 9/11, Uwe Boll has claimed that the movie was banned in all but 4 theaters in the United States." הסיבה לכך הייתה שעלילת הסרט עוסקת ב9\11 התקציב של הסרט היה 18 מיליון והרווח לפי ויקיפדיה בכל העולם $142,761 אנשים שראו את הסרט מספרים שהסרט לקח את הקיצוניות לגבולה הסופי. למרות כל זאת הכריז יו בול שהוא יכין פוסטל - 2 אני רוצה לראות את זה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by LazyBoy,

    סדרה חדשה ומעניינת שעוקבת אחרי סטיבן סיגל בתפקידו כשוטר בארה"ב. מסתבר שהוא באמת משרת כשוטר כבר 20 שנה(!) שודרו שני פרקים גב אל גב ושניהם טובים ומומלצים יש שתי סצנות יוצאות דופן: הראשונה במטווח - האיש צלף לא מהעולם הזה - פוגע בראש של גפרור והשניה באימוני הגנה עצמית - יש לו זריזות **מדהימה**

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by maverick,

    היום קיבלתי בדוא"ל מכתב מאוניברסיטת בן גוריון (מחלקת הביטחון) המפרט תרחיש של שליחת דוגמיות רעילות של בשמים בדואר. האם עוד מישהו קיבל (ממקור רישמי) הודעה כזו? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by IG,

    השבוע הייתי קצת מנותק מהעולם ושמעתי רק חלקי מידע ברדיו... הבנתי שהייה משהו בין ליברמן לאחד הערבים, שהאיזה ערבי עמד על במת הכנסת וצעק לו שהבית שלו זמני או משהו כזה... אני לא מכיר את הסיפור המלא ואין מצב שאני מחפש עכשו סיפורים מלפני שבוע, אז אם מישהו יכול לסכם לי את הסיפור אני אודה לו

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים