עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by k22,

    שלום, אני צריך יעוץ נרשמתי השבוע למכללת "סמי שמעון" להנדסה באשדוד וברצוני לדעת אם המכללה היא טובה ומוכרת בתעשייה כמו מכללת "hit". לאחר שמכללת "hit" לא קיבלה אותי עקב פסיכומטרי נמוך (480) נרשמתי לסמי שמעון ורציתי לדעת אם בכלל אני אסיים את התואר (הנדסת חשמל ואלקטרוניקה) או שהפסיכומטרי באמת מעיד על זה שאיני יכול לסיים את התואר הנ"ל ואלך ללמוד משפטים או ראיית חשבון ???

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום לכולם שמתי לב לדבר מעניין ואני חייב להוריד את הכובע בפני הקמפיין של הליכוד עד כה בעוד הקמפיינים של "האבודה" (זה לא שגיאת כתיב) ושל "מאחורה" מתרכזים בפולחן אישיות המנהיג - קמפיין הליכוד מתרכז במסרים כלליים הנוגעים באחדות ובמאבק הנוכחי אני מאוד השתעשעתי שראיתי את השלטים הראשונים של האבודה - נסעתי עם אישתי באוטו וראיתי - לא סימפטי, לא חברמן, לא סחבק - ואז היא אמרה לי "בקיצור גבי, לא משהו" - זה היה מעולה עכשיו זה כבר השתנה - מראים את ברק SANS פלולה מיישיר מבט ללבן בעיניים של כולנו וסיסמא נבובה כלשהיא תלויה שם "מסתכל לאמת בעיניים" יאללה בחייכם עזבו אותי בשקט - כאילו שמישהו קונה את זה אותו דבר גם אצל "מאחורה" (המקור בסטיקר שהדבקתי על האופנוע בקמפיין הקודם - ישראל רוצה קדימ…

  3. http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3701333_184,00.html מה זאת אומרת השקית התפוצצה עליה מה זה קוקאין או פצצה ? אני לא מבין גדול בסמים אז אני אשמח להסבר

  4. וואלה וווינט בכל קליק שולחים עליינו פרסומות, והרבה add-ons וכלי עזר לא באמת מונעים את הדבר יש אתר חדשות שהוא נקי ונותן חדשות עדכניות?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by maverick,

    אז מה אם התואר מזויף?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by assaf990,

    כשיש תצוגות אופנה ב-FTV אז רואים את הקהל עם מניפות כאלה מנייר וכל אחד עושה לעצמו רוח (כמו היפנים). שאלתי: איך לעזאזל במקומות כל כל יוקרתיים ואקסלוסיביים בהם מצולמות תצוגות האופנה האלה אין מזגן (אם הייתי יודע לנסח את השאלה הזו באנגלית, הייתו שולח אותה לאתר הערוץ)

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. ברוב חוצפתם הם שלחו לי מכתב החודש שבו הם אומרים שלכל מנוי שלי הם יעלו במשהו כמו 10-15 אגורות לדקת שיחה. חודש הבא אני הולך לשלם הרבה... אבל זכור לי שקראתי בממון שבשנה הבאה יצא חוק חדש שאומר שדמי הקישוריות ירדו ל 7 אגורות לדקת שיחה אז מה יהיה עם זה?...

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by אלימלך אגוז,

    http://news.walla.co.il/?w=/90/1096806 הגיע הזמן.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. WTF! מה לעזאזל קורה פה השבוע! קודם ברני מאק בגיל 50, ועכשיו אייזק הייז בגיל 65?! אלוהים איבד את חוש ההומור או מה? הכרתם אותו כזמר, הכרתם אותו כשאפט (מהסרט המקורי, לא החידוש העלוב...), הכרתם אותו כ "שף" מסאות'פארק, ובנוסף על הכל הוא גם זכה באוסקר ונכנס להיכל התהילה של הרוקנרול. אייזק הייז, אדם עם הישגים בלתי נדלים ותרומה תרבותית אדירה. http://e.walla.co.il/?w=/6/1327555 פשוט עצוב.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אם עוד לא ניחשתם.......... http://www.politico.co.il/article.asp?rId=1478

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by huber,

    ואחכ מתפלאים למה לקוחות לא ממהרים לתבוע גופים בארץ. 13 שנה עד שסיפור כ"כ מסואב וכ"כ ברור מאליו (הרי ידוע שהם אשמים מראש) נסגר, מה יקרה במיקירים יותר "פתוחים"? זוועה.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3606446,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. האתר וואלה! חשף היום סרטון שצולם בסתר במעבדת הנוירוביולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים; בסרטון מראים קוף העונה לשם מאליש בעת שבוצע עליו ניסוי - במהלך הניסוי נקדחו 20 חורים בגולגלתו וחוט ברזל הוחדר לתוך עינו - כל זאת ללא הרדמה מלאה עקב שימוש במינון נמוך מדי של חומר הרדמה שפג תוקפו. הסרטון (אותו ניתן למצוא בכתבה שפורסמה בוואלה) מכיל תמונות קשות מאוד לצפיה. ד"ר אודי זוהרי, שבאחריותו נמצאת המעבדה המדוברת, סירב להגיב.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3523418,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by 3pac,

    שמעתי שיוצא סרט חדש של Star Trek ,לא ראיתי שום סרט מהסדרה ורציתי לשאול אם הסרט החדש שייצא קשור לסרטים הקודמים ? ובקשר לסרטים הקודמים, כדאי לראות אותם ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. הקדמת שעון החורף ע"י הפרזיטים הטיפילים ,חייבים לצאת נגד הפרדת דת ומדינה !! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4130041,00.html

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by ccc,

    http://news.walla.co.il/?w=//445050 צריך פשוט לקחת את החבורה הזאת ולזרוק אותם בעזה הבית האמיתי של היצורונים האלה, אני תרנגול אם הם לא פלשתינים מדורות עבר

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. ממש עצוב ומזעזע!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2656733,00.html

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by udicol,

    יום ירושלים אמור לחוג ביממה הקרובה בחגיגות ומופעים בבירה. עקב הת'רד האחרון(אבו מאזן...) נוכחתי לדעת ולהכיר כי נערים וילדים רבים מביעים עודף -אי אמפטיה לבירת ישראל - ירושלים. במקרים רבים הרגשתי זר בדיון הבעייתי היות ונאמרו שם דברים מאוד קשים בנוגע ללגיטימיות העיר כבירת ישראל. זה לא נושא לויכוח דתי וכמובן אין ויכוח על לגיטימיות העיר. מבחינתי מדובר בכישלון חינוכי נקודתי ולא יותר מזה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. חושב על לעבור לקנדה כדי ללמוד ולגור שם סופית כאזרח קנדי,כרגע יש לי בגרות בממוצע 90 וכדי להתקבל פה לאונירסיטה אני צריך מכינה שזה 3 סמסטרים + פסיכומטרי שזה שנתיים פלוס תואר בהנדסת מחשבים שזה סה"כ 6 שנים,לכן חשבתי כבר סופית לעבור לקנדה כי גם ככה אני לא מתכנן לחיות בארץ זמן רב,אשמח קצת לפרטים,עלויות מחייה ולימודים,האנלית שלי מאוד טובה ויש לי סכום דיי קטן בחשבון 22000 ולכן אצטרך למצוא שם עבודה אם אגור שם. תודה מראש על המידע.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אז כמה זמן אתם חושבים שמכבי יפטרו את אפי אם הוא יפסיד היום ? למרות שאמרתי הרבה פעמים שלדעתי אפי זה לא הבעיה אלה השחקנים אני חושב שזה בלתי נימנע בגלל הקהל אני מהמר על מחר או עוד יומיים שמאמן חדש יכנס לקבוצה שלא בנויה טוב 23 מיליון על קבוצת ליגה חזקה וזהו כרגע 23 אפרש להפועל במחצית אני שמח על שיש ליגה רק חבל על אפי ;D :'(

  21. נמאס ממה הממשלה חושבת...הגיע הזמן לראות מה העם חושב! תצביעו נמקו והסבירו <<<<OMFG אני מתחיל להשמע כמו מורה להיסטוריה מרוב כל ההיסטוריה שלמדנו

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by IG,

    שלום לכולם. לצורך... משהו... אני צריך למצוא כמה נאומים של זאב ז'בוטינסקי, רצוי כמה שיותר שלמים (לא חייב את הארוכים, אבל שיהייה משהו לדקה~2 של קריאה) חיפשתי בגוגל במשך שעה עכשו והתייאשתי... אם מישהו במיקרה מכיר אתר שאפשר למצוא בו כמה נאומים שלמים שלו (רצוי בנושא הגיוס לגדודים העבריים או העליה לארץ, או בנושא הלחימה למען המדינה....) תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2790935,00.html omg :veryangry: עונש מוות! And i will strike down upon thee with GREAT VENGANCE and FURIOUS ANGER those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is THE LORD, when i lay my vengance upon thee. ezekiel 25:17

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by hellyeahmofo,

    מה קרה לבריזה ספינת הדגל של יס , יום בהיר אחד הוחלף בערוץ הונג קונגי כנראה שליוזמה המטומטמת הזאת של מזרחיים רחוק מהמיין סטרים אין קונים. וחוץ מזה , כל הכבוד ליס על המהפכה בשידורי הכבלים , מישהו זוכר את הדיקטטורה של הכבלים? ;D

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. קראתי עכשיו באינטרנט שיש לו שני סופים, אני ראיתי את הסוף שהם כותבים HELLO בגדול ומטוס של ח"א רואה אותם סתם מסקרן אותי מה הסוף האחר....

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים