אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4129095,00.html הם גם מפסידים מיליארדי דולרים בשנה מאי ניצול גז טבעי בים, אי ניצול דוחות חניה בתל אביב, ואי ניצול גביית ארנונה בסביון. והכל בגלל הכיבוש.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3211540,00.html על השנאה ששררה בין המתיישבים לאנשי כוחות הביטחון שהגיעו לפנותם, מהנהן פרי מרגלית. "אני אתן לך שתי דוגמאות. בשעות הבוקר הייתה הפוגה. ישבנו עם הסוסים באזור מרוחק מהאנשים, בדקנו את הפציעות שלהם, כאשר התקרבה למקום בחורה צעירה. היא הייתה לבדה. לפתע היא הרימה מקל גדול, חבטה באחד הסוסים בצורה קשה וברחה. כנראה סוס מסוכן מאוד! ניסה לפנות אותה! הסוס כנראה גם לא היה יהודי שומר מיצוות. :bash:
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//870153 למי יש כח לזה ?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה יש שני סרטים שאני לא זוכר איך קוראים להם אבל שמעתי עליהם 1. סרט על בנאדם זקן שנהיה צעיר ככל שהזמן עובר 2. סרט שהתמונה המוצגת שלו , כאילו הפוסטר שלו , זה של נער כזה בקפוצון בצבע כחול אפור אם יש יותר מסרט אחד שמתאים לתיאור , תביאו את הכל תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תגידו לי, זה רק אני או שמרוב שאין לתקשורת מה להגיד במשך יום של של שידור, הם מתחילים להכניס את הציבור לפאניקה כאילו שהוא לא מספיק לחוץ? גם אם הייתה אזעקה בירושלים, למה לחזור על זה שוב ושוב? למה פרשננו לעינייני פיצוצים אומר שהפיצוץ הראשון הוא יירוט והשני נשמע כמו נפילה? אין דרך אחרת להביא צופים אל המסך חוץ מלהלחיץ אותך? http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2431407
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמיר סאסי: האם חסן אוסרוף באמת הוכה על רקע לאומני? התקשורת הציפה אותנו בסיפור ה"מזעזע" של פועל ניקיון ערבי שהוכה ע"י כמה יהודים "בריונים" על רקע לאומני, גזעני! אבל האם באמת כך היה הדבר? ממש לא!!! חסן אוסרוף הוא פושעמכור לסמים מוכר למשטרה שגונב, שודד, ובוזז כבר במשך שנים, האירוע האחרון היה עוד אירוע בו הוא ניסה לשדוד אך לצערו נקלע למקום עם כמה יהודים לא פרייארים בכלל! בדיקה קצרה שעשינו מצאנו עשרות תיקים כנגדו גם באתר משטרת ישראל וגם בפסקי דין, ניתן לראות בקישור המצורף. שתפו את החברים והוציאו את האמת לאור! http://www.takdin.co.il/searchg/בש%20פ%205883%2099%20חסן%20אוסרוף%20נ%20מדינת%20ישראל_hd_1828854.html מקור: חירות ישראל הערביה שהותקפה בירושלים נחקרה תחת אזהרה אנא …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
תביעת ענק ייצוגית כנגד 8 מהגדולות ביצרניות תוספי התזונה*, בגין הסתרת עובדת הימצאותם של חומרים רעילים מקבוצת PCB, באומגה 3 משמן דגים, שהן משווקות. מקור הזיהום במי האוקיינוסים והתביעה היא בגין הסתרת העובדה מעיניי הקונים, תוך רישום כוזב ע"ג האריזה, כי המוצר נבדק והוא נקי מתכולה של חומרים מזיקים, כאשר בחלק מהמוצרים נמצאו עד פי 70 חומרי PCB מהמותר ע"פ התקנים!!! http://goo.gl/9GFMd מעניין עד כמה זה נכון
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3132829,00.html אם עד לפני כמה ימים חלקים מעמנו קיוו ליום שאחרי ההתנתקות עקב ה"שלום" שישרור אחרי ומרחב הפעולה שיווצר לצה"ל אז כנראה הם טעו ומעכשיו ה"פתרון" התנתקות הכניס אותנו לבעיה גדולה בהרבה של ויתור לטרור דבר שיגרור אחריו לפי הנחתי מסכת טרור גדולה בהרבה ממה שציפינו(והלואי שאתבדה) . העורון שלט בכל אחבי ארצנו ועכשיו כתוצאה לצערי הרב נצטרך לשלם את המחיר זו ההתחלה ונקווה שזה יהיה הסוף אך חושנני שלא יהיו כך פני הדברים. התקשורת הטעתה ציבור שלם ולא הביאה לידיעת הציבור את הסכנות שאחרי התתנתקות בצורה הנדרשת,זה כבר כמה חודשים בכירם ברשות הפלשטינאית פולטים כל מיני דיבורים שלצערי הרב לא הובאו לידי הציבור ועכשיו ביצוע הדברים מתחיל להתיישם בש…
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מתברר שהמחשב שפיקח על הקידוח של BP במפרץ מקסיקו עבד על ווינדוס. וברגע הקריטי קיבל את מסך המוות. http://news.techworld.com/security/3233060/bsod-hit-bp-oil-rigs-computer-says-tech-worker/?intcmp=ros-md-acc-p-nws סיבה נוספת לא להתקרב לווינדוס
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מדונה יקירתיינו חשבה שהיא לבדה תוכל להלחם בעם שמוריד MP3 דרך תוכנות השיתוף... מתוך : וואלה! אבל התגובה לא איחרה לבוא, והמשתמשים הלא חוקיים הודיעו למדונה what the fuck they r doing..... פרצו לאתר שלה וזה מה שהם עשו: http://www.zone-h.org/defaced/2003/04/19/www.madonna.com/ חיחי... להאקרים..קבלו ח"ח...
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשטרה מפרסמת כי ישנה התקדמות גדולה בחקירה ויש כבר עצור בפרשה..בימים הבאים צו הפירסום כנראה יוסר והפרשה תסתיים.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://e.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=1000&id=465245
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לינק לכתבה: http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1030433.html
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מי שראה חדשות 10 יודע על מה אני מדבר, ומי שלא אני אספר בקצרה. בדיזנגוף סנטר ביום שלישי עברה מישהי באור אדום בחצייה. מיד קפצו עליה שוטרי התנועה והקיפו אותה כדי לרשום לה דו"ח. העוברת אורח נבהלה, נתקפה בהתקף וסירבה לשלם. כמובן השוטרים הזעיקו תגבורת של עוד 10 אנשים כדי לטפל בעוברת אורח הבעייתית. מיותר לציין שכל הארוע יצר מהומה לא קטנה ועדי ראיה טענו כי אף השוטרים הפעילו אלימות כלפי ה"פושעת" הנוראה. ואני שואל האם מצבנו כל כך טוב שהמשטרה אורבת לעוברי אורח במעברי חצייה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכם חברי האקטואליים. מי שלא שם לב, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4066587,00.html ישראל עצרה זמנית את תשלומי המיסים לרשות הפלסטינית, עקב התאחדותה עם חמאס. עד הוכחת הרשות שהכספים לא יועברו לחמאס, ישראל לא תשלם את המיסים (עליהם הוחלט בהסכמי אוסלו) עד היום ידעתי כי אנו תומכים בעזה כלכלית (בין אם זה חשמל, מים וכ'ו...* אבל לא ידעתי שאנו תומכים כלכלית גם ברשות אני מבין את המניעים, כלומר, עדיף שישראל תממן את הרשות ולא מדינות אחרות, כאשר ישראל יודעת בדיוק לאן הכסף הזה הולך, אבל הרשות כבר החליטה כי היא רוצה להיות מדינה ולהתנתק מישראל, אז מה פסול בכך שאנו מתנתקים ממנה? :s05:
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי עכשיו ב-ynet שיוסי ביילין ויעל דיין פרשו מפלגת העבודה (כולי בדמעות) והצטרפו למר"צ. הפרישה שלהם באה לאחר שלא התברגו במקומות ריאליים ברשימת מפלגת העבודה. אני שואל את עצמי דבר אחד: אם דעותיהם תואמות את מצע מפלגת העבודה, מדוע הם נוטשים את המפלגה ועוברים למר"צ?? הרי לא נוטשים דעות פוליטיות כל כך בקלות. לי נראה שהרצון העז להיות חברי כנסת בכל מחיר גובר על שיקולים ערכיים וערכים. כנראה שלא ממש חשוב מה חושבים או את מה מייצגים, העיקר שיראו אותם בערוץ 33. קישור לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4284395,00.html אח"כ ארדואן אומר שהטורקים הם העם הכי מוסרי מבחינה מינית...
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//991711 תהיתי אם לפתוח סקר שהשאלה בו תהיה "מה עלה לכם בראש קודם:" "WTF?" או "מי האידיוט שאישר כזה פיצוי מלכתחילה?" "LOL" אז מה עלה לכם קודם בראש?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
תנו לי להבין משהו. החליטו לשקם בית כנסת עתיקה שהוחרב ברובע היהודי בפוגרום לפני קום המדינה במדינת יהודים בירושלים שהיא בירת העם היהודים ברובע היהודי בירושלים היהודית וזה מבחינתם ניסיון השתלטות על הר הבית?! בכוח מחפשים סיבה להצית אינתיפדה שלישית? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3863427,00.html
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1094713.html לא ממש ברור מה הולך שם (לי לפחות), אך עושה רושם שמישהו ממש ירד מהפסים...
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך יעוץ נרשמתי השבוע למכללת "סמי שמעון" להנדסה באשדוד וברצוני לדעת אם המכללה היא טובה ומוכרת בתעשייה כמו מכללת "hit". לאחר שמכללת "hit" לא קיבלה אותי עקב פסיכומטרי נמוך (480) נרשמתי לסמי שמעון ורציתי לדעת אם בכלל אני אסיים את התואר (הנדסת חשמל ואלקטרוניקה) או שהפסיכומטרי באמת מעיד על זה שאיני יכול לסיים את התואר הנ"ל ואלך ללמוד משפטים או ראיית חשבון ???
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


