אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
בסקר האחרון שפורסם קדימה לא עוברת את אחוז החסימה ולא אני לא בעד הליכוד או העבודה אבל זה מחמם לי את הלב שמר זיגזג לא יהיה בכנסת הבאה ,עם התוצאה בסקר תשקף את המציאות
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
... לרבות דרישת פיצויים מהמדינה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4352201,00.html וזאת למרות שהחוק במדינה מכיר רק באחריות המדינה בגין פשיעה לאומנית כנגד אזרחיה, ויש בכך לא מעט הגיון - אם נפגעת עקב היותך ישראלי, על מדינת ישראל לעזור כי זהו "ארגון הגג" היחיד המייצג את כלל אוכלוסיית הנפגעים הפוטנציאליים במקרה כזה. גם במקרים בהם היתה רשלנות מצד המדינה, למשל כאשר המשטרה סירבה להתייחס לתלונות על איומים עד שהאיומים הללו מומשו, יש מקום לפיצויים מטעם המדינה (אף אם המניע אינו לאומני ואין במקרה כזה "פעולת איבה" כהגדרתה בחוק). במקרה של הברנוער, אין לא את זה ולא את זה - וזאת אף אם מניחים, בלי שהדבר הוכח כלל, שהטבח כוון נגד האוכלוסיה הזו באופן כללי עקב שנאה ולא עקב סכסוך אישי ש…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/3/1144891 הייתי צריך לקרוא שלוש פעמים את הכתבה הזאת כי בהתחלה לא האמנתי למה שהעיניים שלי ראו. כל תייר יהיה חייב לשלם 1.5$ מס על כל יום שהוא מבלה בארץ. האם מצב התיירות בארץ הוא עד כדי כך טוב שאפשר להטיל מיסוי על התיירים עצמם? שלא לדבר בכלל על שאר הגזירות, כגון הפרטת מוקד החירום של המשטרה וביטול קצבאות לאנשים שחייבים מסי ארנונה...
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוף למה סוף כזה ליריחו?? קודם כל: איך לעזאזל עדיין לא החליטו על המשך הסידרה לעונה השניה?! מסכן הוקינס! עכשיו הוא יכנס למחבוא בגלל המושחת הקרח ההוא שרצה להשתלט על אמריקה.... (והצליח) תהיה דרמה בהמשך(אם יהיה המשך) בין השלישיה: ג'ייק, אמילי והת'ר... ג'ייק לוקח פיקוד וימשיך את שושלת גרין כשריף\מושל וואטאבר! חחח איזה WUSS הדמות של גריי... על דלק לא מתקמצנים כשמדובר בטנק, הא? טוב נו.. זה הסיכוי היחיד שלהם להבריח את ניו-ברן... דייל חושב ת'צמו... בטח קשה למבוגרים ההם לקבל פקודות ממנו. מעניין מי עוד ייהרג ב"סקירמיש"...(חוץ מג'ונסטון כמובן)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/2/1733977&m=1&mid=100592 "משלחת הכוללת שלוש ספינות ושיירה יבשתית, ובה מאות בני אדם, עושה את דרכה לעזה במטרה להעביר לתושבי הרצועה מיליוני קילוגרמים של ציוד הומניטרי. המשלחת צפויה להגיע לנמל אל עריש בתחילת אוקטובר ולהיכנס לעזה דרך מעבר רפיח"
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום, לפני 64 שנים שודר שידור הטלוויזיה החי הראשון. השידור החל כאשר שריפה פרצה סמוך לאולפני NBC והיא תועדה בשידור חי והועברה לצופים. סתם חשבתי שכדאי שתדעו.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הוידיאו הזה רץ כבר כמה ימים באימיילים ולא נתקלתי בו פה עדיין (אולי בגלל שלא היתי מחובר לפה כמה ימים) לפי דעתי זה אחד הסרטונים הכי מדהימים שראיתי במציאות הישראלית שנכפתה עלינו בזמנים אלו יכול להיות שהתמונות יהיו קשות לבעלי לב חלש... לא לילדים
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מי שדחוף לו להגיב בדיון, נא לראות לפחות שני דקות ראשונות בבקשה ואז לשקול תגובה.. בכל מקרה, אני מניח שזה בסדר.. בסך הכל מבצע חלוקת סוכריות ונשיקות.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אנשים,זה פשוט מבלבל בצורה הזויה לחלוטין... אתמול בסביבות שעה 8 וחצי תכננתי ללכת לקניון מלחה בדיוק לפני שיצאתי פתחתי את החדשות ברדיו להפתעתי המאוד רבה,נאמר בחדשות כי חיילת חמושה התבצרה בקניון מלחה,היא מאיימת להתאבד,וככל הנראה-כל העסק הוא על רקע רומנטי. נאמר כי כל איזור הקניון סגור ואין יוצאים ואין נכנסים.. לכן וויתרתי להכנס... הנה עידכון של נענע מאתמול בערב: "חיילת התבצרה בקניון מלחה בירושלים ואיימה לשים קץ לחייה20:4018.10.2006 חיילת איימה לשים קץ לחייה לאחר שהתבצרה בחניון של קניון מלחה בירושלים. שוטרים ועובדים סוציאליים שהוזעקו למקום שכנעו את החיילת לחזור בה, וכרגע מנהלים איתה שיחה. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה רומנטי" מאוחר יותר גם YNET עידכן...לפי ווינט הסיפ…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיון ב-MSN עם בועז וכטל ... לא מה שיש כרגע ב-ynet, שם בכלל לא נראה שהוא מגיב... כנסו, כנסו.. זה חזק.. http://www.zippyvideos.com/5695414034419146/wachtel
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בטוח שזה היה הרבה פעמים שאלה הזאת אבל הגענו לשעה היה זמן לחשוב על זה לראות את האירועים לקרא את הסיפורים האם אתם בעד או נגד ? Zero hour is here .
-
-
ומפגין בדרישה לשחררם: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4350319,00.html אגב, אני מודע היטב לכך שלא מדובר בפעילי "שמאל" אלא במיעוט קיצוני ובזוי. עם זאת, YNET בחרו לקרוא להם "פעילי שמאל" וזהו, אז זה השם שאני אשתמש בו. האם יש גבול? ועוד פנינה מהכתבה: "באנו להפגין כתמיכה באסירים הפלסטינים. כל גבר שלישי יושב בכלא. המדינה שלי כובשת מיליוני אנשים. אלה מהם שעומדים למשפט, עומדים למשפט צבאי ונשפטים על-ידי חיילים - אותם חיילים שנכנסים לכפרים שלהם בטנקים". כמה שאלות קטנות: 1. כמה עצורים ערבים יש בכלא? מעל 200,000? מעניין, כי אם כל גבר ערבי "פלסטינאי" שלישי היה בכלא, זה המספר שהיינו מקבלים. 2. מתי בפעם האחרונה נכנסו לאיזשהו כפר ערבי עם טנקים? 3. מה זה "פלסטיני"?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מדינת ישראל מתפוררת - תראו מה יש לנו פה. - ממשלה רקובה - חינוך רקוב - שירותי רווחה רקובים - חברות פרטיות רקובות [טיב טעם \ חפציבה, מישהו?] מה עם הנוער? יש לנו את הערסים - שהם מטרד.... ויש לנו את ה"פריקים"... שהם בעצם "אני שם זין על הכל ;D" מה עצוב? ראש הממשלה עוד 50 שנה יהיה אחד מאלה שהיה ככה כשהוא היה צעיר יותר.. זה פשוט עצוב ^.... ואני לא מדבר על הדתי.. :\
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הכבוד הוא של 9gag.com . לא לוקח קרדית אבל לשתף היה חובה. אני יודע שזה 99.99% troll אבל עדיין...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תכירו את ליאורה הזמי. הבחורה הנחמדה הזו חשודה בגניבה של 6 מיליון שקלים מהבנק בו היא עובדת. אסור לסמוך על אף אחד.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3606662,00.html ג'ק המרטש הגירסא המודרנית (והגאה)
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שוב הסימפסונים עושים את מה שהם יודעים לעשות כבר 20 שנה... הפעם: קליפ לשיר המזויע טיק טוק בתחילת הפרק... אחד הטובים! http://www.zshare.net/video/7565365916e03204/
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
חדשות מעולם הTV Stargate Universe, סדרה חדשה בעולם SG עולה לאוויר בעוד כחודשיים. ועוד חדשות טובות - Futurama Finds Its Voice
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3439214,00.html בסוף אני עוד אצביע קדימה, רחמנא ליצלן
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/8/760623 :lol:
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הפעם משהו מצחיק!!!!! http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=252072&path=22
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


