עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. על מה ? עשרות שנים שלא חידשו דבר וכל הקווים שלהם ישנים ובלויים ומלאים בשיבושים.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by borg,

    מדינת ישראל השקיעה עשרות מליוני שקלים בהקמת הגדר סביב עזה, וכעת היא משקיעה עשרות מליוני שקלים נוספים בגדר נוספת המקיפה את הגדר הנוכחית. אלא מה? הגדר בציר פילדלפי אותו הפקרנו (הרמטכ"ל לשעבר, בוגי יעלון, פוטר לאחר שהתריע מפני נסיגה מציר פילדלפי) פרוצה לכל דכפין. עשרות אלפי פלשתינים עברו מרצועת עזה לחצי האי סיני, ואלפי מצרים נכנסו לרצועת עזה מתוך חצי האי סיני, וזאת מבלי שאנשי משמר הגבול המצרים נקפו אצבע כדי למנוע זאת. התוך כך, הוברחו לרצועת עזה קטיושות, טילי נ"ט וטילי נ"מ. מעבר לכך, הדרך לתוך ישראל פרוצה לחלוטין בפני טרוריסטים פלשתינים שיכולים לעבור בחופשיות לחצי האי סיני, ומשם הדרך לתוך ישראל פתוחה ללא שום גדר שמפרידה בין ישראל לחצי האי סיני. לישראל אמנם היו הסכמים על מצרים…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Micahell bet.,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2903094,00.html הא מה דעתכם? בלי זה אין שלום. :'( מצד שני, יהיו לנו הרבה פועלי בנין וחקלאות, הקץ לתאילנדים!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Art Tatum,

    http://www.debka.co.il/ אךךךךךךךךךךךךך. כמעט.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by HellWarrior,

    http://news.walla.co.il/?w=//601142 בחיי זה נוראי שהויכוחים בין ההסתדרות למועצות ולממשל ישארו בצד והאנשים העובדים יקבלו משכרורת כלשהי - ואם יהיה צורך וההסתדרות ש"נלחמת" על משכורת טובה יותר לחבריה ולעובדים תדרוש החזר רטרואקטיבי לעובד - אבל בינתיים שישולם לפחחות שכר מינימום לקיום.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. הם סוגרים את החלונות בחברה כדי שעובדים מפוטרים לא יינסו להתאבד , או לסחוט את החברה . כמה עצוב !

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אישום: ניסו לחטוף ישראלים בליל הסילבסטר תושב קלנסווה ותושב אום אל-פחם הואשמו עם שלושה פעילי ג'יהאד מג'נין. בחקירה הודו כי ניסו לחטוף חייל או אזרח ישראלי, אך אמרו: "האמת תתברר במשפט". 8 פלסטינים נוספים נעצרו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4340220,00.html נחטף במוניתו למזרח ירושלים: "חשבו שאני מת" נהג מונית תושב חולון אסף במוניתו שני גברים שביקשו להגיע לאבו גוש. בשער הגיא הם התנפלו עליו, תקפו אותו ונסעו עם המונית עד א-טור, שם השליכו אותו. "בנסיעה התיידדנו, אבל בשלב מסוים אחד בעט בי והשני כרך חבל סביב צווארי", שחזר הנהג http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4340278,00.html פורסם היום בנבכי Ynet.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. איזה יופי, כל פעם שמוצאים ספר או חלק חסר, זה מחמם לי את הלב כי כל חלק אבוד כזה מראה כמה היהדות בהווה התעוותה על ידי חמורים שונים ומשונים ( כן כן, חמורים, אי אה ) בנוסף, זה גם מאפשר להראות איך כל אותם דחלילים רפי שכל לא מבינים מהחיים שלהם וכמה " אומנותם " - עאלק - היא בורותם. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3865659,00.html ועם קשר ישיר לנושא העיוות, אני מעלה פה את אחת התגובות, משהו משהו. מה לא מובן? רוצה עוד דוגמאות למה לומדים כבר 2000 שנים? - " כוהן גדול רשאי לשאת אישה בתולה בלבד, כי כך כתוב: "וְהַכֹּהֵן הַגָּדוֹל ...וְהוּא אִשָּׁה בִבְתוּלֶיהָ יִקָּח" (ויקרא פרק כא; 13). הכתוב מפרט ואומר: "אַלְמָנָה וּגְרוּשָׁה וַחֲלָלָה זֹנָה אֶת אֵלֶּה לֹא יִקָּח כִּי אִ…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. היי חברים אני פונה לכל הצפוניים אם הם שמעו או ראו בעיות ביטחוניות שתקשורת לא מדווחת עקב צנזורה.אני מחיפה ושמעתי אזעקה עולה ויורדת ואזעקות של אמבולנסים.האם יש פה למישהו מידע נוסף לשפוך אור על הנושא?? אם זה תרגיל או שיש חדירה עויינת?

  10. Started by R0ck,

    מצ"ב סריקה של בקשה לביטול קנס. [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by -yooy-,

    וורסיה על We are the world דעתי דרך מדהימה ומצליחה לעביר מסר לעולם מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום לכולם. קודם כל אני ממליץ לכולם לראות את הסרט "פגוש את הספרטנים" סרט קרוע זה בין הסרטים המצחיקים שראיתי . וכול מי שראה אותו גם אמר שזה הסרט הכי מצחיק שהם ראו . ממליץ לכולם לראות אותו אני צחקתי כל הסרט. http://movies.walla.co.il/?w=/4501/1229623 ועכשיו אני מחפש המלצות לסרט בסגנון הזה (פארודיה) . אבל אל תמליצו לי על סרטים שלא ראיתם , תמליצו לי על הסרטים שהצחיקו אתכם. תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. במחלקה לחקירות שוטרים חוקרים בשבועות האחרונים פרשה שעלולה לזעזע את זרוע אכיפת החוק. החשד: ארבעה בלשים וקצין משטרה מהגליל המערבי הטמינו מטעני חבלה נגד עבריין מנהריה, כנקמה על השלכת רימון לעבר ביתו של אחד השוטרים. המטענים היו מאולתרים, הופעלו מרחוק וסופקו על ידי תושב הצפון. מח"ש: "אנשי משטרה אימצו נורמות של ארגון פשיעה". קצין בכיר: "זו רעידת אדמה. אפשר פשוט לסגור את המשטרה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3473143,00.html עם מערכת משפט כמו בארץ, קשה לי לא להזדהות איתם. "עבריין" ועדיין מסתובב חופשי.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. הנהג שנחטף ברמאלה ביום שישי חולץ לאחר פעולה של סיירת מטכ"ל. ויש כאלה שאומרים שיש לנו חרא של צבא... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2695056,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. חשד: גרפו הון מפגיעה ביערות ושמורות טבע היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית ונציגי מס הכנסה פשטו על מתחם של משפחה בטורעאן, החשודה שפגעה בשיטתיות ביערות בצפון. מקור: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/334/172.html אחרי שנים של השחטת שמורות טבע ויערות קק"ל בצפון ואחרי שגילגלו מיליונים (וכמובן עוד שורה של עבירות כמו: העלמת מס, אחזקת אמל"ח), נזכרה סוף סוף משטרת ישראל לטפל בעבריינים (מה עוד היה צריך לקרות?). ככה זה כשיש חלקים במדינה בהם אין דין ואין דיין. חלקים מחוץ לתחום של המשטרה ובריוני רשות האכיפה והגביה. רק כשזה הגיע להיקף של עשרות מליוני דולרים, או אז המשטרה והרשויות "נאלצו" לפעול.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by darkman,

    הקיץ הזה ראיתי המון סרטים בעיקר חדשים ואני חשבתי לעצמי איזה חרא של סרטים הם מתחילים לחזור על עצמם או שפשוט העלילה בהם על הפנים ומסתבר שאני לא היחיד שחושב ככה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2960053,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by 00000,

    לאחרונה ראינו ושמענו על פריצות להרבה אתרים ישראלים (כולל זה). פריצה לאתר העיתון "אל ערב": http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3646769,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Lyoko,

    סרט דוקומנטרי שהכין גלן בק, הידיד הכי טוב של ישראל בארצות הברית. אם אינכם יודעים גלן בק מארגן אירוע גדול בארץ שבו הוא מטיס הרבה אמריקאים לפה לאירוע "מחזירים אומץ" (Restoring Courage) ב24/8. בנתיים הוא שחרר את הסרט המשך הדוקומנטרי לקודם, Rumors Of War 2 הסרט עוסק ב"מהפכות הדמוקטיות" במדינות הערביות, במה שיקרה, איראן וקשריה במקסיקו.. http://www.glennbeck.com/content/blog/glenn/rumorsofwar/ יש לגלול למטה, הסרט הוא שעה ושלוש דקות. ועכשיו יבואו כל האלה שיגידו שאלה שטויות, :\..

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by amir85,

    אני מחפש קומדיות קלילות עם פרקים קצרים משהו כמו 20ד לפרק שאפשר לעשות איתם הפסקה במהלך היום, משהו בסיגנון THE OFFICE(ממומלץ בחום)

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. לשרתים של 2500 חברות וככל הנראה גנבו מידע רגיש כולל עסקאות אשראי, מידע רפואי , מידע עיסקי סודי, נפרצו סוכניות ממשלתיות של ארצות הברית לכתבה: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704398804575071103834150536.html זה מעלה כמה שאלות: 1. בשביל מה אנחנו צריכים תוכנות אבטחה בתשלום 2. אי אפשר שלא לקשר למאגרים המידע העצומים (בקרוב הביוטרי) שיש בארץ ובעולם, במיוחד אלה שהממשלות וחברות הענק (כמו גוגל, מיקרוספט, ספק אינטרנט) מחזיקות. בעצם הפריצה רק מוכיחה עד כמה לא כדאי להחזיק ובכלל שיתקימו מאגרי מידע כאילו , כי הנה עוד דוגמה מיני רבות איך הדבר נותן כוח לאירגוני הפשיעה על פני האזרח עוד דבר מאוד מעניין לשים לב היא שברוב דיווחי החדשות הנושא כלל לא מוזכר

  21. גלעד שליט חוזר הביתה -תמונות ראשונות \ gilad slit coming home

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. כשהייתי בתיכון השתתפתי במשלחת בית הספר לפולין. הנסיעה הייתה לא במסגרת מצעד החיים אלא נערכה בדצמבר בקור מקפיא עצמות. הטיול כלל את קרקוב (כולל אתר מחנה פלשוב וכן טיול בעיר העתיקה), טרבלינקה, אושוויץ-בירקינאו, מיידניק (ליד לובלין) ואת וורשה (בתחילת וסוף הטיול). בנוסף היה גם ביקור כיף באתר הסקי בזקופנה (שמעבר לכיף, זה גם היה אתר בילוי אהוב על הורי סבי), פגישה עם תלמידי בית ספר פולני, ערב תרבות פולני (מופע עממי) ועוד ערב שהלכנו להופעת בלט בוורשה (בקלאס). היינו ילדים טובים, אף אחד לא השתכר ולא עשו שטויות במלון. לפני הנסיעה עברנו שיעורי הכנה מסודרים, הטיול כלל הסברים רבים, הרבה התרגשות ודמעות. אבל במבט לאחור אני מרגיש שהנסיעה הייתה פספוס. מבחינה אישית, בגלל המסלול המוכתב לא ביקר…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by aquarius,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3293387,00.html בית המשפט קבע כי אין להעניק הטבות לאלו ששירתו בצה"ל ומשרתים במילואים כי זה פוגע בערבים.... האם אנחנו ממשיכים את ההתדרדרות

  24. כן, לילה ואני קצת משועמם.. בכל אופן זה דווקא נושא שדיי מעניין אותי לדעת מה דעתכם אליו.. כאמור אני מדבר על תוכנית ההתנתקות, ועל הכביכול "מדינה ערבית" שתקום בארץ ישראל.. תראו כל אחד רק צד אחד של תוכנית ההתנתקות, אבל אפאחד לא הסתכל על הצד השלישי של המטבע (במקרה הזה למטבע יכולים להיות 4 צצדים) אז ככה, מדינה פלשתינאית, דמוקרטיה ? אוקי - מדינה דמוקרטית, אבו-מאזן ומפלגתו עלו לשלטון. עוני ? כן יש עוני לערבים - מי עוזר לעניים ? לצערינו הרב מי שעוזר להם זה החאמאס.. חינוך מגיל צעיר (קייטנות רובים) הפעלה לגיל הרך (למד את התינוק לשאת מטען חבלה) והם פונים לקהל היעד וכח הצבעה של העניים וגוררים אותם לפיעילות טירור.. אז מה יקרה ? מדינה דמוקרטית - ערבית כן ? רוב של עניים כן ? העניים דוגלים…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by mikko,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4092946,00.html :kopfpatsch: :screwy:

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים