עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. קראתי עכשיו שאילן רמון - האסטרונאוט הישראלי שעומד לצאת לחלל ביקש אישור מיוחד בכדי להצביע בבחירות, אשר יתקיימו בעת שהותו בחלל. אני שואל את עצמי שאלה: האם אילן רמון הוא הצידה השמאלי של המפה והוא חושב שבעזרת הקול שלו מפלגת העבודה תצליח לעקוף את מפלגת הליכוד (אולי הוא הוזה) או שמא הוא סתם אחד שמחפש תשומת לב ורוצה לעשות כותרות מכיוון שזמן רב לא דיברו עליו. בכל מקרה המקרה הועבר לטיפולו הדחוף של ח"כ אפי אושעיה, סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שהעביר אותה לבחינתו של השופט חשין. הייתי יכול למצוא לח"כ הנחמד אפי אושעיה הרבה דברים אחרים, חשובים יותר, לעשות עם זמנו הפנוי ואחד מהם הוא לדאוג לאלפי האנשים שהולכים לישון רעבים מאשר להתעסק בשטויות.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3962448,00.html לא נשכח ולא נסלח.. הופקר בידי הפוליטקאים, ברק ומופז הם פשוט ביזיון, איך ברק תמיד מצליח לצאת מכל הדברים האלה(כמו תאונת האימונים של סיירת מטכ"ל שהוא פשוט קם וברח) ושאנשים במדינה עדיין יבחרו בו ויתמכו בו זה משהו מדהים, יש לאנשים במדינה הזאת זכרון מאוד מאוד קצר.. בא לי להקיא..

  3. Started by huber,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3621103,00.html לצחוק? לבכות?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. מקור: בית המשפט המחוזי ת"א חב' ציוד הספורט סיטי ספורט הודתה בהסכם פשרה כי הפעילה משתתפים פיקטיוויים בכ-300 מכירות פומביות שקיימה באתר אולסייל.החב' היא אחת מ-34 חב' הפועלות באתרי מכירות פומביות באינטרנט שנגדן הוגשה יצוגית ב-07.בין האתרים שנתבעו:אולסייל,וואלה שופמיינד. מי היה נאיבי מספיק לחשוב שזה כשר? כבר שנים אני לא נכנס למכירות פומביות גם בגלל זה וגם בגלל שאם צריך שירות לרב יתישו אותך בהלוך ושוב.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. בסרט "האביר האפל" (הבאטמן החדש) כל מצלמות הפפארצי הם של קנון ויש גם קטע שמצלמים את ניו יורק מהאויר ורואים את הגורד שחקים עם הלוגו של קנון דיי הרבה זמן והוא הדבר הבולט היחידי בתמונה. מוזר...

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום כולם, כשאני קורא את הכתבה הבאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4280768,00.html אני מתמלא זעזוע. בתור אחד שגר 5 דקות נסיעה מקריית מלאכי, ובתור אחד ששמע וקרא הרבה על הסיפור הקשה של המתלוננת (למי שלא בעניינים - ניצל אישה שעבדה אצלו ואנס אותה מספר פעמים בדירות ריקות, תוך איום על המשרה שלה אם לא תסכים), אני לא מבין איך הפרקליטות מגיעה למצב שלמרות שיש לה הוכחות לאונס, סוגרת על הסכם טיעון פשוט!! שאם הוא יצא ממנו אז אולי הוא אפילו יוכל להמשיך לעבוד במועצה. אני זוכר את הראיונות הראשונים עם המתלוננת, היא פחדה לדבר, פחדה להיחשף, ואפילו לא כל כך רצתה. אז מה המדינה מלמדת אנשים כאלו? שעדיף לשתוק, הרי שום דבר לא יקרה וכל הסבל והטרטור יפלו על המתלונן עצמו. וזה לא רק המקרה ה…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by hellyeahmofo,

    http://www.readme.biz/

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. מצאתי את ההודעה הבאה בקיוסק המידע האישי שלי: עכשיו במקום פרופיל מספרי רשום מתאים ל בלהבלהבלה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by R0ck,

    כל מילה במקום, ועוד לא סיפרו לכם הכל.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. http://www.inn.co.il/News/News.aspx/178107 מתבייש בצה"ל ובממשלה. השמאלנים בטח ירצו שאותם "פלסטינים\פליטים" יקבלו גם מלון 5 כוכבים עם וולבו ונהג פרטי.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. http://news.walla.co.il/?w=//1109574 הצבוע חושף את פניו :-X

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3457521,00.html לא נמאס? אין גבול? לא עדיף כבר לעשות מגה שביתה ולסיים עם זה אחד ולתמיד?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. לא יאומן שאחד מהם מדבר ככה. פשוט סרטון זהב! לפרסם בכל מקום אפשרי. תהנו

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by SciFi7,

    העם פרצפו האמיתי של אסד נחשף? כן חחח http://news.walla.co.il/?w=//1059207 ד"א תקראו תגובה 32 http://news.walla.co.il/?w=//1059207&tb=/i/9632746 מעניין אבל לא ראלי

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by boaz,

    ההפסד ליונים היום,86-79 אפילו ביד אליהו, מעלה כמה תהיות בקשר לחיוניות של דיויד בקבוצה, ומעלה געגועים לפיני..

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. http://news.walla.co.il/?w=/1/1093432

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. http://www.inn.co.il/News/News.aspx/201456 השתיקה הרועמת של שאר האתרים די משעשעת לפעמים זה פשוט חבל להרוס סטיגמות שנבנו בעמל כה רב

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by e.t,

    (מצטער, לא היו יותר מ-8 אופציות, עמכם הסליחה) עריכה: אופס !! כתבתי ורון בנבחרת איטליה, כידוע הוא ארגנטינאי. ברח לי. :

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. כן רבותיי, חלפו להם 5 שנים במהירות, אחרי 5 שנים נשאלת השאלה כל פעם מחדש - האם אמריקה בטוח יותר? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3302058,00.html אסון קשה היה שם.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני מאוד אוהב אנימה ברוטל לדעתי זה דבר מדהים, אני ממש מציע לכל מי שמקיר ואוהב את הנושא ליראות את הסידרה גייבר GUYVER-הסידרה העצבנית ביותר שאני ראיתי ,מימנה לקוח הניק שלי. כחובב בנושא אשמח לחלוק מידע ולקבל תגובות על סדרות שונות בתודה GYVER

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Deddy,

    לפי CNN מתקפה של חיל האוויר הישראלי הפציצה שני רכבים שבהם היו כמה טרוריסטים... אחד מהם מת חמישה נפצעו שניים מהם נפצעו קשה... http://edition.cnn.com/2006/WORLD/meast/02/05/mideast/index.html

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3620968,00.html למישהו היה ספק מלכתחילה ע"י מי בוצע העבירה? דו קיום. הא. תשאלו את עצמכם - מה היה קורה אים יהודי היה שורף מיסגד.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by stone cold,

    אני צופה גם בעונה הרבעית של VOYAGER וגם בעונה הרבעית של אנטפריז ורציתי לישאול כמה עונות יש בכל סידרה? ועל איזה תחליפים אתם ממליצים לSTAR TREK ? אני אוהב את VOYAGER יותר מאנטרפריז אבל אני מחפש סידרה בסיגנום אם יותר מילחמה ופחות דיבורים

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. אריברט היים נודע בשם "ד"ר מוות ממאוטהאוזן" אחד מעשרת הנאצים המבוקשים שעודם חיים כיום בראש הרשימה,לאחר ששימש כרופא במחנה הריכוז במטהאוזן. היים נודע כמי שביצע ניסויים מחרידים בגופם של אסירים במחנה, ורצח רבים מהם. היים, שאמור להיות כיום בן +93, הצליח להתחמק ממשפט לאחר שמהתיק נגדו נעלמו באופן מסתורי דיווחים בנוגע לתקופה שעבד במטהאוזן. האם הבנזונה הזה נתפס עדין?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by xyo,

    אמממממ אם כבר הם נותנים לו שנה בכלא זאת אומרת שהוא אשם אז שיתנו לו יותר שנים -.- טוב לא נורא עוד ילד שמשלם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3461354,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים