אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
הבחירות קרובות ובאות ואם אתה חושב שקולך לא נחשב אתה כלום ושום דבר!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם לא יהיו שינויים, החל מחודש דצמבר נשלם 3 אחוז פחות על אותה צריכת חשמל. רק עכשיו נזכרו ברשות החשמל לבדוק ולהשוות אם עלויות האחזקה שמציגה חברת החשמל הן אמיתיות ו"מחזיקות מים" או חשמל, אם תרצו ביחס למה שקורה ברחבי העולם. הפתעה, הפתעה - לאורך השנים נגבו סכומים גבוהים ממה שהיה מגיע באמת עבור אחזקת תשתיות. להחזיר את מה ששולם שלא כדין ? הצחקתם את חברת החשמל.....
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2876810,00.html אתמול נחשף דוד אברמצייב בבית משפט, לאחר שהמשטרה טענה כי הוא ה"מוח" מאחורי סחיטת בתו של בעלי "קוקה קולה" דרורית ורטהיים. הוא הכחיש כל העת את מעורבותו בפרשה, אחר הצהריים הודתה המשטרה: אברמצייב אינו קשור לפרשה ושיחררה אותו ממעצרו. גורם במשטרה: "קורה שטועים". עורכי דינו ל-ynet: "נעשה פה עוול משווע. בבת אחת נהרס כל עולמו של דוד, ועל מה?"
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נורמאלית הייתי מסביר לכם מה הבעיה פה כמו לפני שפינו את ההתנחליות בעזה. אבל בא לי לראות אם אנשים נורמאלים ""רגילים"" יכולים להבין לבד מה יקרה אחרי מה שמוצע בכתבה הזאת בלי שום סיבה הגיונית חוץ מלחץ מאהר"ב. לא מספיק ששרון פחות או יותר איבד את חייו בגלל שהוא עשה דברים תחת לחץ טהור של אהר"ב בתקופתו?! פשוט עצוב אין לי מה להוסיף http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Military/200803/20080325073926.htm
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קישור: http://news.walla.co.il/?w=//1041290 מגיע לבוגד הזה, בצדק!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם זו הכוונה האמיתית של האום? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4313959,00.html Just saying. :
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בפעם הבאה שאתם שומעים ורואים "דיווחים ממקורות פלסתינאים" מומלץ שקודם כל תקחו את הכתבה הנ"ל בחשבון. http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv זה קטע ארוך וכבד יחסית,אבל חשוב לראות אותו וללמוד ממנו ולהפיץ אותו. כמה עצוב שההסברה הישראלית היא פשוט מחורבנת, עד כדי כך שאפילו תקשורת זרה מסוגלת לעשות יותר ממנה (הסרטון הזה למשל)..
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז אחרי טונה של פרקים שבהם הוא רק התאמן והתאמן, ועוד קצת התאמן, יש סופסוף פרק טוב (88)! התרגיל החדש שלו צריך להיות בעוצמה של השועל אם הוא הצליח למחוק את המגה אקצקי בשלישית הזה.... וכן! מצ'עמם לי!
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ובכן, לא יודע איך אבל המשופם ומר "נגמר המיתון" סיכמו ביניהם איכשהו לרמות אותנו עד השביתה הבאה וחתמו הסכם להפסקת עיצומים. צפו לשביתה בעוד חצי שנה על אותם הדברים. יום טוב לכם.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אלוהים ישמור *צונזר* איך הוא יכול לרצוח אותה? מקווה מאוד שבכלא הוא יסבול! *צונזר* Ynet
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2813899,00.html זה פשוט מדהים איך מפקד שוכח שיש לו מחויבות כלפי החיילים שלו בדיוק כמו שיש להם כלפיו פקודות מטכ"ל אומרות שכל חייל חייב לקבל שלוש ארוחות ביום אחת מהן בשרית איך באמת אפשר לצפות מחייל שרואה שלא שמים עליו *** לצאת לפעילות קרבית כשהוא רעב?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3462164,00.html :\ יאללה, שמישהו יפתח אתר ישראלי כזה שבו יהיו סרטים וסדרות לצפייה חופשית עם תרגום עברי מובנה לצימתות =\
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איסר הראל, מחלוצי המודיעין הישראלי ומי שעמד בראש המוסד ובראש השב"כ נפטר בגיל 91. איסר היה שותף להבאתו של איכמן מארגנטינה למשפט בישראל. הוא היחיד שהיה גם ראש השב"כ וגם ראש המוסד - אדם משכמו ומעלה. יהי זכרו ברוך.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3298706,00.html בשוה וחרפה, הוא רצח 11 אנשים וזה מה שמגיע לו?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הוא אמר לעיתון גדול בגרמניה שניתן לעצור את תוכנית הגרעין האירני באמצעים צבאיים, בשיחה עם כתב העיתון אף השתמש הטמבל שלנו במספרים מדוייקים דבר שרמז על תוכנית קיימת לתקיפת אירן. ברגע שהעניין עשה כותרות באירופה (כמו שצריך להיות כשמנהיג מדינה רומז רמז דק כמו פיל על כוונה לתקוף מדינה אחרת) חזר בו הטמבל שלנו וטען כי הכתב "המציא" את העניין. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393079,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחרונה צצו שמועות ברשת שחברת האחים וורנר הולכת להפיק סרט או סדרה שמבוססת על הטריילר, ולאחרונה זה אושר. הסידרה לא תופיע בטלוויזיה או בבתי קולנוע, תוכלו לרכוש אותה (לא ברור אם פרקים בודדים או כולה) באתרים כמו אמזון.קום ואייטונס. כתבה מלאה: http://isragaming.blogspot.com/2011/01/blog-post_25.html כמו כן, תקנו עכשיו את Monday Night Combat ותקבלו צעצועים חדשים ל- TF2, וההפך http://isragaming.blogspot.com/2011/01/blog-post_1529.html
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תנו הצעות לשירים טובים שלהם- וב"טובים" אני מתכוון לא רועשים מידי ועם כמה שפחות צווחות מיותרות של הסולן.. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לכתבה... http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1554
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחר 36 שנים של מלחמה עיקשת נגד שילטונות החקירות המשטרה ובתי משפט, היום יצא פסק -דין שזכאי מכל אשמה על העבירות המיוחסות לו. http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/141/592.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/141/609.html מאז ועד היום ממשיכים באותה שיטה להרשיע חשודים בכח על עבירות שלא ביצעו.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אנשים כול מי שיש לו CNN או FOXNEWS לפתוח מהר,זה עדיין לא היגע לרשתות הישראליות נאמר שהמפגינים תלו איש שלטון בכיר בכיכר במצרים והם מתקדמים לעבר ארמון הנשיאות ברגע זה.[br]פורסם בתאריך: 29.01.2011 בשעה 22:40:29 טעות בדיווח! זה לא איש שלטון
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/rticles/0,7340,L-3248023,00.html http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=76095&bz=19 שחקן טוב, פה גדול מידי, והשיא של הקריירה שלו היה שהוא משך לאיציק זוהר בביצים אבל, יש לו אגו גדול מידי וזה לדעתי מה שהרס אותו. גיל 34 זה לא כל כך זקן, יש הרבה שחקנים שמשחקים עוד בגילו.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
99% שיפנו עוד כמה מאחזים של המתנחלים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236496,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3822105,00.html כרגע האמריקאים שקטים אבל אני מריח פה שקט לפני הסערה שתמחוק את האיטולות מהמפה דבר כזה נותן לאובמה תרוץ מספיק טוב לזמבר ולשונרר את אירן כדי להציל חלק מהכלכלה האמריקאית יש רק שאלה אם רוסיה או סין יפריעו לו לעשות את זה או לא אני מאמין שלא יפריעו לו כי רוסיה וסין של היום לא רוצים משיגנה כמו חמיני אם פצצת אטום וגם כלכלית עדיף להם אמריקה משוקמת כלכלית (מהשדות נפט של אירן שהם בטח ישונררו כמה שנים) כי אזרחי אמריקה קונים ומשקיעים בהמון מוצרים שמיוצרים מחוץ לארצות הברית זה לדעתי בכל אופן
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-


