עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by orlupo,

    ערוץ MTV2 נחשב בין הבודדים שמשודרים בו תכנים הקשורים ברוק, פאנק ומטאל. עם זאת רבים רואים ערוץ זה אך חברות הטלווזיה סוטרות זו את זו בלוח משדריהן וכל הזמן מתקנות אותו כך שאי אפשר לדעת מתי תהיה התוכנית שבה אתה רוצה לצפות וגם לוח השידורים של וואלה סוטר אותם. לדעתי צריכה לקום מחאה של כל חובבי הרוק בארץ נגד מדיניות זו של חברות הטלווזיה. האם גם אתם נתקלתם בתופעות כאלו?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by LermanIsUberCool,

    קטעים http://www.underash.net/emessage.htm

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. טוב אז ככה תישלפו ואני מדבר על סרטים שלא חשבתם שיהיו טובים ולא על סרטים שציפיתם שיהיו טובים אני יתחיל כרגע סימתי לצפות בPredators גירסת 2010 קודם כל בניגוד למה שחלק חושבים זה בכלל לא רימיק אלה המשך ואת זה לא ידעתי פשוט כי חלק רשמו שזה רימיק אולי בגלל שיש לו חלק מהמאפינים של הסרט הראשון אבל בפועל העלילה של הסרט הראשון מוזכרת מאחת הדמויות אבל אני לא יכתוב ספוילרים מעבר לזה מעבר לזה אחרי AVP 1-2 ציפיתי למשהו גרוע או במיקרה הטוב בינוני גם חשבתי שיעשו שימוש מוגזם בגרפיקה ממוחשבת והדמויות בתמונה של הסרט לא ניראו לי טובות מספיק אבל מה להגיד ,העלילה לסרט בסגנון הזה מספקת יש מספיק אקשן ,אין שימוש מוגזם בגרפיקה ממוחשת ואפילו הדמויות עושות עבודה טובה ואני חייב להגיד זה סרט…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by sikl,

    כנראה השתכר למוות סוף סוף. אני לא חושב שבהיסטוריה היה אדם כה מושחת שגנב כל כך הרבה. נקווה שהמשתף שלו גורבי יצטרף עליו בקרוב בגיהנום.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4224264,00.html סדרה של מחדלים?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by guycnaan,

    נראה שמכל הבום הגדול של מצרים ותוניס ולוב והצהרות המומחים על הליכת העולם הערבי לעבר הדמוקרטיה והחופש,לא נותר כעת הרבה בתוניס יש ממשלת חירום,במצרים הכת הצבאית שולטת וזה לא מאותת טובות גם כלפי ישראל, וגם לוב ומדינות אחרות מדכאות בכוח רב (וכנראה בהצלחה) את המורדים ושאלתי היא מה אתם חושבים שיקרה,והאם האזרחים בעולם הערבי רוצים דמוקרטיה באמת? נסו לשמור על רמת דיון גבוהה ולא סתם דיון פוליטי שיגרר להשמצות

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. דעה מאוד מעניינת ששמעתי "איך בני ישראל היו מתנהגים אחד עם השני אם לא היו לנו מלחמות" הארץ שלנו בנויה מהרבה מאוד דתות ועולים מכל ארצות העולם. כ ידוע אנשים עם אידיאולוגיות שונות לא מקבלים בידיים פתוחות את השונה. אך יש לנו מטרה משותפת להילחם נגד האויב . וזה מאוד מאחד את כולנו בגלל חוסר הברירה . נגיד הצבא הוא זה שמכריח את כולנו להיות חבר של מישהו שבחיים לא הינו מתחברים באזרחות או בביצפר. "נו מה היה כל כך נורא ?" אולי אפילו נעשיתם חברים הכי טובים. אז אי אפשר לדעת, איך ארצינו הקטנה היתה ניראת , ואולי אפילו היתה קורסת בגלל עצמה והיו קיימות המון כנופיות מי עדות שונות (גם עכשיו יש אבל יחסית לא הרבה) ללא הבלגן המשותף . בעקבות הבקשה של INFER הטקסט תוקן. צודק כתבתי מהר מידי ולא שמתי…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. הם פעלו לבד, בזוגות, בשלשות, חמושים רק באקדח ובמבטא מזויף. הסיכון היומיומי, המטורף, גבה מחיר. אחד שלף אקדח על החברה, אחר חנק את אמו. היו גם רגעי פורקן. השתכרויות אחרי חיסולים, והתחזות לנרקומנים שמזריקים לוורידים. לוחמי שמשון נשלחו אל מעבר לקווים, ללב עזה ולמחנות הפליטים, לצוד מחבלים בתוך המון משתולל. לפני עשר שנים הכל נגמר. עכשיו מספרים המסתערבים על ההכשרה האכזרית, רגעי האימה כשזהותם נחשפה, והצלקות שנשארו בנשמה. לכתבה המלאה http://www.nrg.co.il/online/1/ART/783/437.html

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. בקיצור מדובר בספאם רצחני מעין כמוהו!!! שימו לב, נתקלתי באתר המטומטם הזה : http://stranger.co.il/unsubscribe/ כדי להסיר מרשימת תפוצה. תקראו לאט לאט ותבינו עד כמה הם אפסים. וזה הדוא"ל שקיבלתי : שלום! בעל עסק, הידעת ששימוש בתוכנות גנובות - ללא רישיון זו עבירה על החוק? - בטח ידעת. אבל למה לא קנית ? - יקר ?! אזוב אותך יקר, בדקת את המחירים לאחרונה ?! ואת אתר ההזמנות אתם חייבים לראות ! http://dlomz.info/aa חחח , זה הדואל הכי הזוי שראיתי בחיים שלי !!!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by mikko,

    מה נסגר עם הדיונים בערעור ? למה ללכל הרוחות הוא עדיין מהלך חופשי?!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. אני לא יודע מה איתכם אבל אני בימקום לאהוד קבוצה החלטתי לאהוד את יצחק שום ביזכותו הפועל ניצחה את פריז סן ז'רמן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3331920,00.html היה מישחק מאוד התקפי של הפועל והגיע הזמן שקבוצות ישראליות יקחו סיכונים בימקום לחפש תקו

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=487929&sid=126 יש מזל לבוגד הזה שלא תלו אותו בכיכר העיר, פיכס.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אני בטוח שכבר דיברנו על זה מספיק, ודרושה עוד תזכורת נוספת לאידיוטיזים הישראלי שדורש התייחסות בפורום זה. לפני 3 שבועות נעלם בחור בן 31 בשם גיא גבאי באחד מאתרי הטרקים שבדרום אמריקה. אז יצאו פוסטרים גדולים ומסע התרמות ענק באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע. אימיילים התרוצצו בין חברי המחלקה (שם אני עובד) והתכונה הייתה גדולה. במודעות ובתכנים שהופצו לקהל הרחב נמסר כי גיא נעלם וכי הוא בחור רציני וקצין בגבעתי (נו אז?!). למזלינו ולשמחת כולם (כמובן גם משפחתו) נמצאה האבדה באחד מהקרחונים בארץ האש (אתר בדרום אמריקה). http://news.walla.co.il/?w=//500748 מתחיל להמאס עליי מחוסר האחריות המגעיל של אזרחי מדינת ישראל המטיילים כלפי האזרחים של מדינתו וכמובן בני ביתו. ההתנהגות ה "מוסרית" הזו כבר…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by rikus,

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3533934/Dead-alien-found-in-Siberia-snow.html עוד חיקויי טוב כדי שיבואו תיירים לסיבירה? קישור ליוטיוב לכל העצלנים ונטולי ידיעת האנגלית:

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. כן חברים, גם הסיני ה"בטוחה" יש פיגועים, אתמול בשעה 1:15 בדיוק, החרידו את עיירת הנופש שארם א-שייח, סדרת פיצוצים.. יש כבר 83 הרוגים, ולפחות 200 פצועים, בסדרת הפיצוצים בשארם, ולידה. ולמי שהתעלם מההתרעות, והיה בשארם, שיבין שלא סתם מפרסמים התרעות... מקורות: http://news.walla.co.il/?w=//751402 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3116622,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by askme,

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אני חושב ששמעתי על זה ברדיו או משהו : זה פורסם ב themarker ומצאתי את הכתבה אחרי שמצאתי את הסרטון בyoutube וצפיתי בו (1:45 של הלם). אפשר גם להבין למה קמה המחאה החברתית בכל הארץ . הוא אמר לאנשים שבגלל שאנחנו לא עושים שום דבר בנידון אוכלים אותה. אם ראיתם שיטת השקשוקה וחשבתם - לא נורא זה רק חברה אחת ורק כמה מליארדים יש עוד הרבה תריצו לסוף ותכנסו לפחד אלוהים של מה קרה במשרד האוצר לפני שזליכה נכנס לשם בשעה 1:26:00~ הוא מספר על היום הראשון שלו כחשב כללי.הוא הסתקל על המאזן פחד אלוהים ועוד מה הכל היה שקוף באינטרנט אף רואה חשבון לא חשב להסתקל ולשאול שאלות ! ואז תדעו מה קרה לקופה הציבורית . מי שמוצא לאן הלכו כספי המיסים מהקמת המדינה עד שזליכה נכנס לתפקיד החשב יקבל מדליה. ערי…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3858268,00.html האמת יוצאת לאור באיחור 95 שנים. והם עוד מעיזים להטיף לנו מוסר.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by ross,

    בהסכם הקואליציוני סוכם על גיוס חרדים מגיל 21, בגיל 21 רוב החרדים כבר נשואים עם ילד מה שאומר שהמדינה תשלם להם סכום של קרוב ל-60 אלף שקל בשנה. מישהו שכח שיש גרעון של 40 מיליארד שקל? עם הסכומים האלו יש שני אפשרויות או שלא יגייסו חרדים או שלא יגייסו חרדים (אף אחד לא חושב שיקצצו לאנשי קבע). באופן אישי אני נגד גיוס חרדים ובעד צבא מקצועי, אבל אם כבר מגייסים חרדים שיגייסו אותם בגיל 18 ורק רווקים. מה ההישג של לפיד?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3343967,00.html :kopfpatsch:

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3790138,00.html מדמים את חיילי צה"ל - כמו חיילים גרמניים נאצים. היכן כל השמאלנים .?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. מדובר על סדרה ששודרה בערוץ הראשון בסביבות שנות השמונים תחילת שנות ה 90. אני לא זוכר הרבה מהסדרה חוץ מהעובדה שהיה מדובר באי עליו היו ילדים שחיפשו משהו.. לא יודע אם מטמון, היתה שם מכשפה והיה לה בבית ראש ללא גוף שהיה סוג של משרת שלה, אם אני לא טועה הוא היה בתוך צנצנת. הפרט שאמור הכי לעזור במציאת הסדרה הוא שרוב הדמויות שם היו בובות (סטייל חבובות) כולל אותו ראש בצנצנת. יחד עם זאת, לא הצלחתי לאתר את שמה. מישהו זוכר?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Judas Iscariot,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3362865,00.html סוף סוף ח"כ מישראל אמיץ מספיק בשביל להודות שבישראל יש חוסר שיוויון בסיסי הגובל באפרטהייד! ערביי-ישראל(שהם בכלל פלשתינאים כמובן ) מקבלים זכות בחירה, חופש תנועה, חופש פולחן ובעצם את כל זכויות האדם שמקבל כל אזרח ישראלי... אך יחד עם זאת הם לא משרתים לא בשירות לאומי(כי הוא לא עוזר לחמולה שהם שייכים אליה) או משרתים בצבא המגן על הזכויות שלהם(כי יש בדגל מגן דויד).. חוסר שיווין בסיסי בין אזרחי ישראל היהודים לאזרחים הערביים! ובשטחי הכיבוש, בושה וחרפה! מתנחלים חיים בנפרד ממשפחות פלשתינאיות על מנת שלא ישסו זה את גרונו של זה... משפחות פלשתינאיות בעלות סיכון ביטחוני גבוה מופרדות משאר שכניהם על ידי מכשיר נורא ואיום - גדר גבול…

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. אריאל זילבר

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4163528,00.html רציתי לשתף אתכם בידיעה כי לדעתי צפון קוריאה זה האזור הכי מרתק. מה יקרה עכשיו? האם בנו ויורשו יניף דגל לבן? אולי גנרל שאפתן ינסה לתפוס את השלטון? האם יורשו ימשיך במדיניות הבידוד וקיום משק אוטרקי? בקיצור מרתק. אין ספק שעידן חדש מתחיל בחצי האי הקוריאני.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים