עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3374492,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by maverick,

    האם בגלל מז"א הפכו כל החזאים לסלבריטאים או שקרה משהו? אני רואה שהם עושים ממש הצגה שלמה מתחזית מעאפנה. דני רופ עם 700 מפות ופירוטכניקה בכדי להגיד לי שירד גשם או חלי סלוצקי מדברת כאילו היא מנהיגת העולם החופשי. דיווחים מגגות, הרים ופסגות. הם התחרפנו או מה? כולה תחזית!!! ממתי מז"א הפך מדבר משעמם לאייטם נחשק?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by Art Tatum,

    http://www.debka.co.il/article/20767/ אין עשן בלי אש. זה מגוחך ומרגיז שכל פעם שמנסים למנוע הידרדרות בטחונית אסטרטגית קריטית, קופצים האנשים הנחשים, התמימים, והספקנים, מוציאים כל דבר מהקשרו ומנמיכים את חשיבות העניין עד כדי התעלמות עיוורת בשם הרציונל הסתום.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by creek,

    כבר לא בוחל באמצעים, אפילו לא נגד מפגינים (וכתבים) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3772383,00.html

  5. Started by Adun,

    זאת היא מצגה שקיבלתי במייל. הורדתי אותה והעלתי בעצמי ל MegaUpload. אני ממליץ ליראות ולהעביר במייל לחברים שלכם. אני לא יודע עד כמה שזה ישנה אבל מומלץ שאנשים יידעו איזה משטר זוועתי יש שם. זאת היא מצגה פחות מ 2MB. ממליץ ליראות, לא יקח לכם יותר מדקה. http://www.megaupload.com/?d=XQT6ZP64

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. לאור התרדים ההולכים ומתרבים המעבירים ביקורת על ישראל בדרך זו או אחרת, נראה לי ראוי שמדי פעם נציין הישגים היוצאים מישראל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3008384,00.html מי שמעוניין לקרוא את כתבה מפורטת יותר, שיפתח את "בונוס-עיתון ירושלים" שמגיע עם ידיעות אחרונות, בעמוד 8 יש כתבה הנקראת "החוטים השווים מיליארדים". בכתבה (שמופיעה ב"בונוס") נאמר כי האוניברסיטה העברית עומדת לרשום פטנט עולמי על ההמצאה. נאמר גם כי התגלית זכתה לשער במגזין "ביולוגיה עכשווית" שנחשב למוביל במגזינים בתחום.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by MiniMizer,

    כך מזהירים פשקווילים ברחוב החרדי, לקראת ההצבעה בכנסת על חוק טל. מחר תצביע ועדת טל על הסעיף המחייב חרדים לשרת במשמר האזרחי סמדר שמואלי "צה"ל הוא בית הבושת הלאומי", כך נכתב בפשקווילים שנתלו השבוע ברחוב החרדי בירושלים. גילויי הדעת הללו הופצו לקראת ההצבעה השבוע בכנסת על חוק טל, העוסק במעמדם של בני הישיבות. "בית הבושת הלאומי צה"ל", זועקת הכותרת של המודעה, ולצידה נכתב "החברה-האשפה הישראלית". המודעה יוצאת נגד "דוגלי הפשרות הליברליות". בפשקוויל אחר נכתב: "לא יועילו תכתיבי העיתונאים החרדים וועד רבניהם לכבוש לב העם, אל הקו הדוגל בליברליות ופשרניות המסיתה ומדינה את צעירי הצאן אל בית הבושת הלאומי, צבא הגנה לישראל, היו לא תהיי". הפשקווילים התגלגלו לידי ח"כ יוסי כץ, יו"ר הוועדה לני…

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by duk4u,

    שמעו אלי אזרחי ישראל וישמע אליכם אלוהים, למשלו של יותם הקטן מראש הר גריזים המהדהד עד היום בכל הערוצים, כי היום, לפני שלושת אלפים שנה בערך הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך. ויבואו אל פרופסור זוכה פרס נובל, ויפצירו :" בוא מלוך על עם ישראל הן הספינה טובעת והבית קמל." לא הוציא המדען ראשו מספריו מצמץ וסינן חרישית בין שפתיו: "האחדל מלפרסם בכתבי העת ובמרכז הליכוד אצא להתקוטט? לא חברים, אני מצטער, חפשו לכם פראייר אחר" יצאה המשלחת בבושת פנים שמה פעמיה למתחם הר חוצבים שם נאספו אבירי היי טק רבי עלילה להם ערכו פרזנטציה והביעו משאלה: "הנהיגו העם פן נחזור לגולה!" גיחכו היושבים בלי לסגור את הפאלם צחקו עד דמעות ומחו את אפם "הננטוש רכבינו, סמלנו חקוק בעכוזן ונתחיל לעסוק בשפכים של גוש דן? א…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by ex_,

    lucky number slevin אל תשאלו על מה וכו' מי שאוהב מעין שילוב של טרנטינו,קובריק, סנצ' וכו' מומלץ מאוד בגדול זה סרט שנון,קומי ופעולה מאוד מומלץ

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3482403,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by MiniMizer,

    גנבים הגיעו היום בצהריים לקיבוץ מעוז חיים שבעמק בית-שאן, פרצו לכלי רכב וגנבו מהם כסף, כל זאת בשעה שבעלי המכוניות שהו בבית העלמין בהלוויתו של לוחם יחידת מגלן, סמ"ר יותם גלבוע ז"ל. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/452/749.html :-[

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. אתם תמיד איתי

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Yehudaa,

    אנחנו שומעים כל שני וחמישי על רציחות של בעל את אשתו , תיהיו בטוחים שלפחות 50 אחוז הסיבה לכך בגידות . מה דעתכם בנושא ? אתה נשוי 20 שנה , אבל אשתך רועה בשדות זרים , וגידלת למעשה את הילד של השכן של בעל המכולת או של הבוס שלה :-X ואל תתחילו לדבר עלי שאני חסר בטחון או לא יודע מה . "כי זה קורה במשפחות הכי טובות ... " כי גם אם אתה בראד פיט , יכול להיות שאשתך דווקא ראתה לנכון להביא את הילד הבא , מהרופא במרפאה המאוד נחמד תרתי משמע . או סתם מצאה לה גבר רגיש שגורם לה להיות באקסטזה ..... דוגמא למקרה קלאסי , מישהי מוצאת גבר , שממש מתאים לה , ורוצה להקים משפחה איתו , אבל לקבל מהצד מהחבר הכי טוב שלו ..... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1920&…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by יואב גולדהורן,

    מישהו מוכן להסביר לי בבקשה מה הולך בסוריה, מי נגד מי, על מה הם מוחים ספציפית ואת מי אני אמור לעודד? לא הבנתי כלום מאתרי החדשות. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. האיש שהקדיש את חייו לצייד הצוררים הנאצים במשך כל חייו אחריו המלחמה נפטר והוא בן 96, יהי זכרו ברוך, ופועלו לדראון עולם. :'( Ynet Walla NRG CNN FOXNEWS Google news NYTimes

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by klayton,

    http://www.themarker.com/technation/1.1994098 http://sherut.bezeqint.net/divurim/bbl_f/20130414162416657.pdf

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Dark_Phantom,

    כפי שאתם יודעים ynet במשאל גולשים דירגה את 100 האלבומים הטובים ביותר לדעת גולשים בסדר יורד. מחר מתפרסם החלק האחרון של הכתבה עם עשרת הגדולים אבל בינתיים אתם מוזמנים להביע את דעותיכם על הבחירה שנעשתה עד כה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2803199,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by הדוד משה,

    טוב, החתיך מהטלוויזיה עם 19 מנדטים. אם ביבי לא מצליח להרכיב קואליציה, התפקיד יוטל על... יאיר. במצב האומה בטח אוכלים את הכובע. יש למישהו תובנות שיאירו לי את המציאות ההזויה הזו?

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by approx,

    http://sratim.co.il/movies/series/view.aspx?id=960 יצאו 4 פרקים עד עכשיו אני אישית מאוד אהבתי את הסידרה עוד מישהו רואה אותה פה <?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. הם ממש "לא ידעו". ברגע האחרון הם "גילו את זה". אוי באמת. שיחסכחו מאיתנו את הBS. מנסים להתחנף לערבים שחיים בשבדיה על חשבוננו. לא צריך להראות שאנחנו פרייארים. בגלל שאין לנו נפט או בגלל שאחנו לא מחזיקים אותם בביצים, זה לא נותן להם את הלגיטימציה לירוק לנו בפנים . אני רוצה לראות איך משרד החוץ שלנו יגיב. (ישתוק כמו תמיד ). אני הייתי מבטל את ההגעה שלנו. חד וחלק. כמה הם תמימים...: אם זה לא היה כ"כ עצוב זה היה יכול להיות פרק מצויין בסאות' פארק. שימשיכו להיות יפי נפש. בסוף זה יתפוצץ להם בפנים. מצטער להגיד את זה אבל הם כמו סרטן (יוצאי מדינות ערב בשוודיה שאחוזים גדולים מהם עוסקים בפשיעה\אונס\וכו'). הם כמו גיס חמישי. כשמשהו לא מוצא חן ביעינהם הם מאיימים לפוצץ הכל. כמו פצצה …

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by Ido.G,

    היי לאחרונה נתקלתי בסרט תעודי שיצר וויליאם ("ביל") שטנר. הסרט מתיימר לתעד את כל השחקנים ששיחקו קפטן בתולדות זיכיון מסע בן כוכבים - ולחשוף את רגשותיהם ותחושותיהם כלפי התפקיד ואודות מה שבא לאחר מכן. הסרט עושה זו בהצלחה חלקית. יש קטעי ראיון מעניינים שבהחלט חושפים דברים חדשים (לפחות עבורי), מעניינים וגם משעשעים. הראיון עם אייברי ברוקס, לדוגמה, חושף בן אדם קצת עליז מדי, אולי בעקבות חשיפה מוגזמת לחומרים אסורים. החלקיות, כאמור, נגרמת דווקא בעקבות מעט מדי חשיפה ומעט מדי ראיונות - ויותר מדי ביל שטנר. בראיון עם סר פטריק סטיוארט, לדוגמה, ישנם חלקים שלמים בהם שטנר פשוט פורש את משנתו ואת "לקחיו", במקום פשוט להקשיב לסטיוארט. אך כל זה נסבל עבור חובב מסע בין כוכבים שמשווע למעט חומר חדש, …

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. דפוקים בשכל!!! רק מלראות את התגובות שלה אני מקבל עוד עצבים. עדיין מהדהד לי בראש משפט החוכמה שלו: "תעזבי אותו! תזרקי אותו!" בקיצור קרועה במוח.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3309739,00.html ו"גולת הכותרת" (לפי ynet): " מיליון דולר שיממנו פיתוח טיל נגד טילים, שיוכל להגן על חיפה ועפולה מפני רקטות לטווח קצר" עכשיו אני רוצה לדעת משהו, אפילו אם יצליחו לבנות טיל שמסוגל להוריד רקטה בגודל של מטר בערך, אם נירה טיל כזה על כל רקטה, כמה זה יעלה לנו? נצטרך אלפי טילים כאלה... מה קרה למערכות לייזר שאמורות ליירט דברים כאלה? הרבה יותר יעיל מאשר לנסות לירות על זה טילים...

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by ofir123,

    לתושבי ראשון, הבדקתם את דף תשלומי בית הספר של ילדיכם? אם שילמתם כנראה שלא ואם לא אז עדיין אל תשלמו! היום אמי התקשרה לאירגון ההורים הארצי לראות אם התשלום שגובים בבית הספר תקין ואינו חורג מהמותר, יו"ר ועד ההורים הארצי שוחח עימה ותוך כדי שיחה התברר שבתי הספר בראשון ויו"ר ועד ההורים העירוני משה שנפלד גובים 1.5 שקל מכל הורה כתשלום לועד ההורים הארצי בעוד שועד ההורים העירוני אינו חבר בועד ההורים הארצי כבר כמה שנים! תכפילו 1.5 שקל במספר התלמידים בראשון בערך 70 אלף תלמידים וכפול כמה שנים שועד ההורים העירוני אינו חבר באירגון בערך 5 שנים, זה יוצא 525,000 שקל. אני שואל אותכם לאן הכסף הזה הולך????? חצי מיליון שקל לאן נעלמים???? תעבירו את זה לאקטואליה ותרבות אם נראה לכם.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Sunny Jim,

    מה יש כאן להגיד? הכל פוליטיקה בנבחרת אצלנו... המאמן כנראה מפחד מהשחקנים... איך אפשר לקחת את נימני, שהדבר שבשבילו הוא נולד זה לבשל ולהבקיע, ולשחק ליד שער היריב, ולתת לו להיות קשר אחורי?! איך? הכל פוליטיקה בנבחרת... גם ברקוביץ' אפס מאופס. גרנט בא לי עם הרכב של 5 פליימיקרים, אבל למי הם יסדרו כדורים?! נימני, שיש לו הכי הרבה שערים בנבחרת, ובכל המשחקים האחרונים היה המצטיין של הנבחרת, מתופקד כבלם אחורי. אפק, שכובש בכל משחק, אפילו לא אופציה שניה לחילוף. בלילי! החלוץ היחיד בארץ שאפשר להגיד שהוא לא רע באמת, בכושר שיא, מבקיע בצרורות בליגה שלא רואה את שלנו ממטר, פותח על הספסל. לאומת זאת רביבו, שהתחיל להתאמן אתמול, וברקוביץ' שמתייבש על הספסל בסיטי הם הכי בטוחים בהרכב. בושה. ואין שום…

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים