עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by eliav-peretz,

    בושה וחרפה מה שהולך שם.. http://news.walla.co.il/?w=//1119128

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3984229,00.html ואני חושב שזה מחיב ...- http://www.youtube.com/watch?v=PGh_wcK7NDI&feature=related

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. או שזאת הייתה באמת המצאה של העיתונאים כדי לקדם מכירות,והם לקחו כמה מקרי רצח של זונות שביצעו אנשים שונים והמציאו את הדמות "ג'ק המרטש" שכיויכול היה רוצח סדרתי אחד שאחראי לכולם? (ואני מוכרח לציין שזה צריך להיות צירוף מקרים מטורף כי היה דפוס מסויים בלפחות 3 מתוך הנרצחות וגם היה רצח כפול בהפרש של פחות משעה בלילה אחד). לא מזמן יצא ספר של חוקר היסטוריה שטען שג'ק המרטש הומצא כדי לקדם את מכירות העיתונים,ובמיוחד את המכירות של עיתון חדש שהיה צריך פוש חזק כדי להצליח: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3709337,00.html אבל בתור אחד שקרא המון על התעלומה הזאת,יש יותר מדיי דמיון בין הרציחות.ועדויות של אנשים שונים שסיפקו תיאור אחיד של הרוצח,היו כמה שטענו שראו את הזונות שנרצחו כ15 דקות…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258258,00.html לאן הגענו?

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by CyberBot,

    הם אומרים שזה מתקן לניסוי למטוסי ריגול אני חושב שזה טיוח כדי שאנשים לא ימשיכו עם התאוריות של החוצנים שיש שם וירדו מהמקום הזה כדי שלא יחשפו מה באמת קורה שם(חוצנים או לא) http://www.mako.co.il/news-world/international/Article-ff8361dd1f58041004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1575680455

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  6. Started by M.o.D,

    אלן , כמו שאתם יודעים עיראק נימצאת עכשיו לקרת סיום מלחמה עם ארצות הברית וכמו אחרי כל מלחמה המדינה ארוסה מתחילה לבנות את עצמה ובמיוחד את התשתית הכלכלית , עיראק היא אחת המדינות העשירות ביותר מבחינת נפט ובעצם 95% מהיצועה שלה זה נפט. ברגע שארצות הברית פלשה לעירק כל הכלכלה העיראקית התמוטטה וכתוצאה מכך המטבעה שלה צנח. אם נשווה לפני המלחמה המטבעה העיראקי היה שווה 3.3$ לדינר - לפי טענת סדאם חוסיין , כי גם לפני המלחמה המטבעה שלה לא היה סחיר ולכן אי אפשר לדעת את ערכו האמיתי. אז ברגע שארצות הברית הנכנסה לעירק המטבעה ירד מ 3.3$ דולר לדינר ל 1600 דינר לדולר. בשנים האחרונות מ 2006 עד 2009 (עכשיו) המטבעה עלה מ 1600 דינר לדולר ל 1172 דינר לדולר. (שיפור עצום). יש פה אנשים שמחזקים במטבעה ה…

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. מדו"ח העוני של "לתת" עולה, שזוהי הבעיה החשובה ביותר הניצבת בפני הממשלה, לפני הטיפול בבעיות ביטחון. גידול של 50% במספר נתמכי העמותות, המשתייכים למעמד הביניים בסקר נוסף, שבוצע בקרב נתמכי העמותות, נמצא גידול של 50% במספר הנתמכים, המשתייכים למעמד הביניים, והם מהווים כיום כ-17% מהנתמכים. כ-90% מקרב כ-110 עמותות, שלהן מספק "לתת" מזון, דיווחו על גידול בביקוש למזון ב-2005. הגידול הממוצע בביקוש היה של 25%. http://news.walla.co.il/?w=//820466

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4479698,00.html אך, ההסתה, ההסתה. העיקר שמצנע (איך בדיוק הוא הגיע להיות אלוף במיל'?), הרצוג וגלאון מזדרזים לצאת להגנתו של המורה שפוטר לאחר שהסית את תלמידיו נגד הרעיון הנורא, 'קיומה של מדינת ישראל'.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3234641,00.html פחות ראש אחד... יותר נחמד. חליל המסומם (מקוק) סוכל היום.

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316557,00.html לקחתי אצלו קורס הסמסטר בטכניון (המבחן שבוע הבא, כוס אמא של נסראלללה). חוץ מזה שהוא משעמם טיחו בהרצאות ושונא את התקשורת (אם הוא היה יודע שיש לי תעודת עיתונאי, לגשת למבחן היה פשוט בשביל הפרוטוקול...), יש לו לא מעט נקודות מבט פוקחות עיניים.

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. מישהו יודע איפה אפשר להביט בתמונות הללו ו...לא,ראיתי מספיק סקנדינביות טופלס בחו"ל,זה לא בשביל השימוש הזה...פשוט אני רוצה לדעת אם התמונות הללו צולמו בקוס (איפה ששהיתי) כי באמת ראיתי כמה ערסים מפגרים מסתובבים ומצלמים בטלפון + מצלמה.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. זה חייב לקרות,המדינה הזאת על סף פשיטת רגל,תסתכלו על ההיסטוריה של העם היהודי,כל חורבני הבית הראשון והשני קרו רק בגלל הדת. הדתיים לעומת זאת מתרצים את זה ע"י שטיפת מוח שהחורבן קרה בעקבות שינאת חינם או חילול השם. אז תנו לי להגיד לכם שהכל קורה בגלל הדת !! הדת משתלטת על המדינה כמו וירוס (כמו באירן) אחמיניגאד =אלי ישי. שימו לב ששום דבר חיובי לא יוצא מהם,כל מה שש"ס לדוגמא מתגדת כבר ידוע שזה מהלך חיובי שהם מנסים לסכל. זאת דיקטטורה.חייבים לתת לזה סוף !!! צריך להחרים כל מה שקשור לרבנים וכל מה שקשור למערכת הרקובה שלהם. אני מאמין באלוהים ואני מאמין שאלוהים שונא אנשים צבועים,אין לי בעיה עם אנשים דתיים כל עוד הדת מחוץ לחוקי המדינה. רוב הדתיים היום בישראל ובעולם הם צבועים בעלי אינטרסנטים…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. הילדים של היום ... http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/948/986.html?hp=0&loc=113&tmp=5207

  14. Started by Merrymoon,

    זה קרה קצת לפני חצות, הייתי בחוף עם ידיד ושמעתי פיצוץ אדיר. כמי שעברה יותר מדיי קורסים בעזרה ראשונה רצתי מיד לזירת האירוע שהייתה בדיוק מולי וראיתי פצועים, חתיכות פזורות על הכביש. שוטרים שהיו במקום צעקו להתרחק, אמרתי שאני מוכשרת לעזרה ראשונה ונתנו לי להתקרב. מכולת שהתפוצצה גם כן, וכל המכולות סביב, לא אחת אפילו לא היתה לה ערכת עזרה ראשונה מחורבנת... יש לכם כסף להחזיק כסף אבל להחזיק כופסא עם כמה פדי גזה ותחבושות מתחת לדלפק זה יותר מדיי?! כוס אממק, בני זונות, ועוד במציאות כמו שלנו? למה צרייך מציאות כמו שלנו בעצם בשביל זה?! ערכות עזרה ראשונה לא היו, אפילו איזה בד או משהו לחבוש... כלום! מה כן היה, זה ערסים שהתאספו סביב סביב מחכים, כמו נשרים ליד חיה גוססת, לבוא המצלמות כדי להידח…

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4421163,00.html שימו לב למספרים המובאים בכתבה. איך לכל הרוחות לא קיים חוק נגד הדברים הללו?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=369428&path=22 אני מאמין לו . כשלא מאמינים לאנשים מהעתיד קורה שואה ביולוגית כמו ב"12 קופים"

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. http://news.walla.co.il/?w=//768199 הבחור מטורף ניראה לי, אגב מתי שמעו ממנו בפעם האחרונה? הוא לא מת או משהוא כזה? וגם אתם פשוט חייבים לראות את תגובה 24, קרע אותי מצחוק :lol:

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. יש ביהדות מונחים לכל מיני סוגי בני אדם :גאוותן , עניו ,כעסן ,קפדן , בעלי לשון הרע , ליצים ..... איך קוראים לבן אדם שנכנס לתוך החיים , כלומר שאומר לך מה לעשות על כל פסיק . ולא נותן חופש בחירה ... ואם תגידו למה אני שואל? כי אני עובד עם אחת כזאת אפשר לקרוא לה חטטנית או שתלטנית אבל אני מחפש מונח מהיהדות כדי לראות מה אמרו חז"ל על בן אדם כזה .

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. הלימודים ביום א' יתקיימו כרגיל בתום מו"מ בין ארגוני המורים למשרד החינוך הוסר איום השביתה. בית דין לעבודה: על משרד החינוך לנמק פיטורי המורים עד מחר (נלקח מהאתר YNET) SORRY ! :'( :-[ :-\

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225899,00.html :lol:

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by oren99,

    לא רוצה לראות אלפרונים ורוזנשטיין והררי וכל מיני נבלות וטריפות. די לתת במה לפושעים ולעשות אותם גיבורי תרבות, נמאס!

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by 3pac,

    יצאו השנה כל מיני סרטים ורציתי לדעת איזה סרטים שווה לראות . אפשר בבקשה כמה המלצות ?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by klayton,

    http://e.walla.co.il/?w=/6/2682502 R.I.P

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. בסוף יעלו עלי גם... נשארו להם רק עוד 843 מחסלים והם יעלו על כולם זו כבר לא יחידת חיסול, ממש פתחו להם שם סניף חיסול תגידו מה נסגר עם המשטרה בדובאי? לא הגזימו עם מספר המחסלים? זו כבר נהיית בדיחה. נראה כי כל מי שהם קולטים מהמצלמות והיה לו קשר ישראלי כל שהוא ישר זוכה לתואר של "ג'ימס בונד" שני הכתבות האחרונות ב Ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854142,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854020,00.html

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. בתור בן אדם עם זיכרון ויזואלי, יש לי בעיה בלזכור שמות. אני זוכר את העלילה כאילו ראיתי את הסרט אתמול. מדובר על סרט משנות ה80-90, מד"ב. העלילה: בחור צעיר ששובר שיא במשחק יריות (מכונת ארקייד) מגלה שהוא נבחר בתור היורה הכי טוב בחלל (לפחות כך אני זוכר), מה שגורר אחריו משימה בחלל שהוא עם עוד חיזר בחללית אחת היו צריכים לעצור צבא שלם של חלליות. איך שהוא בא לי חשק חזק של נוסטלגיה, ואני לא יודע מאיפה אני יכול להשיג את השם של הסרט. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים