עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by ag43,

    http://store.steampowered.com/app/695920/Super_Seducer__How_to_Talk_to_Girls/

  2. רקטה פגעה ברפת בקיבוץ ליד קריית שמונה; כמה פרות נפגעו שני מטחי רקטות נחתו ביישובים הסמוכים לקריית שמונה. צוותי מד"א שהגיעו למקום לא איתרו נפגעים. רקטה אחת פגע ישירות ברפת בקיבוץ הסמוך לקריית שמונה. מספר פרות ככל הנראה נפגעו. (חגי עינב) מקור: Ynet

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    http://news.walla.co.il/?w=//1174905 אם זה הופך להרגל ככה, אז לפי דעתי צריך לשלול להם את האזרחות, ככה הם מבינים.

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. הייתי חייב לפתוח על זה דיון, אבל מה נסגר עם המדינה שלנו? היה צפוי שזה יקרה, להעיף מהממשלה את כל השמאל והמרכז, בשביל לפנות מקום לכל הפאנטיים (למרות שכאן ליברמן עם כל הקצוניות שלו - נאלץ לוותר לטובת המגזר החילוני שהוא מייצג ואני ממש מבסוט עליו -גם עכשיו וגם על העובדה שהוא היחיד שיש לו ביצים להגיד שנגד טרור מגיבים בטרור בלי רחמים) גרמניה 1929 - בקרוב אצלנו... אני שמאלני קיצוני (ודי רחוק מזה), אבל הייתי שמח לחשוב שאני בן אדם שפוי בעל ראייה ביקורתית. נ.ב - איזה מעליב זה להיות שר בכיר ולקבל פיטורים בלי הודעה מוקדמת ככה במייל, זה בערך כמו להיפרד בSMS אם לא יותר גרוע.

  5. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/800/706.html?hp=0&loc=3&tmp=8014 ראיתי את זה בעיתון והייתי בשוק! ה-71 ניידות זה מתוך 200! ה-35 אופנועים זה מתוך 70! ה-400 שוטרים זה 2/3 מהכוח! לא יאומןןןןןןן במיוחד אחרי מה שהולך עכשו

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. איזה ציטוט מרגש. הדובר? גולדסטון ידידנו. המאמר המלא: http://www.washingtonpost.com/opinions/reconsidering-the-goldstone-report-on-israel-and-war-crimes/2011/04/01/AFg111JC_story.html "אהבתי" את הדרשה העיקרית שלו, שהוועדה הסיקה שישראל הרגה אזרחים בכוונה תחילה כיוון שלא מצאה ראיות לכך שהייתה כוונה אחרת. נשמע כמו שופט בישראל...

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by sidan,

    אהלן אנשים, רציתי לחלוק איתכם את קומיקס הרשת שאני מפרסם זה זמן מה (כמעט שנה). הכתובת היא: http://www.my25percent.com זה סיפור על מהנדס תוכנה צעיר שעובד בחברה בנלאומית, סטריפים שמתבססים בין השאר על הניסיון האישי שלי בהייטק. הסדרה רצה כבר שנה אז מי שלא ממש מבין מי הדמויות מוזמן להתחיל מהפרק הראשון , (זהירות, הציורים ממש השתנו מאז) או לגשת לארכיון ולשוטט שם. אשמח לשמוע תגובות והתרשמויות! יום טוב!

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2999883,00.html אחד הטובים.

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by ForresT,

    ראיתי אותו לפני כמה ימים mahsom.com ואין לי מילים ממש!אני בתור שמאלני ציוני מה שנקרא פשוט מזדעזע מהתכנים באתר הזה,גועל נפש במיטבו קבלו את הטור הבא http://www.mahsom.com/article.php?id=3332 קראו את התגובות..ישראלים!התוכן באתר פשוט מדהים..ההיתי בטוח שמדובר בעוד אתר פלסטינאי,אבל לא!אתר ישראלי לגמרי.. בושה

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by SpiritKnight,

    http://my.ynet.co.il/pic/news/170706/olmert.doc הגרסא המלאה. לא הייתי בבית ולכן נבצר ממני מלראות אותו נואם בשידור חי. למרות זאת קראתי את הנאום הכתוב- ענייני ונוגע בכל נקודה חשובה מהימים האחרונים. לפי דעתי זה היה מהלך מבריק מצידו לכלול הפנייה לתנ"ך בסוף, ולפי מה שהבנתי, גם לנאום עם כיפה, כדי לאחד את כל העם, ובמיוחד את אנשי ההתנתקות(שרובם המכריע דתיים). ח"ח לאולמרט, וגם לביבי שגיבה אותו לאחר מכן. אם הנאום מייצג את דרך ההתנהלות של המנהיגים גם כשהם לא מול המצלמות, אז אני גאה להיות ישראלי.

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289229,00.html הם צודקים :-\

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. http://news.walla.co.il/?w=//900900 לי עוד אין דעה בעינין אבל זה ניראה לי נושא חשוב אז פתחתי תדיון

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. השילטון הבריטי מתכננים להציב 20000 ! מצלמות בבתי משפחות שמוגדרות מופרעות כדי לעקוב אחרי הנעשה בבית ולדאוג לילדים. אוללה, בקרוב אצלנו ? המאמר באנגלית. האח הגדול

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. אורח nadav2
    Started by אורח nadav2,

    23 שנה של התקוממות נגד הכובש ! כול הכבוד לפלשתינים ,אנחנו חייבים להצדיע להם בתור מחווה לשלום. הם אחד העמים האמיצים ביותר שנוולדו בהיסטוריה! כול הכבוד לחברה הפלשתינית על 23 שנה של לחימה והתקוממות למען מדינה עצמאית חופשית משלה! אנחנו חייבים להבין את הצד השני,זה הצד הראשון שלום!! מי ייתן בימנו תקום פלשתין השלמה ושלום יגיע לאזורנו! זכרו שלום עושים עם אויבים! כדבריו של רבין זכרנו לברכה! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3976764,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. דייוויד תומפסון (34) מואשם במדינת מישיגן, כי קיים יחסי מין עם כלבתה של חברתו שאצלה התגורר במשך תקופה. לדברי המשטרה מקרים שכאלה של עבירות מין כנגד חיות אינם כה נדירים כפי שניתן היה אולי לצפות. באירוע הנוכחי מואשם תומפסון, כי ביצע מעשי סדום בכלבה בת ה-3 של חברתו. מדיווח המשטרה המקומית עולה, כי בתה בת ה-10 של חברתו שמעה את קולה של הכלבה המייללת בוקע מאחד מחדרי הבית, בשעות המוקדמות של בוקרו של ה-28 בספטמבר האחרון. כאשר הציצה לתוך החדר נתגלה לילדה המחזה המחריד והיא רצה להזעיק את אמה, שאף היא העידה במשטרה כי ראתה את האיש מקיים יחסי מין עם הכלבה. האשמות אלו הובילו למעצרו של תומפסון, העובד בחברת שליחויות של מזון. תומפסון טען כי הוא חף מפשע וכי לא היו דברים מעולם. בינתיים שוחרר …

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. שהייתי ילד קטן, הייתי יושב שעות רבות על המחשב (אני מדבר על שנות ה- 90) עוד בתקופה שהאינטרנט לא היה מפותח ומחשבים, עוד לא היו נגישים לכולם. אני מצטער על כל רגע, שהייתי סגור במעין בועה שאח"כ השפיעה עליי בתחומים רבים בחיים. אני מסכים, שהקידמה והטכנולוגיה תרמה ושיפרה לנו את החיים באופן ניכר. אבל מצד שני היא שפיעה על כולנו לרעה. אנשים מתמכרים לטלוויזיה/מחשב ובמקום לצאת החוצה ולראות קצת את העולם. לקרוא ספרים, לטייל, לעשות ספורט וכד'. כל אחד תקוע עם המחשב שלו. זה מגיע למצב שהיום, לילד בכתה ד' יש טלפון סלולארי ובגיל 10-12 כבר יש פייסבוק. פעם, מי היה מאמין שלילד בגיל כזה יהיה טלפון סלולארי? לא יודע מה איתכם, אני חושב שעם כל היתרונות שהמחשבים הכניסו בעולם. במידה מסויימת המחשבים/טכנ…

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Milford Cubicle,

    https://www.facebook.com/MFeiglin/videos/917891714956611/

  18. Started by Sunny Jim,

    אולי תפסיק לפלוט שטויות...? כאילו, מה בדיוק צריך להתחיל לעשות?! לקחת מהם את המשכורות, שכל שקל מהן מגיע להם? נכון, יש שם כמה אנשים בשבגלל הטבות עבר מקבלים סכומי כסף מוגזמים ביותר למרות שהם מחסנאים, אבל מספר האנשים האלה כל כך נמוך, שלהילחם בזה זה בזבוז זמן לכולם. נכון, אולי תשיג את זה שתוריד לו את המשכורת פי 10, אבל לתרום למדינה-זה לא יתרום בגרוש. רק בשביל הרגשה טובה לך... לגבי ה"חשמל חינם", חוץ מזה שאני חושב שזה פשוט מגיע לעובדים, כהטבה מהיותם עובדי חברת ה-ח-ש-מ-ל, לאומת המשכורות של אלה שמקבלים את החשמל חינם(אלה רק אנשים בעלי קביעות וותק של 10 שנים+... כבר מזמן אף אחד לא מקבל יותר קביעות וחשמל חינם), זה פשוט מצחיק לדבר על זה אפילו. איך אני אוהב את ההמון הזועם הזה, שרק בגל…

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by rk666,

    בואו לאירוע של בנק לאומי בפרויקט שיקום יער הרי נפתלי היפה שנשרף בגלל האיש עם החיתול על הראש בהמוניכם ועזרו לשקם את הצפון! תנו יד! ששנה הבאה יהיה איפה לטייל. http://www.leumi.co.il/Leumi/Article/0,2777,162179,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by GWeizman,

    זאת בעיקר שאלה, אין לי שום ביסוס. בכללי, בזמן האחרון (שבוע, שבועיים) אני שם לב שבהרבה תוכניות יש קטעים שנראים בוודאות חתוכים (באמצע משפט העסק נחתך וממשיך כמה שניות אחר כך) החתיכה היא מאוד גסה ולא מתאימה לצורת העריכה הרגילה של התוכניות (ראיתי גם כמה פעמים בתוכניות אירוח וגם בסדרות רגילות) - עריכה כזאת גסה לא ראיתי אף פעם. זה גם לא חד פעמי, ראיתי משפטים (זה בולט בעיקר בתוכניות אירוח סטייל The Tonight Show) שפשוט נקטעו באמצע. מדובר על ערוצי הסדרות של יס, הכל מיובא, לא שמתי לב לזה בשום מקום אחר. השאלה היא כזאת - 1. מישהו חוץ ממני שם לב לדברים האלה? 2. למישהו יש מושג אם העריכה היא מהצד שלנו או שזה ערוך גם במקור? 3. הכי חשוב - ואני בטוח שלאף אחד אין פה שום דבר חוץ מהשערות - בהנ…

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by udicol,

    לקח לי קצת זמן להבין את המשמעות של העברת המשחק של פ"ת לאיצטדיון רמת גן (אני לא בקי בהפועל או מכבי) אבל לאחר ששמעתי את דבריו של ארי שמאי- עורך דין וחובב כדור רגל מושבע הבנתי שהפרשה כל כך מסריחה עד כדי כך שהוא החליט שהוא מסיים את תחביבו העיקרי והוא אהדת קבוצות כדור רגל בארץ. בהתבטאות חריפה מאוד גינה את העסקנים הקשורים בהתאחדות והשתמש במילים קשות במיוחד. הוא לדעתי מייצג את האוהדים המושבעים הקשורים בכדורגל הישראלי. גם אריה מלינאק התבטא בצורה קשה ביותר נגד ההליך המוזר והבעייתי. לדעתי צריך לבצע הפיכה במוסד הזה הקשור בכדורגל הישראלי. כמעט כל דבר מסריח שם בהתאחדות ובקבוצות. שלומאליות, וחבורת נמושות קשורים בכל העסק הזה. אם נתחיל למנות את כל הפאשלות ואת כל הבאלגן שהם גורמים, נגיע ל…

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by 00000,

    לא יודע מה איתכם, אבל לתשדיר הזה היה רעיון מאוד יפה ומאוד משפיע: http://www.avoda2006.org.il/ItemImages/596/701.wmv לכאורה זה יורד על עמיר פרץ תשדיר חזק

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. אחרי שדיברנו בת'רד הזה על כך שהסקורפיונס מגיעים לארץ, היום דווח בגל"ץ שגם פיית'לס והלהקה Earth, Wind & Fire מתכוונים להגיע בקיץ, ובכך להצטרף לסקורפיונס, לפיל קולינס ולרולינג סטונס, שצפויים להגיע בעתיד הקרוב (והקרוב פחות...). (קישור לידיעה על כך בנענע) האם ישראל הופכת למוקד משיכה לאומנים, אממ, 'ותיקים'?... : בכל מקרה, אני מקווה שכל ההופעות אכן יתקיימו - לא רק בגלל הערך המוזיקלי והתרבותי, אלא גם בגלל התקוה שאולי זה יעזור קצת לתדמית של ישראל בעולם.

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Gil28,

    משעשע

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים