עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. למה ישראל מתנגדת להכרזה של מדינה פלסטינאית מצידם? זה לא הדבר הכי טוב שיכול לקרות? הם יקימו מדינה ואז לא יבכו יותר שאנחנו כובשים אותם

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. http://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3402175,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3879226,00.html

  3. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4119443,00.html רק למען הסר הספק אדגיש ואומר שאני לא שולל הגבלות על לבוש בבתי ספר - אני בעד איסור על כפכפים, גופיות וחולצות קרועות למשל (כך זה ברוב בתי הספר), אבל אני חושב שבמקרה הנידון הגזימו ובגדול... מה אתם אומרים? זכותו של המנהל להכתיב קוד לבוש לפי השקפת עולמו (ולו באופן חלקי)?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by bla7,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3295129,00.html שימו לב, 40 אחוזים מאזרחי ישראל סבורים שרוב ערביי ישראל תמכו בחיזבאללה. לעומת זאת רק 18 אחוז מהערבים ענו כי אכן תמכו בחיזבאללה. שימו לב שמדובר באלה שהודו בזה :-\ איפה דן (או שזה היה OMRIJ? אני לא זוכר) שהתווכח איתי על זה שאחוז עוכרי המדינה בקרב ערביי ישראל אפסי? נכון, הרוב לא (הודו) אבל 18 אחוזים??? זה המון, ועוד מאוכלוסייה שהולכת ומתרבה בקצב מטורף (מבחינת אחוזים מהמדינה). רק ליברמן עשוי להציל אותנו מהעתיד הנורא הצפוי (או לפחות ימתיק את הגלולה). למרות שאני מתחיל לפקפק אפילו בזה... (כלומר מתחיל לאבד תקווה כלשהי) והערה קטנה לאחיי המתלהמים מהימין... אתם נוהגים, בעיקר בזמן האחרון, לצעוק בכל קול "אמרנו לכם". וכמובן, בדר"…

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2880855,00.html מזעזע.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by תמיד מחייך,

    התעללות מינית בילד בן 11 בידי קבוצה של ילדים ונערים נחשפה בימים האחרונים בעיר לוד. המשטרה עצרה שבעה חשודים, בני 12 עד 16, בחשד שהפכו את הילד לעבד מין במשך כשנה. אבי אחד החשודים: הקורבן פיתה את הנערים לבצע בו את המעשים http://news.walla.co.il/?w=//793074 אתם מבינים את זה? הקורבן הוא שאשם לפי ההורה והוא הפציר בהם לאנוס אותו. לאן הגענו...

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4346450,00.html נהג של מפכ"ל שעובר באדום, עושה זאת כי המפכ"ל לא רק שמרשה לו, גם מעודד אותו ונותן לו הוראה לעשות זאת. רק אחרי שהסרטון פורסם המפכ"ל החליט להשעות את הנהג. עד אז כנראה שקיווה שאפשר יהיה לנקות את המקרה מתחת לשטיח. אחרי הכל, זאת לא אשמת הנהג שהמפכ"ל ורכבו מעל החוק... : אם המקרה לא היה מצולם, עוד עלולים היו להאשים את האופנוען, ולהשתמש במקרה כדי להעלות שוב דמי ביטוח לדו גלגלי. ומה יסגר עם העניין? הנהג יואשם, הפרקליטות תסגור עסקה. נהג חדש ימונה, וימשיך לעבור באדום בפקודה כי זמנו של המפכ"ל יותר חשוב מחייהם של אנשים. והמפכ"ל? לא ראה, לא שמע, לא אחראי, איש אשקולות העושה ימים ולילות למען ביטחון אזרחי ישראל. איש למופת, …

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. כשמדובר על חרדים, הציבור כבר לא צריך לדעת... http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1179833.html

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. אכן הספרדים כבשו חזרה את האי פרחיל , כן שטחים כבושים דיי מוכר לנו . בספרד קמה תנועה של מתנגדים לכיבוש , וחלקם מסרבים לשרת בשטחים . חברת הכנסת זרובבל גלחונה בספרד הגישה הצעת אי אימון בראש ממשלת ספרד , גונזלס שרון . המרוקנים מבטיחים אינטיפאדה קשה ביותר נגד הכובש הספרדי . המתנחלים אומרים לא נעזוב (כמה כבשים מתנגדים לעזיבת האי לאלתר!) גם שם יש גירסא של Hwzone בספרדית ומשתמש בשם 1-Nice שאמור לשמור על אינטרס הכבשים באי . אכן בוש עומד לנאום בעיקבות ההתפתחויות המדאיגות מהאי הכבוש.

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by ConRoe X Fire,

    היה פה פעם את הנושא של זיהוי שירים, אני די לא מוצא אותו אז פתחתי חדש. מהפרסומת עם ישראל קטורזה ומודי בראון, שהם באיזה חוף ומתקרב אליהם צבא עתיק. השיר שיש בחלק הסופי של הפרסומת, מוזיקה קלאסית/קונצרט. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. שלום חברים כמה פרדים יש סך הכל בעונה הרביעית של אבודים והאם יש המשך?? מה עם העונה הרביעית של נמלטים בלי שום קשר?? וכל זה בהנחה שאין לי טלוויזיה בבית (נעזר באינטרנט)חחחח תודה

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3799207,00.html הצעה מטומטמת מארץ הטמטום. ומי בדיוק יקבע מה מפריע לתנועה ומסכן כלי רכב אחרים? הנהג יחשוב שזה לא מפריע שהוא חונה 2 מטר לפני הצומת וחוסם נתיב שלם שרוצה לקחת ימינה וכך יוצר פקק בנתיב השמאלי, יבוא הפקח וירשום לו דו"ח אבל הנהג יגיע לבית משפט ויגיד שע"פ דעתו אין בעיה לחנות שם. מקרה נוסף: מישהו יחסום יציאה מחניה של בית פרטי ובנתיים בעל הבית שלא יכול להיכנס לחנייה שלו במקרה הטוב יחסום את כל הרחוב עד שהנהג החוסם יגיע ובמקרה הרע יותר שהוא כבר חונה אבל לא יכול לצאת הוא פשוט יפנצ'ר את הצמיגים של הרכב החונה. אי אפשר לפסוק על סמך דעה סובייקטיבית, 90% מהמקרים יגיעו לבתי משפט ובתי המשפט תמיד יפסקו לטובת הנהג כי החוק לא מספיק ברור. …

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. סוף סוף סיפור מעניין על המשטרה ועל התושייה שיש לשוטר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3952741,00.html הוידאו פשוט גאוני

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by תמיד מחייך,

    מעל 80% מאמינים שיכול להיות פה רצח פוליטי נוסף. למה? לא רק כי לא למדנו, לא כי שכחנו, לא כי אנחנו לא יודעים שרצח זה אסור. כי יש עדיין מחנה קיצוני שתומך ברצח רבין, שלא מגנה רצח פוליטי, שמסית. כי הרצח הבא יבוא מאותו מקום בדיוק, ואף אחד לא עוצר את זה. נרצח פה ראש ממשלה!!! לא משנה אם אהבתם את הבן אדם שהוא היה, אם הסכמתם עם דעותיו, אם אתם תומכים בהסכם אוסלו או לא. זה לא משנה כרגע. נרצח פה בן אדם. נרצח ראש ממשלה, שנבחר בדרך דמוקרטית. לא אוהבים ראש ממשלה? אל תצביעו לו בבחירות הבאות. רצח?! לקחת חיים של בן אדם, בגלל הדעות והדרך הפוליטית שלו?! אז לא למדנו כלום. כי 10 שנים אחרי, יש הסתה ויש איומים והכתובת שוב על הקיר. הפעם לא קוראים לראש הממשלה רבין, קוראים לו שרון והוא מהימין. וכמו …

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. http://news.walla.co.il/?w=//1056723

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by Los,

    צוטט מנענע 10 חדשות לראשונה: חיסון ניסיוני שמפחית בכ- 30 אחוזים את סיכויי ההידבקות באיידס חוקרים הודיעו כי לראשונה הצליחו לייצר חיסון ניסיוני, שמפחית את סיכויי ההידבקות בנגיף האיידס. במסיבת עיתונאים שנערכה בבנגקוק שבתאילנד נאמר שהחיסון מפחית את הסיכון בכ- 30 אחוזים להידבק בנגיף הקטלני. התוצאות הפרסמו לאחר שנערך ניסוי בכ- 16000 נקווה שהידיעות יפתחו דלת חדשה למלחמה באיידס ונקווה שמתי שהוא בזמן הקרוב יהיה חיסון טוטאלי לנגיף הנורא הזה.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3378427,00.html הוא רוצה לעשות עוד שינוים חוץ מיזה ולדעתי זה מצוין

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. SNL presents DJESUS UNCROSSED Official Trailer המוסלמים כרגיל, כועסים... http://www.ibtimes.com/snls-djesus-uncrossed-angers-muslims-satirical-depictions-bloodthirsty-jesus-1097206 כמה אנשים לדעתכם ימותו בגלל מהומות תגובת הנוצרים לסרט?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. ראש אמ"ן ילדין אמר בדיון ועדת חו"ב כי למרות שהיה זה הקיץ השקט זה עשרות שנים, חמאס ממשיך להתעצם ולהבריח נשק לרצועה. במסגרת זאת, בוצע ניסוי ברקטה לטווח 60 ק"מ. לדבריו, נשק איראני ממשיך לזרום לאזור, בין היתר דרך טורקיה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3799504,00.html בקרוב מלחמה... :-\

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393532,00.html 15 חודשי מאסר, תורידו שליש על התנהגות טובה, ותחלקו ל-2 הרוגים . לנהג היו 13 הרשעות קודמות. כלומר תפסו אותו 13 פעמים, אבל הוא כנראה עשה מעל מאה עבירות תנועה. פשוט ביזיון. 150 יום על רצח. מוות זה מוות זה מוות. צריך לקבוע עונשי מינימום בחוק כדי ששופטים מטומטמים לא יקלו כ"כ על רוצחי הכבישים, שהפעם זה היה מזלם הרע של הדר כץ ואייל חרזי לההרג, ומחר זה יכול להיות אתם.

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4003617,00.html כל הכבוד למוחים על המאמץ, כ"כ חבל שהתגובות נמחקו ושום דבר לא זז. תתמכו בעתירה לבג"ץ, צרו לחץ על השרים! נמאס לי מהתוקפנות החרדית על הציבור החילוני. נותנים להם קווים משלהם והם עדיין מרגישים צורך עז לחבל בקווים שלנו. איכסה של ציבור, אין דרך אחרת להגדיר את זה... מה אתם חושבים? ולמי שיש מושג - מה ההבדלים בין המערכות החדשות והישנות?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by bilbo,

    http://cedarsawakening.blogspot.com/ http://lebop.blogspot.com/ http://beirutspring.blogspot.com/2006/07/lets-make-deal.html http://welcometomydream.blogspot.com/ http://www.beirutnotes.blogspot.com/

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. החל ממחר ב - 14:00 (ה - 10/7/2002) ישודר הערוץ FOX NEWS גם בכבלים בשירות הדיגיטלי. ערוץ 75. לידיעה

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. אותי זה מרגיז ועוד יותר מרגיז שזה נכון צורת ההיתנהגות של המערכת ( ובראשה אבי דיכטר , אם יש שני שרים שבגללם צריך להוציא את מפלגת קדימה מחוץ לחוק הוא אחד וגידעון עזרא השני ) כלפי האסירים הפלסטינים ולא רק בגלל גילעד שליט , אלא בגלל התמריץ שזה נותן להם לפשוע נגד ישראל . http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/826/050.html

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים