עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.inn.co.il/News/News.aspx/156572 לאחר כל החקירות של המתנחלים, פעילי הימין האמת הגיעה! העלילה מאחורי כל הסיפור, http://www.inn.co.il/News/News.aspx/140269 סוף סוף!

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3737324,00.html ??? אאמממ ... כמה בהריון צריך להיות כדי לדעת שאת בהריון ?! או יותר נכון ... כמה פרה מטומטמת מישהי צריכה להיות כדי - לא לדעת - שהיא בהריון ?! אלוהים ישמור ...

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by ag43,

    http://www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.686280

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. לאחרונה אני משווה בין שתי חברות הענק אינטל ו AMD.אולם שימו לב להבדלים הפוליטיים בינהם. אינטל ימנית ו AMD שמאלנית. אינטל בעלת מפעל בקריית גת בארץ ומקימה מרכז פיתוח בחיפה ויש מרכז קיים. AMD נמצאת בידי מחזיקי מניות סעודיים ועד כמה שידוע לי חלק מהדירקטוריון שלה ערבי. למה אנחנו בכלל קונים מוצרים שלה????????? והאם השמועות האלה נכונות???? איפה אפשר להפריך את השמועות האלה.

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by ariebel,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289778,00.html אני מניח שזה היה רק עניין של זמן אחרי שהחיזבאללה הכריז כי הם מסרבים להסכם של הפסקת האש שגיבשו צרפת-ארה"ב, פעם נוספת. אני אישית מאוד מקווה שזה יהיה מבצע נרחב ועצום בגודלו ושסוריה לא תתערב. השמדת החיזבאללה הכרחית.

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. אין מספיק מילים בשפה לתאר את דעתי עליה ואם יש גהינום, אני מאחל לה ... איחולים לרוב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3747241,00.html המגמה המחפירה הזו הולכת ומתפשטת אצל נשים מעל גיל 50 והרופאים למינהם נותנים לזה יד ( בשם המדע, הרפואה וזכויות הפרט ). המין האנושי יורד מהפסים, לאט אבל בטוח. דעתכם בנושא ?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Jabberwock,

    על רקע המלחמה: סין מחקה את ישראל מהמפה שמה של ישראל הוסר מהמפות של ענקיות הטכנולוגיה הסיניות באידו ועליבאבא על רקע המלחמה עם חמאס. ישראלי שחי במדינה: "יש לזה משמעויות כלכליות". ברקע: גל של התבטאויות אנטי-ישראליות ואנטישמיות ברשתות החברתיות בסין https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/hklwuvrz6

  8. http://news.walla.co.il/?w=//1296916 מתחילים לתפוס עלינו יותר מדי תחת...שכחו את ישראל של מלחמת ששת הימים את ישראל שהפציצה את הכור בעירק אני אומר game on b*tches בלי מעצורים לא כמו במלחמת לבנון השנייה איפה הימים שלא היינו שמים על אף אחד היו מנהיגים עם אומץ ותעוזה,בלי שחיתות היום כדי לפתוח גן ילדים מבקשים אישור מאבא ג'ורג' בוש

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3767418,00.html פשוט אף פעם לא האמנתי שיעשו את זה אני מבין אנשים שקרתה להם תאונה ונדרס בן אדם אבל בכוונה?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by rk666,

    ראבאק, עד שיש יום חופש או יום יפה לאיזה טרק קטן, הטבע מחליט לסדר לנו קצת גשם (מה זה התזמון הזה?!) http://seasonet.com/news.asp?cat=8 בורג, עבדת עלי!!

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. זה רק עיניין של זמן עד שמלחמת העולם השלישית תיפתח. מעניין מה ישאר מהעולם אחרי זה... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3306974,00.html

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by blueboy,

    חבר'ה אני מקווה שראיתם את כלבוטק בשמונה וחצי! התפוצצתי מצחוק לא תיארתי לעצמי שהמשתמשים מורידים במהירות של מודם 56k ולגרום למשתמשים לחשוב שהבעיה נמצאת במחשב שלהם, כמה נמוך אפשר לרדת?!. :AR15: אני באמת מרחם על האנשים שמחוברים אליהם, אתם חושבים שזה יגרור לתביעות מצד המשתמשים?.

  13. " טקס נדיר להוצאת דיבוק מאדם התקיים אמש (רביעי) בישיבת "השלום" בירושלים. הרב המקובל דוד בצרי ניסה להוציא דיבוק שהשתלט על אברך ברזילאי, שהגיע ארצה במיוחד כדי להשתתף בטקס. לפני מספר שבועות ניסה הרב בצרי לערוך לאברך טקס הוצאת דיבוק באמצעות האינטרנט, אך משזה זה לא עבד הורה הרב כי בעל הדיבוק יגיע ארצה כדי להשתתף בטקס. " http://news.walla.co.il/?w=/1/1629656 אתם מבינים, הדיבוק, לאחר הכישלון המחפיר באינטרנט, נתן רשות לאחוז הדיבוק הברזילאי לעלות על מטוס לכיוון ארץ הקודש כדי להשתתף בטקס הגירוש של ... עצמו. איזה דיבוק מטומומם ... עריכה : אני לא מאמין שפיספסתי את זה ... איפה הייתי ? הכתבה היא מה 26.11.09 איזה קטעים, חבל על הזמן. גירוש דיבוק דרך האינטרנט בשידור חיי …

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by BURTON,

    http://www.stopschool.up.co.il והפעם ללא הגבלת זמן :

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by orlupo,

    מתנחלים משוגעים מי בכלל מרשה להם לנהל תעניינים של המדינה הזו ולחסום כבישים?! המשוגעים האלה עוד ירצחו את ראש הממשלה או יעשו פיגוע בהר הבית המטומטמים... אני פשוט מוחה על זה... מה בגלל שהם משוגעים הם צריכים לשתק את כל המדינה?!

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. טוב ראיתי את הסרט היום באנגלית זה - The Last King Of Scotland הסרט מדבר על רופא סקוטי צעיר שהולך לטפל בחולים באוגנדה אבל מוצא את עצמו כרופא של אמין נשיא אוגנדה בתקופה של הסרט עכשיו לסרט היה המון פוטנציאל הסאונד\התמונות הכל נותן תחושה שהדמויות באוגנדה ורוב השחקנים עושים עבודה טובה ומי שמשחק את אמין מצוין אין מילה אחרת לתאר אותו למי שצופה ב"המגן" זה אותו שחקן שניסה להפליל את וויק והחבורה בכל מקרה כמה דברים הורסים לגמרי את הסרט 1-השחקן שמגלם את הדוקטור א-צעיר מידי ב-לא משחק טוב 2-חלק מהעלילה כל כך מטומטמת וברמה של סרט פורנו ולמעשה יש חלקים בעלילה מאוד טובים וחלקים מסריחים לגמרי 3-זה אחד מהסרטים שהכי מבקשים סוף לא הוליוודי אבל מה לעשות זה סרט הוליוודי בכל מיקרה ה…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. שטרית הציע מוקדם יותר השנה תיקון לחוק המידע הגנטי. בקצרה, הוא שיחק בסעיפים הרלוונטיים שיאפשרו לו להקים מאגר DNA, ולצרף אליו בכפייה כל ילוד אזרח המדינה. באריכות: http://2jk.org/praxis/?p=5003 ב-30 ביולי, בעיצומה של מלחמה, הצליח שטרית להעביר את ההצעה לוועדה, ובעברית - לתת לחבר'ה לעשות בשקט את מה שצריך. אני מניח שרובם המוחלט של חברי הפורום מבינים איזה מחדל זה יהיה. לאלה שלא מבינים, בקצרה: המדינה יודעת את הקוד הגנטי שלך. היא יכולה לדעת אם היית איפה שהוא, אם אתה בעל נטייה לסרטן, ולהצמיד לך פיסת אינפורמציה חד משמעית ושאינה ניתנת להחלפה או הסתרה. מאוד פשוט להפליל אדם עם המידע הזה, למשל. רק צריך טיפה רוק או שתן שלך, וכבר ניתן להטמיע אותו בזירת פשע כלשהי - והנה, אתה עצור. מאוד נוח…

  18. Started by m1ke,

    משהו שמצאתי בפייסבוק ושעשע אותי CNN reports that China, a nation of 1.3 billion, sent 50 people to Haiti...Wow! Iceland even made their news reports and France, England, Germany, Spain, Cuba and Russia. Russia is sending afield hospital, 50 people. Impressive numbers. Israel has a Search and Recovery team with dogs already in Mexico and on the way and medical teams and a field hospital on the way too. A nation of 7 million sending as many as China and Russia and no mention on CNN, NY Times, etc. But don't be disturbed, Israel will get top story coverage when there is a confrontation at the fence or the IDF attacks a Hamas terrorist missle launcher in Gaza.

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3423952,00.html כן כן... הבלתי יאמן קרה... הפוליטיקאים הפרו הסכם! לצערי אני כבר לא אוכל להנות משביתה נוספת :-\

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3230832,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3231084,00.html כמה צבוע מביבי. עד שהוא עושה דבר טוב כמו הכלכלה עכשיו הוא מתקפל...

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by shuy,

    למי שלא יודע, אני נכלל בקבוצת המתנחלים, אני גר בישוב קטן באיזור שכם, כל חיי התחנכתי על ברכי הציונות, כל מעשה שעשיתי בחיי הבוגרים נעשה שדגל ישראל נר לרגלי, אני יודע לישב את הארץ, אני יודע להלחם בשביל המולדת, איבדתי חברים טובים בקרבות מרים אל-מול האוייב, וכן, אני יודע גם לתת יד לשלום, ואני בנאדם, בדיוק כמוכם, בדיוק כמוהם. כששמעתי לראשונה על הצתת המסגד משהו נשבר בי, עמוק בפנים, כל הערכים שהתכנכתי עליהם, כל החברים שאיבדתי, כל האנשים שהרגתי בקרב, הכל נהייה תפל, פתאום המטרה שבמשך 30 שנים היתה ברורה כשמש, התעמעמה. יש משהו שבא לפני המדינה? יש משהו קדוש יותר מלהלחם על המולדת שלך? יש משהו נשגב יותר מליישב את הארץ? פתאום הבנתי, אני בנאדם, כלומר, זה יותר קדוש מכל הערכים האלו שלמ…

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. מוזיקת פופ מזרחית זולה היא המיץ פז של הזבל. זה אולי מריח טוב ויש לזה טעם יותר טוב מהכלים המלוכלכים, אבל בן אדם לא אמור לשתות חומרי ניקוי כימים רק בגלל שהם מריחים כמו לימון. לערסים המוזיקה הזאת טובה כי היא מאפשרת להם לחזק חברתית כקבוצה את הנכות השכלית והרגשית שלהם. לפגוע באהבה שלהם למוזיקה הזאת היא כמו לקרוא להם מפגרים בפומבי. המוזיקה הזאת היא כל מה שעוצר אותם מלשלוף עליכם סכין. אז תגבירו את המוזיקה ואל תסתכלו להם בעיניים.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3765864,00.html לא רחוק היום בו יעבור מיסוי מחודש על האלכוהול,והוא יעבור לנוכח הסיקור העיתונאי הגובר והאשמת האלכוהול בבעיה. לא מספיק שיש מס של מאות אחוזים על אלכוהול בארץ,עכשיו מוסיפים חטא על פשע והכל בגלל שילדים בני 14 חושבים שזה ממש מגניב לשתות וודקה גולד ב20 שקל. מי שיסבול מזה זה כמובן אנחנו שנהנים לשתות בצורה כזו או אחרת,הנורמטיבים שלא מתחילים לדקור אנשים או להתחיל קטטות אחרי שתייה ונמשיך לשלם בפאבים,על ייבוא בקבוק ויסקי מחו"ל וכד'. יש מישהו שחושב שמדובר בצעד חיובי?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by alexbmw,

    מה דעתכם? אני אישית נהנתי, ולמרות שזו בדיוק הפוך ממה שהסרט מנסה להעביר (לפחות לדעתי), זה גרם לי לרצות לעזוב את החיים שלי ופשוט לראות את העולם שלנו.

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3381755,00.html עכשיו דבר אחד לא ברור לי מה קרס. הביוב - כי הזבלים השקיעו את המיליונים שתרמו להם בטרור ולא בתשתית, או המנהרות שהם חפרו כדי לפגוע בנו. תעלומה אמיתית. :

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים