עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. מקור : http://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_cannabis תקציר מנהלים : "במערב אוסטראליה החזקה של עד 30 גרם גראס , ושתי גידולים (זכר+נקבה ;D ) זה חוקי . ועוד כל מיני הקלות במחוזות אחרים , מישהו יכול להביא לינק רשמי של שלטונות אוסטראליה שמאשרים את זה ?

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by Milford Cubicle,

    היום האינטרנט האהוב שלנו חוגג יומולדת 26!! מזל טוב!! חגיגות יומולדת 20 היו פה: https://hwzone.co.il/עד-100-כ-20-רשת-ה-www-חוגגת-יום-הולדת-20/

  3. דוברת מציג: רפורמה בבחינת הבגרות מזמן אינני תלמיד תיכון אך עניין החינוך בישראל אכן מדאיג אותי ביותר. הרבה דברים קורים במדינה הזו שאני לא מבין איך הם יכולים להיות, האם האנשים שיושבים למעלה הם פשוט מטומטמים, חסרי תעודת בגרות בעצמם, שאפו גז מזגנים או מנת יתר של חגיגית, או מה? כי מה בדיוק יסביר את הטמטום הזה שרשום בכתבה הזו?! שוב, כמו שנהוג אצלנו בארץ, במקום לטפל בבעיות טיפול יסודי ומהשורש, מטייחים את המציאות ומטאטים אותה מתחת לשטיחים שבחדרי וועדות הכנסת. הרי מה התוצאה של הפחתת מספר הבגרויות ומתן תעודת בגרות לכל מי שסיים 12 שנות לימוד? התוצאה היא שהנתונים הסטטיסטיים של אחוז הזכאים לבגרות וממוצע הציונים יגדלו פלאים, אך רמת החינוך תשאר כפי שהייתה - עלובה ביותר, לצערנו. כמ…

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. פיגוע רב נפגעים

  5. שלום לכולם. הרגע קראתי מאמר בגיימר שמספר על ה"חיים" במשחק Second Life, המאמר מבוסס על ראיון עם גרפיקאית צעירה שעזבה את עבודתה המכובדת בגלל המשחק. למאמר קוראים "תופרת הפיקסלים", מומלץ לקרוא. מאיה עזבה את עבודתה כגראפיקאית בחברת Creative למשחק הרשת Second Life, ובניגוד לשם של המשחק, האנשים שהגיעו למצב שהם משחקים במשחק הזה הופכים להיות מושפעים מהמשחק ושמים אותו בעדיפות ראישונה וזה הופך לחיים ראשיים. מאיה מעצבת סקינים לדמויות במשחק, וכך מתפרנסת. לדעתי כל מי שמשחק במשחק כמו זה, שבו משקיעים כסף אמיתי למוצרים וירטואליים או משקיעים כסף בשביל לשכור זונה במשחק (ויש עוד הרבה דברים מוזרים לא פחות) , הוא פשוט חסר חיים, ואני בטוח שהאנשים האלה מבינים זאת ולא עושים כלום כי פשוט טוב להם כ…

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. בדרך הביתה נתקלתי עם הראש בגדר תיל של מגרש כדורגל שמוקמה בגובה נמוך להפתיע (1.7 מטר) כרגע יש לי כמה פצעים על הראש עם דם האם אני יכול לתבוע את העירייה\מדינה על זה? איזה מסמכים אני צריך? כמה פיצויים אפשר לקבל?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. לצערנו הרב.. או לשמחתכם הרבה מוזמנים לקרוא: http://blogs.web2sport.com/legshooter/ ולחוות את דעתכם כמובן..

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. בימים האחרונים ירד גשם כתום בסיביר. כשצ'רנוביל התפוצץ היו מספר הגבלות על תנועת אזרחים מישראל, מחשש לקליטת האנרגיה. בדרום אנגליה ובמדינות הסקנדינביות עד היום ישנם שדות שלא ניתן לגדל בהם כלום, והראשונים שגילו זאת היו השבדים, שהבחינו ברמות קרינות לא סטנדרטיות עד שהסובייטים היו מוכנים להודות שקרה משהו לעולם - פוטין לא הרבה יותר גרוע מהם, רק שעכשיו אין לו אידיאולוגיה שתצדיק את המשטר והחיסולים שלו(לא דת כמו אצל הצאר ולא אידיאולוגיה כמו אצל הקומוניסטים). מעניין מה עוד מצפה לנו... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3360268,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by IG,

    הנייה או אחד מהשרים שלו מאיים שאם נפגע בשרים פלסטינאים הם יפגעו בשרים ישראלים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3272628,00.html אהבתי את תגובת 18 ו-31: 18: 31:

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by exercise,

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%99%D7%9E%D7%90%D7%93_%D7%9E%D7%95%D7%A2'%D7%A0%D7%99%D7%94 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3506281,00.html מעניין מה תהיה התגובה ומתי היא תבוא....

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. http://news.walla.co.il/?w=//775689 מי שזוכר, לפני הפיגוע בבאר שבע הייתה פעולה של צהל בטול כרם. בדרך כלל אני לא גולש בוואלה בשביל החדשות שלי, אבל במקרה הייתי בבית היום וזה ההום פאייג של אבא שלי...

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. טוב אז ככה אני יודע שמיקל מור דמוקרטי בדעותיו ויש ביקורת בסרטים שלו על הרפובליקנים אבל תמיד זה היה יחסית בקטנה והסרטים היו נחמדים הסרט Slacker Uprising הוא בעצם חלקים מעצרות בחירות של מיקל מור שתמך בזמנו בקארי אין פה אף דבר מעניין ואין בו אפילו איזון או משהו קרוב לזה לא מעניין אותי הרבה הפוליטיקה בארצות הברית חוץ מהיחס לישראל כמובן אבל בסוף הסרט הייתי שמח שבוש ניצח אז רק כי הסרט הזה היה מעצבן מאוד גם אם אתם אוהבים סרטים של מיקל מור לדעתי כדי לכם ליתרחק מזה זה ישאיר לכם טעם רע

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by R0ck,

    http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=136266&sid=16

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3832917,00.html אפילו אחמדי לא מתבטא ככה נגד ישראל. למה זה קרה פתאום? במשך שנים לישראל ותורכיה היו יחסים טובים.

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. השאלה בכותרת. בכללי , כל סרט שהוא רימייק ישר גורר תגובות כמו " איפה זה ואיפה המקור". אז נגיד "בשבעת המופלאים" מספיקה הגירסה החדשה או לחפש את ההיא, לא יודע מלפני כמה שנים ? ומה עם שאר הסרטים ?

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by MishaK,

    http://server12.castup.net/cunet/gm.asp?format=wm&s=72BD589B3EED11D6B9CD000629396D69&ak=47390383 אני מאוד מקווה שכמה שמלאנים פה סוף סוף יפתחו להם העניים ויבינו שעם חיות כאלה אי אפשר לעשות שלום. קרדיט ל-NetSpider.

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3355231,00.html גבי אשכנזי... עוד שם לזכור בקורס קצינים נקווה שיעשה עבודה יותר טובה מקודמו

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by sigma,

    http://www.americannaziparty.com/index.php האתר, כנראה מאובטח ברמת ה- WEB .

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. http://news.walla.co.il/?w=//385337 ENJOY

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3590481,00.html בושה.

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. שלום מאז נאום בר אילן המפורסם נראה שלאט לאט החלום הפלסטיני קרב.בהתפתחויות האחרונות שקוראות כאן נראה שהולך להיות מהלך לקראת הקמת מדינה פלסטינאית.כזכור לפני זמן קצר הוקפאה הבנייה והשטחים,ישיבות קבניט מרובות, ובימים האחרונים אולי המהלך שמרמז יותר מכל על זה-שיחות על הצטרפות קדימה לממשלה שכידוע הגיע להרבה הבנות עם הפלסטינאים.לפי הסיכום המתגבש בערך 93 אחוז משטחי יו"ש יימסרו לפלסטינאים ושאר ה7 אחוזים(גילה,גוש עציון,שכונות יהודיות במזרח ירושלים.)יוחלפו בחלקם על ידי שטחים בתוך מדינת ישראל לטובת הפלסטינאים. אבו מאזן כבר הסכים לרוב המתווה הזה בפגישות קודמות עם ליבני ואמר שיאפשר למנתחלים להיות תחת ריבונות פלסטינית אם ירצו בכך. אתם חושבים שהמהלך הזה נכון?יש ספקות?תשתפו.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. כוס אמק ערס,נשבר כבר השטרודל מהתקשורת השמלאנית בארץ,נשבר כבר מהחראות שרוצים שנהיה מדינה ערבית. נשבר כבר מפחימה הזונה הערביה המכוערת הזאת. הערבים עברו עליה יותר פעמים ממה שתיקנו את כביש החוף. נשבר כבר מהתגובות המטומטמות שמה שהיא גיבורה. נשבר כבר שלא נותנים לה עונש מוות,כי לפי מה שאני זוכר משיעורי אזרחות בגידה בשעת מלחמה זה דין מוות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3116276,00.html

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by The_overclocker,

    אני פותח את הדיון הזה לאחר שקראתי את הכתבה הזאת ב "וואלה!" : http://zone.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=2710&id=553772 אז הייתי רוצה לדעת איך היחס שלכם לספרים ? יש פה מי שקורא ?, אני לא מדבר על מגזינים וירחונים אלא על ספרים שלמים. אני בעצמי לא קראתי הרבה עד השנה האחרונה (אני קורא באנגלית סידרת Wheel Of Time), אני אוהב ספרים ואני אוהב לקרוא וזה הרבה יותר עדיף על הטלוויזיה לדעתי, שהיא סוגרת אותנו ואנו מונחים על גבי קו אחד ע"י הבמאי של אותו הסרט, אין לנו "אפשרויות תמרון" ולא כמו בספר שבו כן יש לנו ואנחנו מוגבלים רק ע"י הדמיון שלנו. הייתי רוצה לדעת אם אתם קוראים ומה ובאיזו שפה ?, ואם לא אז למה לא ? מגיע שבוע הספר הנה הזדמנות נפלאה להתחיל :-*

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. http://news.walla.co.il/?w=//1023697 ממש עצוב. :'( נורא אהבתי אותו בתוכנית. לא מפתיע אותי לשמוע שהוא היה חולה. כל מי שעקב אחרי התוכנית ראה בבירור איך הוא נראה זקן ועייף יותר מפרק לפרק.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by ORrrr,

    נגיעה קטנה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4158493,00.html השחיתות, תאוות הבצע על חשבון האחר, הנהנתנות על חשבון הסביבה, מחלחלים בקרב ההנהגה, בקרב האזרחים, בקרב העם. ולא אני לא מוציא דברים מפרופורציות, זה מטען של שנים שרק מצטבר ובסוף יתפוצץ לכולנו בפרצוף, כי בסופו של דבר אנחנו מחונכים מלידה להתמזג בחברה, לפעול ולחשוב על פיה. בסופו של יום, האזרח הפשוט יוציא קיטור, וימשיך בחייו לנצלם כמה שיותר ולהפיק מהם כמה שיותר לטובתו האישית. אני כרגע לא רואה איך המצב הולך להשתנות, אלא רק להחמיר. קשה לשמור על אופטימיות וכרגע פצצה בלתי קונבנציונלית על מדינת ישראל בכלל ומדינת תל אביב בפרט לא נראה תרחיש כזה נורא. שלכם, פטריוט גאה לשעבר.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים