עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. לאחרונה נתקלטי במאמר מעולה על מצב הרשות השופטת שלנו, אבל אני לא מצליח למצוא אותו בכל מקרה הנושא היה על בית המשפט העליון, עריצות שיפוטית וספציפית על אהרון ברק ומורשתו. הנקודות הן המחטף של מערכת המשפט עלידי קבוצה שמאלנית עד כדי שמאלנית קיצונית, שיצרה בית משפט שפוסק לפי "האמת האובסולוטית" שלו שזאת בעיקר מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם,עד כדי תופיסת השלטון בכוח עלידי שיכתוב העובדות בשטח ההתיחסות לחוקי ישראל כטיוטה ראשונה תוף כדי טישטוש הגבולות בין הרשויות ולקיחת סמכוית שלא להם, בית משפט שאין לו דין ואין לו דין שקידם ומינה שופטים מקרבו שתאמו את דעתו. מכאן שנולדו מגוון רעיונות ותקדימים שיכולים וישמשו כנשק כנגדנו עלידי עוקרנו, כמו גם כל מיני רעינות "נחמדים" שהכול שפיט…

    • 31 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. עם האהדה הרבה שיש להם לארה"ב, ישראל כבת תיפוחיה, אני מתפלא שהשגריר שלנו החזיק מעמד עד עכשיו. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/836/513.html?hp=1&loc=1&tmp=7493

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. ואם הייתי יכול להוסיף, משהו שמצצו חזק בואקום מהאצבע. בכל כך הרבה דברים נדרשת התעודת בגרות שלנו לייצג את התאמתנו לגוף כלשהו... לפעמים ציונים מסויימים מקבלים יחוס ולפעמים ממוצע... ובשלב זה באה השאלה: מישהו מוכן להסביר לי למה ממוצע ציונים בבגרות שווה משהו בכלל!?... למה אני צריך לסבול כי תנ"ך ספרות והיסטוריה על הזיין שלי?! מה לעשות? אלו שתותחים בהנדסה\ראיה מרחבית\הבנה מתמטית\מכניקה ואלקטרוניקה בדרך כלל לא טובים ולא מתחברים למקצועות הומניים מטבעם... זה טבעי לגמרי! יש זה שטוב בזה וטוב פחות בזה, ויש זה שתותח בזה וגרוע בזה.... הכל יחסי והכל טבעי לגמרי... למה זה נראה שאנשים אפילו בעולם המתקדם של היום לא אוהבים להפעיל הגיון בריא ומחשבה עמוקה במקצת בנושאים כל כך חשובים ובסיסיים?!.…

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/hardtalk/3985403.stm אין צורך להירשם, פשוט תפעילו שם את הלינק ותקבלו את הראיון המלא. מציג את השקפת העולם של החמאס ולא מעט פלשטינאים... לטוב ולרע, אני ראיתי שם רק רע. ראיון מצוין אני ממליץ לכולם לראות.

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. http://news.walla.co.il/?w=//801708 מממצאי הסקר: הפקיד הממשלתי הממוצע אדיש לאינטרסים של המדינה, גס, לא הגון, לא מתאים לתפקידו ולא מכבד את האזרחים

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by Decktor,

    למי שלא שמע יש לאפל חנות דיי חדשה בניו יורק שמעוצבת בתור קוביית זכוכית עקית עכשיו המוסלמים מתנגדים לה בגלל שהיא מזכירה את האבן במכה עוד יותר מזה הם איכשהו החליטו שהבר iPod מוכר בעצם אלכוהול וזה עוד יותר עילבון לאיסלם למרות שלא מוכרים שם שום דבר חוץ מנגנים http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=402341&sid=127

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by ^HocK^,

    לפי חדשות ערוץ 2 : המחבל עלה באזור ת"א לאוטובוס ולאחר כמה צעדים התפוצץ כמרכז האוטובוס עם מטען נפץ גדול. עד עכשיו דווחו כ5 הרוגים. לפחות 40 בני אדם נפצעו; הערכה ראשונית במשטרה: מחבל מתאבד פוצץ עצמו באוטובוס של חברת דן סמוך לבית הכנסת הגדול; האיזור נסגר לתנועה. הפיצוץ אירע בסביבות השעה 12:55 בצהריים. עדי ראיה דיווחו כי הפיצוץ אירע באוטבוס מספר 4 של חברת דן שנסע לכיוון צפון. כוחות ביטחון רבים הגיעו למקום. מדובר בפיגוע ראשון שאירע בעיר מזה זמן רב. האיזור נסגר לתנועה. לפני כחצי שנה אירע פיגוע בקפה "מיי קופי שופ" הנמצא גם הוא ברחוב אלנבי, מרחק של עשרות מטרים מאזור הפיגוע. (אני מחכה לתגובות של צה"ל! :AR15:)

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by yigael_o,

    פצצה שלישית ואחרונה שאני מטיל לפורום הזה. מה אתם חושבים על נוהל שכן? מה אתם חושבים על בג"ץ שאסר אותו? אני אפתיע אתכם, אני דווקא חושב שזה צעד בכיוון הנכון שביטלו אותו. אם יודעים שיש מחבל במקום מסויים לא צריך לשלוח מישהו שהוא בוטח בו כדי שיביא אותו בבטחה. צריך להקיף את המקום בלבנות חבלה לתת לו 3 דקות התראה ואם לא קורה כלום ליזום את הלבנות. להפיל את כל המבנה על הראש שלו וזהו. אבל אני משוחד, אני מעדיף מחבל מת על פני מחבל חי.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3946851,00.html זה לכל אותם חבר'ה אופטימיים שחושבים שמערכת החינוך פועלת לפי ההיגיון.

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. מוזר. משחק הנבחרת היה די נחמד אתמול (בניגוד למה שחשבתי שיקרה). מה שגנב אתמול את ההצגה היה מע' הסאונד, הדיסק הצרוב ושערוריית השיפוט. (ynet) לקרוא ולא להאמין http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3043753,00.html

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. Started by Art Tatum,

    בעקבות אירועי עמוד ענן, הופיע בעמוד הראשי של אתר שיתוף הקבצים הנודע http://thepiratebay.se/ התמונה הזו: התמונה ממשיכה להופיע באתר לכל הגולשים מהאיזור. מכיוון שאין אפשרות לשלום אמיתי באיזור בימי חיינו... האם זוהי התמונה הקבועה שתמיד תופיע לגולשים מישראל בעשרות שנים הבאות? האם גם במצרים סוריה ולבנון מוצגת תמונה זו לגולשים? האם גם בירדן עירק איראן ומדינות אחרות באיזור מוצגת התמונה? רבות השאלות, אך מי יענה עליהם?

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by R0ck,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3184003,00.html :lol:

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. האם שחרור גלעד שליט שווה 100 אסירים ? 1000 אסירים ? אף אחד ? האם החזרת החטופים הביתה שווה מחיר כזה ? אני באופן אישי חושב ששחרור של אסירים (ובמיוחד מספרים גדולים שעלו בתיאוריה בינתיים)אינו נכון וצודק לשאר תושבי המדינה , ומסכן את ביטחונם ורכושם. נראה לי שבאופן סטטיסטי גם יהיה ניתן להוכיח כי אחוז מסוים של אותם אסירים משוחררים חזר לעסוק באותם פשעים שבהם הוא עסק לפני השחרור. מה גם שאם מדובר באסירים ביטחוניים יש מצב שגם אנשים ישלמו בחייהם על שיחרור חייל חטוף. מה אם אסיר משוחרר אחד מתוך 100 יתפוצץ ויהרוג 2 אנשים איתו ? מה אם יהיה יותר גרוע ? האם זה שווה את הסיכון ?. אסור להסתכל על משוואה כזו באופן אישי אלא באופן לאומי . אסור לחשוב מה אם זה היה קרוב משפחה שלי . אניבכלל אפילו לא ר…

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3596596,00.html זאת חלק מתוכנית העבודה שלהם ל 5 שנים הקרובות.. ועוד בתכנית: מערכת אכיפה מיוחדת למלחמה נגד הקשישים פורעי החוק.

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by ירמיהו3,

    היה לי היום חלום בלהות,שאני עדיין מתקשה לאכל אותו משום מה החלום היה נראה כול כך מוחשי. אני אספר לכם מה חלמתי: חלמתי שאני מתוערר מהמיטה שלי,כולי מזיע ועייף. אני קם שוטף את הפנים,הולך להכין לעצמי כוס קפה שחור כדי להתעורר ... אני פותח את הדלת,מרים את העיתון,התאריך שרשום ה22 לפבוראר. הכותרת הראשונה שאני קורא: לפי דיווחי אמ"ן ,האיראנים החלו להרכיב ראשי נפץ גרעיניים ,הממשלה התכנסה לכינוס חירום...(ההמשך לא זכור לי...). טוב,כמו כול יום שגרתי,אני בודק מה קורה אצל בני הדודים שלנו האמריקאים,אני מרפרף קצת בCNN ,נשאר על Fox News: אני שומע דיווח על הפגנות אלימות בירדן ,נאמר כי מלך ירדן נעלם מעמאן והממשלה הירדנית מנסה להרגיע את הרוחות. אני מתרשם כי קיימת מלחמת אזרחים בירדן בין ה…

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=272100&path=22 הסקר הינו יותר הבעת מחאה ופתח לדיון מאשר סקר (אני נגד בג"ץ), אבל אתם מוזמנים להצביע.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1151021.html

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3575309,00.html תתכוננו כי יש סיכויים מאוד גבוהים שזה ייקרה לאור הפקקים שהולכים וגדלים.

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by borg,

    צה"ל יצא מרצועת עזה, ולאחר היציאה נורו על מרצועת עזה לפחות שתי רקטות קסאם על הנגב המערבי. בתגובה, צה"ל הפעיל סוללת תותחים שהוצבה בסמוך לרצועת עזה , ומחק את בית חנון ממנה נורו רקטות הקסאם על ישראל, בהתאם להצהרת הרמטכ"ל, דן חלוץ, ערב הנסיגה, לפיה המשך הטרור מרצועת עזה ולו שעה אחרי יציאת כוחות צה"ל מרצועת עזה תתקל בתגובה לא פרופורציונלית, כולל הפעלת ארטילריה כבדה. סתם... שרון קבע כי לפני תגובה של צה"ל על פעולות טרור מרצועת עזה, על הרמטכ"ל, דן חלוץ, ושר הביטחון, שאול מופז, להתייעץ עם שמעון פרס, ולקבל את אישורו על כל תגובה. לפיכך, ברור כשמש שצה"ל לא הגיב על ירי שתי הרקטות הראשונות, ושהוא גם ימשיך שלא להגיב על ירי הרקטה השלישית, הרביעית, החמישית, העשירית, וכן הלאה... למישהו…

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. אמן לא יחזרו

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. כפי שכולם שמו לב לעובדה שצה"ל פועל בשיטתיות נגד משפחות המחבלים , כמובן זהוא עונש קולקטיבי הפוגע בחפים מפשע , וגורם לתופעה הפוכה - השינאה והתיסכול רק גוברים . עד כמה אנחנו מוכנים לעשות , להגיע ע"מ להרתיע מחבלים מתאבדים ? או אפשר לאמר , מה אתה מוכן לעשות ע"מ לשמור על חייך? ובני משפחתיך ואזרחי מדינתך ? ומדוע חשבנו על זה רק עכשיו ?

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. למי שעוד לא שמע החליטו למנות את ויצמן שירי ממפלגת העבודה (כן כן זו שמאיימת להתפטר ממשלת האחדות) לתפקיד סגן שר הביטחון. מינוי קצת תמוה שהרי חשבתי שלפחות ימנו מישהו שמבין בביטחון ולא איזה עסקן פוליטי עלוב שלא מבין כלום מהחיים שלו. כנראה שמשבצת סגן שר הביטחון שמורה לעלובי נפש ועסקנים שאין להם מושג בביטחון, כגון: דליה רבין-פילוסוף שהייתה הקודמת בתפקיד. פשוט ריחמו עליה ונתנו לה את התפקיד הזה. הרי איזה רקע צבאי או ביטחוני יש לה? מה היא הייתה בצבא? חבל שתפקיד במשרד כזה חשוב ניתן לכל מיני יצורים שאין להם מושג והם בסה"כ פעילים במפלגה זו או אחרת. חבל שלא ממנים מישהו שבאמת מבין קצת בביטחון. ובנימה אופטימית זו אקרא לרא"ל (מיל') שאול מופז: אנחנו מחכים לך. :AR15: קישור לכתבה

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. מה אתם חושבים על זה? http://zone.walla.co.il/?w=/2711/1700806 בושה וחרפה שנותנו לה להיות כתבת צריך לכלוא אותה לכמה שנים טובות איך היא לא מתביישת להשתמש בגלעד שליט כתירוץ להשתמטות!!

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by Rule The Pc,

    אפשר לנמק תשובות

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים