אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
מעבר לכך שסילוטקינה מצחיקה בהרבה מהחיקוי שעושים לה, מה מקור הבדיחות של ה- "אין לי DVD" וה-"אני נהנתי"?
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
סרט מדהים המספר על מתפס הרים שנופל לסדק באדמה ונמחצת לו היד ועל המאבק שלו בסיוט שנמשך 127 שעות.
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן..... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2976935,00.html ויקי כונפע הזאת ממש השתגעה...... עכשיו היא גם מצטלמת בעירום בשביל צומי התקשורת...... כל מה שאנשים תפסו ממנה..... נעלם....
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הנה המפרט: Intel Pentium 4 2400MHZ 3D-Force 64 MB לא ציינו שהוא אוןבורד הארד דיסק 40 GB - אני מצוטט "שטח ענק" - דבר ראשון מה ענק? קיים כבר 200GB! דבר שני שהם לא ציינו את שם החברה הם לא ציינו גם לוח! כמה המחשב עולה? - 10000 שקל !!! :o :o
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1156361 מי יודע אולי זה התחלה של משהו טוב
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי גם וגם....ואני לא מבין את זה....למיטב הבנתי ואני אשמח אם מישהו יתקן אותי....אין אפשרות לשים את הכסף הזה במצב שהוא לא מצב השקעה נכון ? ואין אפשרות לקבוע במה הוא יושקע ? אז מה הפואנטה ? לגרום לנו הציבור להפסיד עוד כסף שלנו עם סיכוי שנרוויח כסף ??? אני מסתכל על הקופת גמל שלי....אני רואה הפסד של אלף שקלים....יאי איזה כיף לי , החברה השקיעה כרצונה איפה שבא לה....הפסידה כסף ובלי בושה עוד לוקחת ממני גם דמי ניהול....אם כבר אני צריך לקחת מהם דמי "בושה וחרפה !!!!" כנ"ל לגבי הפנסיה. אז אני שואל - מה אני מפספס פה ?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הרגע הראו בערוץ 10 את פרס אומר: "הם מפתחים נשק גרעיני. אפילו אם פוטין אמר שהוא לא משוכנע בזה, כל אדם יכול להיסתכל ולראות, לא בונים טיל לטווח של 1,500 או 2,000 קילומטר אם הראש שלו איננו נושא נשק גרעיני". ואני שואל: מה זה אומר על ישראל שכבר בשנות ה70 התחילה לפתח את היריחו שהטווח שלו הוא 4,500 קילומטר?
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
למי שהזיכרון שלו עוד תקף. שמשנות התשעים בערך החלו אז הפוליטיאים לעשות יותר לקידומם האישי והקשר שנוצר בין "הון לשילטון" כגון: פרשת גרגורי לרנר הראשונה בעבירות מתן כספים למפלגות שונות ואחריה, ומאז הרבה פרשיות של חברי כנסת, ראשי עיריות ומקומיות וראשי ממשלות מעורבות בשחיתות, ולכן האם הופכים "הון שילטון" לחוקי אני מקוה ומצפה באמת שהפרשת "הולילנד" תהיה אחרונה. ובא לציון גואל.
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/604/208.html מחריד.
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים:] לכל אוהבי ה-Dire Straits, ולכל מי שלא מכיר זה הזמן. הסיפור פשוט, הלהקה התפרקה ומאז עד היום מארק קנופלר ממשיך ליצור מוזיקה מעולה ולהופיע. לא מזמן הוא שחרר תקליט חדש העונה לשם Kill to Get Crimson, ישר כשראיתי אותו ב"תו השמיני" בירושלים, קניתי אותו בלי להסס. תקליט מעולה, אותה איכות הקלטה נקייה ועמוקה מלפניי שנים, אותו קול נוגע של מארק, אותם מילים חודרות כהרגלו. אפשר לומר שהתקליט מאוד שקט, אך גם ניתן לומר עליו שהוא קיצבי ו"עגול" בדיוק באותו הסגנון של ה- Dire Straits, הלהקה שלדעתי הביא את בשורת הרוק לכל מקום בעולם בעזרת שירים וקטעים מוזיקלים (Going Home מ"Local Hero"), שפשוט אי אפשר אפשר שלא לאהוב. התקליט מכיל סאונד קלאסי ונקי, רובו אקוסטי, שילוב של גיטרה יק…
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אורויו לא שיחק וזה בהחלט הורגש לא הבנתי למה בדיוק הוא לא שיחק היה משחק מאוד מבולגן מכבי התחילה מצוין את הרבע הראשון אבל הפסידה בכל שלושת הרבעים האחרים בכל מקרה זה נגמר ב19 אפשר לטובת אולימפיקוס אליהו וכספי לא בדיוק יכולים לסחוב לבד קבוצה וויציץ מהצד השני נקם את נקמתו ושיחק טוב באופן מפתיע הלפרין היה בינוני אבל בכל מקרה לפי המשחק הזה אולימפיקוס הרבה יותר טובה ולמכבי עוד יש מזל שהאפרש רק כזה אני רק מרחם על אפי -האוהדים הצהובים יקרצצו לו בטח בקרוב יפטרו אותו בגלל האוהדים מי ייתן ויחזירו את פיני ומכבי תפסיד אולי זה ישתיק אותם
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4157254,00.html העובדה שאפשר לעקוב אחריכם שערוריה גדולה שלעצמה. אבל חוץ מזה יש עוד דבר שמרגיז אותי עד עמקי נשמתי בקונספט המזעזע שהשר ישראל כץ הנהנתן והמושחת מחפש לכפות על עם ישראל. האפקט שיהיה לתשלום מדורג לפי מקום הנסיעה, מועד הנסיעה, ומרחק הנסיעה, יוצר פערים אדירים בין מעמדות, ומגביל ומדכא את החופש של אלו שמתקשים בהוצאות. בדיוק מה שהמדינה צריכה כרגע בנוסף לכל שאר הבעיות החברתיות כלכליות והפערים העצומים. לכל הפחות מדובר על פרויקט שמטרתו אינה מימוש אלה איום או חיפוי על משהו אחר, ו/או גניבת כספי הציבור וחלוקתם לבעלי אינטרסט ומקורבים. אם בסופו של דבר החוק לא יעבור וכל מה שהוא תרם זה ביזבוז/גניבת כספי הציבור, שוחד למקורבים, אור מסנוור…
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
מישהו פה הלך לראות את החדש של סאשה ברון כהן? למי שלא יודע, הפעם הסרט אינו מוקומנטרי כמו בוראט (האדיר) וברונו (הזוועתי), אלא סרט עלילתי קומי, יותר בכיוון של אדם סנדלר. הגיבור הוא דיקטטור ערבי נהנתן, שליטה של "הרפובליקה של וואדיה". הוא למעשה קריקטורה של קדאפי זצוק"ל (אם בכלל אפשר לעשות עליו קריקטורה...). העניינים מסתבכים כשהוא נחטף לפני הנאום שלו באו"ם, ונזרק לרחוב כפליט. הוא צריך להסתדר, לפני שהמתחזה שלו ישא נאום בו יכריז על הפיכתה של וואדיה לדמוקרטיה! העלילה, אגב, מבוססת על הקונספט של הסיפור שכתב סדאם חוסיין "זביבה והמלך" :biggthumpup: עכשיו... קראתי על הסרט ביקורות שאומרות שהוא מחורבן, ו90% מהטוקבקים אמרו שהסרט אדיר ושהמבקר הוא פוץ מדופלם וחסר חוש הומור שלא מבין כלום מה…
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כן כן- זה התחיל. שאלה: מישהו יודע איפה אפשר לראות את טקס הפתיחה?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה כי תפרסם "הפתעה" לרגל יום השנה לחטיפת גלעד שליט: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3417204,00.html אני מעריך שמדובר בסרט וידאו של גלעד שליט לאחר חטיפתו ו/או אמצעי זיהוי שונים (דיסקית, חוגר, פנקס שבי וכד').. יכול להיות שיפורסם סרט חדש שצולם במהלך החטיפה, אך הסיכוי לדעתי הוא נמוך יותר. סביר שהם יפרסמו את ההפתעה לקראת הערב כדי ליצור כותרות במהדורות החדשות המרכזיות בישראל. אגב בלי קשר להודעה של חמאס, לדעתי יבוצע בקרוב פיגוע (יתכן שיצא מאיזור עזה, שם נוח יותר להוציא פיגוע) לקראת פסגת שארם.
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3759423,00.html אני נאלץ שלא לדעת, אבל כמה פעמים לעזאזל קראתם בעיתון ב3 שנים האחרונות התקדמות במו"מ שליט או "על סף חתימה" או כל בולשיט אחר האם התקשורת על סף קריסה עם כל הכותרת שהיא מייצרת לא נמאס קצת מהשטויות שהם משגרים לכל עבר?
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו ראה? ;D שמעתי שהכמות של הדם בסרט יותר גדולה מכמות הכסף שהשקיעו בו... ובכלל הראשים שעפים שם זה נורא רומנטי.. מומלץ לראות עם החברה.
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3317405,00.html מה אתם אומרים?
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il//?w=/22/1587288 אין לי מילים, פשוט אין ...
-
- 26 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
https://www.yahoo.com/tv/s/jewish-groups-protest-cancellation-u-musicians-spanish-concert-161250514.html הנקודות החשובות הם שאותו מוזקאי בכלל לא ישראלי אלא אמריקאי יהודי. ובנוסף לא דרשו מאף אמן אחר לענות על שאלות לגבי הקונפליקט בין ישראל לפלסטינים. כל זה בחסות BDS, ארגון שרוצה להחרים את ישראל אבל כפי שרואים מונע למעשה מאנטי שמיות.
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
ב"כמות הפגיעות" הכוונה היא למספר הפגיעות בשטח בנוי, מספר הפגיעות הישירות בבתים, וכהנה... גוגל לא נותן שום דבר, רק כתבות מבוזרות. המקור הכי קרוב הוא בויקיפדיה האנגלית אבל שם יש רק את כמות הרקטות שנשלחו בחודש יוני. אפשר היה לחשוב שמישהו יאסוף את המידע בזמן אמת. תודה.
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-


