אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/education/article1600686.ece הנה זה בא, היום שבו השקרנים מתחילים לכתוב את ההיסטוריה מחדש.
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3521618,00.html הנער טוען שפתח חבילה שנראתה כמו משלוח מנות ואז אירע הפיצוץ. אם יסתבר שאלה היו ילדים שהכינו משלוח מנות ממולכד והעבירו לנער, הייתי ממליץ לבית המשפט לתת להם זריקת רעל - או לפחות להכניס אותם לכלא ללא פחות מ-20 שנה. מה אתם חושבים?
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
וזה פשוט מדהים. המכונית הקטנה והיפה הזו, מככבת בערי אירופה. אני אישית נתקלתי במכונית בעיר רומא, ואין יותר רומנטי ממנה. מה שחסר לנו עכשיו זה כמה רובעים, ביניינים, או אם תרצו כמה "פיאצות"(כיכר - כיכרות), בסיגנון איטלקי וזה יהיה מושלם. לא לא אל תגעו בירושלים ! הנוף האורבני הירושלמי, ייחודי לנו תשאירו לנו אותו. :auto: :dance:
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
נראה כי השיחה הכי בוערת היום היא אסדת הגז. אני קורא המון מאמרים בנושא ושומע את מה שיש ליוסי אבו (מנכ"ל דלק קידוחים) להגיד בנושא. הגעתי למסקנה שיש כאן שני צדדים עם טיעונים מאוד חזקים. אם מפשיטים את הנושא מפופוליזם אפשר אפילו להבין למה המדינה מאשרת את זה. נראה כי זה יוביל את ישראל בדרכה ללהוך למעצמת אנרגיה עולמית בעתיד הלא כזה רחוק.
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קמפיין מקוון חדש מבקש מהגולשים לשנות את תמונת הפרופיל שלהם בתוכנות המסרים המיידיים בפורומים וברשתות החברתיות לתמונתו של גלעד שליט. קישור לאתר הקמפיין ושם יש קישור להורדת התמונות: http://www.giladshalit.co.il/
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מאמר דיי ארוך שאשתי כתבה על אירועי הזמן האחרון אני אישית חושב שזה מאוד חזק ורציתי לראות תגובות (מצטער על האנגלית אבל אני לא אשב ואתרגם את כל זה) Questions of Values Im scared and worried for the future of this country. For the future of its people. For all these dear to me. I grew up believing that this country can be great and peaceful and strong. I grew up believing in democracy and equal rights. I believed that when the time comes to establish a family, I wouldnt have to think twice about the future and the safety of my children. I still believe that could happen, but the daily routine and events put my believes into a terrible struggle for life. I have to fight with…
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היום (ה- 27.08.2002 ) התעוררתי בסביבות השעה 5:30 לקול הידיעה הבאה: "5 אנשים נהרגו בתאונת דרכים...." שימו לב שבשבוע האחרון מתו יותר מ- 10 אנשים בתאונות מחרידות, רובם צעירים, שלא הספיקו להגיע לצבא וחיילים. אני בטוח שכבר עשו לנו שטיפת מוח בבתי הספר, בעבודה, בצבא, בבית ואפילו בטלויזיה (פרסומות בטיחות בדרכים) ועדיין התאונות שבהם מעורבים צעירים הם רבות וקשות במיוחד. גם אם אתה נוהג "מושלם" הזכר שאחרים בכביש יכולים להרוג אותך/אתכם. קשה מאוד למנוע תאונה כאשר מישהוא (לדוגמא משאית) סוטה מהכביש ומתנגש בכם חזיתית.ברוב המקרים נהגים והנוסעים לא יוצאים מזה בחיים. מה עושים? למרות שכבר נאמר הכל, שוב פעם בטלויזיה, בבתי הספר, בצבא וכ..... אולי נכניס לעצמינו מעין תזכורת לשבוע האחרון, הרווי ה…
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בחור נוצרי לשעבר מספר על אמונה שלו אני יודע שהיו הרבה נושאים על דת אומונה אבל זה ממש mind blow עם פרוט והסברים מחייו האישים כאן יש הרשימה המלאה ממולץ לצפות לפני הסדר עם יש זמן פנוי
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום רב חברים, ביום ה' שעבר דפדפתי בין הערוצים בשעה 23:30 שלפתע אני רואה בערוץ 5 קרב לחימה משולבת אלים במיוחד! מה שצד את עיני זאת הכתובת בעברית על במת האגרוף! לאחר מס' שניות אני שומע את הקריין המשולהב מסביר על תוכן הקרב ואז מתחיל אחד חדש: שני נערים, שני 17 עם מבט מפחיד בעיניים עולים לבמה, ללא כפפות, ללא מגינים קרב מגע מלא ואלים ביותר! לאחר 5 דקות של קרה היה ניתן להבחין באחד היריבים שמהלומות תחילת הקרב בצלעותיו ורגליו כנראה והשפיעו עליו. בתור מי שהיה חניך קרב מגע מעל 4 שנים (חגורה ירוקה) אני אומר לכם ללא ספק, הקרב אמיתי, הכאב אמיתי והנזק שיכול לגרם מקרב כזה עלול להיות בלתי הפיך עד רמה של מוות! (ניפוץ השיניים אל תוך קנה הנשימה, שבירת מפרקת, דחיסת גשר האף אל תוך המח וכו'). א…
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
: וכל מילה מיותרת. לאט לאט אנחנו הופכים להיות איטליה. הליכוד של עכשיו מתגלה כמפלגה המושחתת ביותר בתולדות המדינה, כנראה, חוץ מש"ס.
-
- 28 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3561529,00.html "על פי הודעת בזק היא תחל כבר השנה בניסויים שונים של הטכנולוגיה החדשה, בהשתתפות של אלפי מנויים. בשל מורכבות הפרויקט הוא יבוצע לאורך מספר שנים." במילים אחרות - תמשיכו לחלום.
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בדקה זו נשרקה שריקת הסיום שבסופה נקבעה התוצאה של 2-1 לטובת ברזיל במשחקה נגד אנגליה. כרגיל האנגלים על ההתחלה הסתגרו בהגנה אבל הם שכחו נגד מי הם משחקים, נגד הר'-ים של ברזיל. לכתבה בואללה!. הרגעים היפים של החיים, אני מזיל דמעה מאושר :'( סוף סוף העמידו את האנגלים ההומואים, שבראשם מלך ההומואים דויד בקהם, במקומם. יאללה הבייתה! Would you like a cup of tea? Because that's the only cup you'll ever get in this country ;D
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4172796,00.html במקום להודיע על עיצומים בצורה מסודרת ולאפשר לנוסעים להתארגן, הוועד העלוב מודיע על עיצומים במפתיע ותוקע עשרות אלפי נוסעים בלי אלטרנטיבה.
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
השיא היה שראיתי היום בפעם הראשונה פרק של קוויקי. שילוב של הפיג'מות עם קרובים קרובים בצורה הכי לא הומוריסטית שראיתי בטלוויזיה. קומדיית מצבים ללא מצבים, הייתי נבוך בשביל השחקנים. מה נסגר עם הפקות המקור של ביפ? בעבר אני זוכר שהייתי נהנה להדליק את הערוץ הזה אבל בזמן האחרון כל הערוץ מלא בזבל. דבר עם הסוכן שלי, עוד דוגמא לנפילה. יש מישהו שבאמת יכול לסבול את המיילי הזה יותר מ 10 שניות על המסך מבלי להתעצבן? וחיות פשע.. אין לי הרבה מה להגיד על התוכנית הזאת חוץ מזה שזאת הסדרה הכי הזוייה שראיתי בחיים שלי. כל השידורים החוזרים של פרוייקט ביפ (למרות שנדיר שאתה נופל על קטע טוב), כל השידורים החוזרים של סיינפלד, סאוטפארק, באנדי, חברים.... הערוץ הזה צריך מתיחת פנים רצינית. מהדורה מוגבלת, ה…
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
למי שראה את הסרט, איך פרד הגיע לשם?
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לאחר שנשיא איראן העניק אות גבורה לקצין שפיקד על הכוח שעצר את החיילים הבריטים לפני עשרה ימים - הכריז אחמדי-נג'אד כי 15 החיילים ישוחררו היום כ"מתנה לבריטניה". באותה נשימה, הביע הנשיא צער על כך ש"בריטניה אינה אמיצה מספיק כדי להודות בטעותה", ונשבע להמשיך ולהגן על גבולותיה הימיים של ארצו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3384655,00.html המשבר עבר מהר. בקרוב אצלינו?
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קומדיה, הסרט מדבר למעשה על התדרדרות המין האנושי ו"הברירה הטבעית" שאיכשהו החליטה להעדיף את אלו עם הIQ הנמוך. 2 אנשים ממוצעים משהו, לא חכמים במיוחד, נשלחו לניסוי של הצבא האמריקני להקפאת אנשים - ונשכחו שם במשך 500 שנה, אז קורה משהו שגורם להם להתעורר, מכאן נגלה לנגד עיננו הטמטום שיכול להתפשט בעולם תוך 500 שנה סרט מצויין- תהנו. נסו להשיג את הסרט, כי אני באמת לא יודע איפה משדרים אותו, גם באינטרנט לא קל להשיג אותו...
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו פה ראה את הסרט GITS2? הוא ברמה (המאוד גבוה לדעתי) של הראשון? מה עם האקשן? יש בארץ את ה -DVD עם דיבוב באנגלית?
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4043060,00.html איזה מקרה עצוב של המשטרה ,למה להרביץ לילד מסכן ,העיקר כל הפושעים האמיתיים מסתובבים בחוץ ,ותאמינו לי ,כל הבשלים המז.....הללו משקשקים להם הביצים מהעבריינים !!!וזה למה הם מחפשים מישהו צמים שלא עשה כלום כדי להראות שהם עושים משהו במשמרת שלהם ,וכדי לא לחטוף על הראש כמובן שאני לא מכליל את כולם אבל צריך לבדוק כל מקרה לגופו ,זה מקרה שחייב להבדק ולא להיזרק מתחת לשטיח כמו שעושים ברוב המקרים בארצנו עוקצת אזרחיה !
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שרי האריסון הלו היא בתו של אייל ההון טד אריסון ,מבעלי המניות העיקריים של בנק הפועלים שפיטר לאחרונה 900 עובדי בנק. ציטוט מ- Ynet: "שרי אריסון לפרץ: של נעליך מעל רגליך " מסתבר שלמי שיש כסף , יש את האומץ להתנהג כמו אלוהים, או אולי האומץ לחשוב שהם אלוהים. (או שזה היה הקריין בסרט "עשרת הדיברות")
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הבהרה: איננו מביע דעה אישית אלא רק מציג את הכתבה! http://news.walla.co.il/?w=//527445
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
בהצלחה! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2896607,00.html
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-


