אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.0404.co.il/post/23789 מה לעזאזל קורה שם? נראה כמו כמה מפקדים קשים ונקמנים שחשבו שמצאו עוד דרך להתעלל ולשלוט בחיילים. קשה לי להאמין שזה לא הגיע מרמת הפיקוד. הייתי מחליף את כל מערך הפיקוד באותם בסיסים. מלמעלה במפקד הבסיס, ועד לאחרון האחראים במטבח. משהו שם רקוב ומרושע פחד.
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
OMFG... אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.. ילד מסכן בן 17 מסעודיה קיבל חצי שנה ו-240 הצלפות על ניסיון קיום יחסי מין עם גמל.... :-X לידיעה הקורעת מצחוק (אופס... זה היה בקול רם? ;D)
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי. איזה סרט של הנוסע השמיני אתם הכי אוהבים??? אני הכי אוהב את השני. והאמת שלמרות שאומרים שהשלישי לא טוב, אני דווקא חושב שהוא אחלה.
-
- 6 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2855752,00.html בחיים שלי לא ידעתי עד כמה אנשים יכולים להיות טיפשים!! זה השיא.
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בלינג בלינג ... http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3780962,00.html
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
כששמעתי את דבריו של שמעון פרס מהו מתכוון לעשות כאשר הוא יהיה הנשיא הבא-לגמרי לא הופתעתי.מפני שבמשך שנים רבות הוא פועל למען האינטרסים של הערבים הרבה יותר מלמען האינטרסים של מולדתו ועמו.והכוונה היא שהוא מתכוון כנשיא המדינה לשחרר מחבלים רוצחים עם דם יהודי רב על ידיהם לחופשי(כגון ברגותי וחבריו).פרס פועל כך לפחות מאז הסכמי אוסלו הארורים שגבו מאיתנו מחירים גבוהים של חיי אדם ורכוש.לכן אני טוען שמקומו של שמעון פרס הוא או בבית או בבית הסוהר עקב חלקו הרב בגיבושם וחתימתם.עליו לבקש סליחה ומחילה ממאות משפחות יהודיות אשר איבדו את יקירהם בין היתר בגללו.ועל כן עליו-לפרוש לביתו ולא לחפש גובים נוספים.לכן אני מקווה שרצונו לכהן כנשיא לא תצא לפועל.
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
כמו שכתוב בכל אתר חדשות יצאה ספינה איראנית בנסיון נוסף לשבור את המצור. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3904880,00.html השאלה המתבקשת היא (ואל תענו לפני שקראתם את הכתבה): האם זו נחשבת הפרת ריבונות מצד איראן? או שזה לא שונה מהמשט הטורקי, שלא היה הפרת ריבונות מצד טורקיה? כי לא ממשלת איראן היא זו ששולחת את הספינה אלא ארגון בתוך איראן. אז מן הסתם זו לא הפרת ריבונות מצד איראן אבל האם יתייחסו לזה ככה? כי ישראל רק מחכה להזדמנות לתקוף את איראן.
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אם זה יטפס עוד טיפה, יתחילו הפסקות חשמל יזומות ברחבי הארץ... Soooooooooooooooooo, Be prepared. 8)
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
האלבום יושק בקרוב 6 שנים אחרי המבול! והופעה להשקת האלבום בחודש הבא, אני כבר רכשתי כרטיסים ואת האלבום 3: לכרטיסים: http://www.metalshop.co.il/rec/11821-Orphaned-Land-04-02-concert-ticket/ להזמנה מוקדמת של האלבום: http://www.orphaned-land.com/shop.php אתה מוזמנים לתת תגובות על השירים ששוחררו בנתיים בדף המייספייס שלהם http://www.myspace.com/orphanedmyspace [br]פורסם בתאריך: 7.01.2010 בשעה 17:45:48 Disciples Of The Sacred Oath (vol II)http://www.youtube.com/watch?v=ECgKK6jDEVE&fmt=18 Sapari ( New Song ) http://www.youtube.com/watch?v=h4ksFe2EZd8
-
- 8 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
חשיפת ynet: א.ל.י.ס, האגודה המייצגת בישראל את אולפני הסרטים הגדולים מהוליווד פנתה לשלושה מתרגמי סרטים מצוות Qsubs במכתב התראה לפני נקיטת תהליכים בטענה כי הם מפירים את זכויות היוצרים של האולפנים. היא דורשת מכל אחד מהם מיליון שקל פיצויים ולחדול ממעשיהם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3772574,00.html למי שהיה מופתע למה לפני כמה ימים האתר נסגר..
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
איזה מגניב מי עוד הרגיש?
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
לא יצא לי לראות סרט יחסית הרבה זמן ובטח שלא סרט טוב.. לא הבנתי את הטרראם סביב ממזרים חסרי כבוד ונראה לי שאני יחיד בעניין הזה.. בכל מקרה אם אפשר המלצה לסרט מאסט מהתקופה הלא רחוקה מאד. שבוע טויב
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני לא יודע אם הם סתם מטומטים או שהם בעד נינט, אותי בכול מיקרה זה הצחיק http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/499/398.html
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3321509,00.html עד מתי??? אני בטוח שחלקכם כבר התרגלתם לזה שמידי פעם מודיעים על קסאם שנופל פה, קסאם שנופל שם, וזה הפך לשיגרה... אבל אל תטעו- זה רקטות שנועדו להרוג כמה שיותר ישראלים! אני גם בטוח שחלקכם הייתם מעדיפים לדחוף את הראש למקום שבו השמש לא זורחת ולהתעלם מהבעייה, כי זה הרבה יותר פשוט וקל לעשות שום דבר ולהמשיך לקבל את הקסאמים, ולא לעשות משהו חס וחלילה... רק אל תשכחו משום מה גם אתם ישראלים, מה שמציב גם אותכם על הכוונת, ולמחבלים לא איכפת אם אתם תומכים בשלום ללא תנאים או לא.
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://cafe.themarker.com/topic/2649677/ בתור תושב חיפאי זה מדאיג אותי מאוד, לא מספיק שעוד בעל המקום היה ישראלי שפשוט מכר את המקום לאנשים האלה רק בשביל כסף .
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.saw3.com/ הטרילייר: הטריילר נראה מבטיח ;D הראשון היה פשוט מדהים ,השני לא כל כך ואני מקווה שזה יצליח כמו הראשון ואפילו יותר // Hello America עריכה: אני מציע שתראו את הטריילר דרך האתר הרשמי, דרך YOUTUBE האיכות ירודה ביותר..
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
לכל אלה שאינם מכירים, דניס מילר הוא קומיקאי אשר יש לו תוכנית שנקראת: Dennis Miller Live, בערוץ הטלוויזיה האמריקאי HBO. הוא אינו יהודי ! ולאחרונה הוא אמר בתוכניתו את הדברים הבאים אודות המצב במזרח התיכון: "עיון מהיר על המצב הוא תמיד חשוב , אז כשרות לכל האמריקאים שעדיין לא תפסו את העניין, אני מציע לכם עכשיו את הסיפור על המזרח התיכון בכמה משפטים בודדים" , וככה זה הולך : הפלשתינאים רוצים מדינה משלהם. אבל יש רק דבר אחד בקשר לזה : אין דבר כזה פלשתינאים. זו מילה שהומצאה. מדינת ישראל נקראה פלשתינה כבר לפני אלפיים שנה. כמו המילה וויקנים , פלשתין נשמעת כמו מילה עתיקה אבל למעשה זו המצאה חדשה. לפני שהישראלים זכו באדמה במלחמת ששת הימים , עזה נשלטה ע"י מצרים, יהודה ושומרון ע"י הירדנים, …
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=7&id=593157 http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=7&id=593245 למה אני אומר אנטישמיות? כי אני סמוך ובטוח שאופ"א בחיים לא היו חושבים לקיים משחק בערב חג המולד או חג ההודיה וכו'. משמע הם שמים זין על מדינת ישראל ועל הדת היהודית, זו דעתי לפחות. מה דעתכם?
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
סרטון חדש 11:30 דקות אורכו, של הבימאית שושי גרינפלד שהיתה במגרון, שוחחה עם המגורשים וצילמה את ההריסה וגירוש המשפחות ממגרון השבוע. סרט קשה, לא לפטריוטים אוהבי הארץ... מה אתם אומרים?
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//464128 אין לי מושג אם מה שמסופר שם אמת, כך שאני מקווה לראות מה יהיה עם הסרט והאם הוא ישודר בערוץ 1
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-


