עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by eranisra,

    שלום, חשבתי לקנות MSI GEFORCE GTX 1060 GAMING X 6G , קראתי שלכרטיס יש חיבור 8 פינים ולא 6, האם אוכל לחבר את הכרטיס? האם אני צריך משהו מיוחד כדי שאוכל לחברו? יש לי ספק Silverstone Strider 500W , תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. הייתי אצל מישהו שקנה FX5200 מעפן של אסוס. המשחק NFS:U עובד אצלו ממש לאט ואני יודע שזה בגלל שהוא עובד בDX9 והכרטיס הזה תומך בDX9 אבל המשחק ממש זוחל!! האם יש אפשרות להפעיל את המשחק בDX8.1 כדי שיפעל מהר? תודה

    • 8 תגובות
    • 777 צפיות
  3. Started by zaz,

    לא ברור לי מדוע כמעט כולם ממליצים במפרטים שלהם על 8800GT ואף אחד לא מציע 8800GTS? ההבדל הוא בערך 170 ש"ח... האם ההבדלים בין הביצועים של הכרטיסים כלכך זניחים שלא שווה להשקיע את ה-170? תודה

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. השאלה היא למה המהירות שעון רק עכשיו הגיע לסביבות ה 1גיגה הרץ עם הדגם החדש של ATI זה לא הכל אותו דבר? ה CPU והמעבדים שעל הכרטיסי מסך? זה הכל טרנזיסטורים למה לא מוציאים כרטיסי מסך על מהירויות שעון של 3 גיגה כמו מעבדים ..ואפילו יהיה אפשר לעשות אוברקלוק איכותי I7 920 עולה 1500 שקל ואפשר להגיע איתו ל 3.6 גיגה כרטיס מסך עולה 3000 + ובאזור של 700 מגה הרץ תחשבו כרטיס מסך עם מעבד בסגנון I7 ישבו לך במחשב שני מעבדים שרצים ב 3+ גיגה הרץ אחד על הלוח ואחד בכרטיס מסך 0O האם זה רק עניין של קירור? ומזעור שיתאים לשטח של הכרטיס מסך? הרי הכרטיס מסך הוא דיי ענק ולפי דעתי יש עליו מספיק שטח בשביל לשים כל מה שצריך ואפילו יהיה אפשר לדפוק קירור סטוק בול כמו שיושב על המעבד אגב עלה לי רעיון ע…

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  5. Started by Vaz,

    למי שרק נכנס ורוצה להבין מה שהולך פה: יש לי מחשב חדש, אצלי חודש וחצי. ה WIN64 מותקן מההתחלה, הכל היה בסדר וכל המשחקים עבדו. עד שלפני כמה ימים התקנתי דרייבר יותר חדש של NVDIA. מאז הכל נדפק, שום משחק לא עובד, כל מה שאני עושה כדי להסיר ולהתקין מחדש לא עוזר. גם שעשיתי פורמט, גם שאני מנסה את שני הגרסאות 260.99, ו 289.89 שהווינדוס מתקין לבד. שום דבר לא הולך, כל משחק שאני מפעיל מקבל שגיאת קרנל של הכרטיס והתמונות מצורפות פה באשכול. עשיתי כל מה שאפשר, דרייבר סוויפר במצב בטוח, והסרתי כל זכר ל NVDIA מהלוח בקרה ותכניות, שום דבר לא עוזר, הכרטיס קורס בעת הרצת משחקים. כנראה שיש באג רציני בתאימות של הכרטיס ל WIN7 או בדרייברים או שהסדרה הזו פשוט תקולה ואכלתי אותה..מה אפשר לעשות? מצורפות ת…

    • 120 תגובות
    • 17.5k צפיות
  6. שלום היתקנתי השבוע ל NVIDIA FX5200 את הדריבר החדש שלהם 77.72_win2kxp_english_whql.exe יש האצה בתצוגה - וזה טוב, אך התגלו הבעיות הבאות 1) הוא לא מזהה את הסרגל ומניח לי איקונים מאחוריו עד שאני פותח אפליקציה 2) כשאני מריץ וידאו DVD או סתם MEDIA PLAYER זה נראה נורא אלא אם אני משחק עם ה HW ACCELERATOR ואז זה נהפך בסדר לפני שאני חוזר ורסיה אחורה, איך אני יכול לפתור את זה כי זה יותר מהיר וטוב בתודה, יהודה

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  7. Started by darkman,

    טוב זה הכרטיס שיש לי http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=52 GF 3 TI 200 128 בקיצור אני רוצה כרטיס מסך אשר יהיה חופף לו או יותר טוב מסדרת ה Radeon and FX בתקציב של עד 1000~

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by Cyron,

    יש לי מסך LG1710s וכ.מסך Radeon9550, אני עובד על 1280x1024 רציתי לדעת מה הקצב הממולץ לשים ? שמתי אותו על 75HZ אבל הוא נראה מטושטש ביחס ל-60HZ

    • 8 תגובות
    • 835 צפיות
  9. Started by Psy,

    בעת התקנת דרייבר של NVIDIA אני מקבל את ההודעה הבאה -> (תמונה) עד כמה זה קריטי, ואם בכלל זה בסדר להתקין את הדרייבר מבלי להסיר את הקודם...? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  10. 1.האם צפויים לצאת בזמן הקרוב כרטיסים שיכילו תמיכה טובה ב-hd ויתנו תוצאות מעולות גם במשחקים? 2.מתי יוצאת הסדרת כרטיסים הבאה של ניווידיה?

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  11. אורח מתארח

    שווה לחכות לדעתכם? מדובר על קנייה בארה"ב ושליחה לארץ בדואר.. כמו כן, מצאתי את הכרטיס הזה במחיר נמוך באופן מחשיד.. מה דעתכם? https://www.amazon.com/Gigabyte-GeForce-GDDR5-Windforce-GV-N1070WF2OC-8GD/dp/B01HHCA1IO

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. אז חוץ מהמחיר שלהם רק רציתי לדעת מה ההבדל בין שלושת כרטיסי המסך האלה, כולם של HIS דרך אגב... 1) X850Xt iceq II platinium edition AGP 2) X850xt platinium edition AGP 3) x850xt iceq II turbo AGP לא מצאתי בניהם הבדל כזה גדול... אני הולך רק על אחד משלושת אלה, מחירים אני לא כל כך יודע... תודה מראש לעוזרים ;D

    • 11 תגובות
    • 754 צפיות
  13. אני צריך את דעתכם עליו ממש ממש דחוף אז בבקשה Sparkle Geforce FX 5900 128MB DDR DVI Retail Video Card בתודה מראש עידו

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by or_cool,

    קראתי בFAQ אבל לא מצאתי תשובה אני אומר הראדון חבר שלי מתערב איתי מה יותר טוב?? ולמה תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 818 צפיות
  15. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש. יש לי תקציב של 1200 ש"ח איזה כרטיס הכי משתלם ומאיזה חנות? לא משנה החברה. תודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  16. Started by GolanT,

    עם איזו תוכנה אני יכול לבדוק את ביצועי המחשב שלי (כ. מסך, מעבד וכו"...) ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  17. יש לי אפשרות לקבל אותו. הכרטיס עצמו מחו"ל. האם ישנה דרך להפוכו שיעבוד בארץ? האם הוא טוב בכלל?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  18. Started by orental5,

    שלום, צריך המלצה לכרטיס מסך עבור מערכת HTPC שאני מנסה לבנות תודה,

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  19. יש לי מפרט שחסר לי בו רק הכרטיס מסך.... התכנון היה ללכת על 4870, אבל בגלל בעיות תקציב אין ביכולתי לקנות אותו ובנתיים נאלצתי לבחור את ה4850. רציתי לדעת אם בחודש הקרוב תהיה ירידת מחירים של אחד מהכרטיסים בכותרת? (4850.4870.GTX260) והאם ההפרש בביצועים בין 4870 ל4850 מצדיק את ההפרש במחיר כיום? 450 שקל...

    • 8 תגובות
    • 706 צפיות
  20. Started by pinkmasta,

    שלום , אני צריך המלצה למסך 19 אינץ' , המסך צריך להיות לצורך משחקים בעיקר. רק אם אפשר תפרטו היכן ניתן להשיג את המסך שאתם ממליצים.

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  21. Started by SweeT_EviL,

    הסתדרתי, התבלבלתי יש לו 7 לא 5 PINS

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  22. Started by RGod,

    תגידו איפה אני מוצא את הדרייברים הישנים לכרטיסי RADEON ?כלומר בלי ה catalyst control center ???הם מאיטים את המחשב .

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  23. וינדוס 7 64 ביט. כרטיס hd 7750. נסיתי עם הדרייבר המתאים באתר של amd וגם עם הדיסק שקיבלתי בעת הקניה. מקבל הודעת שגיאה " the inf file was not found". כמו כן לא מצליח לראות בכלל שום נתון על כרטיס המסך במקומות בהם יש פירוט חומרה. חיפשתי קצת פתרונות לשגיאה הזו ברשת. יש כל מיני הצעות לפיתרון, אחת מהן לעדכן את הדרייבר דרך ה- device manager , אבל אני לא מציח למצוא איך עושים את זה. הכרטיס מסך הקודם הוא על המעבד (i3 ), אבל אמרו לי בחנות שהוא חדל לפעול אוטומאטית.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. איזה דריברים הכי טובים לביצועים במשחקים..??

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  25. כרטיס המסך הנוכחי שלי בחייו האחרונים - nvidia quadro fx580. אני זקוקה לכרטיס מסך ומסתבכת עם המידע בנוגע האם הוא מתאים ללוח האם של ג'יגה בייט - ga p35 ds3l. השימושים שלי הם תוכנות גרפיות + תלת מימד - 3ds max, solidworks אני יודעת שהמחשב עצמו כבר מיושן, אבל כרגע ללא אפשרות להחליף ולשדרג, רק חייבת לכבות את השריפה הנוכחית.. אודה לכל עזרה.

    • 7 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים