עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by finish,

    כל פעם שאני משחק במשחקים כמו WARCRAFT 3 ואייג אוף ימיטולגי המסך ניכבע לי כאילו הכרטיס מסך שלי נשרף על השניה ורק ריסטארט מחזיר אותו לחיים הכרטיס הוא RADEON 9550 128MB 64BIT והמעבד החדש שלי זה AMD 3200+ VENICE CORE ולוח של גיגבייט K8NSC גם הכרטיס מסך הוא של גיגבייט חבר שלי אמר לי שזה יכול להיות הספק כוח שהוא 300W של איזה חברה מעפנה את המחשב הרכיבו לי KSP איך אני יכול לשחק בלי שהמסך יכבה לי כל שניה????

  2. שלום רציתי לשאול אם יש צינורות לפתוח ב Powecolor X800GT 256mb ואם כן, למה זה ישתווה/יהפוך? שווה את הטרחה?

    • 11 תגובות
    • 833 צפיות
  3. Started by ofekd23,

    איזה כרטיס מסך יותר מומלץ לקנות nVIDIA GeForce GTX295 VS ATI Radeon HD4870X2 לוח אם : gigabyte GA-EP43-DS3 מעבד : אינטל E8400 זיכרון :b.dragon 2x2gb ddr 2 800mhz ספק כח : ספק כוח אני מעונין לקנות בעיקבות דרשות הכרטיס מסך זה אני עוד לא יודעה תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  4. Started by llime,

    מצורפת מודעה שהתפרסמה ביד שניה שבא המוכר טוען כי הכרטיס שלו עובד עם AGP (מה שיש לי) וגם עם PCI. התקשרתי אליו והוא טוען בתוקף שהגם שהיום הכרטיס עובד עם PCI-E (הוא כתב בטעות PCI בלי ה-E ) ,הוא עבד קודם לכן עם מחשב אחר בעל חיבור AGP. הייתכן כדבר הזה?.. אני לא ראיתי בשום מקום אחר כ.מסך 6600GT AGP עם קירור פאסיבי..דווקא היה יכול להתאים לי.... [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  5. למה זה טוב?

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  6. מחפש את הדרייבר הכי חדש של NVIDIA למעבדים כפולי ליבה שמעתי שהוא מוסיף עוד 30% לכרטיס בערך

    • 6 תגובות
    • 973 צפיות
  7. Started by super4life,

    ati hd 4850 sli or ati hd 4890 ati hd 4870 sli or ati hd 4890

  8. Started by הדוד משה,

    ה-8600GT הארכאי שלי החליט לא לתת סיגנל היום. הוא היה מאוד נוח עם צריכת החשמל הנמוכה שלו והקירור הפאסיבי השקט שלו, וזה כנראה מנע ממני להתקין כרטיסים פחות ארכאיים שיש לי פה... ובכל זאת, נראה שהמובנה של הלוח נכנס לפעולה, משמע הכרטיס לא מזוהה כאמצעי פלט למסך, אבל הכרטיס כן מתחיל להתחמם, יעני הוא מחובר. ניתקתיהו וחיברתיהו ללוח חזרה, ובינות פעולה אחת למשנה בדקתי תקינות פיזית של הכרטיס ולא ראיתי משהו חריג. הוא עדיין מאן לעלות. בדקתי כל מיני פתרונות שמצאתי , כמו השרשור הזה כשנמאס לי מלינקים באנגלית שמייאשים אותי באפשרות הסבירה של מות הכרטיס סופית. טרם איפסתי את הביוס, ואני מעדיף שלא לעשות כן, ואף אינני חושב שתהיה בכך תועלת, אך נראה שבמר יאושי אנסה זאת במהרה. אני חושש שזוהי ש…

    • 89 תגובות
    • 8.1k צפיות
  9. Started by דיוגנס,

    צריך כרטיס agp עד 500 שקל למערכת הבאה: p 4 3.0 512 ddr 17 inch screen צריך את הכרטיס הכי חזק שניתן בטווח המחירים הנ"ל. תודה

  10. Started by sos!!!!!,

    אני לא מיתמצה כול כך בדרייברים של ati עכשיו אני יודע מה זה aa השאלה היא אני צריך להפעיל אותו דרך משחק או דרך הדרייבר עם דרך הדרייבר איפו עוסים את זה?

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  11. Started by pp12,

    אני קונה חודש הבא מחשב חדש ואני רוצה לשים בו את הכרטיס מסך ג'יפורס 8800 GTS העם הוא יצא כבר לחנויות? העם הכרטיס מסך כבר הגיע לישראל?

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  12. Started by avihneo,

    שלום לכם .. תוכלו להסביר לי מה זה SHADER MODEL 3.0 ... לפי השם אני מנחש אבל .... והאם הוא נחוץ ? תודה לעוזרים ...

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. Started by neo27111,

    שלום יש לי כרטיס מסך 6850 של ATI ואני מעוניין לשדרג אותו ליותר טוב [h=1]Gigabyte NVIDIA GeForce GTX660 Ti 2GB GDDR5[/h] [h=1]Gigabyte AMD Radeon HD 7870 2GB OC[/h] 5 Gigabyte NVIDIA GeForce GTX760 OC 2GB GDDR שאלה מה עדיף מבחינת המחיר 1350 עד 1500

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  14. Started by OverclockedMyToaster,

    אני מניח שזו רק PRE-ORDER, אבל אפשר לדעת מה המחיר: (אני גם חושב שמדובר על על 4670. לא ידעתי שבכלל אמורה לצאת סדרה 45X0.) http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productID=1373 סורי אם כבר פתחו פוסט כזה, פשוט אני מבלה לאחרונה את רוב חיי בMASS EFFECT.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  15. שאלה די טפשית האמת אני לא יודע אולי בגלל הזיכרון לכרטיס שלי ראידון 9700 פרו ספייר יש 128 עם אני יקנה 9600 עם 256 ? יתן ביצועים יותר טובים ? כרגע אני משחק ודום3 חלק לא קשור זאת סתם שאלה מענינת אותי .

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  16. עכשיו שנגמר הסמסטר, ויש את שעות הבוקר לשרוף, התקנתי מספר משחקים ישנים למדי שאמורים לרוץ באופן חלק וללא בעיות. הבעיה היא שאחרי כ5 דקות משחק נוצרים כל מני ארטיפקטים בגרפיקה (פאקים בקיצור) עד רמה שאי אפשר לשחק... יש למישהו פתרון? כמובן שעידכנתי דרייברים, ואין שום בעיית תאימות עם הPIXEL SHADER נניח. ניסיתי להריץ כל משחק על ההגדרות ההכי נמוכות וזה גם לא עוזר... יש טיפים חברים?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני מרגיש שהכרטיס מסך חוסם את המחשב שלי במשחקים וגם ב3DMark06 קיבלתי תוצאה לא גבוהה במיוחד (2505) למרות שיש לי מעבד חזק 920 2.8Ghz Intel Pentium D ו1GB זכרון (בקרוב מאוד 2GB) האם לקנות X1950PRO 512MB ישיג שיפור באמת משמעותי?? אני לא רוצה לזרוק סתם +1300 ש"ח... ??? ושאלה נוספת האם אפשר להסתפק ב-256MB ?? אני יודע שב-3DMARK06 ניסיתי להריץ את הבדיקה ברזולוציה גבוהה ב-16X והוא אמר לי שאין לי מספיק זכרון גרפי.. לאיזו תוצאה לדעתכם זה יעלה אותי?? נ.ב. יש לי מסך LCD 19inch 1280x1024

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by ovadia10,

    עוד שאלה לגבי מערך HD4850CF...מה שכתוב בGPU-Z זה על ליבה אחת? הכוונה כתוב לי ב memory bandwidth : 71 GB/S זה לשני הליבות 71? או 142 לשני הליבות?

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  19. Started by itaigol90,

    איזה כרטיס מסך מומלץ לעבודה עם משחקים, directx 9, פוטושופ, חלונות ויסטה וכמה זיכרון רצוי? בתקציב של כ-600 עד 800 שקל.

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by marik,

    שלום יש לי כרגע 6200 אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך ויש שתי אפשריות . SLOT AGP ATI 9550 256MB ATI 9600 256MB אמרו בחנות ש 9600 יותר עדיף,אבל אבל אני צריך המלצה כאן אשמח לקבל תגובה וגם הצעה אחרת עד 350ש"ח

    • 10 תגובות
    • 801 צפיות
  21. מדוע אף יצרן לא מייצר כרטיס מסך HDMI 2.1 ? יש מסכים , טלוויזיות עם HDMI 2.1 ואין כרטיס מסך באופק . והכי מוזר שיצרני כרטיסי מסך לא עונים לשאלה הזאת

  22. Started by xBlAdE,

    איך נראה הקירור של הXGTO הרגיל? כי אני יודע איך נראית העטיפה (הרקע של אדום כזה ויש איזה קרחת אפורה באמצע...) אבל אני לא יודע איך נראה הקירור של הכרטיס והכרטיס עצמו,איך הוא נראה?תודה מראש ואשמח אם תביאו תמונות

    • 7 תגובות
    • 709 צפיות
  23. Started by guylederer0,

    אהלן התחילו לי ריצודים מאד מוזרים על גבי המסך ... ניסיתי להתקין דריבר חדש ( בטא ) חזרתי לדריבר ישן ושום דבר לא עוזר וזה מחמיר מרגע לרגע ( אני מאד חושש שזה הספק ) הכרטיס הוא HD6870 עם הדריבר הכי חדש ( לא בטא ) ללא OC לא למעבד ולא לכרטיס מסך שאר המפרט שלי נמצא כאן בצד ימין ליד השם שלי ... מה שכן ששמתי לב ברגע שאני מוחק את הדריבר או מריץ ב SAFE MODE הריצודים נפסקים לגמרי ! עשיתי אפילו כמה בדיקות מאמץ גם למעבד וגם לכרטיס ולא קיבלתי לא שגיאה ולא שום דבר חשוד ... אני אובד עצות זה ממש מחמיר מרגע לרגע ... אני יעלה סירטון של הבעיה אם תרצו ... מקווה לפתור את זה מהר ! תודה לעוזרים גיא - - - תגובה אוחדה: - - - תיקון ... כנראה הבעיה תוקנה ... כנראה הייתה התנגשות ב MSI AFTERBURNER …

  24. Started by Do As Infinity,

    כותרת.

  25. Started by Director,

    שלום, ראיתי שיש בעיות עם ה-4950 HD . לא מריץ קריסיס טוב, בעיות בהפעלה וכו . אפשר חוות דעת על 2 הכרטיסים ?

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים