עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. טוב אז השאלה מופנית לכל בעלי הרדאון ולמי שמבין הנהלת האתר במיוחד אם תוכלו לעזור לי ....אז ככה אתמול חבר שלח לי לינק לאתר של קטעי וידאו מצחיקים אני נכנס לוחץ על הסרטון ופתאום הוא נפתח לי באיזה 5 צבעים חשבתי שזה ככה אני אומר לחבר שלי לא מבינים כלום אומר לי מה אתה מדבר עכשיו יש לו כרטיס מסך שלnvidia 6600 ולי של רדאון ati x850xt יש לי את הדרייבר הכי עדכני כולל ccc מה שלא ניסיתי לא עבד לי צבעוני עד שהסרתי את הדרייבר הכי עדכני והתקנתי את הדרייבר שהגיע עם הכרטיס מסך שהוא 5.1 לעומת מה שיש לי 5.13 הפלא ופלא עבד בצבעוני עם הדרייבר הישן, תעזרו לי בבקשה לפתור את התעלומה אתם מוזמנים לנסות קחו קישור http://www.killsometime.com/ אני מודה לכל מישיעזור במיוחד לצוות האתר אם יוכלו לעזור לי …

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  2. אשמח לעזרה די דחופה, יש לי מחשב i5 שעבד מעולה, יש לו מסך גדול, תצוגה חדה וברורה. לפני כמה ימים הבאתי אותו לטכנאי ע"מ לפרמט אותו.(כדי להתקין ווידוס מעודכן) מאז הפירמוט התצוגה מטושטשת, ואין אופציה מתאימה לשנות את זה בהגדרות תצוגה. ניסיתי לעדכן דרך מנהל התקנים אבל כתוב שההכי מעודכן כבר מתוקן. הבנתי שאולי זה קשור לדרייבר? איך מעדכנים אותו? ניסיתי לחפש בגוגל. לא מצאתי. (תוכנה שמצריכה כרטיס גרפי טוב כמו google earth שעבדה מצוין לפני הפירמוט, כותבת לי שהכרטיס גרפי לא טוב בשביל התוכנה, משהו כזה) צילומסך מההגדרות: (המסך 21 אינטש) מה אפשר לעשות?

  3. Started by sbwolf,

    לא מצאתי בשום מקום ביקורת על כרטיסי pci express עם מישהו יודע דברו

  4. אני מתלבט בין הכרטיס 8800GT או של Asus או של Biostar או של Sparkle כשמדד הכי חשוב לי זה רמת הרעש של הכרטיס. יש הבדל בכלל בפרמטר הזה או שלכולם יש את אותו קירור? אני מוכן להתפשר גם על ה-3870, מה מידת הרעש שלו בהשוואה אליהם?

    • 5 תגובות
    • 653 צפיות
  5. Started by Jor-L,

    שלום, בקיצור אח שלי היום קנה כרטיס מסך gtx 760 ויש בעיה מוזרה. הכרטיס לא עושה את העבודה שלו, כאילו הוא חלש מאוד.. אז אולי אתם יכולים לעזור, דרייברים מותקנים והכול בסדר. למשל אני נכנס למשחק כל שהוא כמו BF4 אני מריץ 40-50 fps שהכול על LOW. ככה גם בשאר הדברים, אין שינוי בכלל מי הכרטיס הקודם למה שיש עכשיו, ואפילו גרוע יותר.

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by X - DreaM,

    Gigabyte ATi Radeon 8500LE AP64D www.giga-byte.com/products/agp_index.htm או Ati ati Radeon 8500 128Mb www.ati.com/products/pc/radeon8500128/index.html המחיר שלהם זהה עריכה: בלי פרסומות

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by the kon,

    שולם מה מצב?? טוב אז ככה אני שומע ורואה כתבות דיונים וכו' על מבחנים לכרטיסי מסך בשם 3Dmark ועוד ובנצ'רקים או משהו כזה וניקוד 7XXX אז רציתי לדעת מזה תודה

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  8. Started by asi11,

    zotac gt240 1gb gddr3 dx10.1 dvi hdmi pci e zt 20402 מעבד QUAD 8300

    • 11 תגובות
    • 986 צפיות
  9. בגלל שאני ואחי כל הזמן רבים אז ההורים קנו מחשב אחד לי וחודשיים אחרי קנו גם לאחי. זה המחשב של אחי.... AMD 1.8 256MB DDR266 LeadTek GeForce 4 MX440 לעומת זאת לי יש Pentium 4 2.0G 512MB DDR33 Leadtek GeForce 4 Ti4400 אחי מריץ כל משחק שאני מריץ על רזולוציה של 1024X786 בשקט... ברור שאני מריץ משחקים על רזולוציות יותר גבוהות ...אבל לפי ההבדלים שאני רואה ההפרש במחיר עצום מדי כדי שיהיה שווה את ההבדל. מה שאני מנסה להגיד זה שלא שווה להקיע על כרטיס מסך שהוא יותר מ Ti4200 ! פשוט לא שווה !

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. התקנתי היום את ה - sapphire HD6770 החדש שלי, וכשאני משחק במשחקים אחרי כמה זמן המסך מציג מין מסך שחור עם פסים, לפעמים זה נעלם וחוזר למשחק ולפעמים אני צריך לעשות alt-tab כדי לחזור ל - windows ואז alt-tab כדי לחזור חזרה למשחק כדי שזה ישתחרר. ביצעתי גם הרצות של 3dmark-vantage, הרצתי 3 פעמים, פעמיים זה נתקע בבדיקה השניה של הכרטיס מסך (עם הצגת המסך השחור עם הפסים), ופעם אחת זה עבר. אשמח לרעיונות למה זה קורה (מקווה שזה לא הספק ). מפרט מחשב: כרטיס מסך : LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX7600GT TDH 256MB DDR3 128 Bit (קירור פאסיבי) מעבד : E6300 (עם אוברקלוק של בערך 50% ללא שינוי מתחים, המהירות bus של החריץ pci-e מוגדרת ל - 100MHZ) זיכרון : 4GB לוח אם : Gigabyte GA-965P-DS3…

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by NetSpider,

    יאללה תתחילו להוריד ... Download nVidia Detonator 40.71 9x Download nVidia Detonator 40.71 w2k/XP

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by ohadk123,

    שלשום, כאשר הדלקתי את המחשב שלי, היה לו קווים לבנים ופשוט עשה ריסטרט וזה ועוד פעם קווים לבנים ועשה ריסטרט, לפעמים כאשר הדלקתי אותו (כיביי אותו והדלקתי אותו הרבה פעמים) הוא עבד ואחרי חמש דקות הוא התמלא בנקודות ריבועיות אדומות וקרס, ששלחנו אותו לתיקון אמרנו שכרטיס המסך שלו נהרס, אז מישהו יכול להמליץ לי כרטיס מסך מעולה? אחד שמריץ סרטים בHD 1080. תודה! אוהד

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. שלום לכולם. אני יודע שאולי השאלה נטחנה אבל עשיתי חיפוןש ולא הצלחתי למצוא פתרון. יש לי כ.מסך - X800GT של ATI וחיברתי אותו לטלוויזיה.שמתי אות שידור על B-PAL ואני רואה שחור לבן.מה לעשות? אנא מכם עיזרו לי מי שיודע. בתודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by roeiw,

    שלום לכולם! מחר אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש, השאלה שלי מה הכרטיס הכי טוב שאפשר להשיג ב 1000 ש"ח? תודה.

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  15. Started by Lanzar,

    שלום לכולם קניתי שני כרטיסי מסך מחנות מחשבים COMP-IL 6800XT ! שבאים עם 8 צינורות עיבוד ו4 ורטקס אמרתי לעצמי בוא נבדוק מה אפשר להוציא מכרטיס של 1000 שקל... התקנתי RIVATUNER, ונחשו מה ? הכרטיס ניפתח ל 16/6 !!!! ולא רק זה !! גם ללא שום בעיה הבאתי אותו לתדרים של 400/1100 ! אולטרא לכל דבר ! :smile1: העיניין הוא ששני הכרטיסים נפתחו... אני חושב שהכרטיס ממש משתלם בהתחשב בעובדות האלו... לא חושבים ? : http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VC6800XTAGP&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1312

    • 43 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by nicirnTAL,

    אנשים טובים באמצע הפורום, אנא עיזרו לי להחליט! הכרטיסים הם: Gigabyte RADEON 9000 Pro - ב- 621 ש""ח , לא כולל משלוח כי זה קרוב אלי.. ו- ATI Radeon 8500LE - ב- 700 ש""ח כולל מישלוח, כי זה רחוק... ראיתי כל מיני השוואות, ובין שני הכרטיסים יוצא הבדל של בערך 6 פריימים לשניה, ו 800 נקודות ב 3DMark 2001SE. אני צריך שתעזרו לי להחליט מה לקנות? תיתחשבו בזה שה 8500 הוא מ KSP שאמרו לי כבר שבועיים שיהיה להם ואין (במילא אמרו פה ושם מילים לא יפות על חנות זו), ובהבדל המחירים... :saint:

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by deyan,

    שלום, אני צריך כרטיס מסך הכי זול שיש לFIFA נטו גרסא 2009. אפשר קצת לחרוג מהתקציב, אבל שהגרפיקה תהיה סבבה. תודה מראש על העוזרים!

    • 9 תגובות
    • 812 צפיות
  18. Started by Ibrow-Now,

    אם למישהו יש ויש חוות דעת עליו או רוצה להגיד משהו בכלליות על החברה, זה המקום

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by ZigZagEr,

    שלום קניתי מסך LCD חדש של LG מדגם L1950B. אני עדיין בודק אותו האם אין בו בעיות פיקסלים שרופים ואני שמח שעדיין לא מצאתי אבל מה שכן - כאשר המסך מציג משהו כהה, למשל מסך שחור, יש מן "זוהר" כזה בחלק העליון-אמצע של המסך שבקושי שמים לב אליו. זה לא משהו שאני לא יכול לחיות איתו, אבל בכל זאת - ככה זה אמור להיות? אני אנסה להסביר שוב מה רואים: בחלק העליון של המסך, הצבע השחור הוא טיפה יותר בהיר כאילו הוא זוהר כזה מרוב תאורה... ככה זה נמשך עד כחצי ס"מ. חוץ מזה המסך מצויין ;D

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  20. אני מעוניין לשחק במסך אחד באיכות מקסימלית נכון להיום ולשנה הקרובה. מסך 24" קונה מחשב חדש ספק 1200W Antec או פחות תלוי בכרטיסי מסך מעבד AMD FX 8 ליבות זיכרון 16G עכשיו לעניין הלוח זה תלוי בכרטיס מסך. צריך להבין אם אני צריך SLI או CF או שמספיק כרטיס כמו GTX570 -580 או ATI6970 בCF מעוניין ב ATI6950 או SLI GTX560 בנוסף ראיתי באתר הנל http://support.amd.com/us/certified/power-supplies/Pages/listing.aspx שרוב הספקים לא מתאימים לCF בכרטיסים של הדור 69XX מה עושים צריך הסבר תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Ashand,

    מעוניין לקנות 4090 ולא לחכות שבוע שבועיים יש פה מישהו שמכיר חנויות שיש להם סטוקים? בעיקרון רוצה ללכת על הכרטיס עם קירור מים תודה

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  22. שלום, אני מעוניין להחליף מחשב מכיוון שהנוכחי כבר לא סוחב. אני מעוניין להריץ סרטים ברזולוציה של 4K גם מתוך מקור פנימי מהמחשב וגם ביוטיוב. האם כרטיס מסך מובנה שמגיע בתוך מעבד i3 יספיק לשם כך ?

  23. כרטיס של חברת - MSI ה...Geforce 7900GTX שהוצג בתערוכת CeBIT 2006 כולל מבחני ביצועים http://www.pcstats.com/ArtVNL.cfm?articleID=1930

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  24. Started by getsomefood,

    אני חושב על לקנות מחשב חדש... ואני לא יודע איזה כרטיס מסך עדיף 7800gtx או 7900gt?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by BONO,

    אני רוצה לקנות מסך 17" של סמסונג ויש שני דגמים אחד DFX והשני NF ואם אני לא טועה במפרט הם אותו דבר אז אם מישהו יכול בבקשה להגיד מה זה ומה ההבדל ביניהם (אם זה שווה עוד 300 שקל) אז זה יעזור מאוד תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים