כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
טוב... הכותרת אומרת הכל קניתי מחשב חדש, ואני רוצה גם מסך טוב למשחקים ב 1000 שח CRT 17" מגיע ל 100Hz בכל הרזולוציות שיכול להגיע ל 1600X1200, ואם אין מסך טוב שיכול להגיע לכאלה רזולוציות אז כרגיל, 1280X960. תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום, יש הבדל בין הביצועים של כרטיס GeForce mx230 לבין השבב המובנה של אינטל במחשב נייד? המטרה היא לעריכת וידאו קלה/בסיסית עד בינונית ושימושים כלליים. תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Eניתי לבן שלי NEVERWINTER NIGHTS אבל המשחק לו עובד, לפי הודעות השגיאה אני מבין שהבעיה היא בכרטיס המסך. יש לנו VODOO3 , פנטיום 3 128K זכרון. מה עושים איפה מורידים DRV מתאים (ניסיתי כל מיני) ואם צריך כרטיס חדש אז מה מומלץ? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עומד בפני קניית מחשב נייד ואני רואה שלכל אחד יש סוגים שונים של מסכים. מישהו יכול אולי להפנות אותי או לחומר המסביר מה ההבדל בינהם.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ושהמסך יציג דברים שונים? יש אפשרות כזאת או שזה דמיוני?
-
- 12 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש כמה דברים שאני לא מבין כל כך אז בבקשה תסבירו לי :-\ 1.פוקוס 2.גיאומטריה
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-
-
הכל כאן : http://www.techpowerup.com/gpudb/ תהנו
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-
-
ברצוני לקנות תכרטיס הבא http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GC-HV195PGA3-D3&cart=11690859321069253〈=heb על איזה הגדרות הוא יחזיק תמשחקים DOOM 3 וFEAR?
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני גולש לי במחשב.. פיתאום! מופיעים לי קווים לבנים נימרחים לצד ימין! אבל זה ממש מוזר.. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה.. אני מזיז את העכבר(הסמן עכבר שלי שחור אז זה יותר רואים את הקווים) והקווים זזים איתי.. הם מתחילים במקום בולט.. והולכים ונעלמים.. זה יוצא לי פס כזה: נגיד שזה סמן העכבר שלי: O אז זה מה שקורה אצלי..: יייייייייייייייייייייייווווווווווווווווווווווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןO רק שזה לא הולך ונהיה קטן יותר.. זה נהיה שקוף יותר.. אז אני מוריד את האור במסך.. ואז זה הולך ונעלם.. אבל אני לא יכול לעבוד במסך כל-כך חשוך! קיצקץ אחים שלי עזרו לי בבקשה.. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חבר שלי משגע אותי ואומר לי ש redeon 9200 דגם 5510 רואים טוב החושרמוטה שזה יספיק לו להרבה זמן שניד פור ספיד MW רואים יפה החולמניוקי ועוד...! וגם הוא חושב שזה עולה 1100 שקל בעצם הוא קנה אותו במכיר כזה..! והוא גם אמר לי שהכרטיס מסך 9200 יותר טוב מ-9800se.....! אז תענו לו בבקשה...!
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
האם אפשר לחבר כרטיס מסך לציאה הרחוקה מהמעבד והאם זה ישפיע על הביצועים? אני רוצה להרחיק את הכרטיס מהמעבד כדי שיהיה יותר אוויר...
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
לאלה שמבינים בכרטיסי מסך ויכולים ליעץ לי לאיזה כרטיס מסך טוב יש את האפשריות הבאות: אפשרות לערוך סרטים, אפשרות לחבר את הטלוויזיה, וכל זה. (ושיהיה כרטיס טוב) תודה מספר האי-סי-קיו שלי 165327482
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם, שבוע שעבר קניתי מחשב חדש: מעבד i5 2500k 8 גיגה זכרון 1333 כ. מסך 570gtx לוח של גיגהבייט z67 וכמובן מארז,ספק.. התחלתי לשחק dues ex והגדרתי רזולוציה הכי גבוהה, 1920X1024 והמשחק פשוט מקרטע התקנתי ווינדוס מחדש והכל דנדש אבל לא זז. השאלה היא האם זה אמור להיות ככה? האם בשביל לשחק על רזולוציה כזו צריך מערך sli? הכרטיס מסך חלש?? תודה לעונים
-
- 7 תגובות
- 897 צפיות
-
-
לאחר שהדלקתי את המחשב הבחנתי בעיוותים רציניים ורצועות שחורות על המסך. פתחתי את המארז וראיתי שהמאוורר על הכרטיס מסך (Sapphire Radeon 9800) לא מסתובב. מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לקבל חוות דעת על כ.מסך הנ"ל. המחשב מיועד לצפייה בסרטים. התקציב לכרטיס הוא כ-350 ש"ח (אם יש המלצות למשהו אחר) האם Palit חברה טובה? תודה מראש...
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כרטיס המסך שלי הוא 8800GTS 512MB. הדרייברים שלי הם מגרסא 195.62. אני רוצה לנסות לעשות OC לכרטיס עם 2.24 RIVATUNER, והוא אומר שהוא לא מזהה את הדרייברים של הכרטיס(תמונה מצורפת). לעוד מישהו יש את הבעיה הזו? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
איזה כרטיס יכול להוציא 1080P בחיבור לטלוויזיה LCD שמקבלת 1080P?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
http://www.engadget.com/2008/11/28/windows-7-warp-system-to-allow-for-directx-10-cpu-acceleration/ http://www.custompc.co.uk/news/605271/windows-7-allows-directx-10-acceleration-on-the-cpu.html
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום.. יש לי מחשב די חזק אבל כרטיס מסך (אולי אפשר להגיד כרטיס מסרח) ממש גרוע עד שאני אקנה כרטיס טוב אני צריך המלצה על דרייברים לכרטיס הזה.. אני משחק guild wars וכל פעם שאני נכנס לiventory המשחק מתחיל שלא להגיב.. אמרו לי שזה בגלל הדרייברים אז הורדתי דרייבר הכי חדש מהאתר של nvidia ועדיין כמעט ולא חל שינוי.. לכן אני צריך המלצה על דרייברים אחרים שאולי יפתרו את הבעיה הזאת..(גם אם הדרייברים עושים overclock לכרטיס מסך..זה ממש לא משנה לי) תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 631 צפיות
-
-
הי, יצא לי לראות לאחרונה שמוכרים ביד שניה המון אבל ממש המון כרטיסי מסך של AMD מדגם 280X - יש סיבה לזה? בנוסף, הבנתי שבסך הכל סדרת ה R9 היא "שיווק מחדש" פחות או יותר של סדרת ה 7000 נכון? אז לכאורה גם אין עדיפות ל R9 על ה 7000 (מעבר, כנראה, לזמן השימוש). ולאיזה כרטיסים משתווים ה R9 270 וה 6950? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ממצב? אתמול חיברתי ת'טלוויזיה שלי בחדר לכרטיס מסך שלי (R9800P) הכל היה בסדר עכשיו השאלה היא איך לשנות ת'איכות שיראו טוב בטלוויזיה ולא מכוער ממש כמו שרואים עכשיו שיניתי כל מיני דברים שם כמו רזולוציות אבל זה לא עזר... אני מקווה שאתם תדעו איך לעזור לי ! תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי תקציב של 1000 ש"ח. ואני רוצה מסך עם חיבורים של ווידאו אודיו (כמו החיבורים של ה-playstation 2) איזה מסך נייד כדאי לקנות?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אהלן אני הולך לקנות היום כרטיס מסך או שאני קונה שתי 3850 או אחד 8800GTS אני לא יכול SLI כי יש לי לוח X38 מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
יש לי ממזמן את החלק הזה אני חושב שתפקידו לחבר 2 כרטיסי מסך ביחד לא?יש לי 6600gt gigabyte pci-e ולוח...k8nf-9 של ג'יגה בייט..הנה תמונה שלו.. http://img122.imageshack.us/img122/8797/spa07865de.jpg ויש לי עוד שאלה...לגבי חיבורים בלוח... הנה התמונה שלהם... http://img130.imageshack.us/img130/92/photok8nf9big1oq.jpg הם קשורים לכרטיס מסך?
-
- 9 תגובות
- 606 צפיות
-


