כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. קניתי היום כבל HDMI בשביל לחבר את הכ. מסך ל LCD. נכנסתי ל CCC, ומצאתי אפשרות למטה ב Basic להגדיר בדיוק מה שאני רוצה. הבעיה היא שבשביל להגדיר שהמחשב יהיה רק עם המסך מחשב צריך שוב פעם לעשות את זה. שמתי לב שהוא שומר את הפרופיל ב Options - Profiles, אבל כל פעם אחרי כל הגדרה ב BASIC הוא מוחק את הפרופיל הקודם ושם פרופיל אחד. השאלה היא: האם יש אפשרות לעשות פרופיל חדש בלי למחוק את הקיים? תודה! ----- הסתדרתי כבר... סה"כ היה צריך לרשום שם ולסמן למטה ב V את התצוגה, יצא מעולה פרט לעובדה ש-ב LCD יש בכל פינה טיפה רווח ( כלומר שטח שחור ).
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אהלן חברה...אני צריך את העזרה שלכם בבחירת מסך 17 אינץ' בסכום של עד 1000 ש"ח. אני מחפש מסך שטוח שישרת אותי לאורך זמן עם דגש על הראיה שלי(אני יושב המון שעות מול המחשב...) תפרטו גם בבקשה את הבחירה שלכם... נייק אם אתה שם אני רוצה לשמוע גם אותך...
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, האם קיימים כרטיסי מסך AGP בעלי שתי יציאות לשני מסכים אנלוגים. הצורך האפליקטיבי לפזר את החלונות בין שני מסכים. אשמח לקבל המלצה לכרטיס כזה לצורך אפליקציות משרדיות. תודה משה.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אהלן הגעתי לדיון הנ"ל שמסביר איך לבצע סופטמוד לכרטיסי ATI ע"י שינויי הדרייברים וע"י כך לספר אותו לכרטיס מקצועי, פעלתי לפי ההוראוה והסתבכתי לקראת הסוף היות והמדריך מדבר על דרייבר אחד (ישן יותר) אשמח לקבל עזרה אם מישהו עשה את זה והצליח . תודה זה הקישור לאתר http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=313065 תודה
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
הי חברים יקרים, אני מעוניין לחבר שני מסכים דיגיטלית למחשב. אני מבין שה-ONBOARD שלי, וגם כרטיס מסך ישן שיש לי, לא תומכים בחיבור כפול דיגיטלי, אלא רק בדיגיטל+אנלוג. המחשב משמש לפיתוח, כך שאין לי שום צורך בביצועים גרפיים, ולכן אני מעוניין בכרטיס הכי זול שאוכל למצוא. אני לא מצליח למצוא מידע ברשת בנוגע לחיבור שני מוניטורים דיגיטליים בכרטיסים זולים. האם הכרטיס הזה (הכי זול ב-KSP) יתאים לי? חיבור DVI למסך אחד וחיבור HDMI עם מתאם HDMI>DVI למסך שני? http://ksp.co.il/?uin=13596 אשמח לכל הכוונה. תודה רבה! מוטי
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב בן כמעט שנתיים, עם לוח אם של GigaByte ga-m55plus-s3g, מעבד 64bit של AMD כפול ליבה. כרטיס מסך Geforce 7300 GS 512mb עם חיבור pci-e (אם אני לא טועה) המחשב עובד עם XP SP3 זיכרון 2GB DDR2 667Mhz ומסך של neovo דגם f-419. אני רוצה להתחיל להתעסק עם עיבוד של וידאו ותמונות, וכרגע המחשב לא ממש עומד בעומס. איזה הצעות יש לשידרוג של הכרטיס מסך, והאם יש משמעות להגדלה גם של הזיכרון ל3GB או 4GB? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
טוב אז באמצע אשכול שלי שבכלל קשור לספק כוח גיליתי שיש לי 'תאקל' בבחירת המסך שלי בעקבות הערה של idanmal שגרמה לי לפשפש קצת בקשר לקירור של המסך ולגלות שאין לו בכלל קירור רציני. רציתי לקחת את ה-MSI GTX760 OC EDITION, ובאמת לא הבנתי איך יכול להיות שהגרסה הזו זולה יותר מגרסאות רגילות של הכרטיס (ללא OC), ועכשיו הכל ברור - זה הכרטיס רפרנס :\ בכל אופן, עכשיו אני בבעיה - תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מבצע שידרוג קטנטן למדיה סנטר שלי...(הקודם פנטיום 3 ו80 גיגה 512SDRAM geforce 2mx --הנוכחי CELRON D 512DDR2 533MHZ 160GB) עכשיו הכרטיס מסך הקודם היה geforce 2 עכשיו עדיין בסנטר החדש פועל על AGP אז הייתי רוצה לדעת מה עדיף לקנות כרטיס מסך עם 128 מגה או 256....כי הבנתי שכמות הזיכרון משפיעה על הרולוציה...והמדיה שלי מחובר לטלויזית LCD 32 ...אז היתי רוצה לדעת מה לקנות...כי ההבדל ביניהם הוא 100 שקל...ואני רוצה שיצא כמה שיותר זול!!!...
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אז ככה, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך ואני זקוק לעצות כי אני לא הכי מבין בזה. בקצרה מדובר במחשב ממוצע, Pentium4 2400 Ghz 512 ram. עכשיו הכרטיס מסך שלי הוא די חלש, מדובר ב Geforce 4 mx, ואני מעוניין להחליף אותו ב: Geforce 5700fx 128 bit 256Mb של Gigabyte. עכשיו השאלה שלי היא אם הכרטיס שבחרתי [ אחרי בדיקות קלות פה ושם] הוא סביר, או טוב, אם שווה לרכוש אותו וכו'. בתחשב בזאת שהתקציב שלי עומד על גג 800 ש"ח. אם חלק מכם יודע על כרטיסים יותר טובים באותו טווח של מחיר אשמח לשמוע גם :} תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי כרטיס טלויזיה ככל הניראה די ישן אבל אני מנסה לברר איזה דגם הוא כדי להוריד דרייברים ותוכנה יש לי WIN XP והוא לא מזהה אותו הוא מזהה שיש איזשהו התקן multimedia video controller ניסיתי להתקין דריברים של FastcomTV לא הזיז לו ??? ניסיתי לכתוב EMAIL לחברת LG עם תיאור של הכרטיס אבל עדיין לא חזרו אלי בבקשה זקוק לעזרתכם בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-
תוצאה של 7200 נקודות ב3DMAR06 היי רציתי את דעתכם בתוצאה שקיבלתי עם תוכנת 3DMARK06 בתוכנת XP 32 BIT, התוצאה שקיבלתי היא 7200 נקודות. יש לי כרטיס מסך 9600GT 512 מגה של חברת ZOTAC ספק של ברת SPIRE 550 WAT מחשב עם מעבד AMD 3800 ליבה כפולה 64 ביט זיכרון 2 זיגה DDR1 לוח אם של GIGABYTE GA-K8F-9 ULTRA האם יש צוואר בקבוק עם מחשב כזה? בתודה
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
שלום! אני עומד בקרוב מאוד ליקנות מחשב חדש וזקוק לעזרתכם בבחירת כרטיס מסך רציני ומיתקדם , המחשב וכרטיס המסך יהיו אמורים להריץ באופן חלק ועל הגדרות גבוהות בעיקר כל מישחק מהכבדים ביותר שיש היום בשוק,כגון:קרייסיס,COD האחרון ועוד ועוד.. הערה חשובה, המחשב הוא בעיקרון מחשב אודיו מיקצועי ויריץ וינדוס 7, אני לומד סאונד והוא ישמש לי כתחנת עבודה ראוייה ומיקצועית (קונה אותו ממעבדת סאונד מיתמחת ומוכרת תחנות(מחשבים) אודיו לאולפן ביתי ומיסחרי, הרעיון הוא להתקין עליו בנוסף עוד מערכת הפעלה במקביל שתיהיה XP ושם יבואו כל ההתקנות של המישחקים וכל השאר, מעדיף NVIDIA כרגע אלא אם כן גם לATI יש מה להציע ברמה שאני מחפש והתקציב ,גוף קירור פאסיבי - עדיף ,כל המחשב מותאם לשקט מוחלט והוא כולל ק…
-
- 11 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היה ברשותי כרטיס מסך של חברת ELSA GF 3 רגיל, מאוד מאוד הייתי מרוצה ממנו אך זמנו הגיע והוא נשרף, כעת עלי לבחור חדש ואני לא בטוח באיזה, אני אומנם לא גיימר מושבע אך עדיין נהנה לשחק במשחקים כמו GTA VICE CITY, NFSU2, HL2, וכו'.... אני כרגע מתלבט בין ה 9600XT ל 5900XT, השאלה איך הם בהשוואה ל GF3 הקודם שהיה לי, והאם הם מתאימים למערכת שלי? AMD XP 1700 512 DDR 200 GB או האם יש הצעות אחרות לכרטיס מסך אני אשמח לשמוע?
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
הכרטיס מסך הקודם שלי HD3870X2 הלך לעולמו,ואני מחפש חלופה זולה אליו שתיתן לי ביצועיים זהים או קצת מעבר למה שהיה לי הכרטיס החדש יורכב באותו מחשב,כך שצריכת החשמל וסוג החיבורים צריכים להיות זהיים הכרטיס מסך הוא לצורכי גיימינג התקציב שלי הוא לא ממש מוגדר,אבל בוא נאמר יותר משלוש מאות שקל זה כבר בעיה,כמה שיותר זול יותר טוב עריכה: אם כרטיס המסך תומך DX11 זה בונוס חשוב מבחינתי עריכה 2: לא משנה,הנושא טופל
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
לאחר שקניתי מחשב חדש, ומסך ה PACKARD BELL הישן שלי החליט להתפגר פתאום והשאיר את המחשב הישן שלי בלי מסך החלטתי לקנות בזמן הקרוב מסך חדש (ואת הנוכחי לתת למחשב הישן)... התקציב שלי הוא כ 1500 ש"ח. אני רוצה מסך 19'' . פחות חשוב לי שהוא יהיה שטוח, אבל העיקר שיהיה 19 ושיעבוד ברזולוציות גבוהות... משיטוט קצר בין החניות המוכרות ראיתי שניים שפחות או יותר עונים לצרכים שלי - CTX EX950F וViewSonic E95 . תגידו לי בבקשה מה אתם חושבים על שני המסכים שהזכרתי, ועל אילו מסכים אתם ממליצים? תודה...
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כרגע יש ברשותי RADEON 9800PRO 128MB AGP ואני שוקל להחליף את כרטיס המסך בגלל משחקים שיצאו לאחרונה כגון ספלינטר סל והמערכת שיש לי הוא 1 גיגה רם P4 2.66 הרד דיסק 160 גיגה ורציתי לדעת איזה כרטיס אתם ההיתם ממליצים לי לקנות? הסתכלתי בפורם וראיתי שכתוב ש 256MB 7600GT דיי טוב במחיר של כ1000 ש"ח אבל ראיתי שיש גם X1600PRO 512MB במחיר של 750 ש"ח וכמו כן בחודש הבא אמור לצאת X1950PRO 256MB שהוא עולה כ250 דולר אם איני טועה אז על מה אתם ממליצים? נ.ב מחיר המקסימלי שאני יכול להוציא הינו 1500 ש"ח ותודה מראש לאלה שיעזרו...
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. נתקלתי בבעיה. בדרכי לקנות ביום-יומים הקרובים מחשב לצורך עיבוד והקלטת מוזיקה(CUBASE בעיקר) וקצת סרטים וישומי משרד(אין משחקים כבדים בכלל).לרשותי 4500 עם חריגה של 100 שח פחות או יותר לכל המערכת. המפרט שבניתי למטה הוא אחרי חיפוש והתאמה שעשיתי בשבועיים האחרונים, הבעיה היא שנתקעתי בלי כרטיס מסך, השאלה היא אם כדאי לקנות כרטיס ב300 ש"ח (6200TC או 7300 LE) ולחרוג מעל למצופה או שפשוט לקנות לוח 965G שמכיל כבר כרטיס און בורד(בהפרש של 70 ש"ח מהלוח הנוכחי של אותה חברה) ולשדרג ולחסוך לכרטיס יותר טוב שיהיה לי כסף בעתיד(אני עובד כרגע עם GF 2 AGP...אז להעביר אין סיכוי)?? כי לפי הבנתי עד כה ככה או ככה כל הכרטיסים משתמשים בזיכרון של המחשב(ברמה הזאת של מחיר), למעט חיבור DVI שקיי…
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
אז ככה, מדובר במחשב הזה: MSI G41M4-F intel c2d E7500 2.93Ghz 2GB DDRII לא ידוע איזה ספק, אבל סביר להניח שג'נרי. כל הנ"ל על מסך 17 אינץ'. אני יודע שמדובר בOVERKILL עצום לכל כרטיס מסך נורמלי, אבל אולי המסך ישודרג בעתיד. השאלה היא איזה כרטיס מסך בתקציב 500-600 שקל יתאים בשביל להריץ משחקים [ספורט-פיפ"א, NBA וכאלה] במלוא הגרפיקה במהלך השנתיים+ הקרובות? GTS450 נראה כמו בחירה מעולה. כרטיס חזק מאוד ביחס למחיר, עם צריכת מתח נמוכה שתתאים לספק, רק חבל שלוח האם לא יתמוך בDX11.. מה אתם אומרים? יש אולי משהו עדיף שיכנס בתקציב? המון תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברה , תנו בבקשה את שלושת מסכי ה-19" CRT הכי טובים שיש , מבחינת קצבי רענון וכל המאפיינים שיש ולא קשור למחיר . בתודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום.. חשבתי למכור את המסך שלי כמה אתם חושבים המחיר הריאלי שלו? http://reviews.designtechnica.com/review403.html
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד עם מסך LCD וכרטיס גרפי GeForce2 Go אני משתמש בכרטיס וידאוTV חיצוני מסוג pinnacle bungee. תמונת הוידאו וה-TV מוקרנת עם שוליים משוננים, וברזולוציה גבוהה גם קווים ישרים מתפצלים לכמה קווים נפרדים.רציתי לדעת האם יש תוכנה שמשפרת את איכות תמונת הווידאו ומבטלת את הבעיות הנ'ל. בתודה buky .
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לברר איזה כרטיס מסך כדאי לרכוש בהוצאה מינימלית בלי שארגיש ירידה בביצועים לעומת ה-7600GT שלי? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה דחופה. יש לי טלוויזיה די ישנה עם כניסה S-VIDEO וגם כניסות RCA (שלושה פינים נפרדים - אודיו R\L ווידאו). האם ניתן לחבר אליה PC עם כרטיס מסך GTX570? לפי החוברת של גיגבייט לכרטיס יש יציאות MINI-HDMI ו-DVI. (http://download.gigabyte.ru/manual/vga_manual_n570oc-13i_e.pdf) החוברת גם אומרת משהוא לא ברור על חיבור לטלוויזיה וANALOG\DIGITAL - לא ממש הבנתי. השאלה היא האם אפשר בעזרת החיבורים\כבלים המתאימים לחבר את השניים, או שחייבים ממיר כלשהוא. לא אכפת לי לשמוע את האודיו דרך הרמקולים של המחשב, העיקר שהוידיאו יעבור. תודה!
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחרונה הזמנתי מחשב מPANDAS, והיום התקשרו להודיע לי כי נגמר להם בסטוק הכרטיס המסך שרציתי - Asus Radeon X1950pro... מכיוון שאני רוצה מחר דבר ראשון בבוקר לעשות זה להתקשר ולהגיד להם את הכרטיס החלופי שאני רוצה, אני זקוק לתשובה מהירה לגבי החברה העדיפה לכרטיס מסוג זה... PANDAS מציעים באתרם כרטיס של GeCube או של Sapphire, מה לדעתכם עדיף ? ועוד שאלה, האם אתם חושבים שכדאי להוסיף כ200 שקלים ולקנות את גרסת ה510mb של GeCube או שזה לא יעזור לי בכלל, גם לא בתור התחשבות בעתיד ? תודה רבה לעונים!
-
- 8 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי את המסך הזה: samsung SyncMasterDFX והגיע לידי המסך הנ"ל: Mag 786FD אני צריך להחליט איזה מהם יותר טוב בכדי להשאיר אחד אצלי, תעזרו לי בבקשה, שניהם 17" ושנהם במצב טוב רק לדעת איזה יותר איכותי... תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-


