כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מפתחת השבבים חצתה רף הכנסות יוקרתי של 3 מיליארד דולר בתוך שלושה חודשים, ונראה כי היד עדיין נטויה ורק השמיים הם הגבול עבורה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
על אף שמדובר במוצרים חמים מאוד, בסוף כנס הצגת המוצרים החדשים של AMD גילינו שבחרה היצרנית שלא להציג כלל את כרטיסי המסך החדשים שלה, על אף שקיבלנו עליהם את כל המידע שאושר לפרסוםלכתבה
-
- 1 תגובה
- 506 צפיות
- 1 follower
-
-
אני בקרוב הולך לקנות מפרט כבד מאוד לשנים הקרבות כולל מסך 22' (226BW) במפרט כללתי זוג 8800GT של טוויטנק מקורירים על ידי שני מאווררי 92' סמ שאר המפרט שחשוב: ASUS P5N-D E8400 W.D320GB AAKS 4GB RAM 1066MHZ REPAER X של OCZ מארז HUSH ספק VX550 Tuniq Tower 120mm והמפרט יעבור OC כבד כמה אני אמור לקבל בקרייסיס על הגדרות HIGH כולל AAX4
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הכרטיס שלי כבר זקן חברים מתוקים שלי.. כבר בן 4.. :'( איזה זמנים היו לנו פעם כשהכרטיס הזה היה מספר 1.. ב2006, הנה הכתבה של hwzone להזכירכם http://hwzone.co.il/news/1149530400/58651. "חברת NVIDIA השיקה היום כרטיס מסך כפול ליבות חדש בשם GeForce 7950GX2, ונראה שזהו כרטיס המסך החזק ביותר בשוק נכון להיום. " -לכן אזהרה קטנה לכל חבריי השחקנים הרוכשים הטריים המטורפים למיניהם.. קחו בחשבון שבעוד 4-5 שנים אתם גם תהיו במצב שלי סתם לא .. אבל באמת תשקלו צעדים היטב. הביטו גם קדימה.. (נקוה שזה יעזור למשהו ).. ותראו מה זה כבר 2010 ויצא לי כבר 11 directx , ווינדוס ויסטה, 7, כרטיסים מטורפים.. השאירו אותי מאחורה עם ענן אבק! :-\ .. אבל אני הולך לחזור ובגדול! רק התלבטות קטנה בליבי. מה לעש…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גרסת ה-15 אינץ' של נייד הגיימינג היוקרתי מתחילה כעת בתג מחיר של 1,600 דולר - ובקרוב נגלה גם מה הוא מחירו של ה-Blade Stealth המוקטן מהדור החדש לכתבה
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי בעיה מעצבנת, הטלוויזיה שלי מחוברת לכרטיס והמסכים מוגדרים כתצוגה כפולה (DUALVIEW). כשאני מפעיל וידאו במסך המחשב הוא מוגדל אוטומטית למסך מלא בטלוויזיה. הבעיה היא שהוידאו בטלוויזיה מוצג בזום גדול מדי, חלק מהתמונה נחתך בצדדים וזה מעיק. ניסיתי לכוונן את זה ידנית וזה עובד, אבל בכל פעם שאני סוגר וטוען קובץ וידאו זה חוזר לברירת המחדל. ניסיתי לשנות רזולוציות, לשנות הגדרות תצוגה לCLONE וניסיתי לשמור את ההגדרה הידנית שלי בשם מסויים אבל זה לא משנה. בכל פעם שעולה קובץ זה מחזיר את הזום למה שהיה בהתחלה וזה מעיק. יש למישהו רעיון איך לפתור את זה?
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
קראתי בפורומים מחול שיש צורך לשנות את הביוס עבור עדכון של דרייבר חדש של NVIDIA , זה נכון? Default BIOS does not support latest NVIDIA drivers Cons: WARNING this card will need the BIOS to be flashed before any Nvidia driver version above 177 can be installed quite frustrating that it was not fully functional out of the box הכוונה ל9800GTX זיגבייט 9800GTX זיגה זיכרון 1
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
ראיתי פה כל הזמן אנשים שרצו למצוא מקום עם עמדת הדגמה אז סוף סוף יש מקור ודאי לכך לפי האתר שלהם... אולם מדובר בעמדה עם מסך הסמסונג שהוא הבסיסי ביותר ויש לו תופעת Ghosting מציקה קצת יותר מאשר לשאר המסכים אך גם זה ייתן לכם הדגמה רצינית במה מדובר... אם תלכו אל תשכחו לשחק כל הזמן עם העומק כדי שיתאים לכם לעיניים.
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום. אני מחזיק ביד 2 כרטיסי מסך: על שניהם יש מדבקה בלבד שמזהה אותם. על אחד כתוב : NVIDIA GEFORCE 4 ועל השני כתוב: GEFORCE 256 32 גם תוכנת אוורסט מזהה אותם כך. אבל אני רוצה לשאול איך בכלל אפשר לאמת את הסוג ללא אוורסט, הרי מדבקה אפשר לזייף בקלות. על הכרטיס לא מצויין שום מזהה אחר. ו...חוץ מזה מה פירוש ה- 256 ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך 7600GS EXTREME של XPERTVISION. במהלך התקנת ווינדוס, המחשב מזהה לבד רכיב WDM CAPTURE, מתקין, אך בסוף ההתקנה זורק הודעת שגיאה שלא ניתן להפעיל את היישום, קוד שגיאה 10. למיטב ידיעתי אין בכרטיס מסך הזה VIVO, לכן מוזר שהמחשב מזהה את זה. מישהו כבר נתקל בתופעה כזו, ואיך לעזאזל אני פותר את זה???
-
- 5 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אהלן חברה, חשבתי לשדרג את כ. המסך שלי (GTX460 1GB) לכרטיס הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu〈=heb&cart=140344284841096025 להלן המפרט שלי: i7 3770S @ 3.10GHz Intel Corporation DH77DF - תומך PCI Express* 3.0 x16 GTX 460 112GB INTEL SSD MCEAC120B3 WDC WD10EZEX-60ZF5A0 הספק שלי: SeaSonic M12II 520 Bronze 520W להלן השאלות: 1. האם הלוח והספק יוכלו לקבל את הכרטיס החדש לחיקם? 2. האם החנות אמינה והמחיר טוב ואין צורך לדאוג מכרטיס "משופץ"? 3. האם לכרטיסים של Sapphire אין תקלות? בחור שמבין בתחום המליץ לי ללכת רק על asus/gigabyte בכרטיסי nVidia, הוא הראה לי המון דוג' לכרטיסי zotac שנשרפו וכו', השאלה האם Sapphire היא יצרן אמין או כמו zotac מייצרת מוצרים ש…
-
- 47 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
יש לי 5870 ולא רשום עליו שום מדבר מלבד המדבקה מאחורה של הs\n והדגם יש תוכנה שאני יכול לנתר את השם של החברה נאבד לי המפרט של המחשב ואין לי מושג מה החברה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! מבקש את עזרתכם בזיהוי חברת הייצור של כרטיס המסך כפי שמצורף בכתובת הבאה: http://www.elements-pc.com/product/vga/geforcemx440sdr/geforce4MX440sdr.html תודה
-
שלום .. קניתי כ. מסך (BULK) וקיבלתי אותו ללא קופסא! הכרטיס הוא רדאון 9600 פרו. איך אני ידע שבאמת קיבלתי אותו??? בהגדרות רשום 9600 SERIES. עזרה בבקשה!
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
הזמנתי היום מחשב.. קיצר הבאתי את המעבד: intel core i7 920 2.66ghz 8mb l3 cache s1366 והכרטיס מסך שלי הוא: ASUS P6T LGA1366 CORE i7 intel x58 ddr3 1333 llk אחרי שהזמנתי תמחשב דיברתי עם חבר שמבין בזה קצת והוא אמר לי שהמעבד סוס אבל הכרטיס מסך הוא על הפנים כי זה בעצם כרטיס מסך שהוא על המעבד וזה לא יעלה לי משחקים כבדים. אני יכול לשנות תמפרט עד מחר בצהריים שהמחשב יגיע אליי.. אז אם יש בעיה תציעו לי מה לעשות תודה רבה נשמות ולילה טוב!
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מצאתי היום משהו שנראה כמו לוח מודפס של כרטיס מסך. מעניין אותי איזה כרטיס זה (סתם לידע). ניסיתי לגגל כל מיני מספרים שיש על הכרטיס ולא הגעתי לשום מקום. איך אני יכול לזהות מה זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב ישן משנת 1996 (שעדיין פועל דרך אגב!!!!), אני יודע את רוב המפרט שלו חוץ מהכרטיס מסך! תמיד רציתי לדעת את הדגם, פעם ניסיתי להתקין EVEREST חחח אבל לא הצלחתי טוב לא רציתי להויצא את הכרטיס מסך וכל זה. אז הנה קצת מידע: * הכרטיס מחובר לחיבור PCI * יש לו יציאת VGA תמונה של הכרטיס מצורפת. תודה לכל העוזרים!!! נ.ב אם צריך עוד מידע\משהו אחר שיעזור לזיהוי אל תהססו לשאול\לבקש. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
חבר'ס הכרטיס השרוף שלי הוחלף בחדש ע"י החנות, והוא לא נראה אותו דבר. האם אפשר לדעת איזו חברה ייצרה את הכרטיס? תודה
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם ! קניתי לפני יומיים כרטיס GeForce FX 5500 256MB 128bit, עכשיו זה היה לפני שגיליתי על הפורום הזה שממליץ בחום לוותר על הכרטיס שקניתי ולהחליפו ב-ATI RADEON 9550, יש לי 2 שאלות: 1. האם אני בד"כ יכול להחזיר את הכרטיס לחנות אחרי שפתחתי את הקופסא והרכבתי אותו ? כי עברו רק יומיים.. ואז אני אנסה להחליף לכרטיס שאתם המלצתם עליו, בשאיפה... 2. איך אני יכול לוודא שהכרטיס באמת 128Bit ולא עבדו עליי ? והוא פועל במהירות הנכונה שלו ? יש תוכנה לבדיקה ? בתודה מראש, pixelim
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
יש לי מסך RELISYS אבל אני לא יודע את הדגם ולכן אני לא יכול לעשות RR גבוהה כי הווינדוס מזהה אותו כDEAFULT MONITOR אין איזה תוכנה שאומרת לך את הדגם של המסך?
-
- 2 תגובות
- 932 צפיות
-
-
שלום לכם אחרי כל ההסברים אני מחפש איזה שיטה חוץ מתוכנה שיכולה לעשות נזק , למציאת פיקסל שרוף במהירות בחנות ברגע הבדיקה לפני קנייה ?
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום. מעבד במחשבי: Phenom II X4 840 3.2GHz האם מעבד זה מהווה צוואר בקבוק בעת משחקים? מדוע אני שואל? במחשב שלי הותקן GTS 250 512MB. המסך שלי בעל רזלוציה 1920x1200. המשחק: Need for Speed בעת אירועים דרמטיים [ ] במשחק, ה Frame Rates ירדו ל 40. לכן - החלפתי את כרטיס המסך ל GTX 460 SE ועדיין - אותה תוצאה!!! לכן - נותר לי רק לשאול - האם זהו המעבד בעצם שמגביל את הביצועים??? בכלל - איך אפשר לדעת? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI X800 חדש. לאחר התקנת חלונות המחשב זיהה 2 DISPLAY ADAPTERS חדשים. סירבתי שהוא יתקינם ועידכנתי ידנית את הדרייברים החדשים מבית ATI : 5.4. המחשב זיהה בהצלחה 2 DISPLAY ADAPTERS (ראשי - מחשב, משני - TV). ב RESET הבא המחשב התעקש שהוא מזהה 2 נוספים אך הוא לא מוצא להם דרייברים. הוא משאירם עם סימן שאלה צהוב (במסך HARDWARE PROFILES). למה זה קורה? מה אפשר לעשות? האם יש דרך אחרת להתקין?
-
- 10 תגובות
- 770 צפיות
-
-
מה זה אמור להיות? http://service.futuremark.com/compare?3dm05=962772
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-


