עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש ברשותי מחשב לא רע אבל לדעתי הכרטיס מסך יוצר צוואר בקבוק ( HD3600 ) , עיקר השימוש הגרפי במחשב הוא אוטוקד , פוטושופ ותוכנות תלת מימד כמו מאיה ו 3DMAX אני לא בטוח שבא לי להשקיע כמו אלפים , אלא להישאר בתקציב של עד 1000 אולי , עדיף פחות כמובן עכשיו כמה שאלות האם כל הכטיסים הרגילים סידרה 4000 למשל של ATI טובה לדברים האלה , או חובה ללכת על קוואטרו ? והאם כרטיסי הקוואטרו האלה מתאימים גם למשימות פשוטות כמו סרטים ומשחקים בקטנה ... אז מה אתם אומרים ? ניסיתי להביןו לבד ויצאתי כבר משוגע , ללכת על כרטיס מהסדרות הרגילות ואם כן אז איזה או חובה קוואטרו ? מה דעתכם על הכרטיס הזה לדוגמא : http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/cPath/27_67/products_id/7365?osCsid=a7d5a9f37d9b1468…

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  2. Started by gal_sh1,

    שלום ברצוני לרכוש כ.מסך 9600gt (כרגע לא משנה של איזו חברה) האם הוא ירוץ טוב מסך של LGW2242T ? אם לא איזה ככרטיס מסך או מסך עלי לשנות?

  3. Started by Erk0kyDa,

    תיראו יש לי HD 4850 אני יכול להוסיף 100 שקל ולקנות GTS 250 ומה מה ההבדלים שעדיף לי את ה GTS 250 הם שווים ת 100 שקל? המפרט שלי הוא כזה: e4500 2.95 לוח אם gigabyte 965 ספק hec win 550W 3 GB ram ואין לי בעיה לעשות אובר קלוק אבל לא מוגזם מידי אה וה HD 4850 של power color וה GTS 250 של gainward

  4. Started by Da7kStar,

    אני רוצה לקנות 4850\4870 ואני לא יודע איזה כדאי מבחינת המפרט... המפרט הוא : Intel Core 2 Quad Q6600+ZALMAN CNPS8000 Intel DragonTail Antec Nine Hundred GeForce 8500gt KingSton 4GB RAM 800 Mhz EzCool PS-1000 500W מה הכי יתאים מבחינת המפרט?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Cyb3r,

    אני עומר לקנות מחשב בקרוב, ולמרות שהחברה הנ"ל לא מוכרת מדי - אני רוצה לדעת האם המסך הזה טוב, וכן, יש לי אפשרות לראות אותו לפני הקניה. CMV CT-720 הפירוט הטכני שלו מרשים יחסית, (בדקו באתר cmv.com.tw) אבל כמו שנאמר הנייר אינו הכל... דעות?

    • 10 תגובות
    • 760 צפיות
  6. טוב..היום אני כבר סוגר את העסקה על המחשב, ואני אשמח לקבל מכמה שיותר עצות אם כדאי HD3870X2 או 8800GTS..לא אכפת לי כבר מהכסף..לא חסר לי להוסיף עוד 600, להוריד אבל אני רוצה לדעת בלב שלם מה יישתלם לי, אני אודה לכל מי שיעזור. יום טוב.

    • 8 תגובות
    • 707 צפיות
  7. Started by XpideR,

    היי אני רוצה ליקנות כרטיס מסך ואני מתלבט בין שתי הכרטיסים האלה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=10639 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1791&CatCode=531 מה יותר משתלם ? אני קצת מפחד לקנות את 4770 כי זה חברה לא מוכרת המפרט שלי הוא כזה: e4500 שעשיתי לו אוברקלוק ל-2.8 לוח אם gigbyte 965 2 GB RAM וספק של hec win 550W זה ממש דחוף מחר אני רוצה לקנות

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by q1234,

    אני מחפש מסך lcd 17 אינטש איכותי , בתקציב של 2000 ש"ח + הוא לא נועד למשחקים , אלא לסרטים ועבודה יום יומית (במשך כל היום כמעט) בדקתי כמה אופציות : LG L1720B LG L1710M LG L1780Q 1. האם שלושת המסכים האלה איכותיים ? 2.איזה הכי יתאים לשימושיים שציינתי ? 3בדגם השלישי , הוא יקר יותר עם סיבה או שאני בעצם משלם את תוספת הכסף על הפיבוט ? 4.איזה פאנל יש למסכים הנ"ל ? רצוי מאוד שהמסך יציג 16.7 מליון צבעים אמיתיים , יש מסכים כאלה בתווח המחירים שציינתי ? תודה .

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  9. שלום, אני רוצה לרכוש כרטיס מסך שיריץ לי יחסית טוב את GW2, כרגע יש לי ATI RADEON 5770. אני מתלבט בין 4 אפשרויות אבל אשמח לשמוע על הצעה אחרת: 1. לא להחליף את הכרטיס. 2. להוסיף עוד כרטיס מאותו סוג בחיבור SLI. 3. לרכוש כרטיס של NVIDIA מסוג 550 TI. 4. לרכוש כרטיס מסוג ATI מסוג 7770 או 7750 או 6850 או 6870? אם יש לכם כל הצעה אחרת לכרטיס באזור ה-700 שקלים, או כרטיס שחורג מהתקציב אבל שווה את זה, אז אשמח לשמוע תודה, שי.

  10. Started by guysfa,

    אני רוצה לקנות מחשב עם: זכרון פנימי: X2 1GB KINGSTON 667 כרטיס מסך: (Geforce 8800 GTS 320 MB(ASUS מסך:(LG) "‏L1970HR 19 לוח אם: (P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E (ASUS ורציתי לדעת איזה מעבד עדיף לקנות ‏Core 2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB‎ או ‏Core 2 Duo E6420, 1066Mhz, s775, 4MB‎ שההפרש בניהם זה 300 ש"ח בערך איזה עוצמת ספק אני צריך ואם יש לי איזה פריט שמאט לי את הכרטיס מסך תודה.

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  11. Started by zilkanir,

    אני מחפש כרטיס מסך בסיסי ביותר ובזול, קצת עם רמה, אני מחפש רק בשביל שתהיה לי יציאת dvi שתתחבר ל לsamsung 730b lcd ובשביל יציאת tv לחבר לטלויזיה, אני לא משחק וכאלה, רק אינטרנט וקצת וידאו, מצאתי את שני אלה מה דעתכם עליהם http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=R9800SE&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=149 http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=1534354&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=43 איזה חברה יותר עדיפה gigabyte/sapphire ?

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  12. מתנצל אם אני עובר על החוקים אבל אני מעוניין להתיעץ בנוגע לכרטיס מסך למחשב שלי המחשב בבניה בשלבים כל פעם אני אוסף קצת כסף וקונה משהו במטרה שהמחשב יהיה מושקע מפרט המחשב - I7 -6700K לוח גיגהבייט z170x-gaming3 זכרונות kingstone hyperx 2666 16 GB ddr4 --------------------------------------------------- כל זה עלה לי 3000 שקל מהספק שלי חיברתי את זה למחשב הישן שהיה לי בנתיים עובד הזמנתי מארז חדש - NZXT H440 אדום שחור (בהתאם ללוח) - 500 ש"ח אני צריך המלצות ל SSD M2 טוב אבל שלא יהיה יקר מידי סביבות ה 500 שקל שאני רוצה להשקיע אני צריך גם ספק כח טוב עדיף מודולרי שילך טוב עם הכרטיס מסך שאני רוצה קיבלתי …

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. מנהלים - התלבטתי איפה לפרסם, אם לא במקום - התנצלותי הכנה. אהלן, יש לי שני כרטיסים: 1- Nvidia GTX 660 Ti EVGA FTW Signature 2 באחריות לעוד שנתיים וקצת, 2-Gigabyte WindForce2 Overclocked, מגיעים עם קופסאות וציוד נלווה, לא עברו המהרה. הגיגהבייט עלה 1600 לפני שנה וחצי+- חדש מהחנות והEVGA עלה 800 מיד שניה.מצאתי מישהו שרוצה את שניהם. מה נראה לכם מחיר ריאלי? התוכנית שי היא להשתדרג ל970 של גיגהבייט שעולה 2000 בפלונטר. ולא לשבור את הכיס בעקבות זה...

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. שלום לכולם. יש לי כרטיס של nvdia gtx570 ורוב הסיכויים שהא שבק חיים אני מעוניין לקנות כרטיס חדש ויש לי התלבטות בין שני סוגים [TABLE] [TR] [TD=colspan: 2, align: right] [h=1]MSI Nvidia GeForce GTX760 Gaming 4GB OC GDDR5[/h] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=colspan: 2, align: right] [h=1]Gigabyte NVIDIA GeForce GTX770 OC 4GB GDDR5[/h][/TD] [/TR] [/TABLE] ההבדלים בין הכרטיסים חוץ מהביצועים זה 250 שקל ש770 עולה יותר יקר.. אשמח לעוד הצעות מעוניין בכרטיס מסך רק של נוידיה ומעל 3GB זכרון התקציב בין 1500 - 1900 דרך אגב המעבד לוח אם והספק שלי הם intel i7 2600 gigabyte h67a-ud3h-b3 corasir tx750v2

    • 3 תגובות
    • 964 צפיות
  15. טוב אז .... LCD עד 1800~ עדיף פחות הוא לא ממש מיועד למשחקים אבל אם יש אחד שאפשר לשחק בו במחיר סביר אז אולי ראיתי שניים שאהבתי אחד של BENQ ואחד של MAG מחירהם (בהתאמה) 1800~ 1600~ תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 970 צפיות
  16. שבוע טוב, רציתי לברר כמה דברים - ברשותכם: ברצוני לקנות מפרט מחשב למשחקים שיעבוד ברזולוציה של 1050 1680 הבנתי שבטווח מחירים הזה יש שני כרטיסי מסך מומלצים- ב 700 ש"ח -hd4890 ב 1000 ש"ח- gtx 460 768 mb האם שווה להוסיף את ה 300 ש"ח האלה? (לשנתיים הקרובות) כמו כן במידה ואקנה את ה460 איזה חברה מומלצת [רעש, איכות, וכד'] : palit או gainward או ששוה להוסיף 70-90 ש"ח ולקנות leadtek ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום חברה.. יש לי מחשב פנטיום 4 2400 mhz זיכרון 1 G של קינגסטון 400 MHZ הלוח אם נותן 4 agp וספק כוח של 400 w אך המחשב מלפני חמש שנים אז אני בספק לגבי היכולות של הספק אני מעוניין לשדרג את המחשב שלי בינתיים עד שאני אשתחרר מהצבא -לוחם לא חוזר הרבה הביתה אז עדיף משהו זמני שיחזיק את הגרוטה החביבה שלי : ) אני לא מחפש להריץ מחשקים כבדים אלא משחקים קלים כמו מנג'ר ופרו אבולשיין חשבתי על 4 כרטיסים שכולם עומדים בתקציב שלי hd 3650 ddr 3 agp 512 MB -498 שקל gforce 7300gt 512MB -בערך 420 שקל gforce 7600gs 512 MB radeon 1650 x pro 512 MB איזה כרטיס הכי יתאים לי למחשב? תזכרו שיש להתחשב בצריכה של הכרטיס מול הספק ואם הספק שלי מתאים תודה רבה לכל העונים!!! : )

    • 6 תגובות
    • 927 צפיות
  18. Started by tomer952,

    היי יש לי מחשב נייד- hp compaq nc6320 הייתי רוצה לקנות למחשב כרטיס מסך יש אתר מומלץ??? בנוסף אני רוצה לקנות גם כרטיס טלויזיה אבל אני לא מחבר אותו לממיר אלא לכבלים רגילים. השאלה שלי היא איך קוראים לחיבור הזה ואם יש אותו בכרטיס מסך או שניתן לחבר אותו רק לממיר ואם יש כרטיס עם חיבור כזה בבקשה תגידו לי את השם תודה.

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  19. Started by lion03,

    יש לי 1000 שקל ושמתי עין על ה6600GT ולפני שנה קניתי R96P ואני רוצה לדעת אם קניה של ה6600GT היא סתם בזבוז כסף

    • 10 תגובות
    • 751 צפיות
  20. 1 מוצר: כרטיס מסך 6600 GT חברה: GIGABYTE. NVIDIA דגם: GV-NX66T256DE תיאור: במצב חדש .כרטיס פצצה mb 256.bit 128 silent pipe 2 2 מוצר: כרטיס מסך gf6600gt של ג'גה בייט עם סיילנסר 5 עליו. חברה: gigabyte דגם: 6600gt תיאור: הכרטי מגיע עם קירור שקט לחלוטין עליו. יש גם את המאוורר המקורי, יש עליו עוד אחריות לשנה ומשהו. 3 מוצר: Leadtek GeForce 6600 TD 256MB PCIe חברה: Leadtek דגם: GeForce 6600 TD 256MB PCIe תיאור: Leadtek GeForce 6600 TD 256MB PCIe אריזת RETAIL שלמה (אריזה, הוראות, כבל HDTV ושני משחקים). שמור, כחדש. עוד שאלה מזה הסיילנסר 5 והsilent pipe 2 ושאלה אחרונה כמה FS יש ל3

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by asafgolan,

    אני מתכוון לקנות מחשב חדש עם כרטיס מסך 8800GTS ורציתי לדעת אם זו קניה כדאית. הרי זה בסה"כ דור ראשון של כרטיסי DX10, ולכן קשה לדעת כיצד הכרטיס יתפקד במשחקים שיצאו עוד כמה חודשים. מה גם שראיתי שMICROSOFT הוציאו את DX10.1, ושאולי יהיה צורך בחומרה חדשה שתתמוך בDX10.1 על מנת להנות מהתקן החדש. בקיצור, כדאי לקנות עכשיו או לדחות את הקניה בכמה חודשים?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  22. Started by R.H,

    שלום וברכה אני מעוניינת לקנות כרטיס מסך GTX 1080 השימוש שלי הוא עבור תוכנות MAYA, 3D MAX ו-אפטר-אפקטס. התחלתי לחפש מחירים ואני רואה שיש לכרטיס הזה כמה וכמה גרסאות וכמה יצרנים, ואני לא מבינה בהבדלים שלהם אולי תדעו להמליץ לי על איזה כרטיס כדאי לי לקנות וגם אולי משהו ידע לכוון אותי איפה אני יכולה להשיג את זה במחיר שווה עכשיו, בבלאק פריידי (מתאים לי גם קניה בארה"ב) (בינתיים באתר המקורי של NEVIDIA עושה לי רושם שהכי זול, אבל זה גם מספיק איכותי? (רק עם מאוורר אחד, זה משפיע משהו?) https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/10series/geforce-gtx-1080/ תודה רבה מאוד מאוד לכל מי שמבין בתחום ויוכל לעזור…

  23. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב נייד HP DV6690EJ 2.2GHz 2GB. בנוסף לקנייה אני רוצה גם לקנות כרטיס TV חיצוני/נשלף. איזה כרטיסים אתם ממליצים לי לקנות? אני רוצה לשים על המחשב הזה מערכת הפעלה ווינדוס ויסטה הום פיריום. תודה לעוזרים, gbguy

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  24. Started by xXx Lid,

    שלום ! חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך חדש ולהעיף את הגיפ'ה 5200 שיש לו עכשיו התקציב שלו לא גבוה במיוחד משהו כמו 400 ש"ח והוא אוהב לשחק במשחקים כבדים אמרתי לו שלמשחקים כבדים צריך לפחות משהו כמו 9600XT אבל הבעיה שאין לו תקציב לכרטיס כזה ואז נזכרתי שמישהו כתב פה פעם שאפשר לעשות לכרטיס רידון 9550 סטופמוד ל-9600XT האם אפשר לעשות לכל כרטיס 9550 סטופמוד או רק לדגם מסויים? ואם כן אז איזה דגם? מה הסיכונים בסטופמוד? איך מבצעים סטופמוד? יש איזה מדריך מפורט וטוב? אחרי הסטופמוד הטמפרטורה תעלה באופן קיצוני ודרך אגב בסטופמוד עושים גם OC לליבה של הכרטיס ולזיכרונות? ויש מצב שאחרי סטופמוד יהו ארטיפקטים וכל מיני עיוותים על המסך? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  25. Started by NIR36,

    שלום לכולם לפני שנה (08/2006)רכשתי בנעה מחשבים כרטיס מסך X1900XT של CONECT3D עם 3 שנות אחריות הכרטיס התקלקל והחלפו להופיע נקודות וארטיפיקטים. הכרטיס נקנה עם קירור זלמן שהורכב בחנותץ לאחר שהבאתי להם את הכרטיס הם ביקשו שאשלח גם את הקירור "המקורי". עשיתי כך ולאחר מספר ימים קיבלתי מהם טלפון שהקירור ניזוק(למרות שהיה ארוז היטב בפצפצים בכמה שכבות-דבר שנשמע לי מופרך לחלוטין). הם הציעו לי חלופות נחותות משמעותית כגון HD2600XT וX1950GT כמו כן הציעו לי X1950XT של ספיר תמורת תוספת של 450 ש"ח. אמרתי שאני צריך לחשוב וכו'. בתנאי האחריות של החברה ובתקנון רשום ש"החברה תיתן תמורת האחריות כרטיס אחר שווה ערך\ביצועים או אף גבוהים יותר." לדעתי יש כאן רצון "לגזור עלי קופון" ולהתחמק מהאחריות נושא…

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים