עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום אנשים... כבר כמה שבועות שאני מחפש אחרי המחשב האידיאלי ורק עם מרכיב אחד נשארתי עם סימן שאלה גדול... כרטיס מסך הגעתי למצב שרק שני כרטיסים באים בחשבון כרגע (נראה לי...) אבל אני לא מצליח להחליט איזה מהם לבחור... אז בבקשה...מי שיודע (ולא מנחש) שיעזור לי להחליט: radeon 8500 LE או GF4 Ti 4200 ואיזו מהירות לקחת - 64 או 128 DDR...אם בכלל קיים GF 4 Ti 4200 128 DDR ושל איזו יצרנית... אם אין לכם כוח לענות לכל השאלות לפחות תענו לשאלה המרכזית...זה חשוב לי מאוד...תודה רבה!

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by Assaf L,

    שלום לכולם, נראה לי שהגיע זמן לשדרג את הכרטיס מסך ואני אשמח לקצת התייעצות אני מריץ 2400+ לוח KV7-V AGP 750 MB AMERICAN DATA FX 5200 כולם ללא OC המטרה היא מן הסתם להעלות רזולוציה ו FPS בNFS או HL2 לדוגמא התקציב נוטה לכיוון עד ה 1000 (אולי קצת מעל - אתם יודעים איך זה ) כרגע ה 6600 GT על הכוונת אז מה מומלץ ? האם זה משנה של איזה חברה הכרטיס (הכרטיס לא הצ'יפ) והאם ניתן לעשות לו OC והשלכות לגבי חום ודציבלים ?

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  3. Started by RONG23,

    שלום אשמח להמלצה ati 6950 או gtx 570 כמה ההבדל גדול חוץ במחירים ירוץ על 2500k לוח asrock z68 כלשהו תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  4. השאלה שלי היא מה זה oc בכרטיסי מסך ואיך עושים את זה ולאיזה סוגים של כרטיסי מסך כל הפרטים אם אפשר ?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  5. מפרט: Intel Core 2 Duo E6300 1.86ghz ASUS P5B MotherBoard SATA II PCIE Leadtek PX8800 GTS TDH 640MB PCIE Hard Disk 7200rpm 250 GB ENERMAX Liberty 500W A-Top Black Gladiator במיוחד עם splinter cell double agent - אפשר על מקסימום גראפיקה? (יש לי על המחשב, אבל עדיין לא הפעלתי את המשחק מאז הכ.מ החדש..)

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  6. לא בטוח אם זה המקום, אם לא אני מתנצל. הרבה מאוד משתמשים שואלים אם שילוב של X ו-Y יגרום לצוואר בקבוק. התשובה היא תמיד, אבל תמיד, כן. מכיוון שכמעט תמיד שואלים על מעבד לעומת כרטיס מסך, נסתכל על שני הרכיבים האלה. יש לי 4x6970HD (או 580, תבחרו) ומעבד 2600k עם OC ל-5GHZ. האם יש לי צוואר בקבוק? כן. המעבד שלי בחיים לא יצליח לספק את 4 כרטיסי המסך האלה. האם זה משנה? אני אריץ את BF3 עם כל ההגדרות המקסימליות ב-100FPS. המעבד יטחן עצמו לדעת, וכרטיסי המסך יסתכלו עליו, יצחקו קצת, ויחזרו לישון בזמן שהוא מתאמץ לעמוד בקצב שלהם. השאלה היא לא האם יהיה צוואר בקבוק, אלא האם יהיה כזה שיפגע לי בביצועים. אם אני עם מעבד Q6600 ב-3GHZ ומחליף את כרטיס המסך ל-6950HD שיחובר למסך ה-22" 1680X1050 שלי, כנ…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Bakshi1,

    השאלת זיכרון מערכת לכרטיס מסך- איך אני עושה את זה לכרטיס מסך מובנה- sis650_740 מ32 מגה ל 64?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  8. החלטתי ללכת על הכטיס הזה :http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1239 האם יש משהו בסיבות המחיר הזה שהוא יותר משתלם? המקס' שאני מוכן לשלם זה 1200ש"ח. תודה.

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  9. תיעוד ראשון של דגם ה-Hall of Fame היוקרתי מבית חברת GALAX מבהיר לנו כי העיצובים של כרטיסי המסך עומדים להפוך למוחצנים ומוקצנים יותר מאי פעם בדור החדש לכתבה

  10. מותגי ה-Red Dragon וה-Red Devil הוותיקים זוכים להמשכיות מעניינת גם בדור החדש מבית AMD, לשמחתנולכתבה

  11. השדרגתי ב3850 לAGP רק שאלה לפני שאני מדליק את המחשב. האם אני חייב לחבר אותו לכבל שנתנו לי 2 מולקסים ל8 פינים PCI E או שאני יכול גם להשתמש רק ב6 פינים שיש לי כבר בספק כוח? שמעתי על משהו שאני לא יוכל לעשות אובר קלוק אבל אני ממש לא מתכוון לעשות לו אוברקלוק. האם זה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  12. היום באופן רשמי תפתח שוק החומרה למכירה של כרטיסי מסך מדגם GeForce RTX 4080 SUPER - כמה ביצועים אנחנו מקבלים בעבור ירידת מחיר רשמית הדגם הסטנדרטי? אנחנו הופתענו. כל המספרים כאןלכתבה

  13. Started by shay33,

    ערב טוב הכרטיס (יותר נכון השבב) 300X של ATI לאיזה כרטיס הוא משתווה של נוידיה? אני פשוט לא מכיר את הכרטיסים שלהם :s05: דרך אגב מישהו יכול להביא לי את הדגמים בהשוואה בין שניהם תודה ;D

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  14. אנשים בבקשה תעזרו לי האם באמת יש הבדלי ביצועים ועמידות וגראפיקה בין חברות שונות ( כמובן שאותו דגם של כרטיס מסך ) אני רציתי לקנות את הכרטיס הזה ::: Innovision GeForce FX 5700 128MB DDR 128bit DVI וכאשר באתי לחנות המוכר אמר לי שהכרטיס ממש לא אמין וממש לא עמיד ושלמרות הדגם החדיש שלו יש הפרעות גראפיות .. והוא אף אמר לי שאותו כרטיס רק של חברות אחרות כמו Leedtek או GigaByte בהרבה יותר טוב וללא הפרעות גראפיות כלל (וכמובן יותר יקרות)... האם כל זה באמת נכון או שהמוכר רק ניסה לשכנע אותי לקנות את אותו כרטיס עם אותם ביצועים רק של חברה אחרת יקרה יותר ???????????? ----- בבקשה תענו לי ותודה מראש לעוזרים -----

    • 11 תגובות
    • 854 צפיות
  15. Started by LIFE313,

    gt 430 2g hdmi ddr3 128bit vs Sapphire ATI Radeon 5850 Xtreme 1GB GDDR5 HDMI מה יותר טוב...ומה ההבדלים? אני בור בנושא...אז להיות סבלנים

    • 11 תגובות
    • 845 צפיות
  16. Started by tphss,

    מה הכי טוב מבין אלה למשחקים? (זה למחשב השני שלי...) יש לי על 2 מחשבים שלי, על אחד Geforce3 Ti200 ועל השני Geforce2 Ultra. מה לקנות, RADEON 9200 128MB או Ti4200 64MB ? בהשוואה לאלה, איך ה9600 הרגיל (לא הPRO!). תודה.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Salwaby,

    איזה מבין השתיים שווה יותר לקנות ; http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=5682 או http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=4758 אני יודע שבראשון יש מערכת קירור ושתיהם אותו מחיר ולכן הוא יותר מושך אבל השאלה היא אם עדיף Sapphire על Connect3D (שלא שמעתי עליהם עד עכשיו) תודה.

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  18. מוצגות בקישורים תמונות שמציגות את ההבדלים באיכויות בין סוגי הפורמטים השונים. תמונות קטנות: http://plastik.hu/2006/12/07/comparison-between-xvid-dvd-hd-720p-and-hd-1080p/ תמונות גדולות: http://plastik.hu/media/irobot-4fele.jpg

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  19. Started by lipa,

    http://www.pureoverclock.com/review.php?id=33&page=1

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  20. Started by israel_gt,

    איך כרטיס בעל ביצועים טובים יותר? הGTX470 OC אחרי OC נוסף...מה יתן לי ביצועים טובים יותר?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. 3DMARKS: שלי זה ה-SUMA. SUMA GEFORCE 4 TI4200 GFORCE 4 TI4600 GEFORCE 4 TI 4200?(normal)one 9,530 11,023 10,942 1024*768 32bit 7,772 9,613 9,503 1024 *1280 32bit …

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. הלכתי לאתר של אן בידיה וראיתי את האפשרות של ניתוח הכרטיס מסך והשוואתו לכרטיסים אחרים מבית אן בידיה. הכרטיס שלי הוא Leadtek GeForce 4 TI 4200 128 MB. זה מה שקיבלתי: הכרטיס רץ באובר קלוקינג של 305/551.

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by eli3083,

    שלום לחברי הפורום, ברשותי כרטיס מסך ASUS GTX 560 Ti 1GB, וברצוני לדעת לאיזה כרטיס מסך שנמצא היום בשוק הוא משתווה? http://ksp.co.il/?select=.1044..35..1358..165.&list=1&sort=2&glist=&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 קישור לאתר Asus http://www.asus.com/Graphics_Cards/ENGTX560_Ti_DCII2DI1GD5/ http://www.asus.com/il/Graphics_Cards/ENGTX560_Ti_DCII_TOP2DI1GD5/

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by doreiny,

    שלום לכולם יש לי כרטיס r9800pro 128mb של חברת gexcube אני מעוניין להחליף אותו בכרטיס של nvidia (אוהב אותם יותר) עכשיו ההתלבטות היא ביין 2 כרטיסים האחד של אסוס שהוא 5700 עם 256 זיכרון: http://www.asus.com/products/vga/v9570td/overview.htm והשני הוא של גיגה בייט והוא בעל מעבד 5900xt החסרון בו הוא שיש בו רק 128 זיכרון: http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-N59X128D.htm# אני בהתלבטות קשה ביין שנייהם יותר נוטה לכיוון הגיגה בייט בגלל המעבד הגרפי היותר חזק שלו האמת היא שאין לי מושג מה ההבדל ביין ה5700 ל 5900 וכאן אני צריך את עזרתכם .. מה אתם ממליצים? תודה מראש דור...

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by bennnn,

    רציתי לשאול מה ההבדל בביצועים בינהם? ואני מתכוון ל 7600 gs בגירסה של ב 256 מגה.... אני יודע רק שב 7600 יש 12 צינורות עיבוד ו זה 128 ביט ו ב 6800 גי טי יש 16 צינורות וזה 246 ביט.... האם ההבדל במשחקים הוא גדול? למשל ב fear? מה ההבדל? תודה לעוזרים.......

דיונים חדשים בפורומים