כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, כמו כל מי שיש לו כרטיס מסך של Nivida גם אני קיבלתי את העידכון עם הShadowPlay. אני בעל מחשב נייד של אסוס עם כרטיס מסך 750M 4GB. הבנתי שכרגע התכונה הזאת עובדת רק על מחשבים נייחים. האם זה באמת נכון? ככה נראה אצלי המסך: https://www.dropbox.com/s/yjlipvm17wxhwjn/2013-12-04_114439.png אם לא ניתן דרך התוכנה הזאת, האם יש לכם חלופה אחרת טובה? אני פשוט מחפש תוכנה להקליט איתה את המשחקים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב העניין הוא כזה.. יש לי את הוידאו שציינתי בכותרת, וביום שבת אני צריך להקליט איזה סרט.. עכשיו אין לי ממש מושג איך אני מקליט איתו מהטלויזיה כי בחיים לא התעסקתי עם זה............ אם מישהו יכול להדריך אותי...אני אודה לו.. ניסיתי פשוט לשים את הקלטת (עם הריבוע לא שבור) בוידאו, להפעיל אותו לשים סתם ערוץ 2 לנסות, וללחוץ על REC אבל זה לא ממש עושה משהו.. אני בכלל אמור להשאיר אותו או להוציא? אני לא בטוח בנושא הזה גם כן....
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני רוצה כרטיס טלויזיה שיוכל להתחבר לממיר של YES אם אופציה חשובה מאוד להקלטת סרטים למחשב, סרטים ארוכים במשך של שעתיים שלוש באיכות טובה האם יש אפשרות לדבר כזה, אם כן כמה הוא עולה, עד כמה האיכות תיהיה טובה ואיך מקודד הסרט שלא יתפוס לי 1273798 גיגה... תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי.... יש לי כרטיס מסך LEADTEK TI4400 128MB MYVIVO התקנתי את התוכנה WINFAST PVR...עכשיו יש לי בעיה... לראות סרטים מהקלטת במחשב אני יכול אבל כאשר אני מנסה להקליט ממחשב סרט לקלטת וידאו אני לא מצליח...זה לא מקליט לי כלום... בבקשה אם מישהו הצליח לעשות את זה שיגיב פה... תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני מעוניין להעביר כמות גדולה של קלטות וידאו אנלוגיות ל- DVD. מבקש המלצה על כרטיס טלויזיה איכותי שיאפשר לי יחסית מהר לבצע זאת. ראיתי ב- ZAP המון כרטיסים וקשה לדעת על מה ללכת - אין הבדלים גדולים במחיר. הסתכלתי על LIFE VIEW FLY VIDEO 2000 - אפשר להשיג במחיר 170 ש"ח ו- FLY VIDEO 3000 - אפשר להשיג במחיר 224 ש"ח מה ההבדל בינהם ועל מה כדאי ללכת? רמי
-
- 8 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות כרטיס טלויזיה לטובת הקלטת תוכניות, שאלתי היא כמה נפח צריך לטובת הקלטה באיכות סבירה. שאלתי בחנות ואמרו לי שהשיטה הכי טובה היא MPEG4 אבל שכל הכרטיסים חוץ מהPOWERCOLOR Theater 550 PRO לא יודעים לעשות זאת ישירות. אבל בחנות אחרת אמרו לי שכן שאר הכרטיסים יכולים . מה השורה התחתונה? איזה כרטיס לקנות? על מה לשים דגש? וכמה נפח ייתפוס לי בזיכרון? אני לא רוצה כרטיס שיקליט לי בנפח גדול ואז יכווץ את זה בסוף כי עדיין אני אצטרך את הנפח הגדול להקלטה הראשונית לא?! תודה לכולם
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם המערכת שלי הנ"ל ( יש בפרופיל ) תוכל להחזיק מערכת SLI של שני 650 TI boost
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שפיספס איכשהו - הקניה הקבוצתית של כרטיסי המסך תיפתח רשמית עוד היום: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=554704 דגמים על הפרק: HD7850-2G GTX660 GTX660OC HD7870XT BOOST GTX660TI HD7950 BOOST בהנחות הנעות בין 10-20% מהמחירים הנמוכים ביותר בשוק כרגע - מחירים סופיים במהלך היום. יש בדיון סקר חדש שיעזור לנו במו"מ על המחיר - מי שמעוניין שיגש למלא, ומהר:
-
- 0 תגובות
- 893 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן X800XT ב2850 ש"ח וחבר שלי קנה GEORCE 6800GT A400 ב1812 ש"ח... עכשיו, מבחינת ביצועים, אפשרויות אובר קלוק, משתלם או לא משתלם, מה כדאי יותר מבין שני אלה? כי אני חושב שעשיתי טעות שקניתי את הכרטיס הזה ואין לי מושג למה, או שאני טועה כי חבר שלי מגיע עם הכרטיס שלו לאותם ביצועים תוכלו לעזור לי? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 626 צפיות
-
-
כרגע קיבלתי את המסך IIYAMA MASTER PRO VISION 454 פשוט מסך מושלם רואים מצויין אבל אני צריך שמשהו יכתוב לי את ההגדרות האופטימליות בשבילו יש מלא הגדרות ואני לא יודע איך לכוון כל אחת מהן אז מי שיכול לעזור לי אני אשמח
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שלום רצית לדעת אם אפשר במערך של מס' כרטיסי מסך להקצאות אחד נגיד רק לעיבוד תלת מימד ואחר רק לטקסטורה או עם יש לי כרטיס מרובה ליבו לעשות את זה עם כן איך ואיזה מערך (SLI .קרוספייר) עדיף?
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
יש לי מאג 19 אינץ (XJ810) ועכשיו שמתי לב שהקצב ריענון שלו הוא 85HZ הנורמלי זה צריך להיות 100HZ לא?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעונין לבנות מערכת מחשב המסוגלת: 1. להקרין טלויזיה ל-3 מסכים שונים. 2. בעת הצורך, לעבור לשמיעת מוסיקה מהמחשב במקביל לצפיה בטלויזיה. פירוט מלא של החומרה הנדרשת ,ביצוע, והיכן ניתן להשיג את החומרה המתאימה.
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש ב PAINTSHOP ליצור איזושהי גרפיקה ואח"כ להדפיס אותה. אני מתכוון להדפיס ב HP LASERJET 4500 שיש לה DPI 600. על איזו רזולוציה אני צריך ליצור את הגרפיקה כדי שהיא תהיה אופטימלית להדפסה במדפסת הזאת ? ובכלל, מה הקשר בין PPI ל DPI ולרזולוציה ?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום בשבוע שעבר רכשתי מסך טלויזיה של פיליפס מדגם 8404 וברשותי מחשב נייד בעל יציאת VGA בלבד עם כרטיס מסך מדגם:nvidia geforce 8400m gs כאשר ניסתי לחבר את המסך למחשב וזה לאחר שבדקתי מה הרזולוציות הנתמכות של המסך ותדר הרענון הנדרש כיוונתי את ההגדרות המתאימות במחשב ביציאה של הכרטיס מסך, התמונה אכן עוברת ומוצגת על המסך אך הוא מרצד ישנו שיפור קל כאשר אני מוריד את הרזוליציה מ-1920*1080 אך עדיין המסך מרצד אשמח לעזרה מה עלי לעשות על מנת לתקן את הבעיה ! בתודה מראש נ.ב ניסיתי להחליף גם כבל !
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת בהנחה שאני קונה מחשב המיועד לצפייה בסרטים (וכנראה גם בטלויזיה עם כרטיס טלויזיה) ועבודה משרדית עם מסך 22, כנראה 2209wa אך לא סופי (לא למשחקים), האם יש משמעות לכרטיס מסך או שהכרטיסים המובנים על לוחות האם (כדוגמת GIGABYTE GA-73PVM-S2H) יספיקו? במידה ולא, איזה כרטיס לדעתכם מתאים לדרישות?
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
אם אני קונה מסך lcd טוב אני ישים לב להבדל (בעת שימוש בסרטים,עבודה בhtml) כאשר אני ישדרג את הכרטיס מסך שלי מ geforce4 128 ל Club3D ATI Radeon 9600 256MB מבחינת החדות,יופי התמונה ואיכות התמונה באופן כללי??
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
יש לי מסך ASUS 19 על פי הנתונים באתר החברה : http://www.asus.com.tw/products4.aspx?modelmenu=2&model=1040&l1=10&l2=87&l3=366 Panel Type: TFT-LCD (Anti-Reflection Glare Type Panel) Panel Size: 19" Wide Screen Max. Resolution: WXGA+ 1440x900 Pixel Pitch: 0.285mm Brightness (Max.): 330cd/㎡ Contrast Ratio (Max.): 600:1 Viewing Angle (H/V): 150°/130° Display Colors: 16.2M Response Time: 8ms (Tr+Tf) ZBD (Zero Bright Dot) עכשיו,אם הרזולוציה המקסימלית שרשומה שם היא 1440X900 מה זה אומר בפועל לגבי בחירה של כרטיס מסך? האם זה אומר שכרטיסי מסך חזקים שתומכים ברזולוציה כגון 2048X1536 לא ייתנו לי באמת את הרזולוציה הזו? במילים אחרות ,האם המסך מגביל אותי בבחירת כרטיס מסך ח…
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מצטער שזה בזיפ... ניסיתי לעלות תמונה ולא הצלחתי
-
- 9 תגובות
- 877 צפיות
-
-
קיבלתי את הכרטיסים לאחרונה, ישר ניגשתי להרכבה, אפילו לא צילמתי את הכרטיס לבד, רק מורכב מערכת הבדיקות : Q9450 Asus Maximus formula A-data vitesta 4gb 800 cl4 sapphire 4870 sapphire 4870 Enermax Modu 82+ 625w NZXT TemPest יש עוד 2 כוננים והארדיסק ! טוב הנה תמונות ראשונות : http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1915.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1916.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1917.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1918.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1919.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1922.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1923.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1924.JPG http://davieh.no-ip.org/pics/IMG_1925.JPG או עמדו ע…
-
- 79 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
הרשתות החברתיות הסיניות מספקות לנו תיעוד ראשון של מה שעשוי להיות העיצוב הסופי והרשמי של NVIDIA בכרטיסי GeForce בדור ה-Ampere לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכירו את הדגמים הראשונים בדור ה-Navi שלא יתבססו על עיצוב הקירור הבסיסי מבית AMD - וינסו להקפיץ את הביצועים קדימה באמצעות הנדסה משופרת לכתבה
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
- 1 follower
-
-
הכרטיס בן כמה שעות. עוד לא ניסיתי לשחק שום משחק או לעשות בדיקות גרפיקה, אבל כאשר הוא תחת לחץ (כריית Bitcoins במקרה שלי) יש הרבה artifacts, משום מה רק על החלון של Firefox. בנוסף, הכרטיס לא מגיב לunder/over clocking של הזיכרון. אני לא יודע אם הבעיה פה היא עם דרייברים, או עם הכרטיס (מקווה שדרייברים). אני כרגע מריץ את הCatalyst האחרון (13.3 Beta), אך אותו הסיפור היה עם 13.1. הוספתי תמונות להמחשה. יש איזה פתרון ידוע? חיפשתי בגוגל וראיתי שלהרבה אנשים יש בעיות עם הכרטיס הזה... תודה!
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.tweaktown.com/reviews/945/xfx_geforce_7900gs_extreme_an_overclocking_prince/index.html אחלה ביקורת על האקסטרים עריכה: פה יש עוד המון ביקורות: http://www.tweaktown.com/news/6271/nvidia_extends_geforce7_series_with_7900gs_7950gt/index.html
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום, נושא בפורום מפרטים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=553805.0 טופס: http://www.tms.co.il/preview/spec/m6tnqf4w -------- עברתי על הארכיון של הפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה הזאת. חיפשתי ברשת ומצאתי משהו, אבל לא ספציפי שמתאים לדרישות של הטופס שמילאתי בפורום מפרטים. אני אשמח אם תוכלו לעזור לי להתאים את הגירסה של הכרטיס מסך הזה, שהכי מתאימה לי, למפרט שאני עתיד לקנות. GTX660, בלי OC שלי בעתיד. ב-KSP יש לא פחות מ-6 גירסאות כולל גירסה של "סופרקלוקד" וכולל שתי גירסאות של ASUS ששתיהן נראות זהות (ההבדל היחידי שמצאתי הוא "בבוסט קלוק"). ב-TMS יש 3 גירסאות - MSI, GB ו-Sparkle, כשכתוב בגירסה של הג'יגהבייט שזה מגיע עם קירור מתקדם ווינדפורס ואוברקלוק מהמפעל. אם אני לוק…
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-


