כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
זה היה רק עניין של זמן, והנה זה קורה: ה-GTX 1070 העוצמתי מקבל גירסה מקוצצת אשר מותאמת במיוחד ללוחות ומארזי Mini-ITX לכתבה
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
חולמים להרכיב מערכת Mini-ITX עם אחד מכרטיסי העיבוד הגראפי המתקדמים של דור ה-Navi מ-AMD? כעת זה אפשרי...אם תצליחו להניח את ידיכם על מוצר שמיועד רק לשוק היפני לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
זה ה1730S http://www20.graphics.tomshardware.com/display/20041123/17_lcd-09.html בטבלה הקטנה כתוב White spot - 185 Black spot - 0.77 Contrast - 1:240 לעומתו ה710T של סמסונג http://www20.graphics.tomshardware.com/display/20041123/17_lcd-19.html White spot - 233 Black spot - 0.42 Contrast - 1:550 כמה שאלות אני רוצה לקנות את ה1730B, ולא נראה לי שיש הבדל בניהם בקונטרסט, אפילו קראתי בהשוואה הם מתכוונים של1730B יש קונטרסט נמוך יותר? בכל מקרה, ה1:240 שמדדו לLG צריך לשנות לי את הבחירה לא? כי תראו את ה710T של סמסונג..ואפילו ה1720B של LG קיבל 1:393 שם. מה זה הwhite והblack Spot? התשובות חשובות לי מאוד שכן אחרי פסח אני סוף סוף קונה מסך. כל תשובה תתקבל בשמחה. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
ה-Aorus Gaming Box של החברה הטאיוואנית משתדרגת עם דגם GeForce GTX 1080 קומפקטי מובנה לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. יש לי כאן מחשב ישן, סלרון 400 עם 64 מגה בייט זכרון וRiva TNT 2 PRO 32 MB (שמשום מה אחרי התקנת דריברים מעודכנים הוא מזוהה כULTRA). אבל זה לא משנה. הבעיה שלי היא שעכשיו הAGP Aperture Size עומד על 64 מגה בייט שזה כל הזכרון במחשב הזה. אני רוצה להקטין אותו ל32 ואפילו אולי ל16, משום שעכשיו שאני מפעיל את המחשב על המקום יש לו 0 מגה זכרון פנוי. : השאלה שלי אם יש משהו מסוכן בזה, או שאני סתם חושש חששות של מתחיל? אשמח לתגובות, ברק.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי בבקשה מפרט אופטימי של הגדרות? קצת התבלבלתי עם המונחים של הדרייברים של הכרטיס החדש. בתודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
הקיץ המגעיל הגיע והטמפ' יחד איתו לא מאחרות לבוא... אבל זה לדעתי כבר מוגזם. יש לי 7800GT של GAINWARD עם סיילנסר מורכב עליו. שימו לב: לפני כ3 שבועות שרכשתי אותו (אפילו יותר) הוא היה 43 מעלות במנוחה. עכשיו סתם במקרה יצא לי לבדוק-הטמפ' היא 56 מעלות במנוחה !!!!!!!! זה נראה לכם הגיוני קפיצה של 13 מעלות ??? יש לציין שבדקתי בתוכנה שקיבלתי עם NVIDIA. אני מבריק פעם בשבוע את המחשב-אין שום גרגר אבק,הסיילנסר מבריק וכך גם הכרטיס מסך. אם זו הטמפ' במנוחה אני מפחד לבדוק מה הטמפ' במנוחה... מה אתם ממליצים לעשות נגד זה?
-
- 11 תגובות
- 648 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות 6800 רגיל. ראיתי שהכרטיסים של ג'יגה בייט באים עם קירור פאסיבי..... האם הקירור הזה משתווה לרמת הקירור של הכרטיסים הרגילים מאותה סדרה של חברות אחרות?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום,אני הולך לקנות את הX800GTO2 של חברת Sapphire. אני מתכנן לעשות אוברקלוק ופתיחת צינורות עיבוד כך שיגיע לרמה של X850XTPE. האם הקירור של הכרטיס יכול לעמוד בזה? והאם הקירור שקט? נ.ב: האם מומלץ לעשות לכרטיס אוברקלוק איך שהוא מגיע?
-
- 26 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך hd4770 והמאוורר שלו הלך לא מסתובב יותר, חיברתי איכשהו מאוורר רגיל לכרטיס מסך ועדיין הוא מתחמם ומכבה את המסך והמחשב ממשיך לעבוד כרגיל (מאווררים מעבד וכו), מה הבעיה במצב הזה? אני יודע בוודאות שזה הכרטיס מסך בגלל שאם אני עושה עם פן על הכרטיס מסך המחשב עובד רגיל מה לעשות? לקנות כרטיס מסך חדש?
-
- 33 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
http://www.ati.com/products/radeon9800/radeon9800pro/compare.html אני רואה פה שהקלוקים שלו בעצם נמוכים יותר משל ה9700PRO... אז מה הקטע לקנות אותו במקום ה9700P כשהם אותו מחיר?
-
- 10 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שאני מקליט בכרטיס TV לא משנה איזו חברה גם PVR 150 וגם FLYVIDEO או כרטיס של LEADTEK ההקלטה יוצאת בצדדים יש פסים שחורים יענו כמו 16:9 אבל בצדדים נסיתי את כל ההגדרות שאפשר , בצפייה רואים בסדר אבל בהקלטה היא לא על כל המסך מה אפשר לעשות כדאי לסדר את זה כך שאני יפעיל את הסירטון מהמחשב אני יראה על כל המסך ?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
מה קורה? תקשיבו יש לי בכרטיס מסך יציאה לטלוויזיה , כשאני מחבר את המחשב לטלוויזיה ואני רוצה להקליט לקלטת וידאו.... אז איך אני עושה את זה? איך אני צריך לחבר את הוידאו לטלוויזיה כדי שיקליט לי את מה שהטלוויזה מראה ולא מה שהכבלים מראה? :hideing_behind_computer:
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
חיברתי בעזרת יציאת S-video את הוידאו לכרטיס המסך שברשותי, רדיאון 8500 LE, דרך הלוח בקרה שלו כיוונתי ל- PAL B וגם ל- PAL G, לחצתי על הקלטה אבל כלום. לא הקליט שום דבר. פספסתי משהו בדרך? בתודה מראש, ת'ורן.
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אהלן חברה! מישהו מכיר אולי תכנת capture שמכילה טיימר? בנוסף, משהו אולי יודע איך אפשר למנוע מהרעידות הקיימות תוך כדי הקלטה למחשב? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש ברשותי בחדר ממיר אחד של יס והטלוויזיה כמובן. בטלוויזיה יש לי 2 3 חיבורים צבעוניים. אני מעוניין להקליט למשל סרט שיהיה בטלוויזיה ישירות למחשב ושהאיכות תישמר ולא תרד,כנל לגבי הסאונד. איזה כבל אני צריך? איזו תוכנה אני צריך? האם צריך כרטיס וידאו או משהו בסגנון? איך כל התדבר הזה הולך? ומהיכן ניתן לרכוש את הכבל (אני צריך באורך של לפחות 20-30 מטר כבל בגלל גודל החדר ומיקומם של המחשב והטלוויזיה). אשמח לתשובות בהקדם!
-
- 2 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה לעביר תוכן שנמצא אצלי ביס מקס למחשב הנייד אשמח לדעת איך עושים את זה ואיזה ציוד דרוש. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להקליט מהמחשב תצוגה (בין אם זה סרטים או כל דבר אחר) --->לוידאו !! אני הצלחתי להעביר תצוגה לטלביזיה, אין עם זה שום בעיה, אבל כשניסיתי לחבר ת'וידאו ישר ליציאןת המחשב ע"י חיבור מפצל 21 פינים לוידאו, ואת 3 הRCAים חברתי למחשב(2AUDIO , 1VIDEO), אבל זה לא עבד, הוידאו לא הקליט תמונה, ולא הקליט קול! יש למישהו עצה????? (עוד לא ניסיתי להעביר תצוגה לטלביזיה, וממנה להקליט לוידאו)(קצת מתעצל בגלל הסרבול בחוטים + חוסר במרווח) תודה!!!!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה להקליט דברים בטלוויזיה כמו וידיאו כזה איזה כרטיס אני צריך איזה חיבורים כמה זה עולה איפה משיגים וכו' וכו' מי שהוא מוכן לעזור ? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות CAPTURE לוידאו באמצעות כרטיסי הטלוויזיה Leadtek Winfast TV2000XP Deluxe TV/FM או FlyVideo 2000 Internal TV+FM+REMOTE? נניח שאני רוצה להקליט ממכשיר וידאו ברזולוציה 720X576 ב25FPS, לפורמט AVI בתור התחלה או ישר לMPEG או משהו מצומצם... איך הביצועים של 2 הכרטיסים האלה בפונקציה הזו? ואיך האיכות? אני אשתמש בו במערכת שמופיעה במפרט העתידי (עתיד-קרוב) שלי (בפרופיל). אשמח לייעוץ. ???
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום לכולם, במחשב שלי יש Palit Radeon 4850 , הבנתי שאפשר בעזרת חיבורים מסוימיים לחבר ממיר HD ישירות לכרטיס, קודם כל האם הבנתי נכון? אם כן, כנראה שרכשתי כרטיס OEM כי לא קיבלתי שום כבלים, איזה כבלים אני בדיוק צריך ? ואיפה אפשר לקנות אותם? דבר שלישי, באפשרת איזה תוכנה אני יכול להקליט? האם כל תוכנה תזהה את האות המתקבל, או שצריך תוכנה יעודית? תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני מחפש דרך להקליט את מה שקורה על המחשב באיכות הגבוה ביותר. - יש מכשיר שמאפשר לחבר אליו את הכרטיס מסך ישירות ולהקליט ? - יש אפשרות לנגן דרך FW את מה שקורה על המחשב ? - מתאמים בין DVI לבין FW ? - אפשרויות שלא חשבתי עליהם ? - תוכנות להקלטה לא עושות את העבודה (כמובן שלא בדקתי את כוללללם רק כמה) המחשב גם מריץ את הכל רגיל וגם מריץ את ההקלטה = קפיצות בהקלטה.. תודה מראש אליאור
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום האם בעזרת כרטיס מסך 6600GT עם VIVO אני יכול להקליט ווידיאו והאם יש גם כרטיס 7600GT שאפשר להקליט איתו
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
האם זה בכלל אפשרי להקליט דרך TV-Out לקלטת וידאו ? ניסיתי איכשהו עם הוידאו (חיבור לממיר, חיבור ישירות למחשב, לטלויזיה עצמה - לא הלך כלום...). אודה אם תייעצו לי. (פרטי מחשב בצד, למרות שאני חושב שזה ממש לא משפיע...)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן. יש לי מחשב נייד ואני מעוניים להקליט בעזרתו שידורים מהטלוויזיה. יש לי יס מקס ככה שאני יכול להקליט סרטים אבל הבנתי שאין אפשרות לחבר את זה למחשב. אם אני קונה כרטיס טלוויזיה אני יכול לחבר אותו ליסמקס ? כמה עולה כרטיס טלויזיה חיצוני שאיפשר לי להקליט שידורים למחשב ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 944 צפיות
-


