עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Ancient1,

    ככה סתם ! למה ! ? ! HD4870 , ויסטה 32

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  2. הנסיון הראשון להאט יכולות כרייה קריפטוגרפית עם דגמי ה-RTX 3060 נחל כשלון מעורר רחמים - אך נראה כי מפתחת השבבים הירוקה עוד לא אמרה את המילה האחרונה שלה בנושא, ומתכננת להחזיר מלחמה עם קו שלם של גרסאות מתוקנותלכתבה

  3. Started by andrei21,

    אחריי ניסיונות רבים למצוא פתרון, הגעתי ליאוש, ופונה לעזרת הפורום. הכרטיס - gtx670 DVI מסך מחשב SAMSUNG HDMI מקרן OPTOMA למסך מחשב מוציא הכל סבבה. למקרן הפסיק להוציא תמונה. רק כאשר עושה שכפול תמונה אז עובד, לא ברזולוציה 1080P (רזולוציה טבעית של המקרן) ניסיתי את הכרטיס במחשב אחר והכל עובד פיקס. מחקתי דרייבר, מחקתי תיקיות דרייבר וNVIDIA הסרתי את הכרטיס ממנהל התקן, התקנתי דרייבר חדש - התקנה נקייה. רעיונות בבקשה

  4. Started by lipa,

    לפני שאני מעלה את המשחק האם הפעלת ה-AA זה ב-OPENGL או ב-DIRECT 3D ? מתי אני מפעיל את OPENGL ומתי אני מפעיל את DIRECT 3D ?

    • 7 תגובות
    • 853 צפיות
  5. Started by tmpusr,

    אני מחפש פתרון פשוט להפעלת 3 מסכים עם החומרה הקיימת - אשמח לעצתכם המלומדת: יש לי מסך DELL 2407WFP במרכז (1920x1200) ושני מסכי DELL 2007FP בצדדים (1600x1200). אפשרות #1: שימוש ב-HD5850 שלי עם שני חיבורי DVI ושימוש במתאם אקטיבי DP-DVI שעולה כ~120 ש"ח מאמאזון (Eyefinity). צריך לחכות איזה חודש עד שיביאו לי אותו או לשלם כפול כמעט ולהביא אותו עם BUY2USA למשל. אפשרות #2: מה שיש לי כרגע מתחת לידיים זה: * מעבד I5-2500K עם לוח Z68 של ASUS עם DVI+HDMI+VGA * כרטיס HD2400XT פאסיבי עם DVI+VGA * כרטיס HD3650 פאסיבי של ASUS עם 2xDVI אפשר אולי לעשות איזו קומבינה בין הנ"ל כדי להפעיל 3 מסכים ללא מתאמים נוספים (עם כבל DVI בלבד)? אפשר לשלב בעניין את הליבה המובנית במעבד איכשהו? אם…

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שמתי לב שיש משחקים שאין להם AA והבנתי שאפשר להפעיל אותם דרך הדרייבר...:-\ זה נכון? זה בסדר כמו ששינית במשחק הזה לדוגמה? זה משנה משהו במשחק כי לי זה נראה שלא :s05: ואם כן אז שיניתי בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ProVoker,

    אהלן פורום יקר ושבוע טוב שאלה שאלתית לי אליכם לאחרונה קניתי לוח אם חדש של ספיר 780G שכולל בתוכו אונבורד את ה3200 כמו כן יש לי כרטיס מסך GIGABYTE HD3850 ואני מריץ את המערכת XP ניסיתי לשחק בביוס לעדכן אותו וגם לעדכן כמובן את כל הדרייברים, הצלחתי לגרום למחשב לזהות את שני הכרטיסי מסך אבל משומה באף מצב לא הצלחתי לגרום לCCC לאפשר לי לבחור בcrossfire המיוחל האם אני טועה אולי איפשהו או שבכלל אי אפשר לעשות את זה בXP ואם אי אפשר האם יש איזה דרך לעקוף את הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  8. שלום אני מנסה להפעיל משחק(סימולטור טיסה) על מחשב חדש עם כרטיס מסך GT 740 שמחוברים אליו 3 מסכים. המחשב מזהה את שלושת המסכים ועושה extend לתצוגה בתצורה בה יש מסך ראשי(בו מופיעה שורת המשימות של הוינדוס ושולחן העבודה) ו2 מסכים מצדדים אליהם ניתן לגרור חלונות. במשחקים זה לא עובד טוב, ולפי מה שהבנתי יש פ'יצר של הכרטיס מסך שנקרא surround שמחבר את המסכים כך שיזוהו בוינדוס כמסך אחד ברוחב של 3 מסכים. משום מה, כשאני נכנס לcontrol panel של הדרייבר של הכרטיס מסך זה פשוט לא קיים. אני לא רואה שם שום אפשרות כזו. באתר של NVIDIA ראיתי שהכרטיס מסך כן תומך בזה http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gt-740/features מישהו יכול לעזור לי להבין למה זה לא מופיע וא…

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  9. Started by Or ei,

    אני לא מצליח להפעיל את הראדון היום קניתי כבל של 21 P לSV אני מנסה לשחק עם הגדרות ולא רואים כלום זה על PAL-B הערוץ מכוון על AV ראיתי בדריבר שיש מצב של שכפול מסך (שזה מה שאני רוצה) מופעל ויחיד אז על המסך זה בשכפול ובטלוויוזה זה על יחיד זה צריך להיות גם בטלוויזיה על השכפול ? אם כן ,איך ? כי לא הצלחתי ללחוץ עליו שיעבור האם יש איזה תוכנה מתאימה לTV-OUT של ATI ?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by premshay,

    שלום לכולם. בזכות הפורום ובזכות הסקירה המצוינת של כרטיסי מסך כל חודש, חידשתי (לאחר שנשרף הדיינוורד הישן שלי) את הכרטיס, ועכשיו אני הבעלים המסופקים של . winfast 7600gt הבעיה מתחילה בכך שאין לו VIVO, בניגוד לגיינוורד הישן. יעש חיבור HDTV ו SVIDEOץ חיברתי כבל SVIDEO עם מתאם לRCA, כדי לחבר לטלויזיה. אך הפלא ופלא - הדבר אינו עובד. האם למישהו יש מושג איך מפעילים את יציאת הוידאו בכרטיס, או מה הסיבה שלא עובד עתה החיבור? (עבד בכרטיס הקודם, אך שם יש יציאה ישירה של RCA). תודה תודה.

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  11. יש לי Geforce 2 MX 32mb ישן (לא 400 או 200) ויש בו יציאת וידאו composite ו-s-video. לצערי איבדתי את דיסק הדרייברים המקוריים ולא הצלחתי למצוא דרייברים לכרטיס שיאפשרו הפעלת היציאות הללו. יציאת ה-VGA עובדת כמובן עם דרייברים של nVidia. לא מצאתי על הכרטיס שום סימנים מזהים לגבי היצרן או הדגם חוץ מהמקודד של הוידאו שעליו כתוב: Chrontel 7008A-T. אשמח אם מישהו יאמר לי איפה אפשר למצוא דרייברים שיאפשרו להפעיל את היציאות ואחרי שהן יפעלו, אילו תוכנות צריך בשביל לשלוט עליהן (אני מעוניין לחבר את המחשב לטלויזיה). תודה עמרי

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  12. Started by reformy,

    בוקר טוב יש לי כרטיס geforce 560 ti. האם אפשר להפעיל אותו במערכת עם ספק בלי החיבורים ישירות לכרטיס (כלומר שייקח את הכוח רק מהלוח)? האם זה יספיק להפעלה של המחשב בלי לדרוש הרבה מהכרטיס (בלי להפעיל משחקים לדוג')? תודה

  13. Started by Leo101,

    אני צריך את עזרתכם... לדוד שלי שעכשיו קנה מחשב יש gf5500. המחשב הוא לעבודה משרדית בלבד ולכן אין לו שימוש בכרטיס, והוא הסכים לתת לי אותו.(לי יש מובנה) בלוח אם שלו יש כרטיס מסך מובנה. המטרה שלי לקחת את הכרטיס מסך שלו ושהוא ישתמש במובנה. השאלה איך אני עושה את זה? חיפשתי בביוס אופציה להפעיל את המובנה ולא מצאתי... האם למישהו יש מושג? דגם הלוח: giga byte GA-8VM800PMD-775 קישור: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2159 תודה לעוזרים....

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  14. הייתי אצל מישהו שקנה FX5200 מעפן של אסוס. המשחק NFS:U עובד אצלו ממש לאט ואני יודע שזה בגלל שהוא עובד בDX9 והכרטיס הזה תומך בDX9 אבל המשחק ממש זוחל!! האם יש אפשרות להפעיל את המשחק בDX8.1 כדי שיפעל מהר? תודה

    • 8 תגובות
    • 777 צפיות
  15. Started by davido,

    עם הכרטיס הזה אני יוכל להפעיל את כל המשחקים שיצאו עד עכשיו? G-FORCE 6800LE AGP

    • 10 תגובות
    • 724 צפיות
  16. Started by ITSIK86,

    יש לי סרט באיכות 1080 HD על המחשב בקיצור רציתי לדעת עם איזה תוכנה אני יכול להפעיל את זה ושזה יעבוד בלי בעיות כי עם VLC PLAYER זה עובד בתקיעות מוזרות,כל דקה בערך יש תמונה חדשה,ממש מעפן

    • 11 תגובות
    • 994 צפיות
  17. Started by shimon1,

    שלום תגידו זה הגיוני שאי אפשר להפעיל את הפילטרים במשחק הנ"ל? פשוט אין את האופציה הזו בהגדרות תודה

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  18. איך אני מפעיל פילטרים בכרטיס? לעשות על custom setting? במה להשתמש? ב DIRECT3D או OPENGL? להשאיר את ההגדרות על BALANCED? מזה ה FAST WIRE הזה? לכבות אותו? אני צריך לסדר את ההגדות פשוט... ואני לא יודע אם בהגדרות הרגילות הפילטרים עובדים, ואם כן אז בקאסטיום מה לסמן שם וכל זה

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  19. שלום לכולם, אני מחפש פתרון כדי לחבר מסך שלישי לכרטיס שלי ולראות בו זמנית את שלושת התצוגות. כרגע יש לי שני מסכים ואני מחפש אפשרות לחבר מסך שלישי שיפעל כ clone לאחד מהשניים הנוכחיים. האם מוצר כזה יעשה את העבודה? http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16812200674&cm_re=Video_Splitter-_-12-200-674-_-Product אם כן מה הם החסרונות בעיות שעלולות לצוץ? אם לא, האם יש דרך אחרת להשיג את התוצאה המבוקשת? אני מתכנן איזשהו פרוייקט בו אהפוך את העט הגרפית שלי למסך. משהו בסגנון של DIY CINTIQ תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. בבעלותי כרטיס מסך מסוג Leadtek G4 TI 4200 128 MB, שיש לו VIVO. חיברתי את הכרטיס מסך לטלוויזיה, והחלפתי לAV. עכשיו הבעיה: הטלוויזיה מראה רק בשחור ובלבן (8 Bit) למרות שיש לי אפשרות להעלות ל16 ביט ו32 ביט. כשאני בוחר את האפשרות של ה16 ביט ולוחץ אפליי, לא קורה כלום. זה פשוט נשאר על 8 ביט. הכרטיס מחובר דרך הCompositive, ויש לי כבל AV שקיבלתי עם הכרטיס. מישהו יודע למה?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. ציפינו לכך כבר לפני מספר חודשים והתאכזבנו, אבל הפעם נראה שסוף סוף נזכה להיכרות עם מלך חדש בשוק העיבוד הגראפי הביתי לכתבה

  22. Started by orlupo,

    הפעם לוח של GIGABYTE עם חיכוי של SLI שמאפשר עיבוד של שני כרטיסי מסך במקביל של כל כרטיס מסך PCI-E: http://www.tomshardware.com/hardnews/20050106_120044.html

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  23. Started by g1zey,

    יש לי עכשיו Asus FX 5200 כרטיס חלש במיוחד , ואני רוצה לקנות כרטיס סביר , זול , כי גם המחשב שלי לא הכי חזק ... אז אני גם ככה הולך לקנות מחשב חדש עוד שנה בערך אז אני לא רוצה להשקיע כסף על כרטיס חדש . בקיצור ראיתי בKSP במציאון את ה9600Pro ב-250 שקל ורציתי לדעת עד כמה שווה לקנות אותו ועד כמה גדול הפער בין ה FX5200 לבין ה9600PRO

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  24. שמועה לוהטת חדשה מצהירה כי ענקית השבבים תוכל להפוך למתחרה רשמית בתחום העיבוד הגראפי הייעודי כבר בתחילת השנה הבאה לכתבה

  25. מפתחת השבבים מכריזה על תוכנית לנצל את מוצרי דור ה-Volta הראשונים שלה ליצירת מחשב העל מהיעילים ומהמתקדמים ביותר מסוגו בעולם כולו לכתבה

דיונים חדשים בפורומים