עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Sargon,

    יש מסך שאני חולם עליו בלילות. המסך הוא LL 151 LCD (משהוא כזה, השם לא מדוייק) זה מסך LCD התלת מימדי הראשון, של SHARP. לאחרונה ראיתי שהוא נעלם מכל מיני מקומות שאפשר היה לקנות אותו. יש לי שתי שאלות (לא בהכרח בסדר הנכון). ראשית, איפה אפשר לקנות מסך חדש כזה בישראל או לייבא לישראל? שנית, האם כדאי לקנות את המסך הזה? האם הטכנולוגיה עוד בחיתוליה? האם ייצא בעתיד הקרוב גירסת משופרת של המסך הזה? כי אני ממש חולם על המסך הזה, ממש רוצה לראות תלת מימד אמיתי, לשחק בQUAKE2 בתלת מימד אמיתי נראה לי חלומי! תודה!

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  2. Started by RayZ,

    הצביעו והשפיעו. איזה מסך לדעתכם יותר טוב מבין המסכים שבסקר? מכמה סיבות: נוחות,רלוצייה,צבעים,ואיכות

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  3. בבקשה חייב עזרה ! אני מתחנן תעזרו לי התקנתי את הדרייברים האלה של דום 3 לati ופתאום כל פעם שהמחשב נדלק יש מסך כחול וכתוב שם משהו עם מספרים וכזה איך אני מסדר את זה ? רק שזה בסייף מוד זה פועל טוב בבקשה תעזרו לי !!!!

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  4. Started by Da-Funk,

    הפעלתי משחק והשתנו הגדרות התצוגה.. לאחר שניה היה מן פיצוץ קטן ונקודה לבנה באמצע המסך.... וריח של שרוף... המסך נשרף אני מניח... יש דרך לתקן את זה?... יכול להיות שזה רק פיוז ? כי עכשיו הוא לא נדלק...

    • 4 תגובות
    • 781 צפיות
  5. כן, הוא יותר מהיר מהVP191 (שמהיר מהVP930). כנראה שהפעם VS התעלו על עצמם, כי הVX924 הציג זמן תגובה שמגיע במקרים מסויימים גם ל30ms. הפנאל של הVX922 נשאר בין 5-10MS תמיד, בניגוד לVP191 שהוא בין 12-15MS. אפשר לראות את זה כאן: http://www.tomshardware.com/2006/03/27/the_spring_2006_lcd_collection/page35.html

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  6. Started by berner,

    שלום חברים פיתאום המסך שינה צבעים איך אני בודק שהמסך לא התעייף הכרטיס חדש (חודשים) מה עושים תודה

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by erbu,

    יש לי מסך LG FLATRON עשרים ואחת אינץ'. לא יודע מה לחצתי אתמול ופתאום המסך התהפך ממצב של LANDSCAPE למצב של PORTRAIT. הכרטיס מסך שלי הוא INTEL 82845G/GL ובדרייבר לא מצאתי אפשרות של ROTATE כמו שאני יודע שיש למשל בדרייבר של NVIDIA. איך אני מחזיר אותו למצב הקודם? האם יש איזשהו SHORTCUT KEY שלחצתי עליו בטעות ואולי בכלל צריך לכוון דרך המסך. אנא עזרו לי אני לא יכול לעבוד עם מסך הפוך. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  8. המסך התחיל לשמיע רעשים מעצבנים כאלה,מין ציפצוף ארוך כזה שלא נפסק,זה קרוה לי בעיקר ברזולוציות מעל 1024-786 ,יש לי אותו קרוב לחצי שנה.......הוא כבר מת? :-\ לחכות עכשיו שבועיים לתיקון של היבואן? :'( הדגם הוא Samsung SyncMaster 793DynaFlat תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  9. בערך זה לקח 5 שניות,המסך הפך מתקין לחלוטין לשחור,יש למישהו מושג למה? בדקתי את המגעים והכל בסדר...

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  10. Started by TapUdi,

    המסך צריך להיות רגיל כלומר לא LCD שיהיה כמובן שטוח ושיהיה הכי משתלם וכדאי, 17 אינץ'. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  11. כל פעם שאני מכבה את המסך או שהוא נכנס להמתנה,הוא חוזר לגודל המקורי ז"א שהוא לא מתוח על כל המסך,מה יכולה להיות הבעיה? יש לי מסך F700B LG תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  12. ב 14.7 שלחתי את מסכי היקר לתיקון Lg L1780Q משום שהיו בו כ 20 פיקסלים שרופים, בקיצור היום המסך הגיע, לאחר 3 שבועות כמעט אבל איך שהוצאתי אותו מהקופסא הרגשתי שהוא קצת רופף, הסתכלתי, וקבילתי פשוט מסך מפורק, כל הפאנל היה בחוץ ולאחר שחיברתי את הפאנ ללמקום ראיתי סימנים של פלסטיק שעבר היתוך קל =[ המסך עצמו מציג תמונה מעולה, אבל בצד יש שבר בפאנל, וגם סימנים של פלסטיק שעבר התכה קלה מה לעזאזל קרה פה? גרר, איזה מעצבנים !@%!%

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אני רוצה לקנות מחשב חדש, והכרטיס מסך שאני יקנה הוא 6800GT של אלבטרון. בפורום מפרטים מישהו הציע לי מסך F900P ומישהו אחר אמר שהביצועים של ה6800GT לא יבואו לידי ביטוי עם מסך כזה. בולשיט או אמת?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Shaker,

    יש לי 6600GT הרצתי את המשחק סוואט 4 , בזמן המשחק היו תקיעות כל כמה שניות למשך איזה 3 שניות , פתאום אחרי איזה 3 תקיעות כאלה המסך נכבה , זה קרה גם ששיחקתי האלף לייף 2 . השאלה SWAT 4 אומר לרוץ לי חלק גם עם פילטרים אז למה זה ככה?? זוהי בעיה של התחממות?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Sprewell,

    יש לי מחשב נייד של TOSHIBA, כרטיס מסך ATI 4570 אף פעם לא הייתה לי את הבעיה הזאת, אבל היום אחרי שהדלקתי אותו פתאום כמה דקות אחרי שגלשתי המסך נכבה. לא נגעתי בהגדרות חשמל או משהו כזה, אבל כנראה שמשהו קרה לזה אחרת אין לי מה להגיד. דרך אגב, אם אני מוריד את המכסה ומוריד את המחשב למצב שינה ואז "מעיר" אז שוב יש לי מסך בסדר לכמה דקות ואז שוב הוא נכבה. את ההודעה הזאת אני כותב כשאני מאיר עם פנס על המסך ואני רואה פחות או יותר מה קורה, אבל מה הבעיה הזאת ואיך אני פותר אותה? *** עמעמתי עכשיו את הבהירות מסך מהכי גבוה לממש נמוך ועכשיו זה לא קורה... אבל אני לא יכול להמשיך לעבוד על המחשב עם בהירות כל כך נמוכה.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  16. שלום. מעבד סנדי, לוח H67 עם יציאת HDMI, שבה אני משתמש. כאשר המחשב הולך לישון, המסך נשאר ער (דלוק) - רק לא מציג תמונה, כמובן. ניסיתי את אותו הדבר דרך ה DVI, והכל עובד כרגיל (המסך הולך לישון עם המחשב). מדוע הדבר קורה? (כשאלת אגב - האם כדי להעדיף חיבור אחד על פני השני - או ששניהם זהים?) תודה!!!!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by IRIVERMAN,

    הבעייה היא כזו: כאשר אני מדליק את המחשב לא קורה כלום למסך, כלומר אין כל תצוגה, והנורה אמורה להיות כעת בצבע ירוק נשארת כתומה.. מה יכולה להיות הבעייה? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  18. שלום רב, קניתי מסך של DELL דגם U2311H וכאשר אני מנסה לחבר אותו ישירות לכרטיס המסך בעזרת חיבור DVI הוא אינו מזהה את המסך אבל כשאני מחבר את המסך לכניסת ה DVI של לוח האם הוא כן מזהה אותו והמסך פועל כשורה. האם ניתן לפתור את זה? ומה בעצם ההבדל אם אני מחבר אותו לכרטיס מסך או לכרטיס מסך On Board של לוח האם? כרטיס המסך הוא מדגם Redeon HD 5870 עריכה: יש לציין שזה מחשב חדש, היום התקנתי את הWindows 7 וגם את הדריבר של כרטיס המסך התקנתי ועדכנתי תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. בווינדוס אני עובד על 1024*768 במשחק אם אני שם על אותה רזולוזיה אז הכל בסדר אבל אם אני מעלה במשחקק רזולוציה אחת מעל - 1152*864 למשל אז המשחק לא מתפרס על כל המסך. בכל צד מסך יש פסים שחורים - המסכך מכווץ קצת. LG700P קרה לכם? איך נפטרים מהבעיה? (לא ידעתי איפה למקם תשאלה)

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by kobibo,

    יש לי מסך CRT מסוג LG 775FT (ארבע שנים ). היום בלי שום הודעה מוקדמת הוא פשוט לא נדלק ונשמעים תיקתוקים מהמסך כאשר הוא מחובר לחשמל. רציתי לדעת האם שווה להשקיע בתיקון או זה הזמן להחליף מסך ? במידה וכדאי להחליף אודה להמלצה : אני דיי אוהב לשחק במשחקים אך שולחן העבודה שלי דיי צר אז ההתלבטות שלי היא בין מסך CRT או LCD ? (בתקציב של עד 1600 ש"ח ל LCD ועדיף עם יציאה של DVI ). ,

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  21. אז ככה! כמו רבים אחרים, המחשב דלוק 24 שעות וכמו כן המסך. אבל כמובן שכדי לחסוך בחשמל למסך, קבעתי שכאשר אין שימוש כלל במחשב אזי המסך יתכבה (כדי לחסוך בצריכת החשמל). בזמן האחרון, כשבוע לערך, החלה התופעה המוזרה הזו שהמסך לא נדלק ורק אחרי לחיצה על כפתור ריסטרט נפתרת הבעיה (שהמחשב נדלק מחדש). המסך בן 5.5 שנים בקירוב.

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  22. ערב טוב לכולם. לאחרונה צצה לי בעיה מוזרה ,בעיית ריענון תדרים. המסך שלי הוא LG FLATRON 700 P הכרטיס מסך שלי radeon 9600 xt . המסך תומך ברזולצויות הבאות בריפרשים הבאיםאני כותב מה שרלוונתי שאני משתמש רק בו) 1024 * 769 ב100hz 1152 * 768 ב100hz 1280 * 1024 ב85 hz בדה"כ כלל אני עובד גם במשחקים וגם בdesktop ב1024 על 768 ב100hz . אבל פתאום שבאתי למחשב מלפני כמה ימים והפעלתי gta אז הרעינון יורד ל60 דבר שבלתי נסבל. בבקשה תעזרו לי בתודה מראש עמית.

    • 8 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by Life_SyStem,

    מאז שהפעלתי פיפא אני לא מצליח לעלות את הMHZ של המסך ליותר מ60 המסך הוא בן 7-8 שנים יש מצב שהוא הלך לעולמו? או שמא יש איזה פתרון מבריק בתודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  24. אהלן! הבעיה התחילה לפני כמה זמן, את רוב הבעיות שבאו עם זה פתרתי, רק את זו לא. אז ככה, הכל התחיל(לדעתי) כשעדכנתי את ווינדוס 7 לגירסה 7100 החדשה, הכל עבד בסדר, ואז פתאום הכרטיס מסך התחיל להראות בעיות, ולבסוף המחשב נכבה וסירב להדלק ולפעול, את זה הצלחתי לפתור ע"י התיקון של הווינדוס, ואז גילית שהבעיה מתחתחילה הייתה חוסר תאימות, משום מה, של הגדרות הכ.מ למסך עצמו... הסרתי את הדייברים של הכרטיס(X1950 PRO) והבעיה נפתרה, רק שעכשיו אני לא על רזולוציה אופטימלית, והמחשב לא בדיוק מתפקד, כי אפילו סרט אני לא יכול להריץ עליו כמו שצריך, שלא לדבר על משחקים.. כל פעם שאני מנסה להתקין את הדייברים מחדש(הווינדוס עושה את זה אוטומטית) הבעיה חוזרת, ותוכנה של ATI לא מצליחה להתקין אותם בשום גריסה שהי…

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  25. Started by Or ei,

    כאשר אני שומע מוזיקה (בATP 3 שממוגנים מגנטית) המסך שלי מתחיל לעשות כל מיני גלים כאלה בצד שמאל באמצע של המסך לא משהו שמפריע או משנה את הגיאומטריה אבל מאוד מטריד ומפחיד המסך שלי זה 454 IIyama הרמקולים די רחוקים יחסית מהמסך ואפילו אם אני מרחיק אותם עוד ומכוון אותם לכיוון אחר זה עדיין ממשיך מישהו יודע מה זה? או אם זה יכול לגרום נזק בתווך הארוך ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים