עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. קרה משהו מוזר למחשב שלי ואני לא יודע מה הבעיה. המפרט שלי הוא: מעבד AMD 1.7 זיכרון 512 לוח אם ASUS A7V333 וכרטיס מסך ATI RADEON 8500LE עם הדרייבר הכי מעודכן. בעבר שיחקתי במלא משחקים כמו GTA 3 וגם ב-VICE CITY ואפילו ב-FAR CRY ברזולוציה של 800X600 ועכשיו כל משחק שאני מנסה להריץ,אפילו ממש ישן תוקע לי את המחשב. לדוגמה היום ניסיתי להריץ את דיוק ניוקם מנהטן פרוג'קט על רזולוציה של 640X480 ב-16BIT ולא 32BIT וגם הוא תוקע לי את המחשב,ועוד עשיתי את זה בזמן שאני לא מחובר לאינטרנט וסגרתי את כל התוכנות שפועלות ברקע כמו אנטי וירוס,פיירוול וכדומה. מישהו יכול אולי לעזור לי ולהגיד לי מה הבעיה? תודה וחג שמח לכולם...

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  2. לכל אלה שמכירים את המשחק simulator x ויכולים להגיד לי איזה ביצועים יפגין הכרטיס במשחק הזה בבקשה לעזור לי תודה.

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  3. Started by DJ_Yaniv,

    חבר'ה שווה להחליף את הכרטיס מסך שלי 8800GT בעד HD4850 חדש (מזמין לי מהחנות) ואני מביא לו עוד 300שקל שווה ?

    • 3 תגובות
    • 653 צפיות
  4. Started by Armageddon1,

    שלום , יש לי בעיה מוזרה עם הvoltage -בכל פעם שאני מאתחל את המחשב זה משתנה ל450 במקום 1087 כפי שצריך להיות (בסטוק) יש לי HD5850 . כבר ניסיתי לשנות מספר ביוסים טועמים לכרטיס (עובד בסדר אבל אני לא מעוניין בכל אתחול להחזיר ל1087 במקום 450 . אין לי מושג למה זה כל פעם משתנה . אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  5. שלום ! רציתי לדעת מה ההבדל בין גירסאת הדלוקס של כרטיס זה לבין הגירסא הרגילה ? אם זה רק בגלל הרדיו אז עדיף אני ילך על הרגיל העיקש שיהיה שלט...

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  6. Started by d30DK,

    היי, אני צריך לדעת איזה דגם ספציפי של כרטיס מסך יש לי. מדובר במחשב בעבודה. אני כרגע לא יכול לפתוח ולקרוא את הדגם אם כתוב בכלל, אבל זה כרטיס ללא מאוורר (פסיבי) וכזה שלא דורש חיבור חשמל נוסף. כן הצלחתי להתקין GPU-Z ולצלם תמונת מסך. כתוב שזה מסדרת 5400 אבל לא כתוב איזה. תודה מראש! - - - תגובה אוחדה: - - - אוקי הצלחתי לפתוח והיה צריך להפוך אותו כדי לראות, כתוב ממש בקטן על איזו מדבקה כתוב HD5450 סליחה שפתחתי את הנושא ועניתי לעצמי הייתי חייב את זה דחוף.

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  7. שלום לכולם אני מתלבט בין asus 6600gt 128mb ל club 3d 6800gt 256mb אודה לתגובה מהירה מפני שאין לי עוד הרבה זמן להחליט

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  8. Started by winil,

    קניתי עכשיו 9600GT והוא לא מתאים למסך שלי שהחיבור שלו VGA יש מתאמים שפותרים תבעיה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by asmon,

    תודה.

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  10. שלום. במערך Crosffire (שני 6950), איך מחברים את המסך השני ואילך? האם המסך השני יחובר לכרטיס ה"ראשי" (העליון, נאמר כך)? והיכן השלישי? תודה, וסליחה על הפיגור

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  11. Started by MemoreXx,

    /

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  12. Started by Samnet,

    יש לי כרטיס פשוט יחסית Palit 8800 GTS 384MB יש לו קירור של ברזלים שבאמצע שלו מאורר. זה הדבר היחסי שעושה לי רעש במחשב .! אם אני אתקין מאורר אחר על הקירור וינתק את הנוכחי זה טוב ? או שאני חייב להחליף ? מה האופציות שלי ? לשמן אותו אולי ?

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  13. איזה חברה יש לה את הקרור הכי טוב והיא הכי אמינה אני לא ממש מבין אלו החברות שאני מיתלבט 1 ALBATRON http://www.ajump.com/ajump/product.asp?dept%5Fid=9604&pf%5Fid=7840104&sku=99%2D99%2D99%2D99%2D99%2D7840104 2 MSI http://www.buyxtremegear.com/vc129120.html 3 Leadtek http://www.newegg.com/app/viewproductdesc.asp?DEPA=0&description=14-122-193&CMP=OTC-pr1c3watch&ATT=Video+Cards 4 GAINWARD http://www.buyxtremegear.com/vc129109.html ??? ??? ???

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  14. Started by Tzah22,

    שלמלום לכולם ! אגש לעניין. ברשותי המפרט המחשב הבא : e8400 ddr2 800 mhz 4gig seasonic 500W Nvidia 9800 gt 1gig אני משחק משחקים יחסית חדשים ברזולוציה 1080P ואני מעוניין לשדרג ל 2g ATI 6950 ולפתוח אותו ל6970. לשאלות... 1.האם ה-6950 חזק משמעותית מה9800 ומצדיק שידרוג? 2.האם ספק הכוח "יסחוב" את ה-6950? 3.האם יווצר לי צוואר בקבוק? 4.האם צפויים לצאת כרטיסי מסך חדשים וכדאי שאחכה עוד? *חשוב לציין שאני מתכנן שידרוג כולל לכל המחשב. תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  15. כרטיסי ה-RTX 2070 הושקו לפני מספר חודשים, אבל נראה שאין הרבה שינוי במחיר שלהם. קיוויתי שלאחר שוך ההייפ של הסדרה החדשה, המחירים יירדו ויהיו מעט שפויים יותר, אבל אני מתרשם שזה לא קורה. האם יש סיכוי לדעתכם שמחירי ה-2070 יירדו לאזור ה-2000 ש"ח (נניח מאמזון)? אם כן, מתי? סתם לצורך הדוגמה: ניתן לקנות מאמזון סביב ה-2750 ש"ח כרטיס איכותי כמו MSI Gaming Z, זה מחיר שכמעט לא השתנה מאז שהכרטיס הושק.

  16. נמאס לי ממסך ה17 אינץ' המטושטש, החשוך, שפועל ב60 הרץ שלי וברצוני להתקדם למשהו שהורס פחות עיניים של בן אדם אני מחפש מסך 19 איכותי, חד, בלי בעיה של חושך, בעל קצב ריענון של 100 הרץ, כמה שיותר יפה (בתצוגה לא באיך שהוא נראה) ואיכותי ?בתודה מראש, דניאל.

  17. Started by GREED,

    איך אני יכול לדעת מה המעלות של הכרטיס אני מפעיל את התוכנה ולא רואה את המעלות רק את הלוגו כמו בתמונה שצירפתי [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  18. מה קורה חברה? אני זקוק להמלצה על כרטיס מסך, הזול ביותר שניתן, שיתמוך ב 4 מסכים ברזולציית מינימום של 768X1024 כאשר על כל מסך תצוגה שונה (למטרת מסחר בבורסה, כל מסך יציג גרף אחר). אני לא מתכוון לשחק או לעשות דברים מעבר לגלוש באינטרנט, אני זקוק להמלצה לכרטיס המסך במינימום כסף. אם יש הפרש מחיר גדול בין 2 - 3 ו-4 מסכים אשמח להמלצה לכרטיסים שתומכים בתצורות האלה גם (הפרש גדול = מעל 250 שקל בין כל תצורה) שאלה נוספת - יש לי כרטיס מסך מובנה בלוח, האם ניתן להשתמש גם בו וגם בכרטיס פיזי?להבנתי לא. הכרטיס מספק HDMI, DVI, D-SUB וDP! אבל ממה שקראתי באתר היצרן ניתן להשתמש רק ביציאה דיגיטלית ואנולוגית אחת בו זמנית ולא יותר מדיגיטלית אחת בלבד. בברכה ותודה!!

    • 7 תגובות
    • 8.1k צפיות
  19. Started by AMIT1024,

    ברשותי כרטיס 6800U של חברת LEADTEK המחשב שלי הוא מחשב חזק מאוד 4 RAID RAPTOR 2 GIGA RAM DFI LAN PARTY NF4U 4800+ X2 ואחרי כל האופרציה שאלתי היא האם הכרטיס מסך שלי עם מחשב כזה יוכל לעמוד בשידור HD למסך פלזמה... ..???? אני שואל כי הבנתי שהכרטיס שלי הוא לא מי יודע מה היום.....אני פוחד שהכרטיס לא יהיה מספיק חזק או שאני טועה.???

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  20. Started by ORANGEJUICED,

    אני רוצה לקנות מסך LCD 17' עם זמן תגובה של מינימום 16MS ועדיף גם 12 התקציב הוא בין 3000-3500 אין אפשרות לחרוג מעל! עדיפות של VIEWSONIC SAMSUNG SONY אני צריך שהמסך ישמש לי למשחקים עם כמובן DVI חובה! תגובות מהירות יתברכו תודה מראש!

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by assafidan,

    איזה כרטיס מסך הכי טוב למשחקים וסרטים ? שיהיה עם ציאת HDMI ...באיכות טובה..!!!!! מה הכי טוב ?ויתמוך טוב בטלוויזיה 32 אינץ'....!! תציעו לי כרטיסי מסך טובים..!!

  22. Started by amits1995,

    הרחבה לשלושה מסכים. יש לי חבר קנה מחשב פצצה עם i7 2600k והוא ביקש שהכרטיס יתמוך בשלושה מסכים, כנראה שלא הבינו אותו ושמו לו GT430 שיכול לשכפל עד שלושה אבל לא להרחיב, אז הוא קנה כרטיס חדש מבית AMD שאמור לתמוך בeyefinity, אני לא יודע איזה דגם בדיוק כי לא הייתי אצלו אבל זה מסדרת HD5700, בכל מקרה הוא עדיין לא מצליח לעשות הרחבה לשלושת המסכים, מה עושים? . :s05: תודה מראש. עריכה: הבעיה היא שלא נותנים לעשות שלושה מסכים מורחבים, אפשר רק 2, למרות שהמחשב קולט את כל שלושת המסכים, עוד דבר מוזר הוא שהכרטיס הוא HD5700 כלומר או 5750 או 5770, אבל הוא אמר לי שיש לו 3 יציאות, כאשר ידוע שצריך להיות 4 יציאות:2 של DVI, אחד של HDMI ועוד אחד של Display port. עריכה 2: זה הכרטיס: http://www.powerc…

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  23. מפרט: לוח אם - Intel Frostburg DG33FB מעבד - CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6550, 2333 MHz (7 x 333) זכרונות - DIMM2: Kingston (2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM) DIMM4: Kingston (2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM) כרטיס מסך של ג'יגהבייט - GV-N430OC-1GL לאחר התקנת הכרטיס המעבד עובד על 70% - 100% על כל פעולה פשוטה כמו גלישה באינטרנט או כל דבר אחר. לפני כן עם כרטיס NVIDIA 220 וגם עם ה ONBOARD לא הייתה בעיה. פעם ראשונה שראיתי בעיה כזו זה ר כאשר הכנסתי זיכרון מסוג CEON 2GB CL5 ואז אני החלפתי את הזיכרון לזיכרון שתואם למה שקיים אצלי. יש רעיון למישהו?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by AVI.S.T,

    אפשר את הדריבר הכי חדש שיש לגיפורס 6600 רגיל

    • 4 תגובות
    • 565 צפיות
  25. שלום, ברשותי מחשב פנטיום 4, 3GHz עם 2GB DDR II 533 MHz וכרטיס מסך O/B. ספק כח 365W בורד מבוסס Intel® 945G Express Chipset רוצה לקנות כרטיס מסך חדש לצפיה בעיקר בסרטים דרך המחשב. יש לי PCIe X16 אבל לא מדובר על PCIe 2 על על הדור הישן יותר. חשוב שיהיה S.Video ( כי זה מה שהטלוויזיה מקבלת היום ) חשוב שיהיה גם HDMI לעתיד ( אני מניח שאני אקנה טלוויזיה חדשה עוד מספר חודשים ) אין צורך ב - DVI כי המסך מחשב היום עובד d-sub איזה כרטיס מסך ניתן לקנות בעד 500 ש"ח ? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים