עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by roferh,

    אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 500-600 ש"ח, שמיועד בעיקר לשימוש רגיל במחשב, לגלישה באינטרנט וצפייה בסרטים/יוטיוב. מה שכן, אני משתמש די הרבה בפוטושופ, וכרגע מה שמהווה את ה"חולייה החלשה" שגורמת לתפקוד לא הכי טוב של התוכנה זה כרטיס המסך הנוכחי שלי, שכנראה כבר לא שיא הטכנולוגיה... בנוסף, יש לי כמה תיקיות עם הרבה מסמכים וקבצי תמונות, וכרטיס מסך טוב יזרז את הזמן עד שתיקיות כאלה נפתחות וניתן לעבור בין הקבצים/תמונות השונים. לא יודע אם יש הבדל בין Nvidia או AMD, אבל אולי עדיף AMD? אז, מה דעתכם? תודה מראש

    • 27 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. שלום, אני קונה מחשב שני, יותר נכון אספתי חלקים, ובכן המעבד פאנטיום 4 2.8, עם 775SOKET. אני עדיין מתלבט בין הלוחות אם, אני חושב שאני ילך על הGIGABYTE, 975. איזה כרטיס מסך אתם ממליצים? המחשב בעיקר למשחקים.

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  3. Started by Nils_ Holgerson,

    אהלן חבר'ה. אני הולך לקנות מחשב חדש, הרכבים שלו עדיין אינם מוגדרים. כרגע אני מחפש כרטיס מסך, שיתאים למשחקים. חשבתי על זה: http://www.skypc.co.il/sg_product~AX4870512MD5~8~0.htm או עלGTX260 שמחירו דומה. מה ההדלים בינהם? מה עדיף? האם יש משמעות לזיכרון של 896 מ"ב לעומת 512 מ"ב בלבד? אני לא מבין גדול מדי בכל העסק, לכן אשמח אם תסבירו לי במילים פשטות ככל שאפשר, ולא במושגי היי-טק. תודה ושבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  4. Started by SeaMonster,

    מחשב של חבר, המפרט הוא: AMD 4600x2 2.4Ghz 2GB Ram כרטיס מסך On board HD4200 ספק כוח גנרי 350W מסך 22" , 1680X1050 הוא מעוניין בכרטיס חיצוני עד ה 800 ש"ח למשחקים. הדבר הראשון שקפץ לי לראש הוא כמובן ה 460GTX 768mb, אבל יש פה 2 בעיות: - הוא הייה חייב להחליף את הספק, יש משהו מומלץ עם יחס עלות/תועלת גבוהה? - הלוח אם בעל ציפסט 740 של AMD , תושבת AM2+ שלפי זיכרוני לא תומכת במעבדי AM3, עד כמה המעבד הנוכחי הולך להגביל אותו?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום, אני קונה מחשב שני, יותר נכון אספתי חלקים, ובכן המעבד פאנטיום 4 2.8, עם 775SOKET. אני עדיין מתלבט בין הלוחות אם, אני חושב שאני ילך על הGIGABYTE, 975. איזה כרטיס מסך אתם ממליצים? המחשב בעיקר למשחקים.

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  6. אהלן, אני בונה מחשב - המפרט הוא כזה : Intel Sandy Bridge Core i7 2600 Socket 1155 8MB 95W 3.4Ghz Tray Gigabyte GA-P67A-UD3-B3 P67 CHIPSET (האם מומלץ?) Cooler Master 690 2 Corsair TX 750 Watt 8 ג'יגה זיכרון השימוש שלי הוא : עבודה כבדה בפוטושופ + משחקים כבדים. המסך שברשותי מגיע לרזולוציה של 1680*1050 בווינדוס. (22 אינץ') התקציב שלי הוא עד 1200-1300 ש"ח, עדיף לא לחרוג. כאשר המטרה היא כמובן עבודה חזקה ככל הניתן עם משחקים (כי לפוטושופ זה לא מאוד משנה). החנות ממנה אני הולך לרכוש היא : www.rsm.co.il ולכן אודה לכם אם תוכלו לבחור משם.

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  7. ברשותי כרטיס מסך 8800GT שמחובר לשני מסכים, 22 שפועל על רזולציה של 1680 * 1050 ו32 שפועל על 1360 *768 מעבד Q6600 ספק Corsair HX 520W אני מעונין להשקיע כמה שפחות חשבתי ללכת על 4890 שניתן להשיג אותו בסביבות 900 ש"ח. http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=1680

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  8. חבר שלי תקוע עם Geforce MX כבר כמה שנים, והוא לא מפסיק להתלונן... אז לקראת יום ההולדת שלו החלטתי לגייס כסף ולקנות לו אחד חדש. לא ממש אכפת לי אם זה כרטיס של nVidia או ATI, כל עוד הוא טוב ;D

  9. Started by ohadco5,

    שלום, הכרטיס מסך שלי מקרטע לאחרונה מעוניין לבצע שדרוג. הכרטיס הנוכחי שלי זה - NVIDIA GeForce GTX 460 . מבקש שהכרטיס יריץ לי את המשחקים החדשים ( gta , 2k15 וכו ) בהגדרות גבוהות . התקציב הוא 600-700 ש"ח. מפרט של המחשב: Mainboard : Gigabyte B75M-D3H Chipset : Intel Ivy Bridge Processor : Intel Core i5 3550 @ 3300 MHz (max : 3626) Physical Memory : 8192 MB DDR3-SDRAM ספק - [h=1]ספק כח אקטיבי SeaSonic 620W 80+ Bronze S12II-620[/h] תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by hiho,

    מפרט: C2D E6600 intel 512X2 ddr2 667 250 G hard disk does it matter ספק,איך אני יודע? בתכלס זה מחשב של HP עם chipset של אינטל Q965 הכרטיס מסך שיש לי עכשיו הוא מובנה אז זה לא משהוא... אני מחפש כרטיס למשחקים לדוגמא Cs gta and such... מקווה שתעזרו לי אה ומחיר מקסימלי בסביבות ה 500-600

    • 2 תגובות
    • 564 צפיות
  11. Started by talhashahar,

    יש לי כרגע כרטיס מסך nvidia 430 ואני מעוניין לשדרג לכרטיס מסך יותר חזק. גודל מסך שלי הוא :22 אינצ' ואני מועניין להריץ משחקים חדשים על איכות ממש גבוה כמו: Unreal 4: Engine Games The Elder Scrolls online Assasin's Creed 4: Black Flag Call of duty החדש Dark Soul 2 וכו יש לי מעבד i5 2400 ו4 gb זיכרון (אם צריך אני יכול לשדרג ל8 GB) אין הגבלת סכום (אבל לא מתכוון להוציא 2000 שקל על כרטיס מסך) . תודה רבה!!!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Enable,

    טוב לפני כמה חודשים רציתי לקנות כרטיס מסך [HD5770] אבל אמרו לי לחכות כי עוד מעט יוצאים הכרטיסים של NVIDIA , ראיתי כבר בכמה חנויות שהם יצאו ואני זקוק להמלצה לכרטיס מסך עד 1000 שקל. מפרט Asus p5k/epu 2GB RAM E8400 Thermaltake 500W כעיקרון אני יותר מעדיף NVIDIA למה תמיד אם ATI היו לי בעיות. תודה.

    • 28 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by fantom134,

    היי, אני חדש פה וקיוויתי לקצת עזרה, אני מעוניין בלרכוש כרטיס מסך יותר משודרג ממה שיש לי כרגע, כרטיס שיתאים למשחקי מחשב, בסביבות ה 400+- ש"ח. תודה לכל העוזרים. פרטי המחשב שלי: Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234) Language: English (Regional Setting: English) System Manufacturer: 939N6 System Model: 939NF4G-SATA2 BIOS: Default System BIOS Processor: AMD Athlon 64 Processor 3500+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz Memory: 2048MB RAM Page File: 490MB used, 3449MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found Card…

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  14. Started by nir1977,

    האם הכרטיס הזה מומלץ או שכדאי להחליף לכרטיס אחר הרמת מחירים דומה? Gigabyte GeForce GTS 250 1024MB DDR3 GVN250ZL1GI המפרט של המחשב כוללת את המעבד החדש INTEL CORE I5 750 לוח אם GIGABYTE GA-P55 זיכרון 4G DDR3 1333MHZ אשמח לתשובה מהירה כדי להספיק לשנות את המפרט לפני שהמחשב יורכב תודה

    • 5 תגובות
    • 834 צפיות
  15. Started by or2077,

    אני מחפש בכרטיס מסך בסביבות ה600 שקל ואני צריך שיהיה לו ג'יגה זכרון כי הוא על מסך 24" והוא למשחקים..תודה

    • 9 תגובות
    • 768 צפיות
  16. Started by yaron@,

    שלום לכולם אני רוצה בבקשה המלצה על כרטיס מסך אשר יותר חזק מהכרטיס מסך של הלוח 965P S3 אבל יחסית זול במחיר..... פשוט אני לא רוצה לקחת את הכרטיס מסך און בורד אבל מצד שני אין לי להוציא הרבה כסף עליו..... מה שכן בעתיד אני אוסיף כרטיס טוב.... אז ככה שהכרטיס צריך להיות טוב לשנה הקרובה לפחות.... תודה רבה

    • 13 תגובות
    • 889 צפיות
  17. הרזולוציה המקסימלית 1680X1050 אני רוצה כרטיס מסך שינצל את הרזולוציה הזאת הכי טוב ובהכי פחות כסף. תודה

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  18. Started by ally1989,

    אתם יכולים להמליץ לי על כרטיס מסך בין ה512 ל1000 מגה עם MEMORY INTERFACE של לפחות 128 ושתהייה לו יציאת HDMI + ספק כח? (כי לדעתי מה שיש לי לא מספיק לשום דבר ברמה הזאת) אה כן ועדיף כמה שיותר זול.. יש לי לוח אם MSI-7267 945gcm5 לדעתי הוא קורא גם DDR2 וגם DDR3 יש לי 1G RAM DDR2 ספק כח EZCOOL 350W מעבד Intel® Pentium® D CPU 3.00GHz יש משהו ששכחתי לציין?

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  19. Started by matanch,

    אני מעוניין לקנות כרטיס מסך לגיימינג מפרט מחשב: כרטיס מסך כרגע: Generic Non-PnP Monitor על NVIDIA GeForce GTX 550 Ti מעבד: intel core i5 2500 ספק כוח: 550w זיכרון ram: 8gb ddr3 לוח אם: asus p8p67 מסך: full hd (רזוליציה) תקציב: ללא הגבלה בקיצור שינצל את המפרט עד הטיפה האחרונה משחק בעיקר ב Battlefield 3

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  20. היי , אוקי אז המגבלות הן כאלה: *הכרטיס החדש יחליף HD4850 של XFX שהחיסרון היחיד שלו הוא512MB ,שעובד עד היום כמו גדול(באמת,אין לי תלונה אחת עליו) לאחרונה רכשתי מסך טלויזיה 1920*1080P וכנראה שבגלל הזיכרון הקטן יחסית אני רואה קפיצות קטנות בזמן סרטים, כך שהכרטיס חייב להגיע עם לפחות ג'יגה זיכרון פנימי(מה שנראה כסטנדרט היום) *הכרטיס חייב להיות באותו גודל פיזי של הקודם ,(אין מקום במארז) 9 אינץ' אם אני לא טועה. *רצוי ATI (העדפה אישית,בלי הצדקה מיוחדת) *בתקציב הזה אפשר לשחק על מסך הטלויזיה או שישנו צורך למתוח טיפה את התקציב? *ראיתי את ה5770 1GB שנראה שהוא מתעלה על כרטיס המסך הנוכחי ,איך הוא במשחקים ב1080*1920? בכלל כל המלצה\דעה אחרת\מבצעים חדשים אשמח לשמוע תודה יומנעים

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  21. Started by super4life,

    monitor 26inch ithinking of ati hd 5770 or ati hd 4890 cuz ati hd 5770 has dx11

  22. Started by biggie,

    ה8800GT נדפק אז אני מעונין במחליף ראוי שווה ערך למה שהיה בתקופתו לכרטיס בימינו. המפרט הוא: מעבד דואל E6550, לוח ג'יגהבייט EP43-UD3L, וספק צ'יפטק GPS-550.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by shahar77,

    צריך המלצה לכרטיס עד 300 ל-AGP.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by tripdd,

    שלום לכולם, אני צריך המלצה לכרטיס מסך בתקציב של עד 300 ש"ח, בעקרון הצורך הכי עיקרי הוא חיבור של הכרטיס בHD לLCD (בשביל לראות סרטים), המסך הרגיל שאיתו אני עובד הוא 17". לוח אם- ASUS-M2N-E מעבד amd 4200x2 הספק חזק ככה שאין בעיה מהבחינה הזאת. תודה מראשף

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  25. Started by אללא הוא עכבר,

    חשוב שיהיה לפחות ברמה של הx1950p‏ ושיהיה עם 512 ראם בשביל רזולוציות גבוהות במשחקים, אני יודע שהתקציב נמוך אבל יספיק כרטיס שלא ירד מה1950 תודה

דיונים חדשים בפורומים