עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. השימושים לכרטיס (בנוסף לאינטרנט ואופיס) הינם הצגת סרטים על טלויזיה, עיבוד תמונה ברמה לא מקצועית, VIVO, דחיסת mpeg2 (רצוי גם mpeg4).

  2. Started by oriel0018,

    שלום יש לי מעבד AMD X2 64 3800 זיכרון 2 ג'יגה HD 160G לוח אם M2N-TVM ספק 470 TT מסך 24 אינץ FULL HD איזה כרטיס אתם ממליצים לי שהמעבד לא יגביל ... בעיקרון אני צריך את הכרטיס למשחקים מינמלים מאוד .. תודה .

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום לכולם, יש ברשותי מחשב שרכשתי לפני 3 שנים: מחשב 1200EJמפרט טכני:Intel Core i7*2600 3.4GHz :מעבדWindows 7 Home :הפעלה מערכתPremium 64bit16GB 1333Mhz DDR3 :זיכרוןדיסק קשיח: 2TB 7200RPMAMD Radeon HD 7570 :מסך כרטיסDDR3 2GBכונן: DVDWiFi 802.11b/g :אלחוטית תקשורתמ"ס 41.5x17.5x41.2 :מימדיםמשקל: 12 ק"גbeats Audio High Definition 7.1 שמעTV Tuner עם שלט טלוויזיהמקלדת ועכבר אלחוטיים מתנהחיבורים אחורי :USB 3.0 x 2USB 2.0 x 2כניסת שמעיציאת שמעDVIHDMIDisplayPort. מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שעיקר היעוד שלו הרצת משחקים חדשים ב FPS נורמלי (הגדרות מסך יחסית גבוהות) - תקציב עד 700 ש"ח (ניתן לחרוג במידת הצורך). כמו כן, זה הספק כוח של המחשב: (460w - (100v-240v - kd - לגבי צריכת החש…

  4. אני מחפש כרטיס מסך שמיועד לצפייה בסרטים 4K ושלא יהיה יקר

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. ה 4870 שלי החליט לעשות בעיות ומציג נקודות וקווים על המסך. קניתי אותו לפני שלוש שנים כמעט מחנות אמינה. עדיין באחריות. מה הנוהל בדרך כלל? האם חובה לספק לי כרטיס חלופי? כמו כן מה המקביל לכרטיס כזה היום. עד שאקבל תשובה מהחנות והיבואן נראה לי שבמידה ולא אקבל כרטיס חלופי ארכוש לי אחד. אף פעם לא מזיק. תודה מראש לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  6. שלום חברים, ראשית נתחיל עם המפרט: זה המפרט שלי: Intel Core i7-860 Lynnfield 2.8GHz Lga 1156 95W Quad-Core Processor BX80605I7860 ASUS P7P55D-E Lga 1156 Intel P55 SATA 6Gb/s USB 3.0 ATX Intel Motherboard Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Desktop Memory Model CMX4GX3M2A1600C7 Mushkin Enhanced Blackline 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Desktop Memory Model 996782 Thermaltake SpinQ Performance Series cooler with ultra-lightweight aluminum and six heatpipes CL-P0466 CPU Cooler Antec Three Hundred Illusion Black Steel ATX Mid Tower Computer Case SAPPHIRE 100259-1GL Radeon HD 4870 1GB 256-bit GDDR5 PCI Express 2.0 …

    • 0 תגובות
    • 771 צפיות
  7. שלום, אשמח להמלצה לכרטיס מסך באותו רמה של GV-N960G1-GAMING-2GD http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=5372#sp. המארז שלי הינו Antec One Mid Tower Case http://www.antec.com/product.php?id=704923&fid=4&lan=us מבחינת המימדים הגודל כרטיס מסך גדול מדי לגודל המארז. אורך מארז 266ממ, אורך כרטיס מסך 298. אשמח להמלצות.

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  8. חיפשתי ולא מצאתי פה בפורום, אני מחפש כרטיס מסך תומך HD 1080I עם קירור פאסיבי, ללא מאווררים (כי הרעש מפריע). האם קיים חייה כזאת? במידה ופיספסתי משהו בחיפושי בפורום גם לינק יהיה טוב.

    • 7 תגובות
    • 730 צפיות
  9. Started by zahi122,

    שלום אני צריך המלצה לכרטיס מסך המערכת שיש לי כרגע seasonic ss-500et 500W Intel Core i5-750 Gigabyte GA-P55-UD3 Sapphire ATI Radeon HD4850 512MB והאם הספק שלי מספיק חזק או צריך להחליף?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by ychig,

    למשחקים תודה

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  11. שלום לכולם ! יש לי מעבד : Intel Core 2 Quad Q6600 לוח אם GIGABYTE GA-G33M-S2H זיכרון Corsair DDR2 2048MB (1024MBx2) 667MHz CL5 מארז כולל ספק HEC 6A19B 400W ואני מעוניין לקנות כרטיס מסך למשחקים בתקציב של 400 ש"ח מודה לכם על העזרה ! דודו

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  12. Started by zabal12,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך למשחקים למפרט הבא : core i 3 2100 3.1 ghz Intel BLKDH67CL-B3 Socket 1155 H67 CHIPSET 1920x1080 רזולוצית מסך טבעית 4GB RAM 1333 MH Intel BLKDH67CL-B3 Socket 1155 H67 CHIPSET תודה,

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. זה המפרט בכלליות asus G/31 pk-cm cpu e8400 2 gb ram dvd lg 1 pcs hd 500 gbsata2-1 pcs ספק כח יותאם לכרטיס המסךלפי המלצתכם מסך 24 דל או פיליפס(עדיין מתלבט-הנטייה היא לכיוון של דל) המחשב אינו מיועד למשחקים,חשוב ביותר עניין הרזולוציה+התאמה למסך.עניין חדות התמונה הינה קריטית אם אפשר בבקשה-יותר לכיוון של nvidia תודה מראש

  14. שלום לכולם מחפש כרטיס מסך טוב הדרישות שלי רק fear combat שיריץ אותו טוב שאני יוכל לשחק בכיף תקציב מ-500ש"ח עד 1300ש"ח אבל אני רוצה שתעשו רשימה של כמה מחירים תודה רבה לכל העוזרים אלי.

  15. אהלן יש לי כרטיס מסך geforce 8800 gts leadtek 640 mb, והוא די מקרטע בהרצת משחקים כמו MW2 וכו'. אני מעוניין להריץ את MW2 ברוזולציה אופטימלית נראה לי שכדאי לשדרג לכרטיס מסך חדש בסביבות 800 ל 1000 שח (גמיש) מפרט: מעבד:intel e6600 2.4 ghz core 2 duo לוח: gigabyte p35-dq6 זכרון: kingston 2 gb ddr2 800 mhz ספק: thermaltake 500W מסך 20 אינץ לא משנה לי ATI או Geforce, מה שמציג ביצועים טובים יותר.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. לום לכולם יש לי מחשב בן שנתיים וחצי בערך ואני רואה שהוא כבר כימעט לא סוחב מישחקים חדשים (לא מדבר על קרייסיס ) אפילו Test Drive Unlimited הוא לא יכול ליסחוב על הכי גבוה ועל הכי נמוך אני מקבל 40 FPS המיפרט שלי הוא מעבד AMD ATHLON 64 PROCESSOR 3700+ לוח אם ASUS A8N-E זיכרון 1 גיגה כרטיס מסך גיפורס 6600 ספק HEC-425VD-PT (לא חושב שהוא ג'רני ) הקטע שאני רוצה ליקנות את הכרטיס מסך הכי טוב שאני יכול התקציב שלי הוא עד 2000 שקל והבעיה אם אני קונה משהוא רציני היה לי צוור בקבוק רציני ואני לא רוצה ליקנות משהוא מהדור של הדור הקודם (1950 ) (יש אפשרות שאני יקנה את המעבד הכי טוב שאני יכול וכרטיס מסך טוב ? )

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by orentz,

    אהלן מחפש המלצה לשדרוג כרטיס מסך הרזולוציה שאני משחק 2560X1440 כרטיס שיש לי כרגע הוא HD 5870 ספק 500W של סיסוניק למשחקים כמו BF3 MW3 תודה לעונים

    • 12 תגובות
    • 929 צפיות
  18. Started by marik,

    שלום יש לי כרגע 6200 אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך ויש שתי אפשריות . SLOT AGP ATI 9550 256MB ATI 9600 256MB אמרו בחנות ש 9600 יותר עדיף,אבל אבל אני צריך המלצה כאן אשמח לקבל תגובה וגם הצעה אחרת עד 350ש"ח

    • 10 תגובות
    • 799 צפיות
  19. כרטיס מסך אופטימלי למערכת מחשב ותק שנתיים מפרט המחשב: זכרון 2gb 667 mh לוח אם asus M2A-VM HDMI מארז HEC 21 400W ספק כח מקורי מעבד AMD ATHLON 64*2 4800 אפשר מעט לחרוג מהתקציב אם ממש כדאי, תודה.

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  20. שלום לכולם. אני רוצה לרכוש כרטיס מסך חדש תקציב עד 750 ש"ח (לא9600).

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by meirdor,

    קניתי חודש שעבר מחשב חדש מעבד E8400 וספק 400 WATT של HEC לבינתיים יש לי כרטיס און בורד INTEL GMA 3100 שהוא ממש גרוע......... יש לי מסך 19 אינץ ואני לא גיימר מטורף אבל....חשובה לי האיכות ויותר מזה חשוב לי להשקיע את הכסף פעם אחת כדי שעד שאני יחליף את המחשב עוד הפעם (עוד 3-4 שנים)כל המשחקים ירוצו לי על MED לפחות וחלק ב High(משחקים כמו קריסיס לא מענינים אותי מעניין אותי DIABLO3 שאמור לצאת ו STARCRAFT2 ומשחקי פיפא ו GTA) עכשיו התקציב הוא 900 אבל אם מספיק לי משהו בפחות בגלל שיש לי מסך 19 ולא 32 אז עדיף בגלל שאני מתחיל עוד חודשיים תואר של 4 שנים ולא יהיה כסף להשקיע בכרטיס מסך חדש עוד הפעם....תודה.

  22. Started by RawSteel,

    אני עדיין לא בטוח איזה מעבד זה יהיה, 2500 או 2800, יש מצב גם ל3000. הלוח הוא Abit NF-7 SL V2.0. הזכרון הוא Corsair twinx 512 ddr. עכשיו, יש לי בערך 200 דולר לכרטיס+ - . על מה אתם ממליצים? Radeon 9600p , אם אני יכול אז אולי איזה Radeon 9700 או 9800 NP!, או Nvidia בכלל? איזה FX 5600? בבקשה תעזרו לי להחליט, אני מצפה שהמחשב יריץ משחקים חדשים בצורה נאותה, אפילו אם הוא לא יריץ את DOOM 3 לא נורא. תודה ;D

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Dorb,

    ערב טוב, אני מעוניין לשדרג כ.מסך במערכת מחשב מעט ישנה. QX6700 4GB DDR2 800 בעתיד יהיה גם 8. 620W Seasonic BRonze אני מעוניין בכרטיס מסך שלא יסבול מצוואר הבקבוק של המעבד, חשבתי על ה660GTX האם הוא בחירה ראויה? או שאם צוואר הבקבוק של המעבד עדיף להסתפק ב750Ti? העדיפות היא לnVidia, פשוט בגלל שאני יכול להשיג את הכרטיסים ביותר זול. בתודה מראש, וערב טוב

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  24. Started by yotamnagani,

    של ושל ? J

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  25. היי אני ממש רגע לפני הזמנת מחשב חדש (i7 860, 6GB RAM), והדבר היחיד שאני לא סגור עליו כרגע הוא הכרטיס מסך. אני לא גיימר, אבל אני כן רוצה שתהיה לי האפשרות לשחק משחקים פה ושם, בנוסף - המחשב ישמש גם לצפיה בסרטים, ככה שחשוב גם שיהיה TVOUT (כרגע לטלויזיית CRT, אבל בקרוב אני אצטרך יציאת HDMI לטלוויזיה קצת יותר רצינית). המחשב הולך להירכש מKSP, ככה שרצוי מאד שהכרטיס ימכר על ידם, ניסיתי לבודד את הכרטיסים שעומדים בטווח מחירים שהקצבתי - אני ממש לא מבין בכרטיסי מסך, וכאן אני צריך את עזרתכם, באיזה מהם לבחור? אין לי בעיה לנצל את מלוא התקציב ולהגיע לכרטיס היקר ביותר - אבל אין לי שמץ של מושג אם אני באמת צריך אותו. להלן רשימת הכרטיסים הרלוונטיים: Gigabyte ‏HD 4650 OC 1GB GDDR2…

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים