עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ziv0798,

    בעיקר לעבודה שוטפת, אבל גם למשחקים קלים. מעדיף לרכוש בivory אם כי זה לא בהכרח. מערכת: ספק כוח 450W מעבד E8400 לוח אם gigabyte P43. תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by mani007,

    שלום רב. אני מחפש כרטיס מסך שיחליף את השימוש בכרטיס המובנה. הכרטיס ישמש לצפייה בfull hd והתחבר למסך 32 אינץ דרך Hdmi . משחקים לא מהווים פרמטר(יש xbox 360). המפרט של המחשב הוא מעבד:intel e5200 לוח אם:p5kpl-cm asus זיכרון פנימי: 2048mb 800mhz יש חשיבות לקירור שקט! ראיתי ה9400gt הבאשמגיע עם קירור פאסיבי ? http://ivory.co.il/product.asp?productid=4209&CatCode=529 אשמח להמלצות ולהתייחסות לדגם הנ"ל. תודה

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  3. Started by chnon,

    היה לי כרטיס מסך מסוג ג'יפורס 8800 GT שבא עם מעבד Q6600 של אינטל ולוח אם של ג'יגה בייט GA-P31-DS3L. כן, אני יודע מחשב מאוד ישן(כבר כמעט 6 שנים). אבל מה? סוחב פיפא 2014 מצויין. עכשיו הכרטיס מסך מתחיל לגסוס וצריך לקנות כרטיס חדש. הכרטיס שהיה לי הוא כרטיס שרכשתי ב1000 ש"ח בערך לפני 6 שנים. אשמח אם תציעו את הכרטיס הכי טוב בתקציב הזה שיתאים ללוח אם הזה. תודה.

  4. Started by chnon,

    יש לי כרטיס מסך מסוג ג'יפורס 8800 GT שבא עם מעבד Q6600 של אינטל ולוח אם של ג'יגה בייט GA-P31-DS3L. כן, אני יודע מחשב מאוד ישן(כבר כמעט 6 שנים). אבל מה? סוחב פיפא 2014 מצויין. עכשיו הכרטיס מסך מתחיל לגסוס וצריך לקנות כרטיס חדש. הכרטיס שהיה לי הוא כרטיס שרכשתי ב1000 ש"ח בערך לפני 6 שנים. אשמח אם תציעו את הכרטיס הכי טוב בתקציב הזה שיתאים ללוח אם הזה. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by nadaviz,

    מחפש כרטיס מסך לחבר עד 400 ש"ח למשחקים (בינוני ומטה) רזולוציית המסך כרגע היא 1280X1024 וכמו כן אין לו ספק כח עם יציאת חשמל אז הכרטיס צריך להיות ללא חיבור חשמל חיצוני. תודה, נדב

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by bono_71,

    שלום לכולם. אני מחפש כרטיס PCIe למחשב לא חדש עם לוח MSI NEO9 . רצוי כמה שיותר זול.המשחק הכי כבד שירוץ עליו פרו אבולושן. תודה לעונים. מעבד amd athlon 64 am2 זיכרון-2 ג'יגה ספק-ג'נרי פשוט מסך-crt-17 שימושים-משחקים לא הכי כבדים

  7. Started by Potter,

    אני קונה לוח שתומך בPCI-E איזה כרטיס מסך הכי מתאים לי בתקציב הנ"ל? אני לא ממש הולך לשחק הרבה במחשב לכן אני לא צריך משהו יקר כל כך, המחשב מיועד לסרטים ואנטרנט בעיקר.

    • 9 תגובות
    • 680 צפיות
  8. Started by leebanami,

    עיקר השימוש הוא צפייה בתכני HD על מסך טלויזיה 50" מפרט של המחשב: Q8400 4GB RAM ASUS P5QD TURBO 750W HEC WINDOWS 10 PRO 64BIT תודה רבה

    • 27 תגובות
    • 5.7k צפיות
  9. Started by MENASHEHE,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך וחשבתי על זה: http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ksprishonlezion מה אתם אומרים עליו?

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  10. Started by OFIR N.O.S,

    יש ברשותי כרגע כרטיס מסך של Gefore FX5200. ישנם מס' משחקים שלא עובדים בגלל הכרטיס, למשל: Test Drive Unlimited. אני צריך שיהיה AGP. הדרישות של המשחק לכרטיס מסך: Video card: Ati Radeon 9800 256MB VRAM or nVidia 6600GT with 256MB VRAM, Video cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended. אני מחפש כרטיס שיסחוב את המשחק לא באיכות הכי גבוהה וישרת אותי עוד שנה שנתיים. תודה לעוזרים !

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  11. שלום, מפרט TDG1001 AMD Value Game PC 5000: * CPU (מעבד): Athlon X2 5000 * Mother Board (לוח-אם): Asus M3A78EMH HDMI * Memory (זכרון): Patriot DDR II 800MHZ 2GB * Hard Drive (כונן קשיח): WD SATA2 320GB 16MB * Graphics (כרטיס.מסך): ATI ASUS HD3200 + ASUS HD3450 256MB * Optical drive (כונן אופטי): NEC DVD-RW * Case (מארז): Recom Blackdraft ATX * Power Supply (ספק כוח): Recom 450W * OS + Software (מערכת הפעלה ותוכנה): Vista Premium 32bit + Norton Nis2008 * מחיר סופי כולל מע"מ: 2,499 ש"ח מפרט כזה (בדגש במיוחד על הכרטיס מסך), יסחוב משחקים קלים ופופולאריים? (fifa, sims וכו') אני מתכוון לעוד שנה שנתיים (sims3, fif…

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  12. שלום! יש לי מחשב די ישן ואני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך. מפרט Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Intel Cherry Creek D915PCY (4 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16) 2.5 GB RAM GYRO LC-B500E 500W אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך למשהו סביר שיחזיק מעמד קצת יותר משנה. אני לא מצפה לביצועים גבוהים אבל היתי רוצה כרטיס המסוגל להריץ משחקים חדשים. מכיוון שהמעבד ישן, עוד מעט צריך להחליף את המחשב ואני לא רוצה להשקיע הרבה בכרטיס חדש. חשבתי על: GeForce 9500 או GeForce 9600. אבל אני לא בטוח אם זה לא הגזמה, ואולי יש כרטיס מסך יותר זול אם ביצועים סבירים (הרי אני מחליף בעוד שנה)? שאלה נוספת איך הספק שלי (500W) יחזיק אם כרטיס חדש?

  13. Started by 246810,

    אני מעוניין לשדרג כרטיס מסך לhd 4670 איזה דגם הכי עדיף? חשבתי על msi מksp ב420 יש לי לוח עם ציפסט945 מעבד e6300 1.86 מסך 19 אינץ' ספק 400w זיכרון 2gb

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  14. Started by yuraxp,

    אני יודע שזה לא הרבה לכרטיס מסך, אבל אני בטוח שאפשר לקנות כרטיס שיהיה טוב יותר מה F-FORCE 2 64 MB שלי אז מה אתם ממליצים?

  15. Started by Pantelemon,

    אני מחפשת כרטיס מסך שיתאים למחשב שלי, שימוש בעיקר למשחקים ברמה בינונית פלוס מבחינת מינימום כרטיס מסך (ברמה של NVIDIA GeForce 7900 GS ומעלה). אני יודעת שקשה למצוא כרטיס מסך טוב במחיר כזה אבל אם יש משהו באזור המחיר הזה... ההבנה שלי בחומרה מאוד בסיסית אז אני פשוט אצרף צילום של Everest: ועוד שאלה אחת - איך אפשר לדעת אם כרטיס המסך הנוכחי שלי מובנה? ואם כן, מה לעשות איתו כשאני אתקין כרטיס חדש? תודה רבה, יעל

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by assi,

    שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש שישמש בעיקר למשחקי פרו אבולושן ואולי פיפא (אם הם יתקרבו לרמה של הפרו). אני מעוניין שהמשחק ירוץ הכי יפה שאפשר ואם אפשר שיהיה טוב גם לשנתיים שלוש הבאות של המשחק. יש לי מסך 22'' של סמסונג ( T220 ( 1680X1050 , ספק כח 550 זיכרון 2G ומעבד DualCore Intel Pentium E5200. אני גם חושב אולי לחבר את המחשב לטלוויזיה LCD 32'' FULLHD שך LG. התקציב הוא עד 500, אבל אם חריגה קטנה תשפר באופן ניכר את הביצועים, אפשר לשקול זאת. אשמח "לשמוע" המלצות. תודה למגיבים

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by בילי,

    אני כרגע לפני קנית מחשב ואין לי מושג לגבי כרטיס המסך. המחשב כנראה יהיה: מסך : DELL ULTRASHARP 22" (E-IPS PANEL) 2209WA REV A02 מעבד : AMD ATHLON II X4 635 AM3 (2.9GHz) - BOX לוח אם : GIGABYTE GA-MA78LMT-US2H ספק כוח CORSAIR CX400 : CMPSU-400CX - או - ספק כוח SEASONIC 500W : SS-500ET שמעתי על כרטיסים מומלצים כגון:hd4730 או GT 9800 או hd 5670. מי מבניהם המומלץ ביותר,או אם יש לכם כרטיס מומלץ אחר אשמח לשמוע. השימושים הם לצורך,גימינג בינוני+צפיה בסרטים . תודות

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by n-o-a-m,

    אני מחפשת כרטיס מסך עד 500 ש"ח שיתאים למשחקים כמו סימס ולצפייה בסרטים בHD רצוי מאוד שתיהיה יציאת HDMI (תאמת דיי הכרחי). המפרט של המחשב: X2 זכרון- Elixir 2GB DDR3 1333Mhz - 184 ש"ח - 368 ש"ח ספק- SeaSonic 500ET 500W - 550 מעבד- AMD Athlon 2 X3 445 3.1Ghz 95W Triple Core AM3 Box - 389 ש"ח לוח אם- Gigabyte GA-770T-D3L DDR3 AMD770 CHIPSET - 340 ש"ח הציעו לי את אלה: TripleD Axle GeForce 9800GT 512MB GDDR3 256Bit PCI e - 360 ש"ח Sapphire ATI Radeon 5670 512MB GDDR5 HDMI Hyper Memory - 472 ש"ח Sapphire HD 4670 1GB DDR3 HDMI Retail - 408 ש"ח אבל אני לא כל כך מבינה אז אני אשמח להמלצה שלכם לאחד הכרטיסים האלו או לאחר. אם אפשר מrsm כי אני קונה את הכל משם. אממ.. זהו ת…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by DUDEnamE,

    אהלן, זה המפרט שלי: amd athalon x2 5000+ 2gb ddr2 667 geforce 8600gt asus m2n-e 400 watt PSU windows xp אני מחפש שדרוג ביצועים עד כמה שאפשר במשחקים. תקציב: 500ש"ח, תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 803 צפיות
  20. Started by Jeniav,

    היי אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 500 שח בלי חריגות המפרט של המחשב שלי: I5 2400 4gb ram ddr3 120gb ssd c400 Geforce 220gts 1gb שימוש ב2 מסכים (לפעמים) הראשי FHD המשני HD READY השימוש הוא משרדי וגם להריץ קצת משחקים כי ראיתי שהכרטיס הישן שלי ךא תומך ב dx 11

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by oren12,

    שלום חברים, מעוניין בהמלצה למערכת שכבר די ישנה הכל סוחב לי די מצויין אבל חיסרון מאוד גדול שאין לי יציאת HDMI מהכרטיס מעוניין בכרטיס שמן הסתם יתן ביצועים יותר טובים ולא יצרוך יותר מדי משאבים המערכת שלי מורכבת כך: Quad 6600 G0 P35-DS3L 4GB RAM Corsair 400W אני כבר פחות משחק במשחקים, אבל תמיד יכול לקפוץ לי פתאום ג'וק לראש לשחק במשהו ובעיקר לעבודה יומיומית וסרטים. תודה רבה לעוזרים עריכה: לא נראה לי שגם תהיה בעיה לקנות כרטיס מיד שניה/מציאון/עודפים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. המפרט הוא: AMD Athlon 64 X2 4200+ Asus M2A-VM Corsair 2x1GB XMS2 DDR2-800 Enermax Liberty 400W המסך הוא 17'' עם תכנון להחלפה ל-19 בשנה-שנתיים הקרובות. בכל מקרה משחקים אשחק על רזולוציה של 1024x768. רוב העבודה מתבצעת בלינוקס אובונטו אבל יש גם חלונות מותקן, בעיקר בשביל משחקים. העדפה לכרטיס מסך קריר (ושקט כתוצאה מכך...) שיוכל להחזיק לפחות שנה-שנתיים. העדפה ל-TMS.

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  23. שיתמוך בDIRECT10 המעבד Q6600 הספק 430W של ANTEC השימוש של הכרטיס הוא בעיקר משרדי אבל גם קצת עריכת וידאו בסיסית וצפייה בקטעי וידאו באינטרנט.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  24. אני רוצה כרטיס הכי טוב למחיר הזה הספק שלי זה HEC 400 ומסך 19 ומעבד AMD 6000 כרגע יש לי 8600GTS רצוי מחנות זיגזג מחשבים

    • 13 תגובות
    • 997 צפיות
  25. Started by pponi,

    שלום מחפש המלצה לכרטיס מסך חדש למערכת ישנה (עם PCI E ) בעלת ספק EXTREME LIBERTY 400W איזה כרטיס אתם ממליצים? האם יש צורך בשדרוג הספק?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים