עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Roeebenj,

    טוב אז אני מחפש כרטיס מסך חדש כי ה gtx 570 שלי מרגיש לי קצת ישן... בעיקרון לגיימינג חזק כמו fsx עם תוספות על FHD או BF4 על Ultra בקשר למסך אני מחבר את המחשב לטלוויזיה שהיא FHD 32 הכי חשוב שהכרטיס יהיה של geforce.. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום... אני צריך בבקשה המלצה לכרטיס מסך בסביבות ה 350 400 ש"ח אני צריך ת'כרטיס בעיקר למשחקים.... הינה המפרט שלי בצמצום CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2000 MHz (10 x 200) 3600+ Motherboard Name Foxconn K8M890M2MA Series (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) הזיכרון פנימי זה 2 GB אהה וד"א... עכשיו יש לי NVIDIA GeForce 7300 GS (512 MB תודה רבה רבה לעוזרים =]

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by kobipk,

    שלום לכולם לצערי כרטיס המסך שלי הלך לעולמו דגם Dleadetek winfast px8800 gts 640 gddr3 הכרטיס מסך הזה עלה לי הרבה כסף אני רוצה המלצה לכרטיס מסך יותר טוב ממנו ויותר תווח המחיא נע בין 1000 ל2300 ש"ח מפרט המחשב שלי מעבד: intel Quad 6600 קירור למעבד: ZALMAN CNPS9700 LED לוח אם: ASUS STRIKER II EXTREME זכרונות: OCZ TRIPLE CHANNEL {3x2} 6GB 1600MHZ CL7 ספק כוח: Enermax PRO82+ 625Watt Retai מסך: SAMSUNG LCD 931BW 19 מארז: Zalman GT1000 תודה רבה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 933 צפיות
  4. Started by emro87,

    שלום רב.. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך עם חיבור DVI (כרגע יש כרטיס מסך פנימי בלי חיבור זה) בעיקר למטרות צפייה חלקה ויפה בסרטים במחשב (לא לצורך משחקים..), אשמח לשמוע הצעות לכרטיס מסך מתאים וזול. יש לי מחשב Intel Dual-Core E5800 3.2Ghz, ולוח אם G41TM-P31 (בעל סלוט PCI-E ו-4 ג'יגה זכרון DDR2). תודה.

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  5. Started by alex.turovsky,

    יום ראשון אני קונה GTX570 אחרי שהעפתי את AMD RADEON 6970 מהמשוואה. יש שניים במחיר סבבה שאני מתלבט כי כזכור לי אחרי בלגאן, פעם NVIDIA חסמה אפשרות של יצרנים לבצע שינויים במפרט מלבד: - קירור - עיצוב - BUNDLE אז למעשה לפי דעתי אין שום הבדל בין כרטיסים מיצרנים שונים. אני עדיין צודק ? כרטיס 1 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2367 כרטיס2 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2260

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by haim6130,

    מה יותר טוב? HD3870 X2 או HD4870 1GB ?

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  7. Started by igoldman,

    אני נותן את תודתי מראש לכל העוזרים בנושא יש לי מחשב PENTIUM 3 מהירות 800 MHZ זכרון 320 MB סטיק אחד של 256 MB במהירות 133 MHZ וסטיק אחד של 128 MB גם במהירות 133 MHZ שני הסטיקים של חברת KINGSTONE הכרטיס מסך הקיים של המחשב הוא 2 RIVA TNT עם 32MB הבעייה היא שלא ניתן להריץ משחקים בתצורת החומרה הקיימת בגלל הכרטיס מסך שהוא ישן ואיטי מבחינת מחשקים שאני מעוניין לשחק זה כל המשחקים החדשים שיוצאים כל הזמן על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לקנות ? אין לי צורך ביציאת DVI או תמיכה ב AGP במהירות X8 כי הלוח אם שלי תומך מקסימום במהירות X4 ואין לי צורך ביציאת TV OUT כי אני לא מתכוון לחבר אותו ל TV חוץ מזה למישהו יש ניסיון בחיבור כרטיס מסך מתקדם למחשב PENTIUM 3 מהירות 800 MHZ ? האם יהיה לי שינ…

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  8. שלום אבקש המלצה לכרטיס מסך עד כ400 שקלים כאשר המטרה שלי היא משחקים אך כגיימר בינוני ז"א לא כרטיס ממש רציני אלא משהו ממוצע שיעבוד טוב ובמחיר הזה.(אם יתאפשר בכלל). תודה מראש, גיא.

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  9. לאחרונה רכשתי מסך רחב 16:9 21 אינטש. אני הייתי רוצה להפוך את המסך מחשב גם לטלויזיה. איזה כרטיס מסך הייתים ממליצים לי? תקציב של כ250 שקל (עדיף שלא יותר) אבל שיהיה טוב ואיכותי, שיהיה אפשר לצפות בו גם בשידורי לווין (HOT סרטים וכאלה), מבלי לחבר אותו לממיר. אולי אתם מכירים כרטיס מסך כמו זה של נטוישיין שאפשר לצפות דרכו בערוצי HOT (הייתה פרסומת על זה). ח'ברה תייעצו...לא אכפת לי שלא יהיה שם תוכנות לעריכת וידאו אלא רק רב שידורי הלוין של HOT ושיהיה ניתן להקליט ולצפות בזה באיכות סבירה. נ.ב. יש לי מחשב חדש וחזק כך שאין בעיה בנושא הזה. תודה

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  10. Started by Boes,

    מצאתי את הכרטיס במחיר טוב בחנות הזו: http://www.1pc.co.il/product-3986-MSI_NVIDIA_GeForce_GeForce_GTX_770_2GB_Twin_Frozr.aspx אני לא מתכנן המהרות (לא של המסך או המעבד), בעקרון אני רוצה לגיימינג בינוני +, כלומר אין צורך בהגדרות הכי טובות בעולם, אבל יש לי תקציב של כ 2000 שח והכרטיס הזה נראה מושך ביותר.... המפרט שלי: core-7i-2600 עם 16gb ddr3 1333, מסך dell u2313hm, אני הולך להוסיף גם ספק כוח אחרי בירורים שאני מבצע עכשיו. אני מתכוון לרכוש כרטיס מסך במהלך השבוע הקרוב ואשמח לשמוע אם יש למישהו הסתייגויות או המלצות טובות לכרטיס שיכול להתאים יותר. נב, שמתי לב שיש כל מיני גרסאות שונות כמו של msi, אני מניח שלא אצטרך מעל 2gb עבור מסך אחד ברזולוציה של 1080x1920. בגלל זה אני חוש…

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  11. שלום לכולם, ברצוני לרכוש כרטיס מסך שישרת אותי בצורה טובה כאשר אני עובד עם תוכנות לעיבוד תמונות כגון Lightroom ו-Photoshop 5. כמו כן, אני מבצע סטרימינג מהמחשב לטלוויזיה שלי וארצה שהתמונה תזרום בצורה חלקה מבלי שארגיש בעיוותים קלים כפי שאני שם לב היום, כאשר הטלוויזיה מחוברת דרך יציאת ה-HDMI מהכרטיס מסך Built-in. הנתונים של המחשב שלי: מעבד i5 2320 8 ג'יגה RAM לא זוכר את הדגם של הלוח אם אבל הוא תומך בכל החיבורים הקיימים כיום. אשמח לשמוע המלצות מניסיון על כרטיס מסך שיעשה עבורי את הדברים שציינתי. חשוב לציין כי איני גיימר ולכן איני זקוק לביצועים מטורפים. בתודה מראש לעוזרים, רון.

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  12. יש לי מחשב AMD Athlon xp 2600+ 1.9 GH ו512 ראם (שני סטיקים). זה די כל מה שאני יודע... עכשיו, אני רוצה לקנות את ה 6600GT... אני בדוק קונה את זה אז אל תנסו להמליץ לי מה יותר משתלם מבחינת מחיר וכו... רק רציתי לדעת אם זה בטוח יעבוד לי כמו שצריך על המחשב... זה די חשוב כי אני מזמין היום... תודה... אגב, יש איזו תוכנה או דרך לבדוק אם יש לי agp או pce i?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  13. Started by 34N1A1N79,

    היי, בבקשה המלצה על כרטיס גרפי לא יקר במיוחד, נגיד עד 1000 שח 1200 ש"ח שיהיה לו גם יכולות מבחינת וידאו אם אפשר, או לפחות יהיה מספיק עוצמתי עובדת עם תוכנות גרפיות (פוטושופ וכאלה) באופן מקצועי מפרט מחשב: windows 7 64 bit Mainboard : ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-A Chipset : Intel Haswell Processor : Intel P6 @ 3600 MHz (max : 4000) Physical Memory : 16384 MB DDR3-SDRAM Video Card : Intel® HD Graphics 4600 Hard Disk : SAMSUNG HD103SJ ATA Device (1000GB) Hard Disk : Samsung SSD 840 EVO 120GB ATA Device (120GB) DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GH24NSB0 DVD-Rom Drive : DiscSoft Virtual Monitor Type : Dell Computer DELL U2412M - 24 inches …

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by Ac-Boy,

    שלום =] אוקי אני רוצה לרכוש עד 200 ש"ח כ.טלוויזיה.. יש לי מסך פשוט של MAG מחובר באמצעות S-VIDEO (חיבור רגיל) אוקי השאלות שלי הן כאלו 1. איך אני מחבר את הכרטיס טלווזיה? לפי מה שאני יודע רגיל ופשוט פשוט מחברים ומתקינים דרייברים, האם יש משהו שצריך לעשות חוץ מזה? ואני מדבר על הכל גם אם זה הכי מובן מאליו. 2. יש לכם המלצה כלשהי על כרטיס ב200ש"ח? 3. הממיר HOT שיש לי בבית יתאים 100%? 4. האם הכרטיס אחראי על האיכות או שזה מוטל על הכרטיס מסך?[br]פורסם בתאריך: 31.05.2007 בשעה 22:52:15 אני שמתי לב שיש עוד חיבורים של הממיר האם הכל נכנס לכרטיס הזה או שיש כמה שנשראים בחוץ?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  15. לפני סיפור ההמלצה אני אקדים ואומר שלפני כמעט שנה פרסמתי פוסט עם המלצה דומה וכל מני הזויים העירו לי שלפנות לאמאזון בבקשות מיוחדות זה ניצול ו"ישראליות". אני מבוגר מדי לוויכוחים אינטרנטיים, לא הגבתי אז ולא מתכנן להגיב גם הפעם (אם הנושא יעלה שוב). אני רק אשתף שבזכות השירות הנהדר שנתנה לי אמאזון המשכתי לקנות בה באלפי שקלים וגם דרבנתי אחרים לעשות כך. לפני מספר ימים התקלקל לי הכרטיס EVGA GTX1080 FTW פניתי מיידית גם לEVGA וגם לאמאזון. EVGA היו אחלה, חזרו אלי תוך פחות משעה וביקשו שאשלח אליהם את הכרטיס לתיקון. אמאזון לעומתם חזרו אלי אחרי 5 דקות במייל, התנצלו שאין להם אותו כרגע זמין במלאי ונתנו לי זיכוי מלא על הסכום המקורי בו קניתי את הכרטיס. למעשה שילמו …

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שדרגתי לכרטיס מסך 6990 ואני רוצה למכור את הישן להלן הפרטים שהוצאתי מהSIW Video Adapter ATI Radeon HD 4800 Series Video Processor ATI display adapter (0x9440) Adapter DAC Type Internal DAC(400MHz) Memory 1024 MBytes Dedicated Video Memory 1008 MB (1057992704) Dedicated System Memory 0 MB (0) Shared System Memory 1791 MB (1878093824) כמה אני יכול למכור כרטיס כזה היום ? הכל תקין איתו אין בעיה ולא עשיתי OC עליו .

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  17. Started by mor873,

    מחפש כרטיס טלויזיה טוב כולל רדיו בסיבובות 400-600 ש"ח , יש לי כרטיס חדש יחסית אבל לא קולטים בו טוב ויש רעש למרות שיש לי כרטיס קול טוב של קראטיב פלטניום zx .

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  18. אני רוצה לרכוש כרטיס מ. ובלי להתייעץ בפורום אני לא זז לשום מקום המפרט שלי הוא לוח: MSI NEO P35 מעבד: INTEL C2D E6600 זיכרונות : OCZ 1024MB 1066MHZ X 2 כרטיס מסך:GF8800GTS 320MB 256BIT ארדיסק 2 : IDE 160GB WD 8MB \ SATA 320GB 16MB WD ספק: 500w hec מסך: 22" samsung syncMaster t220p קראתי המלצה באתר לגביי ATI Radeon HD4870 1GB PCIeוClub 3d כדאי לי את זה או שיש המלצות נוספות? תקציב 1500 לא יותר אני כבר מחר רוצה לקנות השימוש בעיקר למשחקים וסרטים אני משחק הרבה ועוד שאלה אתם חושבים שצריך לשדרג גם את המעבד?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by YARONGT,

    ששלום חברה אני מחפש כרטיס מסך בסביבות 500 600 גג לגיימינג וגם ל oc נורמלי אבל נבידיה כי יש בו פיזיקה טובה משל ati לא חשוב מפרט. לא משנה אם אני לא ינצל את הכטיס טוב רק תביאו לי את הכי טוב שיש בתקציב הזה תודה לעוזרים ובוקר טוב לכולם . ספק כוח יש חיבור 6 פינים של חשמל 480 וואט.

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  20. Started by Big_Guy7,

    אני מתכנן קנייה של מחשב נוסף לבית, ומנסה לחסוך כמה שיותר בתקציב. בקשר לכרטיס המסך, המטרה היא לקחת כרטיס עם ביצועים סבירים במחיר נמוך, עם יכולות OC טובות - עם קירור הסטוק שלו, שישמש למשחקים קלים. אני משער שהתקציב לכרטיס ינוע בין 200 ל 350 ש"ח, בכוונה להגיע למחיר זול ככל האפשר. עבר הרבה זמן מאז שהיה לי זמן להתעסק ברכיבים חדשים ומחירים, ולכן אני צריך המלצה טובה לכרטיס תודה מראש

  21. צריך המלצות לכרטיס מסך AGP בשביל משחקים כבדים תקציב סביבות ה 900 עדיף כמה שפחות

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by sim,

    יש לי מחשב עם כרטיס מסך HD 4800 512 MB 1. אני רוצה להחליף כרטיס ליותר מתקדם מינימום 1GB זיכרון. 2. שאלה אם הלוח אם הוא DDR2 האם אפשר להתקין עליו כרטיס שהוא DDR 3 . שאר הנתונים : מעבד E8400 זיכרון 4GB DDR2

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  23. Started by naory99,

    שלום יש לי תקציב של 500 ש"ח ואני רוצה כרטיס מסך טוב שיפעיל לי משחקים יחסית חדשים למשל פיפא 2009 crysis ועוד זה בערך מפרט המחשב שלי מעבד: CPU Type Intel Pentium 4 540, 3266 MHz (16 x 204 לוח אם:abit הינה תמונה של מפרט הלוח לא יודע אם זה יעזור :http://img376.imageshack.us/my.php?image=41249201fy5.jpg ספק 400 w מסך :17 אינץ lcd של viewsonic דגם va712 תודה מראש למי שיכול לעזור

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  24. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני מחפש למישהי שהיא עורכת אירועים 2 מסכי 19' משומשים CRT... מכיוון שאני לא ממש מבין במסכי CRT בגודל הזה אני צריך את עזרתכם לבחור 2 מבין מדור הטרייד זון שבאתר או מאתר יד 2 http://hwzone.co.il/tradezone/index.php?bbstype=offered&cat=8 http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?AreaID=2&SalesCatID=6&SalesSubCatID=36&Info=19&fromPrice=&untilPrice= תודה רבה מראש

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  25. Started by subarel,

    אני בדרך לקניה של מחשב חדש..- לאחר הרבה חיפושים בפורום ועצות מאנשים החלטתי על ה7600GT.. תקציבי יחסית, ועדין יספק קצת ביצועים.. - רק השאלה שלי היא, יש הרבה חברות שמיצרות את הכרטיס (Leadtek,Palit,Gigabyte,Gainward,MSI וכו..) - מי מומולצת? האם יש הבדלים בין הכרטיסים או שכולם מיוצרים לפי אותו מפרט.? בראל.

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים