עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Graphics Engine nVIDIA GeForce 7800 GT x 2 Video Memory 512 MB DDR3 1.6 ns **note1 Engine Clock 430 MHz **note2 Memory Clock 1.2 GHz(600 MHz DDR3) **note3 RAMDAC 400MHz Bus Standard PCI-E Memory Interface 256-bit Max Resolution 2048x1536 VGA Output 2 D-Sub connectors; 2 with DVI-VGA adaptors TV Output Video-in & Video-out (VIVO) with HDTV support DVI Output Dual DVI-I 2nd VGA Output Yes Adaptor/Cable bundled VIVO cable, DVI adaptors, power cord, External Power Adaptor kit (Included), detachable D-sub cable Software Bundled Call of Duty 2 (in selected regions) Project Snow Blind Xpand Rally Virtual Drive ASUS DVD Media &am…

  2. אין לי מושג במה הוא תומח יש לי רק נתונים אתם תדעו במה הוא תומח ואם הוא מתאים לי תיראו זה הנתונים הכרטיס שאני רוצה לקנות הוא gigabyte radeon 9550 128mb הלוח אם שלי הוא: לוח של אינטל דגם D845EBG2 בדקתי בתוכנה cpu-z וכתוב שם בקטגוריה של הלוח אם בסוף כתוב AGP REVISION : 2.0 DATA TRANSFER RATE : 4X אין לי מושג מזה אומר ומה לעשות אני לא מבין כלום בכרטיסים מסך וכל זה תעזרו לי בקשה הכרטיס שיש לי עכשיו הוא nvidia g-force mx440 64mb תודה לכל מי שעוזר

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  3. אורח voodooman

    http://www.ocworkbench.com/2004/gigabyte/gv-3d1/g1.htm :silly: :xyxthumbs: :yelclap:

    • 43 תגובות
    • 3.2k צפיות
  4. אז ככה לפני זמן מה ניסיתי לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך שלי RADEON 1900XT 512MB. בוא נגיד שהניסיון לא עלה יפה והכרטיס מאז התחיל לעשות בעיות כדוגמת כל מיני אובייקטים ועיוותים בגרפיקה במהלך משחקים וכמה פיקסלים מהבהבים בהצגת סרטים. השאלה היא, האם ניתן להציל את הכרטיס מסך? (יש אולי מעבדה שמתמחה בתיקון דברים כאלה??) והאם בכלל שווה לתקן או שכדאי לקנות כרטיס חדש? אני חשבתי על הRADEON HD2600 PRO, חוץ מזה שהוא תומך DX10 האם הוא טוב יותר/משתווה ל1900XT? והאם תוכלו להמליץ על עוד כרטיסים טובים בסכום של 500-600 ש"ח? יום טוב!

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  5. radeon 9500 pro יתאים? יסחוב?

    • 12 תגובות
    • 878 צפיות
  6. היי, ניסיתי לחבר את היציאת וידאו של הכרטיס שלי 6600GT לטלויזיה כדי לראות סרטים, אבל ללא הצלחה. לפני שאתם מציעים לחבר את הכבל: 1. כן הצלחתי לחבר מחשב אחר עם כרטיס אחר בעזרת אותו הכבל ואותה הטלויזיה. 2. סימנתי בדריוור של אנוידיה "Force TV" עשיתי אתחול בדקתי את החיבורים וכלום, יכול להיות שהבעיה בכרטיס? השאלה אם יש למישהו רעיון איך אפשר כן לחבר את המחשב? חשבתי אולי לקנות כרטיס מסך אחר זול כדי לחבר במקביל רק בשביל היציאה אבל יש לי AGP אחד יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  7. הכרטיס עושה יותר רעש מכל המחשב ביחד האם הגיוני??

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  8. אני חושש שהכרטיס גמור יש לי את הכרטיס כבר 4 שנים ... הפעלתי ת'מחשב ניכנסתי למשחק GTA SANRAS ופיתאום היתחילו לי נקודות אדומות נמרחות על כל המסך ניסיתי להפעיל משחקים אחרים אבל עדיין אותה הבעייה ברגע שמסיים לטעון תקבצים המשחקים נתקעים .. זה קורא גם כשאני מפעיל סרטים .. אפילו שומר מסך .. עם הכרטיס שלי באמת הלך אז לא תהיה לי ברירה וליקנות כרטיס מסך חדש ב400-500 שקל רק באסה נהנתי מאוד מה8800gts .. הפעיל לי כל משחק

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. הטכנאי שלי שאל אותי עם אני רוצה שהוא יחליף לי אותו בX1900xt radeonהאם כדאי? האם הוא יותר טוב, פחות טוב או אותו הדבר? תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  10. Started by idok,

    יש לי בעיה... הרצתי טסט של התוכנה PCMARK2002 ובסוף כשנכנסתי לאתר שלהם וראיתי את המפרט שלי, היה כתוב שהAGP העכשווי שלי הוא X2 ואפשרי X8,X4... למה כתוב לי שהכרטיס רץ על X2 כשהוא אמור לרוץ על X8? ד"א את המפרט שלי אתם יכולים לראות בצד....

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. יש לי רדאון 9500 פרו 128 מ"ב..עכשיו אני יודע שבעזרת הדרייברים של אומה אפשר להפוך אותו ל9700 האם זה נכון? ובמה זה כרוך? אני צריך לפרוץ את הביוס שלו או שזה רק soft mod? הכרטיס יתחמם יותר לאחר מכן? כי גם ככה הוא דיי מתחמם לי לפעמים...

    • 13 תגובות
    • 889 צפיות
  12. Started by eliau21071981,

    כפי שקראתי ב ynet ייצא בימים הקרובים כרטיס מסך חדש בעל ליבה כפולה שיהיה הכי חזק בשוק Radeon HD 3870 X2 ובקרוב ייצא גם לאנבידיה גם כרטיס GeForce 9800 GX2 רציתי לשאול האם כדיי לי להשקיע בכרטיס הזה יש לי מפרט כזה msi neo p35 e6600 intel c2d 3x1gb ddr 1066 500w האם הלוח שלי ינצל את הכרטיס טוב או שעדיף לא להשקיע על כרטיסים חדשים כאלה? ואם כן אז מה עדיף הריידן או ג'יפורס?

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  13. שלום לכולם, רציתי לדעת שכשיצאו הכרטיסים החדשים של NVIDIA כמה הם יעלו?? ובכמה אמור לרדת המחיר של הכרטיסים 8800GTS 640??? ומתי הם יצאו??

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  14. הסתכלתי לא ראיתי יש למשהו ליניקים

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  15. Started by DeadHunt,

    הכרטיס הזה טוב? -הכרטיס מיועד למשחקים- http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=6073 http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=5685 -------------------------------------------------------------------- מב נותן הכרטיס, אני יראה יותר באיכות את המשחק? (יש לי fx5200 אני יראה שיפור רב ?)

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. בדיון הזה רציתי שנמליץ לאנשים שלא בטוחים איזה כרטיס מסך כדאי לקנות איזה כרטיס כדאי לקנות וגם שיהיה חזק למשחקים. תקציב: 600 ש"ח +- כרטיסי המסך הפשוטים לאלה שרוצים קצת משחקים אבל שיעבדו די בסדר לפחות רובם. הכרטיסים הפשוטים: Radeon 9200 128MB Radeon 9600SE 128MB GF FX 5200 ULTRA 128MB תקציב: 1200 ש"ח +- כרטיס המסך החזקים שיכולים בכיף להפעיל משחקים של היום אבל עלולים להיקטע במקרים נדירים יחסית. הכרטיסים היותר ממוצעים: Radeon 9600XT 128MB GF FX5900XT תקציב: 1900 ש"ח +- כרטיסי המסך הממש חזקים ששווה לקנות שהם בעצם ישחררו כל דאגה מליבכם לגבי קטיעות במשחקים. הכרטיסים החזקים: Radeon 9800 Pro עריכה: אלה ההמלצות שלי ואני לא אומר שהכרטיסים הממוצעים הם עם ביצועים נמוכים אבל בהשוואה להכ…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. מעבר להרבה מזומנים וספק כח חדש - כנראה שהכרטיסים הבכירים העתידיים של NVIDIA יחייבו אתכם לשקול רכש של מארז גדול יותרלכתבה

  18. Started by kayle b,

    אני מתלבט בין 6600GT ל6800XT מה יותר טוב? איך בוחרים?

    • 10 תגובות
    • 679 צפיות
  19. Started by Exzate,

    הם טובים? שמעתי שיש בעיות איתם זה נכון?

  20. אחרי AMD, מגיעה תורה של NVIDIA לחשוף דוחות כספיים שמחטיאים את הציפיות - ופוגעים בערך השוק בצורה חדה לכתבה

  21. Started by OZ123,

    שלום לכולם חיברתי את המחשב שלי לטלוויזיה והכול בסדר חוץ מזה שהכתב לא ברור מה אני צריך לעשות ותודה רבה מראש לכול העוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by marking,

    סימו לב מבחן אחד שהR9000PRO עובר את כולם! פה מה כל כך טוב בו שהוא כזה טוב במבחן הזה? אני מזכיר המבחן הוא על המשחק סיריוס סאם... SE

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  23. אני מצטער אבל זה פשוט הצחיק אותי!!! איזה ערימת שטויות!!! הנה לינק (לקוח מתוך YNET)

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by tevel3,

    הלוח אם שלי יוכל לתמוך בכרטיס? אני דיוע רשום agp אבל בכל זאת הוא יכול? http://img51.exs.cx/img51/4904/2412zu.jpg תודה מראש!

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by segev22,

    הלוח אם שלי של אסוס COMMANDO תומך בקרוס פייר... מה עדיף לי להביא 8800GTS 640MB או ATI 2900 XT הלוח שלי לא תומך בSLI או שכן תומך אבל לא בצורה רשמית. חוץ מזה הבנתי שיש גם 2900 XTX מה הפרש המחירים בניהם?

    • 8 תגובות
    • 679 צפיות

דיונים חדשים בפורומים