עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. http://www.vr-zone.com/cgi-bin/vb/showthread.php?s=3ec8648cb920875f6c61c91440cbba0f&postid=36134#post36134 עשו ממש בדיקה לדגם החזק (400) והוא קיבל בין 5600 ל 6200 ב 3DMARK2000SE. שזה מכובד מאד. רק נחכה למחיר.

    • 6 תגובות
    • 952 צפיות
  2. Started by pc student,

    חברה קנו לי כרטיס מסך חדש gainward fx 5200 אבל עם חצי pcb הוא נתן ציון של 3600 בטרידימארק 2001 (לא se ועם מהירויות סטוק)

    • 10 תגובות
    • 902 צפיות
  3. Started by airJordan,

    היי אנשים קניתי אתמול HD2600XT במציאון של KSP (...), ואיך שחיברתי אותו למחשב (עוד לפני הדרייברים) הוא תקע את המערכת מספר פעמים ונאלצתי לרסטט. אחרי התקנת הדרייברים הבעיה עדיין חזרה, ובאופן מוזר יש לי גם פתאום בעיות אחרות כמו סיסמאות ויוזרים שנמחקו לי בICQ (מה הקשר?!). יש טעם להלחם בזה או להחזיר את הכרטיס? יש לי אחריות שבוע (מוצר מציאון) אולם אני כן מעוניין בכרטיס הזה. יכול להיות שהכרטיס פגום והם לא טרחו בכלל לבדוק אותו? שאלה תמימה, אבל אני מאמין במיקצועיות לפני שמוכיחים לי אחרת...

    • 4 תגובות
    • 651 צפיות
  4. E5450 באוברקלוק HD 6850 OC EDITION P35-DS3L 8 GIG RAM W460 COOLLER MASTER מסך 22" סמסונג תודה

    • 28 תגובות
    • 8.2k צפיות
  5. Started by thebenjamin,

    שלום, הכרטיס הישן, HD4870 התקלקל ואני נאלץ להחליפו. איזה כרטיסים קיימים באותה רמה? שאר הרכיבים במחשב נשארו כשהיו והשימוש לרוב יהיה בסיסי - עבודה משרדית,תכנות,צפייה בסרטים/סדרות ואולי לעיתים רחוקות משחקים. לא ארצה להשקיע יותר מדי מכיוון שהמחשב כבר בן 7, אולי אפשר להסתפק בכרטיס עם ביצועים פחות טובים (ראיתי R7 240 ב50$). תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by UVnet,

    אני צריך עזרה בקניית כרטיס מסך (במיוחד עכשיו שיצאו כל העניינים לאחרונה) הדרישה היא פשוטה: אני מחפש את הכרטיס הכי זול שיריץ טוב וחלק World of Warcraft (כולל Burning Crusade למרות שאני לא בטוח שזה בכלל משנה משהו) ב 1280x1024 עם כל הפילטרים וכל ה Settings על High. תודה!

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. רכשתי ספק כח המחזיק את המערכת הבאה : מעבד: I7 7490 זכרונות : G.Skill Ripjaws-X 2x8GB DDR3 1600Mhz לוח אם : gigabyte h97 gaming 3 אין אוברקלוק (כמובן H97...) השאלה היא אם ארצה לשדרג איזה כרטיס מסך יכול להחזיק הספק הזה ומאוד מעניין אותי לאיזה כרטיס מסך שווה הליבה הגרפית שנמצאת ב I7 4790 תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by ice35,

    שלום יש לי מעבדE6300 לוח אם PCI-E Asus P5L-VM 1394 וכרטיס מסך 7600GS מה הכרטיס הכי חזק שהמעבד לא יגביל שיעבוד לי על המחשב? ומהו הכטיס הכי משתלם מבחינת ביצועים-מחירים? תודה

    • 10 תגובות
    • 777 צפיות
  9. אהלן חברי היקרים, הכרטיס מסך שלי GTX 460 הלך לעולמו ואני מחפש לקנות כרטיס חדש, ואם כבר כרטיס חדש אז שיהיה מספיק טוב להריץ את BF4 בצורה נורמלית+. יש לי מעבד I5 760, מהו הכרטיס מסך הכי חזק ומומלץ שלא יגרום לי לצוואר בקבוק?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by xMoniT,

    איזה כרטיס הוא הכי טוב שמריץ BF4 וכל המשחקים החדשים והכבדים שיש חשוב לציין שהתקציב הוא בסביבות 350 שקל

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום אני מחפש לקנות את הכרטיס מסך הכי טוב שאני יוכל ב-200$ ואיני יכול חרוג בתקציב יש לי ספק כח 450 שיספק חשמל לכרטיס כרגע אני נוטה מאוד לכיוון ה960 מיני של גיגהבייט אבל לא סגור עליו אני מחפש כרטיס מיני וכמה שיותר חזק תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  12. Started by m0sh,

    טוב אני לא בעיניינים בחודשים האחרונים וראיתי שיצא מלא כרטיסים חדשים לשוק עכשיו חבר שלי ביקש ממני המלצה לכרטיס גרפי חזק והתקציב שלו הוא 1200-1400 שקל...שמעתי על ה x8000gt שהוא יותר טוב מה6600GT וזה הטווח מחיר...אז האם זה באמת הבחירה הכי טובה? תודה

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  13. Started by DakloN,

    האם זה 1950PRO או שיש יותר טובים ממנו למחיר הזה? לא עושה OC...

    • 13 תגובות
    • 901 צפיות
  14. Started by kobibo,

    לאפיק pci-e תודה

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. פשוט משתלם לכל בעלי תקציב הביינים http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=2873

    • 3 תגובות
    • 674 צפיות
  16. אני גר בסן דיאגו ארה"ב וכבר קניתי מחשב פצצתי , שאני מתכוון להביא אותו לארץ . עכשיו רק הכרטיס מסך חסר לי . כבר הרבה זמן לא קניתי מחשב אז לקח לי קצת זמן להבין מה הולך היום ... אבל בעניין הכרטיסי מסך כבר ממש אין לי מושג , אני חושב שאני ילך על ה- 9800XT . מה אתם חושבים ? שווה את ההשקעה ? של איזה חברה כדאי לקנות ? אולי יש כקטיסים שיותר שווים מחיר / ביצועים ? התקציב שלי עד 400 דולר ( בארה"ב) - בארץ זה אולי יהיה יותר יקר . תודה !!

    • 57 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by ZUMARA1,

    EVGA הוציאו 7800 GTX 512 מומהר במקום 550 ליבה 600 ובמקום 1700 לזיכרונות 1800 מדהים .לעוד מידע. http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20051122212337.html

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  18. מה המצב חבר'ה ?.. לסבתא שלי יש פנטיום 3 ישן שיש בו כרטיס מסך בשם ATi Magnum/Xpert 128/Xpert 99 ולי יש כרטיס מסך מיותר בבית של פנטיום 3 הישן של דוד שלי ושמו ATi RAGE LT Pro ... אני לא יודע איזה מביניהם הוא הטוב ביותר, אתם יכולים בבקשה לעזור לי ?.. תודה מראש, משה

    • 13 תגובות
    • 987 צפיות
  19. Started by Goldlm,

    שלום, הייתי רוצה לדעת איזה כרטיס הוא המקביל בביצועיו כרגע ל 9800GTX 512MB? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. לאחר שהתברר לי שאין יותר כרטיסי מסך נורמאליים למשחקים במימשק agp ראו דיון קודם : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=337217.msg2915205#msg2915205 החלטתי לרכוש כרטיס זול עם תמיכה חומרתית בפריסה של סרטים שבאים בפורמט דחוס(divx, xvid ) ובעיקר סירטי hd +vc1 ככול שהבנתי הכרטיסים התקציביים של ati עדיפים משמעותית על nvidia בכול מה שקשור למולטימדיה. על כן אני מעוניין בכרטיס כמה שיותר זול במימשק agp מתוצרת ati. היה נחמד אם הכרטיס היה לפחות מסוגל להריץ בצורה סבירה משחקים ישנים בני כמה שנים (hl2 ,cod2 ,farcry ) ברזולוצייה נמוכה וללא שום פילטרים, אולם אני לא מוכן לשלם יותר מדי על התענוג הזה . המלצות יתקבלו בברכה .....

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. עיינתי בהמלצות לכרטיסי מסך אך אני מעוניין בכרטיס שיאשר לי לעשות לו OC סולידי - ומשתלם מבחינת מחיר. לפי מה שהבנתי יש כרטיסים מסויימים שמאפשרים OC טוב והם יותר זולים מאלו אשר מציעים ביצועים מקבילים לפני OC. הייתי מעוניין לרכוש מ-PANDAS אבל אשמח להמלצה בכל מקרה כי אני מנסה להשוות מחירים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  22. http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-geforce-gtx,2270.html תדפדפו, כתוב קצר ולעניין

    • 6 תגובות
    • 907 צפיות
  23. Started by talsa,

    מישהו יודע האם אפשר להשיג את הכרטיב בארץ וכמה הוא עולה פחות או יותר וכמו כן האם באמת משפר ביצועים כמו שטוענים ??? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 914 צפיות
  24. Radeon 9500 NP??? עזבו את זה שקשה להשיג אותו. אני שואל מבחינה טכנית

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  25. טוב הכרטיס טלווזיה עובד אני רואה תוכניות טלווזיה דרך הממיר של yes הכל עובד יפה איכות טובה מאוד והכי חשוב שאני יכול להקליט עכשיו אני רוצה אותו שהוא ישמש להקלטה מהמחשב שלי.. זאת אומרת שנגיד אני נכנס למחשב שלי שיראו את השולחן עבודה ואת העכבר זז עם מישהו מכיר מדריכים קצרים כאלה שמסברים מה לעשות כדי לעשות את..... לסדר את.... (יש מדריכים לפוטושופ שמסברים איך עושים מלא דברים למה להיכנס וכאלה) זה מה שאני רוצה איך אני עושה את זה? הרבה מאוד עשו את זה ואני לא יודע עם אפשר עזרה תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות

דיונים חדשים בפורומים