עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ydob,

    מה ההבדל ביןאחוזים) pci-express pci-express [glow=red,2,300]2[/glow] ודרך אגב, רציתי לדעת אם עשיתי בשכל... קניתי 8800GT pci-e2 בעוד לי יש פיסיאיי אחד.

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  2. Started by factor,

    האם ההבדל בין שני הכרטיסים האלו הוא כזה גדול, ושווה לשלם 160 יותר? ועוד שאלה: האם שני הכרטיסים תואמים ללוח האם הזה ?KN8 ULTRA S-939, nForce4U,GBL,SATA II??

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  3. Started by alonkl,

    זניח או רציני? כי זה יכול לחסוך לי המוון

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  4. Started by michael1987,

    שלום לכולם.... ראיתי שההבדל בין Radeon 9600 XT לבין Radeon 9800 XT הוא גדול אבל בכל זאת Radeon 9600 XT לוקח את ה - Radeon 9800 XT ב - Engine Clock שאצל ה - 9600 הוא 500MHz ואצל ה - 9800XT זה 412MHZ איך זה יכול להיות??? אני יודע שה - 9800 יותר טוב מה - 9600 בהכל אבל כנראה שחוץ מה - Engine Clock.... האם אני צודק?

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  5. Started by sirka,

    שלום אני הולך לקנות את אחד מהכרטיסים האלה לאפיק AGP או של SAHIPPIRE או GECUBE ויש הבדל של 150 ש"ח בין הPRO לבין הרגיל שניהים 256MB מישהו יודע מה ההבדל?

    • 12 תגובות
    • 740 צפיות
  6. Started by erbu,

    מישהו יכול להגיד לי אם קיים הבדל ביניהם? משום שראיתי ניידים שמכילים את זה או את זה ולכולם רזולוציה מקסימלית של 1024.768 אז יש הבדל? תודה!

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  7. שאלה שמציקה לי דיי הרבה זמן....מישהו יכול להסביר לי? ומה יותר טוב?...האם הבדל המחירים מצדיק את אחת מהטכנולוגיות האלה?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  8. קודם כל שלום, שנית השאלה שלי היא מה ההבדל בין הכרטיסים.? למשל נכנסתי לאתר של nvidia וראיתי שיש להם שם סדרה של gforce 900 לי לדוגמא יש כרטיס מסך של 920m מה זה הm הזה?ומה ההבדל בין ה900m לסדרה של 900 בלי m? ושאלה נוספת, האם הסדרה של 900 היא הכי חדישה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  9. Started by EagleX2,

    חברה מה ההבבדל בין גירסת ה Oem לבין גירסת ה retial? ומה זאת בכלל גירסת ה AIW (כן אני יודע שהיא יקרה מאוד)

    • 12 תגובות
    • 907 צפיות
  10. אני לא ממש מבין בנושא אז רציתי לדעת איך יתבטא ההבדל בין מסכי ה-19" היקרים שעולים כ-2000 ליותר זולים שעולים 1200 - 1500 ש"ח. לדוגמא ניקח את הדגמים של סמסונג: 959NF ו 955DF אתם יכולים להסביר לי מה כל כך יותר טוב בראשון ששווה 500-700 ש"ח יותר?

    • 5 תגובות
    • 884 צפיות
  11. Started by Seaninho10,

    מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ותלמיד מה ההבדל בין שלושת הסוגים הללו של כרטיסי מסך??

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  12. כמו שנאמר בתאור... האם הצינורות עיבוד משפעים בצורה כה משמעותית? ההבדל היחיד ביניהם הוא של 9700NP יש 8 צינורות עיבוד ולעומת זאת ל9600P יש 4.

    • 79 תגובות
    • 7k צפיות
  13. שלום,רציתי לשאול האם יש הבדל כולכך גדול בין שני הכרטיסים והאם 128 יספיק לי?מכיוון שיש בינהם הבדל של 400 ש"ח,והשאלה היא האם ההשקעה כידאית.. תודה!

    • 8 תגובות
    • 784 צפיות
  14. Started by smit,

    מישהו יכול להסביר לי תהבדלים העיקרים בין הכרטסים הללו ? ואיזה מהם הכי משתלם.. לינק להשוואות לא יזיק אני חושב ללכת על ה 6600GT .. אבל קשה לי לימצוא אחד כזה בחנות שאני קונה, כאילו יש אחד והוא עולה בסביבות 1500 שקל של ALBARTON. וב 1800 שקל יש 6800 (לא GT!) לכן אני שואל מה ההבדלים, ומה עדיף, והשוואות בבקשה.. תודה מראש אנשים.

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  15. Started by marvje,

    מה ההבדלים בין R8500 Deluxe 64MB לבין R8500 LE Pro 64MB ? (של ג'יגה)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by כריש 3,

    גדולים?..הבנתי שיש הבדל בכמה אחוזים בודדים האם זה נכון?...

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  17. Started by nVIDIA70,

    שלום. היום שמתי לב לכך שיש הבדל לא קטן בין התדרים של ה-X1950XT לבין ה-X1950XTX, בתר של הליבה ה-XT הוא בעל 625Mhz וה-XTX בעל 650Mhz, עד כאן אין הבדלים גדולים. אבל אז להפתעתי ראיתי שבתדר של הזיכרון ל-XT יש 725Mhz בזיכרון ול-XTX יש 1000Mhz בזיכרון. זה הבדל דיי רציני, בכמה פריימים זה בא לידי ביטוי ברזולוציות גבוהות (מעל 1280X1024)?

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  18. Started by NI4NI,

    מה ההבדל בין RADEON 9500/9700 ל RADEON 9500/9700 PRO ? מה בעצם אומר ה PRO הזה ולמה ההבדל במחיר בין גרסאות ה PRO לאלו שאינן PRO ? האם ניתן להפוך כרטיס רגיל לכרטיס PRO ע"י שינויים כמו עדכון ביוס, OC או הלחמות ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. תצורת ה-Micro-STX שמבטיחה מחשבי גיימינג נייחים זעירים באופן מפליא ממשיכה להתפתח לכתבה

  20. אז כמו שרשום בכותרת קנו לי כרטיס מסך חדש (כרגע יש לי ג'י פורס 5200). אז כל הכרטיסי שהם הביאו לי הוא של ASUS דגם: A9550GE 256MB. רציתי לדעת עם הכרטיסי הזה שווה משהו, ועם כדי לי להחליף אותו במה שיש לי עכשיו? אלון

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. כמו שכתוב בכותרת , חשוב לי שיהיה מאותה חנות עדיפות גבוה לKSP או אבל זה לא חובה. מעוניין בכרטיס למטרות גיימיניג עד כמה שהתקציב מאפשר , מיפרט בצד אני הזמנתי את ה3850 אבל נגמר המלאי בחנות ולא יהיה אז אני צריך המלצה חדשה. תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. במפתחת השבבים מקווים שבחירה בין משחק הפעולה מימי הביניים For Honor לבין משחק הפעולה המודרני Ghost Recon: Wildlands יסייע להם לשמור על רלוונטיות, גם ללא מוצרים חדשים באופק לכתבה

  23. היצרנית הסינית תנסה לספק לנו את הטוב מכל העולמות עם מעבדים מרובעי ליבות, כרטיס מסך מהדור החדש של NVIDIA וגם מבצע שכולל את הציר המפורסם אשר מבצע סיבוב של 360 מעלות לכתבה

  24. הכרטיס : ?CTX DVD Studio Xtra MD-001 PCI? http://www.ctxtec.com/products/media_md001.htm השאלה היא האם זה גם לצפיה בערוצי טלויזיה? או רק הקלטת קלטות וידאו תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  25. היי אני חושב שהלכתי קצת לאיבוד בזמן האחרון בגלל הכרטיסים החדשים שיצאו... אשמח אם תוכלו לסדר לי ולעוד כמה את התמונה כדי שנדע מה היא ההיררכיה בינהם ומה יותר משתלם מבחינה כספית אז ככה אני יתחיל ממה שאני יודע מבלי להכליל גרסאות משנה של חברות!! 6XXX=> 7XXX=> 8400=> 8500=> 8600 GT=> 8600 GT DDR3=> 9600 GSO=> 8800 GTS 320=> 8800 GTS 768=> 8800 GTX 768=> 8800 GT=> 9600 GT 512=> 8800 Ultra=> 8800 GTS 512=> 9800 GTX=> 9800 GX2=> 260 GTX=> 280 GTX=> ATI ‏‏‏ HD 2XXX=> HD 3450=> HD 3650=> HD 3850=> ‏HD 3870=> ‏HD 4850=> ‏HD 4870=> HD 3870 X2=> אני צודק? נתחיל בזה ואחר כך ניצור גם סידור של מערכות SLI ו CF שנד…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים