עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. עם יציאת BF3, אני לא מעודכן אבל אני מנחש שיצא דור חדש של כרטיסים מייד לאחר יציאת המשחק בשביל לחלוב כסף מהשחקנים שמאוכזבים מהביצועים של המחשבים שלהם בBF3. אני אישית מתכנן לקנות מחשב HIGH-END (יחסית, סביבות ה6000+ ש"ח) בחודשיים הקרובים, השאלה אם לפי נסיון עבר (או אולי ידע עובדתי לגבי עכשיו, לא יודע) שווה לחכות לזמן מסויים בשביל לקנות כרטיסי מסך חזקים בעקבות ירידת מחירים? (נגיד הGTX580 שעולה עכשיו מחיר מפלצתי של 2500 ש"ח, לעומתו ה6970 שחזק כמעט כמוהו ובלי בעיות התחממות עולה באלף שקל פחות, וה6950 שעם שדרוג קל הופך להיות תכלס ה6970 עולה יותר פחות...) תודה!

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  2. אחד: LEADTEK Winfast PVR2000 http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_pvr2000_1.html שני: Leadtek WinFast TV2000 XP Expert http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_tv2000xp_expert_1.shtml מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ביניהם? חוץ מהמחיר כמובן... תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  3. Started by jy2k,

    כפי שידוע בעוד כמה חודשים יוצא דיאבלו 3. ברשותי GTS 250 של NVIDIA. וברצוני לדעת האם מומלץ לשדרג ואם כן אשמח להצעות. תקציב של עד 500 שקל. אני יודע שהשאלה מפגרת בהינתן שלא ידוע עדיין מה דרישות המשחק. אבל בטח אפשר להשוות למשחקים אחרים ולדעת?

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  4. שלום, ברצוני להמהיר את הכרטיס המסך הישן שלי (NVIDIA GeForce 8600 GT )נתוניו עכשיו הינם: רציתי להמהיר עם התוכנה coolbits עד כמה אני יכול להמהיר את הכרטיס מבלי שיפגע?[table] [tr][td] סוג של מתאם תצוגה [/td] [td] NVIDIA GeForce 8600 GT [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] סה''כ זיכרון גרפי זמין [/td] [td] ‎1279 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון גרפי ייעודי [/td] [td] ‎512 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון מערכת ייעודי [/td] [td] ‎0 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] זיכרון מערכת משותף [/td] [td] ‎767 MB [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] גירסת מנהל התקן של מתאם תצוגה [/td] [td] 8.17.12.6099 [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td] רזולוציית צג ראשי [/td…

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  5. Started by Titan777,

    איך זה יכול להיות? ומה עושים? ???

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  6. שלום. אני מעונין לרכוש כרטיס מסך apphire Radeon R9 270X Vapor-X BOOST OC 2GB GDDR5 2xDVI HDMI DP שגודלו 264 מ"מ http://ksp.co.il/?uin=20775 ויש לי מארז Antec One Mid Tower Gaming Black Case שגודללו 266 מ"מ http://ksp.co.il/?uin=14808 האם כדאי לי לרכוש על אף הגדלים הכמעט זהים? או עדיף להחליף את המארז/ כרטיס מסך? תודה מראש לכל

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  7. Started by kn,

    שלום לכולם, אני יודע שהפסיקו לייצר את הדגם הזה + הפסיקו לייצר את שפורפרת DiamondTron. האם למישהו יש מושג אם נשאר מקום בארץ שעדיין ניתן להשיגו ? ליבואן נגמר המלאי.. או לחילופין אם למישהו יש רעיון היכן ניתן להשיגו בחו"ל ? פרט לזה אם יש לכם הצעה למסך יותר טוב או שווה ערך שניתן להשיג בארץ, אנא פרסמו תגובה.. המחיר זה לא שיקול רק האיכות תודה מראש, נועם

    • 9 תגובות
    • 758 צפיות
  8. יוצרי Hitman, יוצרי PUBG ונוספים נמצאים ברשימת התומכים בטכנולוגיה המקבילה ל-DLSS עבור שיפור הביצועים ללא פגיעה מורגשת באיכות הויזואלית - שעשויה לבצע את הופעת הבכורה במהדורת ה-PC של Death Stranding: Director's Cutלכתבה

  9. Started by timtim,

    תראו! אני רוצה לקנות כרטיס מסך הכי טוב שיש, אבל ההורים שלי מגבילים אותי! הם אומרים שהם מוכנים לתת לי 700 שקל. אבל ב 700 שקל אי אפשר לקנות כרטיס מסך טוב!? אם מישהו יודע על כרטיס טוב וזול שיגיד לי בבקשה?

  10. Started by VoDiC,

    היי, לפני שאני מפרט על המערכת שיש לי אני חייב להדגיש שאין לי שום ידע בתחום. ראיתי שכתבו פה על צווארי בקבוק ואין לי מושג מה זה אומר אבל הבנתי שזה יכול לקרות עם כרטיסי מסך שלא תואמים למערכת. אני מאוד אשמח אם תמליצו לי על כרטיס מסך טוב שיתאים למשחקים באיכות גבוהה, אבל נורא חשוב לי להגיד שאני לא רוצה להוציא יותר מ-1000 שקל על הכרטיס. אשמח מאוד מאוד אם תעזרו לי. תודה להלן המערכת: Intel core2 Quad Q9400 2.66 Ghz Memory 4 GB Kingston Gigabyte EP45C-UD3R מבחינת ספק כוח אני דיי בטוח שזה 500 וואט. תודה רבה מראש לכל העוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by zerocool15,

    X800 GTO/PRO SPEC: 128mb 256bit DDR1 390mhz core 700mhz mem 12 pipe lines 7300GS SPEC 256mb 256bit DDR2 550mhz core 700mhz mem 4pipelines מי מהם יותר טוב? יש לזכור שהGTO שלי בא עם די די אר 1. http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=568&model2=531&chart=196 מה יהיה ההבדל [לכמה FPS זה יגיע] אם אני יקח את ה GTO הזה ויסרס אותו במקום DDR3 לDDR1 ורק 700 ארץ ב Mem..? בערך....! יש לי כרטיס כזה, הוא מסורס אני רק רוצה לדעת מה הביצועים שלו לדעתכם?

    • 8 תגובות
    • 782 צפיות
  12. הפכתי את הדרייבר של הכרטיס מסך ללא זמין בטעוצ ומאז אין לי תצוגה אז אני לא יכול להחזיר את זה מה אפשר לעשותת?? =/

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  13. Started by yav92,

    שלום היום קיבלתי את הכרטיס PNY 8800GTX אשר קניתי מארצות הברית... ואחרי ששמתי אותו בסולט + 2 חיבורי חשמל +DVI אני מדליק את המחשב והמסך לא נדלק.. (מאוורר הכרטיס עובד והכרטיס עולה בטמפרטורות לאט לאט.. ) הספק שלי הוא 500W אבל אמרתי טוב אולי אין מספיק מתח אז הלכתי לחבר שלי שיש לו ספק 650W וגם אצלו לא עבד!?!? כיאילו הכרטיס לא משדר... אבל הוא עובד.. בבקשה אולי יש איזהשהוא פיתרון כדי שהוא יעבוד? (אני לא שולח אותו בחזרה לארצות הברית..וקניתי ממישהו פרטי ) תודה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  14. Started by Predator,

    היי שאלה קצרה, מה עדיף, Radion 8500SE או FX 5200 תודה.

    • 11 תגובות
    • 951 צפיות
  15. Started by motir,

    שלום, אני רוצה לקנות מסך 15" LCD לעבודה. הוא ישמש אותי למיילים, אינטרנט ותיכנות (ככה ש-Refresh Rate לא ממש משנה). העיקר האיכות והנוחות לעין... ראיתי את ה-Samsung 151S והוא נראה לי טוב. לעומתו יש גם LG ו-MAG, ואפילו MIRO שנראים בסדר גם כן. מה דעתכם? תודה לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  16. Started by adirgali,

    Gigabyte ATI Radeon X800XL 512MB האם הכרטיס הזה הוא כרטיס טוב? האם הוא יותר טוב מ- 6800GS 256 DDRIII? ואם כן הבדל של 500 שקל במחיר ביניהם שווה את הקניה? ומה אומר בדיוק ה- 512mb כי ל- 6800GS יש 256mb אגב הכרטיס עולה 1465 ומצאתי אותו ב- pc discount תודה!!!

    • 10 תגובות
    • 757 צפיות
  17. Started by The Ball,

    אני מעוניין לקנות כרטיס מסך GeForce 4 TI 4600 אבל אני ממש לא יודע איזה חברה יש למשל של ASUS שעולה בסביבות 2500 שקלים ויש לדוגמא של Leadtek שעולה בסביבות 1700 שקלים האם ההפרש הכספי הזה אומר משהו? ובבקשה תגידו לי איזה חברה אתם הייתם לוקחים.

    • 4 תגובות
    • 959 צפיות
  18. Started by redti,

    MY WIN XP DOING PROBLEMS WITH GAMES EVRY GAME I AM RUNNIG HE SAYING THAT I DONT HAVE DX 8.1. BUT IHAVE. AND IHAVE THE NEWEST DRIVERS WITH WIN 98 EVRYTHING WORKS GOOD . PLAESE HELP ME. AND MY VIDEO CARD IS GAINWARD TI 4200 128 MB DDR RETAIL. SORRY THAT I AM WRITE IN ENGLISH BECUSE ICANT CHANGE IN THE LANGUAGE BAR TO HEBREW.

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  19. R520 Taped Out, Yields are Key Risk ATI has completed test wafers on 90nm at TSMC and has hit its milestones to date for its next generation R520 product due out in Spring 2005, CSFB wrote. In early November a high-ranking source close to ATI Technologies confirmed that the chip known as the R520 had been taped out, which means that the completed design of the processor had been sent to an ATIs foundry partner. Key risk ahead is achieving strong yields on 90nm, a point too early to call but potentially less risky since low-k and copper issues were resolved at 130nm. ATI noted that the next two years will see major architectural jumps (likely Pixel Shader 3.0 in 05 and DX1…

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  20. Started by irbaboon,

    שוב שלום לכם, לא מזמן שאלתי אתכם לגבי כדאיות של שידרוג מחשב והחלטתי להחליף אותו ולקנות חדש. פירסמתי את השאלה הבאה בטעות בפורום של תקלות טכניות, אז אני מפרסם אותה כאן שוב. איזה כרטיס מסך עדיף למסך 17" (אשמח גם לדעת למה)? Sparkle 9800GT 512MB DDR3 Retail או Palit Radeon 4850 512MB GDDR3 HDMI Retail תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by DOGMA,

    Issues Resolved in Version 84.20 The following are changes made and issues resolved since driver version 84.12: Added support for the following products: GeForce 7900 GTX/GT (PCI-E) GeForce 7600 GT (PCI-E) GeForce 6800 GS (AGP) GeForce 6800, Windows XP: FixedHanger textures in space maps are not rendered in Star Wars Battlefront 2. Windows XP: Increased performance when playing F.E.A.R with antialiasing enabled. ftp://download.nvidia.com/windows/84.20

    • 7 תגובות
    • 708 צפיות
  22. Started by Amit_Gaming,

    ישלי את המעבד : AMD Athlon XP 2400 + 1.99\2.00 GHz ויש לי ספק כוח בעוצמה 500W אני לא זוכר את החברה שלו כרגע . ואני רוצה להחליף לכרטיס המסך : Sapphire ATI Radeon HD3650 512MB AGP ורציתי לשאול אם יהיה לי צוואר בקבוק ?

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  23. Started by zvkel,

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=408&products_id=8213 כן כן אני יודע שזה פנדה אבל כדאי?

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  24. Started by galai198777,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש מה מומלץ ? זה המפרט שלי בתמונה

  25. Started by subarel,

    אני מבין שהדרך היחידה להעביר את שני הפורמטים מהמחשב למגבר שלי זה דרך כרטיס מסך עם יציאת HD.. יש כזה בתקציב של 300-400 ש"ח? ראיתי שה ATI Radeon HD 5450 עושה את זה ושהוא בתקציב , האם הוא מומלץ והאם יש משהו אחר מומלץ...? תודה. בראל.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים