עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by eliil1,

    הזמנתי מחשב, עם הכרטיס 4870X2 ,רציתי לשאול אם כשהוא יגיע אליי כדאי להתקין דרייבר? או שעדיף להשאיר כמו שזה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  2. Started by mrsph666,

    שלום, יש לי שאלה לגבי דרייבר של ATi, ה-Catalyst שיצא בגרסא חדשה של 5.2 והדרייברים האחרונים של Asus הם מבוססים כנראה על Catalyst 4.12. האם ניתן למצוא דרייברים חדשים של Asus שמבוססים על הדרייברים החדשים של ATi, חיפשתי באתר של Asus ולא מצאתי, ולפעמים יש להם עומס על השרתים. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  3. Started by tom123,

    יש לי R9800P של גיגהבייט ואני רוצה להוריד את הדרייברים החדשים... 4.4 אני מוריד אותם מהקישור מהאתר? אפילו שזה של גיגהבייט?

  4. Started by Grim Reaper,

    לאחרונה רציתי להוריד דרייבר של נווידיה לכרטיס 6800GT אבל שמתי לב שיש 2 סוגים. 9X.XX ויש את ה 16X.XX.... מה ההבדל ביניהם ולמה פתאום יש קפיצה כזאת? כמו כן אני מחפש דירייברים נוחים לשימוש שלא משתלטים שאפשר לשחק עם צבעים

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  5. Started by Kazuma,

    היי, רציתי לדעת עבור הכרטיס Leadtek GeForce 8800GTS 640mb להוריד את הדרייבר מהאתר של nVidia או מהאתר של Leadtek? באתר nVidia הם מציעים דרייבר כללי לגרסת ג'יפורס 8 בעוד שבאתר של Leadtek ספציפית את 8800GTS. אז מה להתקין?

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  6. Started by liav12,

    שלום, אני רוצה לדעת איזה דרייברים הם הכי מומלצים לכרטיס מסך הנ"ל, אני כל הזמן רואה ויכוחים בנוגע לכך שדרייברים חדשים לא הכי טובים, ודרייברים ישנים לא תומכים בהכל. אז אני רוצה דעת במה הכי טוב להשתמש בכרטיס מסך שכזה... (אגב אני משתמש ב 158.19) תודה!

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  7. שלום ברשותי כרטיס 9600XT של SHAPPIRE עכשיו ידוע לי שקיימים 2 סוגים של דרייברים לכרטיסי מסך מסוג RADEON והם או המקוריים של ATI או של אומגה שאני לא בדיוק יודע מה זה ... עכשיו השאלה שלי היא: מה שונה באומגה שאין במקורי של ATI? האם ה ATI מועדף על פני האומגה? אם לא למה האומגה מועדפת? תודה מראש נ.ב אם אפשר לינק לאתר של אומגה אני אשמח.. שוב תודה

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  8. Started by roco,

    האם יש כרטיס מסך כזה עם 512 MB , ו256 BIT ? ואם יש כרטיס מסך טוב יותר, בערך באותו מחיר לסרטים בלבד?

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  9. Started by blueman1,

    אני כבר לא מבין מבחינת חוזק של כרטיס מה יותר שווה הכרטיס החדש 7950GT או ה x1900xt של ati או שבכלל עדיף לחכות לכרטיסי ה dx10 דיצאו מתי? מישהו יודע?

    • 9 תגובות
    • 684 צפיות
  10. Started by idan.da,

    זה נכון שהוא חזק יותר ב14% מהGTX 580? העם הוא נחשב לכרטיס טוב? (מומלץ)? תודה לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by adizarko,

    הכרטיס מסך שלי מחובר גם לטלויזיה. עכשיו אני צריך לדעת איך מעבירים בין התצוגות של המסך של המחשב לבין תצוגה על הטלויזיה לצורך צפייה בסרטים. אני מצליח לעשות את החילוף, אבל כאשר אני חוזר לתצוגה של המסך ה REFRESH של המחשב יורד ל 60HZ כמו בטלויזיה ואני כל הזמן צריך לשנות את זה ידנית... מישהו יודע איך מסדרים את זה?

  12. Started by arpaz,

    אני מתכוון לרכוש את הHD 5850 מחר ואמרו לי שלמשחקים עדיף כרטיס מסך במחיר דומה של nvidia משום שהוא לא נועד למשחקים בעיקר. האם יש עדיפות לכרטיס של nvidia בכזה מחיר ?( 1500 שקל).

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  13. Started by DXT,

    איזה מהם הכי טוב מבחינת ביצועים ותכונות, בלי קשר למחיר או שום דבר אחר. Radeon 8500 128 Radeon 8500 64 Radeon 8500LE תביאו לי פשוט את הדירוג מההכי טוב לפחות טוב. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by evy,

    יש לי את הכרטיס הזה: Sapphire Atlantis Radeon 9600XT 128MB DDR DVI Retail Video Card וכשפתחתי והסתכלתי על הכרטיס הזה במארז הקירור שלו לא היה מי יודע מה...הקירור שלו נראה קצת עלוב...ואין לו צלעות קירור...האם זה אמור להיות ככה?? שאלה שנייה היא כשאני לוחץ על מקש ימני בשולחן העבודה -->מאפיינין-->הגדרות אז הוא מראה לי את סוג הכרטיס שלי...וכתוב שם "plug and play monitor on radeon 9600 series" זה נורמלי או שהוא אמור להראות " plug and play monitor on radeon 9600 xt " ???

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  15. Started by --Shadow--,

    שלום לכולם נכנסתי לאתר http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/home.tmpl כדי לבדוק משחקים שונים וכבדים איך הם יעמדו במחשב שלי (לבנתיים הכל פיקס ועל מקסימום) בבדיקה של Vertex Shader הוא אומר שיש לי 3 בכרטיס מסך -במשחק LOST PALNET Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0 האם זה תקין? לא אמור להיות לי 4? אשמח לתשובה [br]פורסם בתאריך: 21.07.2007 בשעה 21:16:36 מישהו? :-\

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  16. Started by Jack_g,

    בכרטיסLEADTEK TI4800SE איכות ה VIVO היא אותה איכות כמו בכרטיסLEATEK MX460 ? הכוונה האם זה אותם צ'יפים אין הבדל באיכויות?

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  17. Started by ac1240,

    רשום שצריך לפחות 500W ספק כח אז איך יכול להיות שהרבה לוקחים ספק של 450 עם זה ? אולי זו שאלה דפוקה אבל אני רוצה להבין תודה

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  18. אז ככה יש לי את המפרט הבא : Presscot 3.2ghz 1gb dual ( 2*512) x800 GTO PALIT asus P5P800 ויש לי בעיה כי הכרטיס שלי לא נתמך על ידי ATI בהאצת וידיאו (Blu Ray , Hd DVD ) אז אני צריך כרטיס חדש באפיק AGP שיתן לי להפעיל את הסרטים עכשיו קראתי בקורת על ה x1950 agp והיה רשום שם שהמעבד עבד על הגבול כאשר בדקו וידיאו h.264 אז השאלה שלי היא אים אני קונה x1950 זה יתן לי להריץ blu ray ללא איבוד פריימים ? אני לא משחק בכלל אז הקטע של המשחקים לא רלוונטי ואין לי כסף למחשב חדש תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  19. Started by Jack_g,

    אני מחפש כ.מסך גם למשחקים וגם שיהיה לו VIVO אני חייב כניסת ווידיאו. חשבתי על לקנות רדאון9500פרו אבל אני לא מוצא דגם עם VIDEO IN אז השאלה האם יש איזה רדאון ברמה של 9500פרו ומעלה שיש לו VIDEO IN. אבל אני לא מתכוון לכרטסים AIW של ATI שהם יקרים בטירוף. תודה מראש.

  20. Started by gomi,

    שלום לכולם~!!! אז ככה מי שאולי זוכר את הסיפור שלי עם הכרטיס 6800GT של ELSA שפנדה לא רצו להחליף לי אותו, אז קיבלתי כרטיס חדש: 7600GT של LEADTEK. השאלה שלי היא כזאת: במפרט כתוב לי שהמהירות של הכרטיס היא: GPU/Memory clock 560/1400MHz . אבל אצלי על המחשב הוא מראה לי: GPU/Memory clock 560/700MHz . למה זה?????

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  21. שלום לכולם דבר ראשון אני רוצה לציין שחשבתי כמה דקות באיזה פורום לשים את ההודעה הזאת והחלטתי לשים אותה פה אם הפורום הזה לא מתאים אז תעבירו את ההודעה. אז ככה אני רוצה שתסבירו לי משהו מאוד מוזר (לפחות בשבילי) שראיתי לאחרונה קניתי מחשב חדש לא מזמן (את המפרט אפשר לראות בצד) ובדקתי את ה- FPS שלי במשחק שנקרא UNREAL TOURNAMENT והוא עמד בממצוע על 80 -90. שבוע שעבר הייתי ב- LSP ב- LAN SHOP בהרצליה עם מחשבים שהכרטיס מסך שלהם זה GEFORCE 2 MX ומעבדים שהם AMD DURON 1200 ומשום מה ה- FPS שם היה בממצוע 130-150. וכן בדקתי אצלהם ואצלי ושמתי את זה על אותה רזולוציה ועל אותה טקסוטרה ודיטיילס... למישהו יש מושג למה ה- FPS שלהם הרבה יותר גבוה משלי? ומה אפשר לעשות כדי לתת עוד קצת שיפו…

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by token_toker,

    בשבוע הקרוב אני מתכנן לקנות מחשב, השאלה שלי היא האם שווה לי לקחת CF של 4870 512M או לחילופין לקחת 4870 יחיד של 1G עם אפשרות CF בעתיד כאשר המחירים ירדו.

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  23. Started by Dror D.,

    אני יודע שכל ה-8800GTS (בלי OC) הם אותו הדבר פחות או יותר בביצועים וממולץ לקנות את הזול מבניהם, השאלה שלי האם יש ל-ASUS קירור טוב יותר מאשר 8800gts של חברות אחרות? בארץ לא ממליצים לקנות את הכרטיס הזה בגלל המחיר הגבוה (הוא עולה בסביבות ה-1900 ש"ח) אבל אח שלי קנה לי את הכרטיס מסך הזה הסינגפור וזה היה באותו מחיר כמו של ה-8800gts 320mb האחרים (1200 ש"ח בערך), עדיין אח שלי לא חזר מסינגפור אז בנתיים אני בודק התרשמויות של אנשים אחרים מהכרטיס מסך הזה. אשמח לדעת מה אתם חושבים עליו , מישהו מפה רכש במקרה גם את ה-8800hts 320mb של ASUS ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  24. Started by Crazy Ivan,

    מתוך ה-FAQ: אם כך מדוע מצוין כאן שיש לכרטיס 128MB? זאת טעות ב-FAQ או בדף המוצר?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  25. Started by qpalzm,

    איך ייתכן שהכרטיס הזה מגיע עם שני חיבורי מולקס, בניגוד לשאר הכרטיסים מסוגו? ???

    • 11 תגובות
    • 792 צפיות

דיונים חדשים בפורומים