כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מעוניין לקנות אותו (יש לי חיבור AGP) ויש לי שאלה בקשר לספק. יש לי ספק ג'נרי עם הספק של 400W, זה יספיק? גם הבנתי שהוא דורש עוד חיבור כוח נוסף, משהו עם עוד 6 פינים. איפה אני יכול לבדוק אם יש לי חיבור כזה? לוח אם: ASUS P5V800-MX תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
נגיד עכשיו יש לי כרטיס 7800GT ואני קונה עוד אחד כזה ואז אני סם אותם ביחד ? זה SLI או שיש כרטיס אחד שמחובר אליו שתי כרטיסים ?
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
איזה כרטיסים של SLI יש באזור המחיר של ה 900 שקל נגיד? חשבתי לקנות 88GT ולעשות SLI שאני יצטרך אני פשוט ישים עוד 88GT איזה ספק יחזיק לי 88GT X2 ? והבנתי שיש לי SLI אני לא מקבל מכל כרטיס 100% אני מקבל תפוקה נגיד מקסימלית של 130% משו כזה זה נכון?
-
- 11 תגובות
- 942 צפיות
-
-
השאלה שלי היא אם שווה לי בכלל לעשות את זה? פשוט יש לי כבר אחד והוא לא כזה חזק כמו שציפיתי אז השאלה שלי אם שווה להביא עוד אחד או לקנות פשוט כרטיס חדש... אגב זה הספק modu82+ 550w Enermax רשום עליו שהוא תומך קרוס פייר אבל אני לא יודע עד כמה הוא חזק... ואני יודע שבטח תשאלו על מעבד ושאר דברים... אז עקרונית יש לי עכשיו פנטיום D אבל אני משדרג אותו סוף החודש לא יודע עדיין לאיזה אבל אני לא חושב שזה קריטי הוא בטוח יהיה מספיק חזק כדי להקיץ SLI בלי צוואר בקבוק... תודה מראש לעוזרים... אגב חשבתי על לעבור ל22 אינצ' מסך מ19 אינצ' אני פשוט יודע שזה משנה לרזולוציות וכאלו בגלל זה אני אומר..
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי Sparkle 8800gts, כמו שאתם יודעים זה עם שני יציאות DVI וSvideo אחת, השאלה היא אם הכרטיס תומך שימוש בשלושתם? כרגע אני משתמש בSvideo ובDVI, אני רוצה להשתמש גם ביציאה השלישית, זה אפשרי ??
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
הדרייברים האלו הם בישביל משקפי תלת מימד הם חייבים להיות באותו גרסה עם הדרייברים של הכרטיס מסך היה בדרייברים הישנים אבל היו כמה משחקים שזה לא עבד טוב כמו דום ועוד כמה מישהו יודע אם אמור לצאת ומתי או לפחות איך אני יכול לברר את זה...
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
-
האם הכרטיס הזה הכי מומלץ לכרטיסים עד 1500 שקל? תודה.
-
- 11 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני שאלתי בפורום לפני כמה זמן העם שווה לקנות את 8600GT ואמרו לי שעדיף לקחת את X1900GT ואני רואה בפורום שאומרים שהוא חם מידי ולא טוב... אנא עזרו לי .... תקציב עד 800 תודה מראש אדיר
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שווה להחליף 256MB GF7600GT ASUS + קירור Zalman FC-ZV9 + 200ש''ח בעד.. X1950PRO..? אני קונה (מחליף..) אותו עוד חצי שעה..! מהר תגיבו..
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
יש לי שאלה אם יש לי radeon x300 משולב על הלוח אם זה אומר בהכרח שהוא בגרסת hyper memory?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
מה קורה חברה? יש לי שאלה יש לי אופציה להשיג בזול את הכרטיס X600XT של חברת MSI האם הכרטיס הזה שווה משהו? האם מישהו מכיר אותו? האם הכרטיס הזה עושה בעיות? תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 798 צפיות
-
-
יש לי ATI RAEDON X600 אז ככה על הקוספא רשום שזה X600PRO אבל בתוך המחשב בפרטים שם ובדרייבר בINFORMATION CENTER רשום שזה X600 SERIES משהו כזה....זה אומר שזה לא PRO או שזה PRO אבל ככה זה רשום...בבקשה תענו לי מהר אני חייב לדעת דחוף
-
- 6 תגובות
- 711 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב? saphire x800 gto 256mb geforce 6600 256mb
-
- 7 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אהלן שוטטתי לי באתר של XFX וראיתי שהדגם היחידי של 6800 רגיל AGP הוא GAMER EXTREM EDITION אבל זה לא היה מוזכר על הקופסא.... אז שלי זה GAMER EXTREM EDITION? ומה זה אומר בתכלס?
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
יש לי HD5850 יש לי גם 2 צגים : 1.DELL 2209WA 2.LG 37LH35FR FHD ברגע שאני עובד עם שני הצגים יחד השעון בכרטיס מסך מראה : core clock 400\ram 1125 כשאני משאיר צג אחד אז זה 300\157 . בהתאם גם הטמפ' עולה מ31-2 ל44-45 מעלות . השאלה היא למה ואיך אפשר להימנע מכך ועדיין להשתמש ב2 צגים יחד . שמתי לב גם כאשר אני מפעיל 2 צגים יחד יש בעיות בניגון סרטונים בyoutube זה מתחיל לנגן ואז אחרי מספר שניות עושה זום ענק ולא מאפשר לי לשנות כלום וגם חותך את הקליפ . בדקתי בכמה קליפים ישנים וחדשים HD ולא HD.. ניסיתי להתקין את הפלאש מחדש אך לא שינוי.
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
-
-
קראתי פה שאפשר לפתוח צינורות ולעשות אובקלוק נניח ל-6200 שעולה 400 שקל בערך ולהגיע לרמה של 6600GT... אז לא שווה פשוט לקנות 6200 ולעשות את זה? למה לבזבז 1000+ על 6600GT אם אפשר לקנות "כזה" ב-400.... שאלה השניה היא למה החברות לא מונעות את האפשרויות של אוברקלוק ופתיחת צינורות...זה דופק אותם לא?
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס 8800GTS 320mb.. של eVga הנתונים שהוא בא מהמפעל הם: core clock:513mhz memory clock: 792mhz עם קירור סטוק, במנוחה, הכרטיס נמצא על (לפי אוורסט): gpu: 55 gpu diode:65 gpu ambient: 55 gpu memory: 55 אני רוצה לעשות אוברקלוק רק למהירות הליבה.. (בלי לעלות לזיכרון) כמה אני אוכל להעלות כדי שישאר בטוח בלי סכנות? לפי דתעכם כמובן תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
בעקבות זה שלא ענו להודעה הקודמת שפורסמה פה על האומגה וההתקנה בחרתי באפשרות של ה fastwrite והתקנתי את הדרייברים זה ביקש להתקי עוד משהו אז התקנתי אבל אז מופיעה שגיאה כזאת: http://img433.imageshack.us/img433/9355/dfdfwj4.jpg מה הוא רוצה ממני? וגם זה מסמן לי כ pci ולא AGP משהו מוזר איך מכוונים את ההגדרות של האומגה? תעזרו בבקשה כי זה דחוף. תודה
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
מממ נגיד ואני יקנה כרטיס ELSA RADEON 9800 PRO בארץ שיש לו ליבה של R360, נגיד אני מחליף לו קירור ועושה לו פלאש יש סיכוי שבאחריות יגלו את זה? וגם אם כן ולא ירצו לתקן לי במקרה של בעיה, יש אולי מעבדה שמתקנת כרטיסי מסך בתשלום?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
יש לי P-4 גיפורס 2 64 MX 200 384 RDRAM ואני משחק בגיימס בונד החדש ויש עוד כמה משחקים שפשוט הם זזים בקטעים קטנים כאלה, ו DELAYS מה לעשות בבשקה ? (יש לי את הדריבר החדש)
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי מחשב P4 2.4GHZ זכרון 512 וכרטיס מסך RADEON 9800PRO. שמתי לב כאשר אני משחק במשחקים ושאני שם את כל ההגדרות על הכי גבוה ואת הרזולוציה על 1600X1200 אז במשחקים כבדים המשחק לפעמים נהיה כזה קצת איטי(לא מקרטע!!)אך עדין ניתן לשחק.וכאשר אני מוריד את הרזולוציה ל1024X768 המשחק חוזר להיות במהירות נורמלית. האם זה אמור להיות ככה לאור המפרט שלי? או בגלל שתמיד אני מסיים לשחק טמפרטורת המעבד שלי מגיעה עד ל67C מעלות,האם זה קשור לטמפרטורת המעבד?
-
- 5 תגובות
- 605 צפיות
-
-
ממצב? אתמול חיברתי ת'טלוויזיה שלי בחדר לכרטיס מסך שלי (R9800P) הכל היה בסדר עכשיו השאלה היא איך לשנות ת'איכות שיראו טוב בטלוויזיה ולא מכוער ממש כמו שרואים עכשיו שיניתי כל מיני דברים שם כמו רזולוציות אבל זה לא עזר... אני מקווה שאתם תדעו איך לעזור לי ! תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרגע מסך 17" של MAG ואני משחק על 1280*1024 וכמובן פילטרים על מקסימום... מחר אני הולך להביא מסך 21" שנחשב איכותי ביותר !! השאלה אם אני יראה פחות טוב ב 21 ב 1280*1024 כי הוא גדול יותר ובגלל זה הצפיפות פחות טובה ? או שבכל מקרה מסך איכותי יראה יותר טוב :s05: :s05:
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-


