כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מעוניין בכרטיס מסך בתקציב הנ''ל למטרת גיימינג המפרט שלי הוא: מעבד e6750 לוח אם intel dragontail ספק 500 וואט של סיסוניק זיכרון 3 גיגה ddr2 800mhz כרטיס מסך 9800gt 512mb מסך 22 אודה לכם על העזרה מה הכי מומלץ למערכת הזאת
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לפני מה שקראתי כאן.... האם זה הכרטיס ההכי טוב במחיר 1000 ש"ח? את המפרט אני לא יודע אבל המחשב נקנה לפני חצי שנה...והשקיעו בו יותר מ 6K ... הכי הרבה אם יהיה בעייה יחליפו ספק.... זה לא משנה... ועוד שאלה...בלי קשר יש הבדל אם הכרטיס נקנה עבור משחקים או עבור תוכנות גרפיקה כגון פוטטושופ? כל ההתייחסות כאן באתר היא למשחקים כבדים.... או שמה שטוב למשחקים טוב גם לתוכנות האלו?
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות את כרטיס מסך חדש עד 1000 שקל. אני רוצה לברר איזה כרטיס יתאים לי למארז/ספק/לוח אם שיש לי עכשיו... http://www.liranics.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=274 זה המארז (99% זהה לו) ולוח האם הוא : ASRock ConRoe945G-DVI תודה רבה לעונים... ואל תבקשו ממני את שאר המפרט כי אני רוצה לדעת רק לגבי החלקים האלו ספציפית. האם אני צריך להחליף את החלקים בשביל לקנות?
-
- 9 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך מניו אג עד 160 דולר יש לי ספק סנשיין 400 W (יש לו 40A ב5 וולט ו18A ב12 וולט) יש לי AGP כפול8 ואין לי PCI X איזה כרטיס מומלץ (גם לאוברקלוק עדיף בלי מאווררים ואני יוסיף דלטא) יש לי ספק סנשיין 400 W (יש לו 40A ב5 וולט ו18A ב12 וולט) האם הוא מספיק?? אם לא איזה ספק יספיק? והאם האק 300W יספיק
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
אני מעוניינת בקניית כרטיס מסך שאוכל להריץ איתו משחקים מהשנים האחרונות (למשל Sims3), לא חייב להיות על האפשרויות הטובות ביותר, בנוסף שיתאים לגלישה באינטרנט, צפייה בסרטים וסדרות ושימוש בממשק windows 7... מה הכי טוב שאני יכולה להשיג בסכום הזה? תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני עומד בפני קניית כ. מסך ומרוב שמות מפוצצים וריבוי סוגים ומינים אני מבולבל. אני בגדול רוצה את הכרטיס לעבודה בסביבת 3ds max, vray/vray rt עד סכום של 4500 ש"ח. תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש מעבד : EQ6600 לוח אם: PEARLCREEK 1333MHZ ספק : 500 ליברטי עכשיו אני רוצה כרטיס מסך עד 1000 שקל המחשב מיועד למשחקים אינטרנט ואיסי אבל 95% ממנו יהיה למשחקים תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אהלן! אני רוצה לקנות כרטיס מסך שייועד בעיקר לציפה בסרטים דרך הטלוויזיה. אני לא בטוח איזה כרטיס לקנות, בעיקר בגלל נסיון (כואב) עם GeForce 2 שיש לו חרא של TV OUT. התקציב שלי הוא עד 500 שקל.. הצעות יתקבלו בברכה...
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
מת לי הכרטיס מסך ואני רוצה כרטיס מסך שיהיה קצת יותר טוב מהכרטיס הקודם gt8800 1gb אז תמליצו לי על כרטיס במחיר סביר 300-400 שקל בערך
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
יש לי מחשב די חלש: פנטיום 3 עם 733mhz זיכרון 128mb+256mb לוח אם של VIA עכשיו איזה כרטיס מסך ישפר לו את הביצועים (אגב יש לי גם בעייה מוזרה שסרטים בתוך משחק שאינם רינדור בתלת-מימד פועלים בקופצנות כמו בג'נרלס, מאטריקס, ובלאד אומן 2...) האם באמת כדאי לקנות רדאון 9500 פרו? התקציב הוא 1000 שקל
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם, מה דעתכם על קניה של כרטיס מסך ''שעבד'' בעיקר בכריית מטבעות דיגיטליים? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-
-
לחבר שלי יש את המערכת הבאה.... Intel® Pentium® D Processor 805 (2M Cache, 2.66 GHz, 533 MHz FSB) 1 giga ram יש לו כרטיס מסך 7300xe של ג'יפורס והוא מחפש לשדרג כרטיס מסך..ובנוסף יותר מאוחר הוא ירחיב גם זיכרון.. אז מה ההצעות בתקציב הזה כאשר הוא משחק על הlcd 26 שלו רוזולציה 1024X768
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שבת שלום. המפרט בצד , כבר כמעט קניתי מחשב מארה"ב ובסוף ביטלתי כי ראיתי כמה הכרטיסים הנוכחיים חלשים בביצועי ה DX10 והבנתי שעוד שנה הם לא יהיהו שווים הרבה . בכל מקרה רציתי לדעת איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות שלא יווצר צבר בקבוק ושמערכת שלי תוכל לנצל אותו בצורה סבירה . חשבתי על 7600\7300 GT אבל ראיתי שעומדים לצאת ה HD2400 והHD2600 במחיר של 199 דולר אז אולי בכלל להביא אותו מחו"ל? אני רוצה להריץ את כל המשחקים היום לפחות על MED אם זה אפשרי. אשמח לשמוע עצות שלכם .
-
- 7 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אהלן אשמח להמלצה לכרטיס מסך הכי טוב שאוכל למצוא בהגבלות הקיימות, אני מפעיל על מסך LED 24 אינץ' מעוניין שיעבוד גם על TV 42 אינץ' בFULLHD מעוניין לשחק במשחקים הכי כבדים, לערוך וידאו בכל תוכנות הADOBE, AUTODESK, וגם תמונות הגבלות, מארז MIDITOWER, כרגע יושב בו GEFORCE 9800 ספק כוח ASPIRE 550W מערכת I7920 תודה
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
נהרס לי כנראה ה1950PRO המצויין שהיה לי,לא יודע מה קורה איתו הוא פשוט לא עובד, אז במקרה שהוא הלך לעולמו אני צריך כרטיס ב500 ש"ח בערך הבנתי שבאמת ה8800GT הכי משתלם,גם ראיתי איך הוא מריץ משחקים מדהים אצל חבר שלי, הבעיה היא שיש לי ספק דיי ג'נרי של חברה בשם SPIRE 400W וזה באלגן עכשיו לקנות גם ספק, זה נפל עליי פתאום הבעיה הזאת ואני ממש לא בקטע של להוציא מלא כסף אז יש מצב שהכרטיס יסתדר עם ספק כזה? יהיו הבדלים משמעותיים? ומאיפה הכי כדאי לקנות את הכרטיס? אני גר בקריות,ראיתי שיש אותו בנועה ב500 שקל בדיוק,אחלה מחיר לא?
-
- 13 תגובות
- 996 צפיות
-
-
חברה אני רוצה לקנות כרטיס מסך ממש טוב למשחקים מחיר עד 700 ש"ח בבקשה למבינים ממש תעזרו לי..!
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי שתי אפשריות- hercules 8500le fdx מפלונטר או ati 8500le מלמיר?
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 350 שקל בערך. שיהיה AGP. תודה רבה מראש!
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום, נשרף לי הGForce FX5200 בגלל הפסקת חשמל. עכשיו אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש אבל לא משהו בשמיים, על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים עד 500 ש"ח? ושיתאים לי לסלוט בלוח אם זאת אומרת שיהיה באותו מבנה כמו הקודם. תודה לכל העוזרים!
-
- 12 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אין לי תקציב גדול אז חשבתי ללכת על6600 הזה??עם זה כרטיס טוב?החברה של הכרטיס טובה?? http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6750&CatCode=124
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף כרטיס מסך עכשיו אני צריך שתביאו המלצה לכרטיס מסך עד 600 וזה כולל הרכבה כי אני לא יודע ואין לי זמן ללמוד גם... השימוש יהיה אך למשחק CS 1.6 תגידו לי איזה פרטים אתם צריכים לגביי המחשב ואנסה להביא לכם אותם זה הלוח אם: INTEL G41C-GS הספק הוא ספק ג'נרי של 450W המסך הוא מסך BENQ 22" רזולוציה מקסימלית 1920x1080 Intel® Core(TM2) Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz זה המעבד
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מעוניין לקנות כ. מסך ואני דיי מסתבך, יש הרבה סוגים סביב 750 ש"ח ובבנצ'מרקים אין את רובם. אודה לכם אם תעזרו לי בבחירת כרטיס. ההתלבטות היא בין. fx6600GT gigabyte, fx7600gs gigabyte, px6800 leadtec בקיצור מה שמופיע בלינק הזה... http://zap.co.il/models.asp?Sog=C-GraphicCard&DB58426=128835&DB68806=112649&DB68813=128824 לחלק יש יותר PIPELINES ולחלק מעבד מהיר יותר... ולחלק לא ידוע מה מהירות העיבוד כך שהעסק נהיה יותר מסובך. בעתיד, אני אולי יעשה אוברקלוקינג תוכנתי... תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני חייב לקנות מחשב חדש דחוף אבל אני רוצה לחכות לסידרה החדשה של ה-DX10. לדעתכם זה יהיה בסדר לבינתיים לקנות את המחשב ולשים בו את הכרטיס הנוכחי שיש לי (RADEON 9700) עד שתצא הסידרה החדשה?
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם! המחשב שלי כרגע יחסית ישן, אני מדבר על 2GHZ, 768MBRAM, (AGP)RADEON9600 עכשיו אני בעיקרון אוהב להתעסק בגרפיקה ופיתוח משחקים, ומשתמש הרבה באפקטים של DX וכל זה. אני הבנתי שDX10 יתמוך רק בWIN VISTA. אז השאלה שלי היא אם לחכות לכרטיס של DX10 או לקנות עכשיו מחשב חדש עם כרטיס GF7900 למשל, לחכות שנה ככה שגם הכרטיס יהיה יותר זול, ואז לקנות את הכרטיס של DX10, מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום רב, אני קונה מחשב חדש אחרי שחיכיתי הרבה זמן ליציאת כרטיסי המסך החדשים ושירדו קצת במחיר. אז כך, המחשב יכלול את המעבד i5 3570k, או את המעבד i5 3550 ההתלבטות הרצינית היא בכרטיס המסך, אני רואה את המבחנים ואני רואה שיפור רציני בין הסדרה 69XX ל 79XX של AMD, מבחינת ביצועים וצריכת חשמל, ולכן אם אני הולך על AMD אני הולך על 7950 או 7970. ועבור NVIDIA אני הולך על 670. המחירים של הכרטיסים האלה הם כנ"ל ב TMS: 7950 1680 ש"ח 7970 2190 ש"ח 670 2243 ש"ח או שבכלל כדאי לרדת ל 7850 או 570? ואלה המחירים: 7850 1225 ש"ח 570 1458 ש"ח אני קונה את המחשב למשחקים כמו cod, battlefield, deus ex, crysis 2. חשוב לי לדעת את הדברים הבאים: * אז מה אתם ממליצים? * האם אני ארגי…
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-


