כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה מבין שני הכרטיסים יותר חזק? אני יודע בבירור ש-295 עובר אותו בכיף אבל מה מבין שניהם יותר משתלם? המסך הוא 24 אינץ רוולציה 1080*1920
-
- 6 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שקופיות מודלפות מהמצגת הרשמית של AMD מעניקות לנו את הפרטים המלאים אודות כרטיס המסך החדש שיתחרה ישירות מול ה-GeForce GTX 980 לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%95-%d7%94-radeon-fury-%d7%a9%d7%9c-amd-%d7%99%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9e%d7%97%d7%a8-%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%9d-%d7%a0%d7%aa%d7%95%d7%a0/
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מצטער שזה בזיפ... ניסיתי לעלות תמונה ולא הצלחתי
-
- 9 תגובות
- 877 צפיות
-
-
צריך את העידכון האחרון של הכרטיס מסך ATI READON X800XL 256 אם יש לו את כמה עידכונים איך נאי אדע לקחת את מה שהכי מתאים? תודה ... 2יי 2יי...
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש לי ויסטה ואני רואה שחור לבן אני לא מוצא את הקונטרול פאנל של הכרטיס מסך תודה מראש לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
טוב קנייתי טלויזיה חדשה לחדר עם כל החיבורים המתאימים ואני רואה את המחשב שלי בשחור לבן ....... זה היה ככה גם בטלויזיה הישנה שלי ..... אבל הייתי בטוח שזה בגלל שהיא ישנה...... יש לי את הכרטים FX5900 של MSI אאההה ניסיתי לשנות את שיטת השידור בלויזיה וגם במחשב..... בבקשה עזרו לי תודה :
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני מזמין מחשב חדש בקרוב והחלטתי ללכת על ה 8800 GTS נראה לי שבגירסת 640 MB. השאלה שלי, היא איזה חברה אתם ממליצים לקחת שכן כולם פחות או יותר באותו מחיר.. למי יש את הבנדל הכי נורמלי אולי עם איזה בונוס של משחק או משהו שאתם מכירים, או סתם חברה שאתם ממליצים\יש לכם ניסיון טוב איתם.. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שניהם דגם hd4670 אך יש הבדל בddr... זה משנה? אחד מהם הוא ddr3 והשני הוא ddr4
-
- 5 תגובות
- 653 צפיות
-
-
עד להתקנת הדרייבר החדש של הקטאליסט החדש 6.6 יכולתי לראות את טמפ' הכרטיס ליד השעון למטה וגם במהלך המשחק, עכשיו משום מה אני פשוט לא רואה את הטמפ' יש משהו נוסף בהגדרות שצריך לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
טוב אז אני לא גיימר ולא עשיר... אני רוצה כרטיס מסך שאני יוכל לשחק מדי פעם משחקים...שמשעמם לי ככה.. העיקר שזה יעבוד חלק..!! לא איכפת לי איך רואים וכל זה... משהו זול...חמוד כזה... הרבה תודה עריכה: עד 400 שקל...
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לפי טבלת הביצועים שכאן: http://www.firingsquad.com/hardware/nvidia_geforce_9800_gtx_performance_preview/page7.asp נראה שה-SLI 9600 עדיף על 9800GTX וגם על 8800GTS. לכן בטווח של 1500 ש"ח נראה הכי כדאי ללכת על שני כרטיסי 9600 (כמובן בתנאי שהלוח שלך תומך SLI). האם אני צודק ?
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קיבלתי מחשב חדש עם כרטיס inno3D GeForce FX5200 128MB ואני נתקל בבעיות בהפעלת משחקים... כל משחק שהתקנתי עד עכשיו מוכן לעלות רק כאשר המחשב עובד על רזולוציה 800X600 עם איכות צבע של 16 ביט...איך אני יעשה שהמשחקים יעלו גם על רזולוציה ואיכות צבע יותר גבוהים????
-
- 8 תגובות
- 857 צפיות
-
-
שלום לכולם! מה הייתם מציעים לי לבחור מתוך 2 הכרטיסים הבאים? 1. http://www.skypc.co.il/pl_product~28501~8~0.htm 2. http://www.skypc.co.il/pl_product~GV260~8~0.htm מאוד מקווה שתעזרו וכמה שיותר אנשים יותר טוב, אם יש כרטיס עדיף על שניהם בסכום הזה (כ-500 ש"ח) אז תמליצו. תודה לכולם!!!
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי את הכרטיס הנ"ל: Palit Gforce 7600 Gt AGP http://www.palit.biz/en/products/nv_agp_7600GT.htm כשאני מנסה לחבר אותו (במקום ה Gforce 4 mx 400 הישן שלי...) המסך לא משדר כלום. זה לא שהוא לא מקבל אות, כי לא מופיע הסמל של הכאבל או משהו כזה, אלא כאילו המחשב כבוי (הנורה של המסך מהבהבת, כאילו המחשב כבוי) למרות שהמחשב עצמו עובד (הכל עובד כרגיל חוץ מזה שלא רואים כלום במסך). בהתחלה חשבתי שזה הספק (380V במקור לפחות...לא יודע מה הוא מייצר אחרי שנתיים). באמת שאין לי מושג ואין לי יותר מדי כסף. יש פה למישהו מושג? בבסיס, המחשב שלי הוא P4 2.4 Ghz, 512 DDr עם XP Home. אני לא חושב שזה עניין של דרייברים, כי המחשב לא מראה אפילו את המסך של הביוס, שזה בסיסי ולא קשור להתקנים, ובגלל זה אני חוש…
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אני צריך מסך איכותי למשחקים מחנות SKYPC, בגג -2000ש"ח ראיתי שם כמה מעניינים, אבל אני מעוניין בדעת המומחים ;D *אם אפשר לחסוך אבל לא על חשבון איכות ,בתחום מ-19" עד 22". *אם יש משו ממש איכותי ומומלץ שיחרוג מהתקציב גם תרשמו... דעתכם חשובה מאוד, כי מסך זה שתמליצו לי יקנה עוד איזה חודש אחרי ירידת מחירי המעבדים....סומך עליכם... תודה רבה מראש רז
-
- 8 תגובות
- 729 צפיות
-
-
העלתי כבר דיון בנושא אבל אני לא מוצא אותו. מעלה שוב מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלי במחשב המפרט של המחשב( מופיע בתמונה המצורפת ) הוא : מעבד AMD ATHLON 2 X2 250 3 GHZ DUAL CORE AM3 TRAY מאוורר למעבד arctic cooling alpine 7 pro cpu לוח אם GIgabyte GA-MA78LM-S2 760G+SB710 CHIPSET 4 ג'גה זכרון פנימי הארד דיסק 1 טרה כרטיס מסך נוכחי Powercolor ATI Readon 5750 513 GDDT5 HDMI מארז קולר מאסטר אליט 310 ספק FSP 400W 60HCN האם הכרטיס הבא מתאים? בעלות של 50 דולר http://flash.newegg.com/product/N82E16814131682?SID=d3ad2e709e4611e5815db2f3be176dff0000&AID=10440897&PID=1225267…
-
- 6 תגובות
- 767 צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס מסך אטי ראדון 9800 פרו מעבד 2.6 ו512 זיכרון וקיבלתי עם דרייברים הכי חדשים פלטרים מכובים רק 5521
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי בעייה מוזרה, שהתחילה כשהתקנתי Vista 64bit והחלפתי כרטיס מסך [שני האחרונים קרו ביחד]. פעם בכמה שבועות כשאני משחק משחק כזה או אחר המחשב נתקע, עם צבע מסויים במסך, לפעמים כחול, לפעמים כתום, ועכשיו היה אפור. נתקע לגמרי, גם אחרי ריסטרט עדיין תקוע המסך המוזר. צריך לכבות ולהדליק על מנת שזה יסתדר. הכרטיס בOC ל 675/1455/1224, מעולם לא עבר את ה65 מעלות, גם אחרי כמה שעות טובות בCrysis Wars. המעבד בתדרי Stock. מעולם לא עבר את ה 55 מעלות. מפרט מלא בחתימה. במשך ארבעה חודשים זה כבר קרה לי ארבעה פעמים באקראיות, פעמיים בTeamFortress 2, פעם אחת ב Crysis, ופעם אחת ב Crysis Wars. מישהוא מכיר את הבעייה ? קרה לי שוב כרגע ב Crysis Wars הכרטיס היה ב60 מעלות.
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני קונה מסך דק ואני רוצה של חברת LG, תחילה בחרתי את ה: LCD Monitors : 15.1" LG L1510S / L1511S LCD Monitor [ ¤ 1587.87 ] זמן תגובה 30ms אבל אחרי זה קראתי קצת בפורום וראיתי שאם אני רוצה מסך למשחקים אז כדאי שזמן התגובה יהיה קטן מ 25ms, אז בחרתי את הדגם הזה: LCD Monitors : 15" LG L1510M LCD Monitor + Speakers [ ¤ 1769.85 ] 1 זמן תגובה 25ms יש לי כמה שאלות.. אני לא צריך רמקולים...האם יש אפשרות לקחת אותו בלי הרמקולים?! האם כדאי לחפש מסך עם מהירות תגובה עוד יותר מהירה? מה בדיוק זה ישנה לי? המסך גם ככה עולה ב180 ש"ח יותר.. ועוד שאלה..האם כדאי להשקיע עוד כ1000 שקל בשביל מסך 17!?!?!? (אני אישית חושב שלא..חלק אמרו לי שההשקעה משתלמת..אבל מבחינתי זאת השקעה גדולה מדי).. תודה
-
- 5 תגובות
- 931 צפיות
-
-
הי אני לא כל כך מבין בכרטיסי מסך. יש לי היום מחשב בן שנתיים ואני רוצה לשדרג את כרטיס המסך שלי. הלוח אם שלי זה GIGABYTE GA 945-S3 והכרטיס מסך שיש ליכררגע הוא X1950 PRO של ATI התקציב שיש לי הוא בין 1000-ל1500 ש"ח עם חייב אפשר לחרוג. אני אוהב לשחק במשחקי אסטרטגיה ופעולה , לדוגמא המשחק הנוכחי שאני משחק זה MIRROR EDGE . איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות אם אני רוצה לשחק ברזולוצית מסך הטבעית שהיא 1680X1050 והגדרות הכי טובות?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי במחשב כרגע כרטיס מסך של NVidia 8400GS של MSI מה יכול להיות תחליף מתאים ? יש לציין- הסלוט הוא PCI express 16X תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולםםםםםםםם אני רוצה להחליף תכרטיס מסך שיש לי עכשיו (אתם יכולים לראות בחתימה שהוא מעפאן...) וחשבתי להחליף ל6600GT אני צריך את הדעה שלכם אם שווה..... ראיתי ב KSP את הכרטיס הזה ?xfx 6600GT 128MB DVI,TV DDR3? והוא עולה שם 1020 ש"ח זה נראה לכם הגיוני.... לי נראה שזה זול מידי...... אני פתוח להצעות.... תגידו לי אם הכרטיס מסך הזה שווה.....
-
- 8 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך X600 של ATI ויש לי בעיה כשאני מחבר אותו לטלויזיה הוא מזהה את הטלויזיה אבל אני רואה על הטלויזיה קשקוש צבעוני (בצבעים אדום צהוב וכחול) הורדתי דריבר חדש, וגם ניסיתי לשנות שיטות שידור PAL/NTSC מישהו אולי יודע מה אפשר לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-


