כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
רוצה לרכוש כרטיס TV טוב עד 300ש"ח כרטיס שיתחבר לממיר דיגטלי של הכבלים הוט. הקלטה פחות חשובה לי. רוצה צפייה חדה מהירה וברורה. אם צריך להוסיף עוד 50 ש"ח כדי לקנות כרטיס ממש טוב, העשה זאת. תודה מראש רון
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
הידיעה: http://hwzone.co.il/news/1190825841/22174/ בזמן גלישתי ברשת מצאתי את זה:http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=741 עכשיו אנו יודעים כמה עולה הפרארי.
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי 7900GT ואני חושב להתקדם הלאה, למרות שהביצועים שלו מצויינים אני חושב על: 8800GT 8800GTS 9800GTX יש הבדל לא גדול במחירים ועד כמה שהבנתי ההבדל בביצועים אינו שונה בהרבה ואין שום הבדל מבחינת הראות מה שרציתי לשאול זה למה אי אפשר לראות שום ביקורות בשום מקום!!! על 9800GT לא ב- devhardware / tomshardware etc ...
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מתי לדעתכם אמורים להגיע למדינה כרטיסי RADEON R9 שהוחרזו על ידי חברת AMD? וכמה לדעתכם אמורים לעלות הכרטיסים בארץ? (290X) לדוגמא?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, מסקרנת אותי דעתם של הגיימרים שגולשים כאן: ידוע שהפילטרים שאפשר להוסיף להגדרות הוידאו של משחקים הם האויבים הכי גדולים של ה-FPS, ואחת הסיבות לכך שגיימרים מוציאים אלפי ש"ח על כרטיסי מסך - כמעט כולם רוצים לשחק על אולטרה+פילטרים בכל משחק חדש שיוצא... התחושה שלי היא שהפילטרים האלה הם די overrated, במיוחד במשחקי FPS, בהם יש תנועה מהירה. בכל פעם שבדקתי (ולא משנה באיזה משחק), ראיתי הבדל ניכר לעין רק כאשר לא זזתי והסתכלתי על תמונה קבועה. אז באמת אפשר לראות הבדלים בין קווים מזוגזגים לקווים אלכסוניים חלקים וכו'. אבל כאשר משחקים, רצים, זזים ויורים במשחק FPS, היה לי כבר קשה להבחין בהבדלים האלה. המסקנה האישית שלי הייתה שמי שמשחק משחקי FPS יכול לוותר על פילטרים ברמה הכי גבוהה שיש …
-
- 21 תגובות
- 3k צפיות
-
-
ולוג רשמי של היצרנית הטאיוואנית ב-YouTube מציג פומבית את אחד משמונת הדגמים שמיועדים לנחות בחנויות במהלך חודש ספטמבר הקרוב לכתבה
-
- 0 תגובות
- 861 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, יש לי מפרט מחשב מצויין, ניתן לראות ב "[מפרט מחשב]". לאחרונה אני נתקל בבעיות בצפייה בקטעי וידאו של משחקים כמו NFS - Shift, Wolfenstein, הוידאו מתנגן לאט והסאונד קופץ בטירוף. המשחקים עצמם עובדים מעולה, רק קטעי הוידאו מקוטעים ...??? עשיתי מה שאני יודע וזה להתקין את הדרייבר הכי חדש של הכרטיס מסך שלי catalyst 9.9. מה עוד אני יכול לעשות? ממה נובעת הבעיה? בבקשה תעזרו, זה נורא לשחק משחק בלי כל קטעי הוידאו!
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
מישהו יודע באמת איזה ספק צריך ה6800U ??? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
נראה שהחברה ב ATI עובדים במרץ רב על שיפורי ביצועים לדור החדש, הקטאליסט 7.10 שיוצא בימים הקרובים מציג ה מ ו ן שיפורי ביצועים: http://www.pcper.com/article.php?type=expert&aid=463
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
-
http://www.isracomp.com/TohenMainF.asp?idd=21 באחד מהכרטיסים רשום את זה... זה אומר שגם אם אין לי כבלים אני יוכל לראות את כל הערוצים?
-
- 10 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לכרטיס מסך לגיימינג להרצת אימולטורים ורומים של ארקייד וקונסולות משנות ה 80 ועד לאימולציית פיאס3 ואקסבוקס 360 (כולל) בצורה חלקה בהגדרות ושיפורי גרפיקה מקסימליים שאימולטורים מאפשרים והכל בתוך Frontend. אשמח שיוכל להריץ בצורה טובה גם משחקים עכשוויים ושלא יהיה רועש. תקציב: 1500 ש"ח אבל גמיש. שווה להזמין מחו"ל? עדיף מהארץ? אוטוטו Black Friday. הבנתי ממישהו שהכרטיסים של Nvidia עדיפים מכיוון שהם תומכים יותר טוב ב OpenGL. מפרט המחשב שלי: CPU Intel Core i7 2600K @ 3.40GHz 33 °C Sandy Bridge 32nm Technology RAM 32.0GB Dual-Channel DDR3 @ 802MHz (11-11-11-28) Motherboard ASUSTeK Computer INC. P8Z68-V (LGA1155) 30 °C Graphics …
-
- 8 תגובות
- 3.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני לא מצליח להתקין דרייברים (את החלק של WDM) ואני משער שכתוצאה מכך הGPU כל הזמן קורס... יש לי 1800X ולפני זה היה לי כרטיס פחות טוב והייתי משחק איתו UT3 וזה היה בסדר ועכשיו לא כי כל הזמן הGPU קורס... עם הכרטיס הוחלף גם מסך ומאווררים אם זה אומר משהו... כשאני מריץ SCAN FOR ARTIFACTS (אגב אין לי מושג מזה... מישהו אמר לי לעשות..) או FIND MAX CORE (את זה אני דווקא יודע!) בATITOOL לפעמים יש על הקוביה נקודות צהובות (נראה לי מאוד הגיוני שזה קשור לדרייברים אך אם אתם רואים סיבה אחרת...) בבקשה אם מישהו יוכל לעזור אני אשמח...
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני שוקל לקנות כרטיס מסך חדש עכשיו אני עוד לא יודע אם אני יקנה או לא רק רציתי לבדוק אם אני אצטרך להחליף עוד חלקים מלבד הכרטיס מסך שיש לי כרגע ? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 904 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה מחשב חדש, עם די וי די ורמקולים 5.1. אחת המטרות של המחשב היא צפיית סרטים. בגלל בעיות מקום חשבתי על לקנות מסך lcd אבל זה בעיה כי אני מעוניין לראות סרטים, ולכן אני צריך מסך גדול. כרגע יש לך משך 20" של iiama. די ישן מלפני 5-6 שנים. האם כדי לי לקנות מסך חדש תוך כדי הוצאה לא מוגזמת של כסף?
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
אני מבקש לדעת מה ההבדל בין שני הכרטיסים: ?NVIDIA GF 6800 GTS G3? לבין: X800GT powercolor
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
נכון לעכשיו תוכנת עריכת הוידאו ממש מציגה תמונה מטושטשת. רציתי לדעת אם אני צודק אני מתכוון לעריכת וידאו לסרטונים קצרים מאוד וזה לא כבד וגם איזה כרטיס מסך זול למדי אתם ממליצים לקנות? מאמזון או מישראל? תודה!!
-
- 22 תגובות
- 3.4k צפיות
- 3 followers
-
-
אתמול קניתי כרטיס מסך 9800GT מ-KSP שכנראה לא תקין.. מחר אני יגיע לשם בבוקר, אני מאוד מקווה שהם יחליפו אותו במקום ולא יתחילו לשלוח לי אותו לספק ואני צריך לחכות חודשיים עד שאני מקבל תשובה. עכשיו כשאני חושב על זה, זה כן היה נראה כאילו פתחו אותו בעבר (סימן של חלק ממדבקה על הסלוטייפ שמדביק את השקית המיוחדת שבתוכה שמים את הכרטיס מסך) אבל לא נכנס לזה. מה אתם חושבים?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בס"ד שלום יש לי שאלה האם חיבור S-VIDEO בכרטיס מסך יכול לשמש לי באיזו דרך להעברת צילום וידאו למחשב ? בתודה TZ
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
יש לי GEFORCE FX5200 AGPX4 זרוק,מה יקרה אם אני אחבר אותו לסלוט PCI רגיל? הוא יעבוד אבל לאט? לא יעבוד בכלל?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני דגמים: הHyundai Q17 עולה כ-2800 שקל בערך. וה LG L1710S עולה כ-2500 שקל בערך. אני יודע שלQ17 יש DVI ולLG לא, השאלה שלי היא עד כמה זה משנה. חוץ מזה כרגע יש לי כרטיס בלי DVI - ג'יפה 4 אמ.אקס, שאותו אני אחליף בקרוב. א)האם באמת התמונה של הQ17 הרבה יותר טובה? ב)האם באמת הDVI כ"כ חשוב? ג)אם כן, אולי כדאי לקחת את ה-LG 17 LCD 1710B DVI , שעולה בפנדה יותר ב100 שקל מהיונדאי? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_44_912&products_id=5131 ד)מהם הזמני תגובה של כל מסך שציינתי? ושאלה אחרונה היא האם כדאי לחכות לירידת המחירים או שהיא תגיד בעוד הרבה זמן וגם אז לא יהיה הפרש משמעותי? אם למישהו יש המלצה אחרת אז שיגיד. אני מצטער על כל השאלות, אבל זה ממש חשוב לי.…
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס של ATI 9500 PRO מיוצר על ידי ATI והורדתי את הדרייבר של אומגה מהאתר של WWW.OMEGADRIVERS.NET ושאני פותח את הקובץ לפניי שהוא מתקין את הדרייבר הוא שואל אותי איזה סוג של דרייבר אני רוצה ורציתי לדעת מה זה כל דבר האפשרויות שלי הם: 1.NORMAL OMEGA DRIVER 2.SOFTMOD 9500 OMEGA DRIVER 3.SOFTMOD 9800SE OMEGA DRIVER רציתי לדעת מה זה כל דרייבר ומה הכי מומלץ לכרטיס שלי יש לי את הקירור המקורי של הכרטיס תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
שלום. ברצוני לדעת אם יש צפי לכרטיסים של אנוידיה שתומכים בצורה מלאה בדרקס 10 ו\או 11 בזמן הקרוב, לשוק הביניים (טווח מחירים של 800 ש"ח...) ועד כמה כרטיסים של ATI שתומכים בדרקס 10.1, בטווח מחירים של 600~800 ש"ח מסוגלים להריץ משחקים שתומכים בדרקס 10.1? הם באמת מנצלים את כל האופציות בFPS סביר או שהם מקרטעים? תודה
-
- 44 תגובות
- 4.4k צפיות
-


