עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by tamirushb,

    איך אני אמור לבדוק את הטמפ' של הכרטיס.?? לאחרונה יש לי בעיה כאשר אני מאמץ את הכרטיס (נכנס למשחק וכו') אז המחשב נעצר לרגע ואז כל מיני צבעים במסך משתגעים ואז המחשב נתקע ולאחר מכן עושה ריסט.. לדעתי הכרטיס מתחמם אבל אני לא יודע איך לבדוק טמפ' וגם אם אני אבדוק ואראה שאכן הכרטיס רותח ואפשר להכין עליו חביתה - מה אני עושה אחר כך?

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  2. הדרייברים האחרונים שלי היו מינואר, עשיתי עכשיו עדכון אופציונלי והעכבר התחיל לקפץ. כמובן שאחרי שעשיתי Rollback הכול חזר לקדמותו. זה קרה לעוד מישהו?

    • 0 תגובות
    • 985 צפיות
  3. Started by Tomerm,

    היי לכולם. יש לי ATI HD4850 מזה כשנתיים והחודשיים האחרונים התחילו לי שתי בעיות. 1. התקנתי את הדרייברים האחרונים, וכאשר אני מנסה לעלות את ה CCC המחשב נותן לי הודעת שגיאה. אין לי גישה ל CCC בכלל לצערי. 2. המחשב קופא לאחר פעולה רצופה (משתנה , לפעמים קופא אחרי 10 דקות ולפעמים אחרי 3 שעות). ניסיתי לפרמט מחדש את המחשב מספר פעמים, הבעיות חוזרות על עצמן. אני לא חושב שיש בעית קירור במחשב ואני לא עושה OC. הצעות יתקבלו בברכה. תומר.

  4. אני רוצה לקנות מסך+כרטיס מסך בתקציב של בסביבות 1800 ש"ח. כרגע אני חושב לקנות את אחד מהמפרטים הבאים: מסך: SAMSUNG 763MB 17" FLAT MAGICKBRIGHT 850-900 ש"ח או LG "17 F700B Flat 900-950 ש"ח כרטיס מסך: GigaByte R96P128DH Radeon 9600 Pro 850-900 ש"ח או GigaByte N57128D FX 5700 128MB (הוא יותר חלש במקצת מה9600pro אבל יותר זול. 750 ש"ח מה דעתכם? אשמח לקבל הצעות למפרטים אחרים או סתם הערות.

    • 11 תגובות
    • 703 צפיות
  5. שאני מתכוון לקנות e7200 לוח: dg45id מארז: sonta 3 כל השאר לא ממש מעניין...שאלתי: האם בהתחשב בתחרות בין יצרניות הכרטיסים הגרפים שווה לחכות כחודש עד לקניית כרטיס המסך לטלוויזית 32 אינץ? תודה מראש למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  6. Started by mDs,

    רציתי לדעת אם הכרטיס הזה שווה משהו.. MSI NX6800-TD128 GeForce 6800 128MB DDR TV-Out/DVI - Retail יש פשוט כל כך הרבה סוגים שלו... חברות שמיצרות אותו (ultra\GT) רציתי לדעת איך הוא אם הוא שווה קניה. ושאלה אחרת, רציתי לדעת איך הוא מול ati 9800xt. אם הוא יותר טוב, פחות טוב..(מצטער אם אני שואל שאלות מצחיקות)

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  7. Started by dj_tg,

    שלום , חיברתי את המחשב שלי לTV דרך יציאת הRCA שקיימת בכרטיס המסך בלוח ASUS M2A-VM HDMI והתמונה שאני מקבל לא מפוקסת , ניסיתי גם את יציאת הS-VIDOE והתוצאה זהה. רציתי לדעת האם מישהו נתקל בתופעה הזו ויודע מה לעשות. האם זאת בעיה של הגדרת כרטיס מסך או אולי של CODEC (התקנתי את ה K-LITE CODEC PACK). במחשב הישן שיש לי ושגם הוא מחובר לTV דרך כרטיס מסך RADEAON 9200 רואים כמו שצריך. הגדרתי את יציאת הTV בBIOS לPAL ובהגדרות של הכרטיס ל B/PAL אשמח לעזרה :s05:

  8. Started by -CosmicFire-,

    עד כמה ההבדל בין ה9800פרו ל9600XT משמעותי AMD Athlon 64 (3000+) - 512K Cache - RETAIL 1,492.98 ש"ח + SAPPHIRE RADEON 9800 PRO 128MB (256bit) + TV - RETAIL 1,551.09 ש"ח = 3044.07 או AMD Athlon 64 (3200+) - 1024K Cache - RETAIL 1,828.23 ש"ח + SAPPHIRE 9600XT 256 mb DDR TV OUT DVI - Retail 996.81 ש"ח =2825.04 אין צירוף עדיף

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  9. Started by shlominavi,

    שלום אני משחק call of duty 4 בהגדרות הכי גבוהות ברזולוציה של 1050X1680 והמשחק ברובו ...עומד על 60 FPS זה בסדר למחשב כמו שלי או שצריך יותר? מעבד E8500 OC 3.8 לוח: DFI X48 זכרון: 4 ג'יגה כרטיס מסך: HD 4870 אגב אני מתכוון לסינגל פלייר

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  10. Started by ykg,

    היי, אני הולך לרכוש את הכרטיסה הזה בימים הקרובים: http://www.skypc.co.il/pl_product~C3D-HD4850-512D3E-HDMI~8~0.htm הנה הספק שיש לי : http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=2179 הוא מספיק חזק לסחוב את הכרטיס? ושאלה אחרונה,אם מציעים לי בחנות, להחליף לו את הקירור (ל4850) יש טעם? החשש שלי שהוא לא ידפוק לי את שאר הרכיבים במחשב כי הבנתי שהוא עלול להתחמם.אציין למעבד שלי יש קירור של ארקטיק קולינג.בקיצור יש טעם לשפר את הקירור? אני לא מתכוון לעשות לו OC או דברים אחרים בעיקר לשחק וכנראה שגם זה בלי לטחון לו את הצורה במשחקים הכי כבדים..

  11. שלום לכולם. המפרט שלי הוא: intel core 2 duo 1.86GHz 2MB E6300 Gigabyte GA-965P-S3 Twinmos 1024MB DDR-II DDR 677 X2 Enermax 400W E400AWT Liberty Sapphire Radeon X1950XT PCI-e 256MB היום קניתי מסך חדש, 24 אינץ', במקום ה17 אינץ' שהיה לי עד עכשיו. המחשב לא מצליח להריץ חלק את קול אוף דיוטי 5. גם לא ברזולוציה 1152 על 864 שהיא הכי נמוכה שניסיתי. האם שדרוג של כרטיס המסך בלבד יספיק? אם כן, איזה כרטיס מומלץ לקנות היום משוק הביניים (שהבנתי שנחשב לשוק בעליה)?

  12. לקניית מחשב חדש ובכלל לידע כללי שאלה בקשר לכרטיסי מסך 2070 לעומת 1070 התקציב שלי הוא עד 2000- 2200 שח, ואני מתלבט רבות איזה כרטיס לקחת כי אני צריך את המחשב בזמן הקרוב. כרטיס מסך Gigabyte GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8GB GDDR דגם GV-N2070WF3-8GC לעומת כרטיס מסך Gigabyte GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC GV-N1070WF2OC-8GD 8GB GDDR5 דגם GV-N1070WF2OC-8GD הקנייה היא רק מאחת החנויות בארץ כך שדילים או מחירים זולים באמזון ובחול בכלל , לא רלוונטי . כמו כן רק כרטיס חדש, לא משומש. השאלה היא ספציפית רק לדגמים אלה בלבד, אין לי תקציב ליתר הדגמים. זה קצת מוזר כי הדגם שציינתי של 2070 הוא זול משמע…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by turtleman,

    האלבטרון והXFX עולים 1850 והMSI עולה 1950 איזה חברה עדיפה ולמה? אני נוטה לכיוון האלבטרון...

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  14. הי, מה הכרטיס מסך הכי טוב באזור 800 שקל ? אני מעדיף של NVIDIA. האם ניתן לשחק עם כרטיס כזה או שחבל על הזמן וחייבים להוציא 1500 שקל (שזה ממש מייקר את המחשב ולא תכננתי להגיע לשם) ? אני מתכוון לקנות גם כרטיס TV נפרד בגג עד 500 שקל. האם כדאי לי כבר לקנות משהו משולב ? תודה גו

    • 14 תגובות
    • 961 צפיות
  15. היי לכולם, לאחרונה יש לי תקלה במחשב שהמסך מקפץ למסך שחור לשניה... כל כמה דק באופן שרירותי.. באותה מידה יכול להיות יום שלם שזה לא יקרה בכלל. מעבר לזה כשהמסך מקפץ, לפעמים הסמן של העכבר לא מגיב. מה שמשחרר את זה בד"כ זה לנעול את המחשב ולפתוח. עדכנתי את כל הדרייברים של המסך והתקלה לא הסתדרה. יש למישהו מושג מה התקלה ואיך מסדרים את זה?? אשמח לעזרתכם!!

  16. Started by UnPluggeD,

    שלום אני צריך מסך lcd שיש לו צבעים יחסית אמיתיים רוב העבודה על המסך זה עריכת וידאו כמעט ולא משחקים עליו אבל חשוב לי שיהיה ריפרש רייט של לפחות 12ms תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  17. איזה רזולוציות ורמות איכות רוב המשתמשים מפעילים ב3DMARK?!...ז"א איך זה אפשרי להשוות תוצאות בין אנשים אם כל אחד משתמש ברזולוצייה שונה וכו'..יענו אם אני כרגע עושה benchmark ל8800GTS על רזולוצייה 1600X1200 עם כל האפשרויות למיניהם פעילות ואני מקבל נגיד משהו בסביבות ה 7-6פלוס ומישהו אחר שעושה באנצ' לבואו נגיד 7950GT שלו עם רזולוצייה 1024X768 עם חלק מהאופצויות מכובות ומקבל משהו די קרוב לתוצאה...אז איך אפשר להשוות?!...האם יש רף מסויים שצריך להשתמש בו למען השוואות?!...או שפשוט כדאי כל פעם שאתה רוצה לדבר על התוצאה שלך מומלץ שתרשום את כל פרטי הבאנצ' שעשיתה?!... לתראד הזה אין תכלית או קשר אין סיבה או משמעות סתם המוח שלי עובד שעות נוספות לאחר 12 שעות עבודה+שעתיים ....."מחקר"...חיחיחי

    • 3 תגובות
    • 564 צפיות
  18. Started by sabach,

    יש לי G FORCE 6600 GT 128 M ו 512 מגה זיכרון במחשב.. אם אני קונה 2 גיגה חדשים למחשב האם משחקי מחשב ירוצו יותר נורמאלית ? עם גראפיקה על LOW? בלי לקרטע ?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  19. Started by FPSbanana,

    יש לי כרטיס מסך GF7600GS של Gigabyte אני מחזיר אותו לחנות ומקבל זיכוי. אני רוצה משהו עד 1200 ש"ח לא משנה ATI-AMD או nVidia

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  20. Started by liordavid,

    לפי המפרט שלי שרשום בצד התוצאה 5021 נשמעת הגיונית (לפי מצב PROFESSIONAL) ? הוספתי תמונה של התוצאה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  21. Started by Discreet,

    היי קניתי ביום חמישי מחשב עם pailt 9600GT עכשיו שמתי לב שההבדל בינו לבין ה9800GT הוא 45 ש"ח האם שווה להוסיף את ה45 שקל האלו?

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  22. הי, האם הספק כוח שלי enermax modu 82+ 425w יצליח להחזיק כרטיס מסך 6950 או 560ti ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ovadia10,

    יש לי את הכרטיס HD4870X2 ובתוכנה GPU-Z הוא מראה לי שיש לי 1GB זיכרון ו 115GB/S bandwidth ולמעטה מסומן שיש לי בCF: enable 2gpus וכתוב לי גם SIDEPORT OFF רציתי לברר 2 דברים : 1) מה זה SIDEPORT? 2)למה הוא מראה לי הכל בחצי (הכוונה ל1GB וBANDWIDTH 115GB/S ) תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  24. Started by vale,

    שלום, בעוד כמה ימים אני רוכש את הGTX260 ויש לי כמה שאלות ברשותכם. א)יש לי כרגע במארז ספק כוח די חלש של 250W בלבד, וחשבתי להחליף אותו לספק של Enermax pro 625W, רציתי לדעת אם השילוב הזה יהיה בסדר והאם הוא מספיק חזק בשבילו כי הGTX260 לפי בירורים אחרונים שעשיתי דורש ספק שמספק בסביבות 500-550W חוץ מזה אין לי עוד משהו מיוחד במחשב, רק כונן DVD לוח אם, מעבד, ודיסק קשיח . ב)המארז שלי הוא מסוג galaxy midi tower atx 0205a והוא לא הכי גדול אבל בעיקרון בחלק התחתון שבו יש מספיק מקום לכרטיס גדול להיכנס, אבל האם יש עוד דברים שעשויים להגביל בהתחשב בסוג המארז? ג)המעבד שלי הוא מסוג E4500 2.2GHZ core 2 duoוראיתי שNVIDIA ממליצה על דגמים קצת יותר חזקים, האם לא יווצר מה שנקרא "צוואר בקבוק"(לפי …

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  25. Started by Pavlik,

    שלום,רציתי לדעת מה גורם למסכים מסוג CRT להציג תמונה לא ברורה? כאילו לא מפוקסת כזו... זה בולט במיוחד בטקסטים ובמערכת ההפעלה עצמה...הכל נהיה מטושטש ולא ניתן לקריאה.. מעניין אותי אם אני יכול לעשות עם זה משהו?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים