עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Carlito,

    אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שיחזיק לי במשחקים כמו שצריך בתקציב סביר.. אני מתלבט בין שני הכרטיסים ה-6600GT וה-7600GS איזה מהם יותר חזק או עדיף??

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  2. Started by vourt,

    אני ממש לפני קניית כרטיס מסך ועוד כמה "תוספות" למחשב, והעיניין הוא שאנחנו בתקופה מאד מאד מטורפת של כרטיסים שיוצאים, הורדות מחירים - למשל הTI4600 שירד פתאום ל1200 שקל... כדאי להשקיע היום בTI4600 או לחכות עוד קצת ? תודה, kfir@jesta.co.il

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by simonsix,

    http://cgi.ebay.com/Nvidia-GeForce-8600-GTS_W0QQitemZ160106177327QQihZ006QQcategoryZ40161QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 9 תגובות
    • 757 צפיות
  4. הבנתי שכנראה הגיע הזמן להחליף את המחשב ואני כבר אתאמץ עוד קצת ואחליף את הכרטיס מסך. מיועד לגיימינג. המחשב כנראה ייקנה מחנות של KSP בגלל הקרבה לבית שלי וחוסר ניידות מצדי. המפרט שנקנה עימו : Core i3 2120 3.3Ghz s1155, 3MB, GPU Core, Tray Zalman SZ CC92HS CPU Cooler ASUS P8H61-M LX B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E' 5.1CH' 1000/100/10, DDR3 1333Mhz 1x4GB G.Skill Western Digital Caviar Blue 500GB 7200RPM, 16MB, SATA III WD5000AAKX LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA CoolerMaster Elite 343 Micro ATX Case chieftec A-135 550W 14cm Fan Active PFC 80+ (Retail ההתלבטות שלי היא בעיקר בין 2 הכרטיסים האלה: EVGA GeForce GTX 550 Ti Superclocked http://www.evga.com/pr…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום ראיתי מפרט בחנות שהכרטיס שם הוא nvidia geforce gt 230 אני לא מצליח למצוא מפרט ליכולות שלו כמו איזה יצאות יש לו מה הרזולציה הטבעית שלו (איזה גודל מסך הוא תומך) וכו' ואם יש הערות כלליות אני אשמח לשמע. בנוסף יש לו נפח ענקי של 1.5 גיגה. אבל אין לי מוסג מה המהירות ערוצים שלו שזה הרבה יותר חשוב לפי מה שהבנתי עד עכשיו. תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by moris1977,

    היי! המליצו לי בבקשה כרטיס לעריכת וידאו עם כניסות אנלוגי ודיגיטלי עד 1000 ש"ח תודה!

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  7. Started by שרעגא,

    שלום, אני אוטוט מתחיל ללמוד ולן החלטתי לרכוש מחשב נייד. עפ"י בדיקות עם סטודנטים גילתי שאני אמור לעבוד הרבה עם תוכנת סולידורקס לכן אני נדרש לכרטיס מסך טוב בכדי שהתוכנה תרוץ ללא בעיות. מצאתי כמה מחשבים ניידים שכל אחד מהם בעל כרטיס מסך שונה, לכן אשמח אם תדרגו לי הכרטיסים האלה מהטוב ביותר לפחות טוב: AMD Radeon HD 6470M 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M 1GB Intel HD 3000 Graphics AMD Mobility Radeon™ HD 6490M דרך אגב אם מישהו מכם מכיר את התוכנה אשמח אם תיסעו לי בבחירה טובה יותר. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  8. Started by BoRiS.K,

    GEFORCE 6600GT או RADEON 9600XT תודה לעזורים זה דחוף...

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  9. Started by none,

    אני צריך המלצה למסך LCD כמה שיותר זול, אני יודע שזה לא יצא זול במיוחד, אפשר 15". אני צריך מסך איכותי לראות סרטים, משחקים פחות אבל גם. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  10. Started by Rule The Pc,

    אהלן כמה זמן יקח עד ש6800NU יהיה כמו 5200 היום?

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by liel3,

    היי, יש לי מסך SAMSUNG T240 24 אינצ' רוצה להחליף מחשב חדש עם כרטיס מסך 9600GT 512MB לא משנה כרגע איזו חברה... האם הכרטיס יחזיק לי את המסך ברזולוציה של 1920x 1200 ואפשר יהיה לשחק באופן נורמלי???

  12. Started by bluz,

    טוב אז ככה, חבר שלי רוצה לקנות את הכרטיס X1950 PRO 256MB. למה אותו? כי לטמבל יש AGP. ואין DX10 כזה. אז מתפשרים על X1950... בכל מקרה, GECUBE בכרטיס הזה לא משהו לפי מה שהבנתי.. אבל זה כמעט היחיד שמצאתי במחיר סביר X_X אז לקנות GECUBE או לא? ושאלה שניה, איך החנות SKYPC בקטע של אחריות ועמידה בזמנים? תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 578 צפיות
  13. Started by marlboro,

    אני מעוניין לקנות את הכרטיס הנ"ל (פרסמתי כבר הודעה דומה בפורום לפני כמה ימים ) הספק שלי הוא בילט-אין שלא ידוע לי דרך להחליף אותו (מגיע במארז silentium T1) המעבד שלי הוא AMD הישנים דואל קור 3800+ לוח אמ - lanparty של DFI NF4 2 ג'יגה זיכרון שני דיקים קשיחים צורב DVD ועוד מספר מאווררים שמגיעים עם המארז רוצה להחליף כרטיס מסך, כרגע יש לי 7800GT גירסת Extreme של Leadtek

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by ofirn2,

    איזה חברה טובה ואיכותית שאני ירגיש את הביצועים של הכרטיס מסך (FPS גבוה) במחיר סביר של עד 1900 ש"ח ? אני חשבתי על e-VGA או ASUS אבל הייתי רוצה לשמוע דעות של הפורום. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 635 צפיות
  15. תוך כמה זמן יצאו משחקי פעולה שכרטיס 5200 לא מספיק ??? פשוט יש לי שכן מטומטם אני רוצה להיות מוכן

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  16. תודה.. אולי התמונה תעזור... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  17. שלום אני מעוניין לרכוש לחברה שלי כרטיס מסך והאמת שאני לא ממש יודע איזה לקחת.. מה הוא כרטיס המסך עם התמורה הכי טובה שניתן לקבל בעבור 300-400 שקל... חשוב שיהיה TV OUT על הכרטיס... ושיעמוד בסטנדרטי תצוגה טובים (עדיפות לכרטיס מבוסס NVIDIA בכל אופן!) אשמח להמלצות מה הכרטיס הכי טוב בעבור סכום זה שניתן לקנות..

    • 7 תגובות
    • 625 צפיות
  18. מתלבטים בין ה-Fiji ל-Maxwell? מהיום, חלק מדגמי כרטיסי הדגל של NVIDIA יעלו 20 דולר פחות ממחירם המקורי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/יצרניות-כרטיסי-ה-gtx-980-וה-gtx-980-ti-החלו-בהורדת-מחי/

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום, אשמח לקבל חוות על הכרטיס - GIGABYTE RX70P256V ATI Radeon X700 Pro 256MB PCIEx16 איך הוא בהשוואה ל - ATI 9800SE האם הוא שווה את המחיר שלו (עלות מול תועלת) האם קיים כרטיס עדיף ברמת עלות מול תועלת. אשמח לקבל תגובות. אני משתמש במסך 19 אינטץ ברזולוציה 1280X1024 ועיקר השימוש הוא לאלפיקציות גרפיות ועריכת וידאו תודה

    • 10 תגובות
    • 836 צפיות
  20. היי שמתי לב שמתי שאני משחק במשחק כבד, יש מין ראש מוזר מכרטיס המסך, כמו רעש סטטי כזה , אין שום סיכוי שזה מהקירור, בדקתי, ידוע לכם על זה בכרטיסיי 9800GTX על רעש אולי מהרכיבים שעל הכרטיס? רני

    • 4 תגובות
    • 886 צפיות
  21. Started by Mda101,

    יש לי DIVX ואני צריך לחלק אותו לכמה קטעים (כדי לצרוב "טראקים" ל DVD) עם איזו תוכנה אני יכול לעשות את זה? (אני לא רוצה להעביר לMPEG ואז לחלק... כי זה לוקח סתם הרבה מאודדדדדדדדד זמן... אני רוצה לעבוד ישר מ DIVX) תודה, נדב

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  22. אהלן, אני רוצה לקנות מסך 22 רחב של סמסונג ברזולציה 1680*1050 הוא אמור להתחבר למחשב פשוט עם כרטיס מסך מובנה GF6100 (חיבור VGA) הבנתי מחיפוש בגוגל שייתכן וכרטיס המסך לא יתמוך ברזולציה זו ? בנוסף הזכירו בנושא אחר תוכנה בשם POWERSTRIP שיכולה לכפות כל רזולציה, האם מישהו התנסה, עד כמה פשוטות ההגדרות ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  23. Started by BraNco,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש למשחקים כמו דיאבלו 3 ומקס פיין 3. לא מעוניין להריץ אותם בהגדרות הכי גבוהות אלא שימוש סביר. התקציב שלי הוא 500-600 ש"ח. כמו כן , המפרט שלי כרגע כולל- לוח אם - asus p5b-vm , עם PCIe 1 ולא 2 (האם עד הפרש הביצועים יהיה עד כדי כך משמעומי ומורגש?) ספק - HEC 350W (האם מספיק, או שנדרש גם להחליף ספק?) מעבד Core 2 Duo e6300 @ 2Ghz. DDR2 4 GB. תודה רבה לממליצים. מתן.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. יאללה תנו בהצבעה אחים שלייי אני אישית לקחתי את 3 ואני עובד איתו עכשיו כמו מלך

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים