כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני אשתמש בעיקר למשחקים חדשים. איזה מהם עדיף? אמרו לי שהיום הסידרה של 9 לוקחת את 8 בגלל שהם רק אז הוסיפו לקרטיסים האלו גם שבב של פיזיקה או משהו כזה. בקיצור הייתי רוצה לדעת (בלי כשר למחיר) מי יותר משתלם.
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי כרגע הכרטיס 4850 של ATI. (דגם SONIC) איזה כרטיס היום שווה ערך לקטגוריה כיום? ממש למצוא מחט בערמת שחת אודה לעזרתכם, מוטי
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
מעבד Core i5 2500k זכרון 8GB לוח אם Gigabye z68p-ds3 ספק כוח antec 6202 כרטיס מסך נוכחי : 6950 2GB מעוניין להחליף אותו אחרי יותר מ 3 שנים, תקציב בסביבות ה 1200 ש"ח גמיש אם אני אני אשתכנע שההבדל מצדיק. ואני חייב להבין אם יש איזשהו קאץ' במחירים באמזון מכיוון שההבדל הוא בערך 400 שקל זול יותר באמזון וזה משמעותי. לדוגמא GTX 970 בKSP עולה בסביבות 1850 באמזון 1400 אחרי שנוסיף 18 אחוז מע"מ. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לחבר שלי יש צ'אלה ;] איך אני יודע עם יש לי כרטיס מסך משולב? ואם יש לי כרטיס מסך משולב אני יכול להלחליף אותו? [כמה שנישמע אידיוטי אולי יש?] והממ איזה כרטיס מסך כדאי לי ליקנות ב300-500 שקל תודה רבה ^.^
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
בבקשה של חבר למצוא להם מפרט זול וטוב, בהתחשב בכך שהוא לא משחק (פרט למשחקי פלאש), נתקלתי בדילמה הבאה: האם יש חובה לקנות כרטיס מסך (ולהשקיע את הכסף במעבד/זכרון). האם הonboard יסחוב את הגרפיקה של Win7/Vista? (עבור האיכות הכי גבוהה) אם לא, האם יש onboard שכן יעשה זאת ולא יצור צוואר בקבוק/יקרוס? אני מאוד מבקש מאנשים שלא הבינו את השאלה, או כאלה שפתחו במלחמה נגד מפרטים שהם לא לגיימרים להתעלם מההודעה ולא להגיב. תודה רבה לעזורים. עריכה: במידה ואין כזה, איזה כרטיס מסך הכי זול יעשה את העבודה? thanks again
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לכל התותחים. יש לי כרגע HD6990 של GIGABYTE, הכרטיס מאוד חזק ומספיק לי אבל הקירור שלו מעצבן אותי, אני מחפש קירור צד שלישי טוב עד כמה שניתן, התקציב עומד על כ500 שקל בלי חריגות. 2 אפשרויות שחשבתי עליהם: 1- הקירור הבא שכמובן צריך להזמין מי חו"ל. http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/449/accelero-twin-turbo-6990.html?c=2182 2- לקנות בלוק קירור מים לHD6990 ולחבר אותו לקירור מים סגור. http://www.ebay.com/itm/Koolance-VID-AR699-Radeon-HD-6990-Water-Block-for-Radeon-6990-Reference-Cards-/280886315599?pt=US_Water_Cooling&hash=item4166210a4f#ht_4707wt_1396 ובנוסף קירור המים הסגור הבא. http://ksp.co.il/hmain.php?uin=13255 מה לדעתכם יהיה טוב יותר עבורי ?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני שוקל לקנות את LG L1720P, נראה לי מסך מצויין המחיר טוב. כמה שאלות: האם יש הבדל בין 16ms ו-12ms בסרטים\משחקים וכו (קראתי מלא בנושא, לא קיבלתי תשובה חד משמעית) (אני עדיין חי עם הסיוט הזה ממסכים צבאיים שטקסט היה נמרח כשמדפדפים עם גלגלת ) DVI או 15פין - לקחת DVI רק בגלל יש לי יציאה כזאת בכרטיס מסך?? תוספת ביצועים (איזה ביצועים, קיבנימט)? מה, מה זה נותן חוץ מתוספת במחיר?? שמישהו יגיד לי! refreshment rate - אני הולך לשבור ת'עיניים ב-60Hz או לא? כי ראיתי שרוב המסכים לא מגיעים בכלל ל85! שורה תחתונה - רואים טוב או שאני אשאר עם ה-F700B שלי ואמשיך לקבל קרינה לעיניים?? תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
נתקלתי במושג הזה כמה פעמיים ואני לא ממש יודע מה זה? אפשר הסבר מפורט ? הבנתי שזה כאילו סירטונים וכאלה ? אם איזה תוכנה מפעילים את זה ומה יוצא באיכות הזה כאילו סרטים וכאלה ? בקיצור אני רוצה כזה הסבר שיהיה לי ידע על זה ואולי אני ישתמש בזה בעתיד
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום אנשים למישהו יש נסיון עם חיבור מחשב לטלויזיה רגילה ופשוטה 29 אינצ'? האם ניתן במצב כזה לוותר על צג ולראות בבירור כיתוב, כגון מסמכי וורד אקסל, קריאת דפי אינטרנט, או שזה לא אפשרי עם ציוד כזה. יש לי בטלויזיה כניסת S-VIDEO אני שוקל לוותר על הצג ולהחליף כרטיס מסך הכולל יציאת טלויזיה ולהעביר הכל לסלון, הענין שאין כרגע בידי כרטיס שתומך ביציאת טלויזיה ולא אכול לבחון זאת אז לפני שאני משקיע... מדובר בפנטיום 3 עם כרטיס מסך ישן אם למישהו יש נסיון כזה אשמח מאד אחרת איאלץ פשוט להסתבך עם נסיונות תודה
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
התסכלתי בדיון מאגר הכרטיסים המומלצים (המוצלח למדי) וראיתי שם מחירים שניראים לי לא מחוברים למציאות חיפוש בזאפ מעלה עבור - למשל - הכרטיסים 9600GT, HD4770 מחירים גבוהים בכ100-200 שקל ממה שרשום מאיפה צצו המחירים בכתבה? אולי אני לא מחפש נכון?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
ברצוני לקנות כרטיס מסך שלXFX אבל רציתי לדעת עם היא חברה טובה! הכרטיס: XFX GeForce4 MX440 - 64mb DDR - TVOUT עולה 235.71 ש"ח. יש לכם המלצה אחרת... כרטיס עד 310 ש"ח...
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
אוקי אז קניתי 8800GTS וקניתי 500W LIBERTY, יש לי E6300, יש לי גי'גה זיכרון 667, ועל הכוונת זה: Intel Core2 Quad Processor Q6600 2.4GHZ BOX מול 2 סלוטים של 2 ג'יגה זכרון 800. אוקי, מה עדיף קודם?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום אם מתעלמים לרגע מהשאלה הנצחית - מי יותר טוב ATI או NVIDIA, רציתי לדעת האם הכרטיסים הבאים מדורגים באותה רמה פחות או יותר או שאחד מהם ברמה שונה מהשני: ATI Mobility Radeon X1350 מול NVIDIA® GeForce 8400M GS
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
לי יותר מוזר שהוא טוען שפיזית כתוב על הכרטיס NP. העניין הזה של הNP זאת המצאה ישראלית, ATI (ושום חברה אחרת) לא מוציאה כרטיס עם הצירוף NON PRO 1. בודקים באמת איזה כרטיס יש, כי NP לא יהיה כתוב על הכרטיס. 2. כמו שמישהו הציע, תבדוק עם RAGE3D ודיירקט X.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שאני מסיר את הדרייבר של הכרטיס מסך הווינדוס 7 מעדכן אותו אוטומטית.השאלה היא איך לבטל את האפשרות הזאת בווינדוס. נתקלתם בעיניין הזה?
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אהלן יש לי את המעבד הזה(שבכותרת)ואני מעוניין לרכוש את הGIGABYTE 460 GTX 768...עכשיו השאלה היא אם יהיה צוואר בקבוק במידה ואני רוכש את הכרטיס הזה..?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היי...אני מחפש כרטיס מסך למחשב .. השימושים שלי זה למשחקים כמו שוטינג ודיאבלו ו - WOW ובסגנון הזה... יש הבדל גדול בין הכרטיסים? על מה הייתם ממליצים? ומה ההפרש בסכום פחות או יותר.... תודה....
-
- 2 תגובות
- 720 צפיות
-
-
זה המצב במחשב שלי: R9800 לא פרו שפועל על לוח אם DV850 עם AGP X 4 ו256MB זכרון מה ישפר יותר את הביצועים בכללי ומה ישפר יותר במשחקים? לוח אם חדש עם AGP X 8 ב350~ ש"ח או להוסיף עוד MBs לזיכרון שלי ב350~ש"ח עוד לא קניתי את הR9800 אבל אני חושב שאני יקנה אותו בקרוב.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי. תגידו מה יותר שווה בתקציב של 600 שח GeFroce 6600 256mb רגיל או 1600X 256mb של ATI או שיש עוד הצעות??
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך -GTX465 1GB GDDR5 DX11 2xDVI Mini HDMI PCI-E ויש לי לוח אם G41M-ES2L s775 C2D 1333Mhz, Intel G41, DDRII 800, VGA, PCI-E הכרטיס מסך יעבוד על הלוח אם הזה?
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
עד כמה הכרטיס חזק ביחס למחיר הנמוך שלו. האם הוא יכול להפעיל FEAR (ואני מדבר עם זיכרון מספיק מעל ומעבר כנ"ל מעבד ושאר החלקים) על מקסימום? ועם פיטלרים? או OBILIVON? BF2? למשהו יש את הכרטיס שיכול להגיד לי? תודה
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי מצאתי אתר שבודק איזה כרטיסי מסך תומכים ב HDCP ומצאתי את הרשימה הזאת: http://www.gpureview.com/GeForce-8600-GT-card-513.html כאמור מדובר בכרטיסים שמבוססים על NVIDIA 8600GT ורואים שהכרטיסים היקרים יותר תומכים ב HDCP כמו הכרטיס הזה של ASUS: http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=514&l4=0&model=1642&modelmenu=1 איך הכרטיס הזה?
-
- 14 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת איזה דרייבר מהחדשים הכי מומלץ בישביל ה6600GT תודה
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-


